Ga naar inhoud

Boekjoe : 8 augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Boekjoe

Yeah! Gefeliciteerd met je nieuwe meiden! :43:

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is!

Wel raar van dat bezoekuur. Heb dat nog niet eerder gelezen bij dames hier. Wel fijn dat je vriend eerder mocht komen.

Lekker je rust pakken nu! :)

xx

Thx meis!

Vriend doet dochterlief nu naar bed.  Ik lig lekker op de bank nu.

Ben jij al aan het aftellen? :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook hier van harte gefeliciteerd he!!
Laat je maar lekker verwennen!!

Je was al snel helemaal klaarwakker zeg, zelfs al je verslag geschreven, toppie! :35: 

Ben benieuwd hoe je tegen je uhp aan gaat kijken, omdat dat lang een twijfelgevalletje geweest is. Ik denk dat het hartstikke mooi gaat worden :P

Een goed herstel meid!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boekjoe:

Zo maar eens ff mijn verslagje :)

Vanochtend om 5:20 ging de wekker en ik sliep nog heerlijk. Daarna kwamen toch echt gelijk de zenuwen haha.

Ff heerlijk gedoucht en alles goed geschoren (weet niet hoe lang dit niet lukt bleh)

6:55 meldde ik me op de derde verdieping. Ik hoorde dat ik om 10:00 aan de beurt zou zijn. Ik werd naar een kamertje gebracht en om iets voor half acht kwam nio binnen en werd hij Picasso. Met z'n edding :lol:

Tja en toen wachten, wachten en wachten.  Om 10:30 werd ik opgehaald (ietsje later dan verwacht maar gelukkig waren de zenuwen na de autorit al weg. Tijdens de rit deed ik het raampje wel ff open als mijn vriend een slok van zijn koffie nam. Gatsie die geur vind ik altijd al zo vreselijk haha)

Toen werd ik voorbereid door de anesthesist en kort daarna de ok in.

ik moest toen alleen zo ontzettend piesen dat ik daar zenuwachtig van werd en mijn hartslag ging best omhooggevallen.  Kwam van de zenuwen zeiden ze.

ik kreeg een kapje op mijn mond en moest even goed wat zuurstof naar binnen zuiden.  Er werd tegelijkertijd wat Pijn medicatie ingespoten in het infuus en daarna zou het narcosemiddel ingespoten worden. Maar heel snel daarna was ik weg :D:35:

En toen werd ik wakker op de uitslaapkamer. Ik dommelde iedere keer weer weg en trilde als een rietje.  Ik verkrampte er helemaal van. Ik kreeg daarna een lekker warme deken en toen mocht ik terug naar mijn kamer.

Enige mindere was dat ik dacht dat mijn vriend direct mocht komen want ze zouden hem bellen zodra ik terug op kamer was. Alleen zeiden ze tegen hem dat hij pas om 16:30 met bezoekuur mocht komen :wacko:

Dus na een uur werd ik wat minder vrolijk. Waarom kwam hij nu niet. Ik appte hem en toen zei hij dat hij beneden zat te wachten tot 16:30.

Ik heb daarna de zuster gevraagd of hij echt niet mocht komen en toe zei ze "ach vooruit het kan wel"

Whoehoe:)

Eigenlijk direct daarna mocht ik naar huis. Vriendlief had de medicijnen al opgehaald.

Rit terug ging prima en thuis eerst ff een patatje gegeten. 

Nu ga ik lekker hangen op de bank :beach: (whaha)

X

Hey meis, 

Als ik je verslagje zo lees, is het je allemaal wel meegevallen hè? En gelukkig lees ik ook niks over misselijkheid of duizeligheid door de narcose. Jij hebt gewoon lekker een patatje op :35:.

En nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. En binnenkort ff je nieuwe boobs aan ons showen natuurlijk :38:. Geniet ervan meis. Ik hoop dat je een beetje lekker zult slapen vannacht, maar bij de meesten valt dat niet mee... maar dat is gelukkig maar van korte duur. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jaydee:

Hey meis, 

Als ik je verslagje zo lees, is het je allemaal wel meegevallen hè? En gelukkig lees ik ook niks over misselijkheid of duizeligheid door de narcose. Jij hebt gewoon lekker een patatje op :35:.

En nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. En binnenkort ff je nieuwe boobs aan ons showen natuurlijk :38:. Geniet ervan meis. Ik hoop dat je een beetje lekker zult slapen vannacht, maar bij de meesten valt dat niet mee... maar dat is gelukkig maar van korte duur. 

Veel liefs, Jaydee 

Hi lieve jaydee,

Het is me inderdaad mee gevallen dus dat is fijn :)

Haha ik ga ook uit van een slechte nacht zeker omdat ik alleen op mijn zij kan slapen...

