Ga naar inhoud

Boekjoe : 8 augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Boekjoe:

he hoi,

ik had ook gereageerd in jouw topic :)

ja we hebben de knoop doorgehakt. ik heb lang zitten twijfelen tussen straten en nio maar na veel foto's van beiden te hebben gezien vonden mijn vriend en ik de resultaten van nio mooier. en nio is € 700,00 goedkoper, das is toch ook veel geld, helemaal mooi meegenomen.

het wordt 500cc hp, dus de 85% gevulde. Maar de keuze voor hp of ehp en het aantal cc blijf ik lastig vinden hoor.

8 augustus is ook mijn eerste vakantiedag! en 5 augustus ben ik jarig dus ik krijg een mooi verjaardagscadeau.

ah wat fijn dat je voor me kunt duimen, dan moet het goedkomen!

X

 

Hahahaha, ja, ik zag het dat je gereageerd had in mijn topic en toen ik daar weer op aan het reageren was, kreeg ik een notificatie dat jij hier in jouw topic weer gereageerd had. We zijn dus over en weer aan het reageren :D.

Maar klopt idd dat het heel moeilijk is om het juiste aantal cc's te bepalen en of je nou hp of EHP moet nemen. Mijn pc heeft mij daar totaal niet in begeleid; ik heb het helemaal zelf uit moeten zoeken en toch de verkeerde beslissing genomen. Wat dat betreft is het maar een 'geluk' dat ik waarschijnlijk een hersteloperatie moet, want dan laat ik gelijk andere protheses plaatsen. 

Leuk hoor, zo'n verjaardagscadeau :35:. Ik word 11 juli 50. Ik had gehoopt dat ook met een mooi jurkje en mooie lingerie te kunnen vieren met mijn nieuwe boobs, maar door die bult onder mijn borst kan ik geen normale bh's aan. Dat wordt op mijn feest dus gewoon een hoog gesloten jurk met sportbh eronder. Dan maar een sexy jurk als ik 51 word. :38:

Nou meis, geniet van je proces naar de operatie toe. Ik blijf je volgen. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jaydee haha ja gezellig toch :)

wat heeft je pc je precies niet verteld? wat zou je nu anders doen/kiezen?

Nio is op zich wel duidelijk maar ik ben gewoon een twijfelkont. en als je hier mooie foto's ziet ga ik ook weer twijfelen. mijn vriend zegt altijd "laat nio nu maar beslissen, hij zal het echt wel weten"

jij kunt gewoon op je 51e verjaardag een sexy jurk aan. dat kunnen niet veel 51-jarigen zeggen :P

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, leuk dat je ook voor Nio gaat. De weken vliegen zo voorbij zeker in de zomer, dus voor je het weet ben jij al aan de beurt! Ik ben benieuwd hoe het bij je gaat staan. Ik heb dezelfde lengte als jij maar ben wel wat zwaarder 63kg (hoop 60 op het moment van mijn operatie hahahhaa) dus ik denk dat die 500 bij jou wel als een flinke boezem uit gaat zien hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Boekjoe, Nog negen nachtjes slapen, meis. Beginnen de spanningen al te komen, of ben jij zo'n nuchter type, die nergens last van heeft? Spannend hoor. Ben benieuwd hoe het gaat worden bij je. Past vast heel mooi bij je figuurtje. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Jaydee:

@Boekjoe, Nog negen nachtjes slapen, meis. Beginnen de spanningen al te komen, of ben jij zo'n nuchter type, die nergens last van heeft? Spannend hoor. Ben benieuwd hoe het gaat worden bij je. Past vast heel mooi bij je figuurtje. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst. 

Xxx Jaydee 

Heee jaydee,

Wat liet van je dat je aan me denkt! 

Met mij gaat het redelijk. Nu de dag dichterbij kwam kreeg ik steeds meer twijfels over de maat. Wat me slapeloze nachten oplevert haha.