Ach ik dommel vast wel wat weg.

ik heb van best boobie een mooi medicatie schema gekregen dus daar zal het niet aan liggen :35:

Jaaaa als ik de bh uit durf te doen en foto's heb zal ik ze erop zetten!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ook hier van harte gefeliciteerd he!!
Laat je maar lekker verwennen!!

Je was al snel helemaal klaarwakker zeg, zelfs al je verslag geschreven, toppie! :35: 

Ben benieuwd hoe je tegen je uhp aan gaat kijken, omdat dat lang een twijfelgevalletje geweest is. Ik denk dat het hartstikke mooi gaat worden :P

Een goed herstel meid!!

xxxx

Thx meis!

Ja ik voel me goed. Zit heerlijk te relaxen op de bank en wordt goed verzorgd :)

De nacht c.q.  het slapen zal wel minder zijn want ik ben echt een zijslaper :D

Jaaaa ik ben zo benieuwd hoe ze gaan worden. We gaan het zien.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

TIp van de week :P 
Hoofdsteun een stukje omhoog in bed, dan een kussentje onder je kussen en je hoofd niet recht op je kussen leggen, maar een beetje naar voren (kin naar borst) en dan wat opzij gedraaid
Zo sliep ik het lekkerst en heb je niet helemaal het gevoel dat je op je rug ligt.

Oh en kussen onder je knietjes, een dik kussen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei best_boobie:

TIp van de week :P 
Hoofdsteun een stukje omhoog in bed, dan een kussentje onder je kussen en je hoofd niet recht op je kussen leggen, maar een beetje naar voren (kin naar borst) en dan wat opzij gedraaid
Zo sliep ik het lekkerst en heb je niet helemaal het gevoel dat je op je rug ligt.

Oh en kussen onder je knietjes, een dik kussen!!

xxx

Ik heb een extra bed beneden neer gezet. Wij slapen op zolder en ik zie het niet zitten om telkens de trap af te moeten voor de wc hihi.

Ik heb mijn kussen en vijf kleine kussentjes in bed. En mijn voedingskussen er nog bij. Heb zelfs een twee voedingskussen in huis.( Tis toch de geboorte van een tweeling :45:)

Lukt uiteindelijk vast wel om een goede houding te vinden :)

Ga nu van de bank af en duik het bed in.

Truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Boekjoe:

Zo maar eens ff mijn verslagje :)

Vanochtend om 5:20 ging de wekker en ik sliep nog heerlijk. Daarna kwamen toch echt gelijk de zenuwen haha.

Ff heerlijk gedoucht en alles goed geschoren (weet niet hoe lang dit niet lukt bleh)

6:55 meldde ik me op de derde verdieping. Ik hoorde dat ik om 10:00 aan de beurt zou zijn. Ik werd naar een kamertje gebracht en om iets voor half acht kwam nio binnen en werd hij Picasso. Met z'n edding :lol:

Tja en toen wachten, wachten en wachten.  Om 10:30 werd ik opgehaald (ietsje later dan verwacht maar gelukkig waren de zenuwen na de autorit al weg. Tijdens de rit deed ik het raampje wel ff open als mijn vriend een slok van zijn koffie nam. Gatsie die geur vind ik altijd al zo vreselijk haha)

Toen werd ik voorbereid door de anesthesist en kort daarna de ok in.

ik moest toen alleen zo ontzettend piesen dat ik daar zenuwachtig van werd en mijn hartslag ging best omhooggevallen.  Kwam van de zenuwen zeiden ze.

ik kreeg een kapje op mijn mond en moest even goed wat zuurstof naar binnen zuiden.  Er werd tegelijkertijd wat Pijn medicatie ingespoten in het infuus en daarna zou het narcosemiddel ingespoten worden. Maar heel snel daarna was ik weg :D:35:

En toen werd ik wakker op de uitslaapkamer. Ik dommelde iedere keer weer weg en trilde als een rietje.  Ik verkrampte er helemaal van. Ik kreeg daarna een lekker warme deken en toen mocht ik terug naar mijn kamer.

Enige mindere was dat ik dacht dat mijn vriend direct mocht komen want ze zouden hem bellen zodra ik terug op kamer was. Alleen zeiden ze tegen hem dat hij pas om 16:30 met bezoekuur mocht komen :wacko:

Dus na een uur werd ik wat minder vrolijk. Waarom kwam hij nu niet. Ik appte hem en toen zei hij dat hij beneden zat te wachten tot 16:30.