De ene dag was ik overtuigd dat het misschien te klein zou worden en de andere dag weer dat het misschien ook wel aan de grote kant wordt....:o

Ik heb aan best boobie veel informatie gevraagd en steeds mijn twijfels verteld.

Uiteindelijk ben ik twee dagen terug nog geswitcht naar de ehp ipv de hp. Dus 500cc ehp gaat het worden.

Ik heb gelukkig nog een drukke week voor de boeg want ik ben best kribbig de laatste dagen. Toch wel heel spannend ik ben zooooo benieuwd hoe het gaat worden..... :)

Hoe gaat het nu met jou. Blijft alles stabiel nu?

ik heb je statusupdate even gelezen en wat leuk dat je weer oma wordt! :tatice_04:

Gefeliciteerd!

ik moet eerlijk zeggen dat op de foto er gelukkig niets van te zien is. Ennuh wat een jetsers heb jij zeg :3:

Ben heel benieuwd hoe het in oktober allemaal gaat aflopen.

Ik wilde een paar dagen voor de operatie geen alcohol meer drinken. Bedachten we ons gisteren dat ik dan vrijdag 5 augustus op mijn verjaardag geen eens een drankje kan doen. Das niet leuk...:102:

Dus ook maar besloten dat ik die dag best één drankje kan doen.

Jij ook een fijn weekend gewenst.  Hopelijk met wat zon.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe, Ja, zo in kleding lijkt het heel wat, maar in verhouding met mijn lichaam past het gewoon goed bij me hoor. Ik ben namelijk nogal aan de zware kant :blush:. En sinds de overgang mee begint te spelen, word ik helaas alleen maar zwaarder en lukt het me gewoon niet om er iets aan te doen... ik krijg de knop maar niet om (best veel spanningen de laatste tijd en aangezien ik een stress-eter ben......)

Ja, ben ook heel blij dat we weer opa en oma worden.... het is allemaal nog heel pril (ze is vandaag precies zes weken), maar ze had nu iig wel een hele krachtige streep bij de zwangerschapstest (na een miskraam in november en daarna ieder maand overtijd, een zwakke streep bij de zwangerschapstest, maar wel steeds een positieve test, om na enkele dagen weer te gaan vloeien). Eigenlijk kun je dus stellen dat er iedere maand bevruchting plaats vond, maar dat het steeds bij de innesteling weer fout ging. Dus we hopen nu van harte dat het goed blijft gaan, maar we hebben nu goede hoop. En je moet toch maar gewoon positief blijven hè... dat werkt het best. 

Als ik jou was zou ik idd gewoon lekker een wijntje nemen hoor op je verjaardag... dat kan heus geen kwaad.

Nou meis..... veel succes met de voorbereidingen voor je operatie en geniet van je verjaardag. Maak er een leuk feestje van. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Boekjoe  Ooohhhh, wat stom. Ik ben gisteren niet op het BF geweest en daardoor heb ik je dus niet gefeliciteerd met je verjaardag. Dus hierbij alsnog van harte gefeliciteerd meis. Heb je nog lekker een drankje genomen op je verjaardag?... of je toch netjes aan de regels gehouden? :38:

En dan nu natuurlijk de voorbereidingen voor maandag. Ben je al zenuwachtig? Ik ga maandag iig heel hard voor je duimen en aan je denken. Heel veel succes, meis. Ze gaan vast prachtig worden :35:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee wat ben je toch een lieverd :53:

Dankjewel! Ik heb gister één drankje gedaan :64: dat mocht ik wel van mezelf. 

Ik ben de week goed doorgekomen gelukkig. Had het erg druk op het werk met afronden voor de vakantie.

Ben zelf ook wat minder actief op het bf want merkte dat ik van alle fotos ontzettend ging twijfelen en mezelf gek maakte hihi......

Morgen gelukkig ook een drukke dag. Laatste boodschapjes doen, huis op orde maken, bedden verschonen en mijn dochtertje weg brengen. 

Maar ik ben er klaar voor en echt onwijs benieuwd hoe het gaat worden.....:63: beetje onrustig word ik er wel van hoor haha.

Hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met de zwangerschap van je (schoon)dochter?

Super lief dat je aan me zult denken en voor me duimt maandag. Dat geeft een goed gevoel.:35:

Fijne dag morgen, hopelijk met wat zon.

Dikke xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Marietje:

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen! Vind je het erg spannend? Komt nu wel super dichtbij :D Hoelaat moet je binnen zijn? 

Xx

Thankx. 

De laatste paar dagen is de spanning bijna weg :) Ik ben er klaar voor. Ben zooooo benieuwd naar het resultaat.

Moet me om 7 uur melden (samen met twee anderen van het bf hihi)

Kort nachtje dus want 5:45 wegrijden. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Melonas:

SUCCES morgen! Gaat helemaal goed komen, verslag zien we wel verschijnen :) 

Thankx! 

Ja ik laat uiteraard weten hoe het gegaan is :)

Ik zag net trouwens pas dat jij al eerder gereageerd had maar dat berichtje had ik gemist..... 

Hoe gaat het met jou? Vind ze er al mooi uit zien hoor :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe, nog een half uurtje, dan ga je richting de boobmaster himself. Heel veel succes meis. Geniet ervan, ik ga aan je denken. :71::71::71:

Veel liefs, Jaydee  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo maar eens ff mijn verslagje :)

Vanochtend om 5:20 ging de wekker en ik sliep nog heerlijk. Daarna kwamen toch echt gelijk de zenuwen haha.

Ff heerlijk gedoucht en alles goed geschoren (weet niet hoe lang dit niet lukt bleh)

6:55 meldde ik me op de derde verdieping. Ik hoorde dat ik om 10:00 aan de beurt zou zijn. Ik werd naar een kamertje gebracht en om iets voor half acht kwam nio binnen en werd hij Picasso. Met z'n edding :lol:

Tja en toen wachten, wachten en wachten.  Om 10:30 werd ik opgehaald (ietsje later dan verwacht maar gelukkig waren de zenuwen na de autorit al weg. Tijdens de rit deed ik het raampje wel ff open als mijn vriend een slok van zijn koffie nam. Gatsie die geur vind ik altijd al zo vreselijk haha)

Toen werd ik voorbereid door de anesthesist en kort daarna de ok in.

ik moest toen alleen zo ontzettend piesen dat ik daar zenuwachtig van werd en mijn hartslag ging best omhooggevallen.  Kwam van de zenuwen zeiden ze.

ik kreeg een kapje op mijn mond en moest even goed wat zuurstof naar binnen zuiden.  Er werd tegelijkertijd wat Pijn medicatie ingespoten in het infuus en daarna zou het narcosemiddel ingespoten worden. Maar heel snel daarna was ik weg :D:35:

En toen werd ik wakker op de uitslaapkamer. Ik dommelde iedere keer weer weg en trilde als een rietje.  Ik verkrampte er helemaal van. Ik kreeg daarna een lekker warme deken en toen mocht ik terug naar mijn kamer.

Enige mindere was dat ik dacht dat mijn vriend direct mocht komen want ze zouden hem bellen zodra ik terug op kamer was. Alleen zeiden ze tegen hem dat hij pas om 16:30 met bezoekuur mocht komen :wacko:

Dus na een uur werd ik wat minder vrolijk. Waarom kwam hij nu niet. Ik appte hem en toen zei hij dat hij beneden zat te wachten tot 16:30.

Ik heb daarna de zuster gevraagd of hij echt niet mocht komen en toe zei ze "ach vooruit het kan wel"

Whoehoe:)

Eigenlijk direct daarna mocht ik naar huis. Vriendlief had de medicijnen al opgehaald.

Rit terug ging prima en thuis eerst ff een patatje gegeten. 

Nu ga ik lekker hangen op de bank :beach: (whaha)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.