Ik heb daarna de zuster gevraagd of hij echt niet mocht komen en toe zei ze "ach vooruit het kan wel"

Whoehoe:)

Eigenlijk direct daarna mocht ik naar huis. Vriendlief had de medicijnen al opgehaald.

Rit terug ging prima en thuis eerst ff een patatje gegeten. 

Nu ga ik lekker hangen op de bank :beach: (whaha)

X

Heey meis,

Jeeejj eindelijk je boobiessss! Wat leuk dat je al gelijk 's avonds je verslag hebt geschreven joh haha vind ik echt knap van je :P ! 

Fijn om te lezen dat het je allemaal mee gevallen is! :) Maar wat gek dat je vriend niet gelijk bij je mocht zijn dan?? Dat lijkt me heel vervelend op dat moment, zeker als je nog zo duf bent van de narcose enzo.

Haha ja dat rug slapen is erg vervelend, ik ben ook echt een zijslaper. Maar je raakt er wel echt aan gewend geloof me! Wat best boobie ook zegt, kussen onder je knieën helpt ook echt al.

Rust lekker uit meissie, en ben heeeel benieuwd hoe ze zijn geworden!! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Brunette1992:

Heey meis,

Jeeejj eindelijk je boobiessss! Wat leuk dat je al gelijk 's avonds je verslag hebt geschreven joh haha vind ik echt knap van je :P ! 

Fijn om te lezen dat het je allemaal mee gevallen is! :) Maar wat gek dat je vriend niet gelijk bij je mocht zijn dan?? Dat lijkt me heel vervelend op dat moment, zeker als je nog zo duf bent van de narcose enzo.

Haha ja dat rug slapen is erg vervelend, ik ben ook echt een zijslaper. Maar je raakt er wel echt aan gewend geloof me! Wat best boobie ook zegt, kussen onder je knieën helpt ook echt al.

Rust lekker uit meissie, en ben heeeel benieuwd hoe ze zijn geworden!! 

xxx

Hee meis,

Thanks.

Ja het ging een beetje gek in het ziekenhuis en toen ze tegen mijn vriend zeiden dat hij pas om half vijf mocht komen zei hij nog " mijn vriendin denkt dat ik gelijk mag komen". Toen zeiden ze dat ze mij dat wel even zouden zeggen. Alleen dat is niet gebeurd (of ik heb het niet meegekregen hihi)

Gisteravond voelde ik me wel echt beter dan vannacht en vanochtend. Ik heb twee keer een uur geslapen. De pijn valt nee maar heb wel constant pijn in mijn buik.  Dus dat is wel vervelend.

Hopelijk is na morgen het ergste voorbij :)

Straks ga ik ze even bewonderen zonder bh.

Hoe is het met jou?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Boekjoe:

Hee meis,

Thanks.

Ja het ging een beetje gek in het ziekenhuis en toen ze tegen mijn vriend zeiden dat hij pas om half vijf mocht komen zei hij nog " mijn vriendin denkt dat ik gelijk mag komen". Toen zeiden ze dat ze mij dat wel even zouden zeggen. Alleen dat is niet gebeurd (of ik heb het niet meegekregen hihi)

Gisteravond voelde ik me wel echt beter dan vannacht en vanochtend. Ik heb twee keer een uur geslapen. De pijn valt nee maar heb wel constant pijn in mijn buik.  Dus dat is wel vervelend.

Hopelijk is na morgen het ergste voorbij :)

Straks ga ik ze even bewonderen zonder bh.

Hoe is het met jou?

X

Heey meiss,

Ja precies, beetje raar allemaal, maar t is gelukkig allemaal goed komen toch! :D 
Wahah jaa dat zou inderdaad ook nog kunnen, lang leve de dufheid door narcose :P 

Gister was je natuurlijk wat meer verdoofd van pijnstillers van het ziekenhuis dan nu denk ik. Welke pijnstillers heb je meegekregen? Ja die eerste paar nachten zijn hel, heb de eerste paar nachten op de bank netflix liggen kijken, en sliep overdag half rechtop op de bank whahaha :P Je moet ff kijken wat voor jou het prettigst ligt.

Oo dat is wel echt vervelend zeg! Lees hier wel eens dat meiden thee drinken daar tegen, weet niet precies welke, want heb daar zelf toen geen last van gehad.

Jaa precies, eerste drie dagen ff doorbijten dan wordt t alleen maar beter :D 

Whaaaa leuk meiss, ben benieuwd! Is ff eng de eerste keer die bh uit doen haha :P  

Met mij gaat het goed hoor! Zal van het weekend ff nieuwe foto maken, heb ook eindelijk een eerste strapless bh gekocht, benieuwd hoe dat gaat zitten haha. Verder niet veel bijzonders, vind het alleen zo lang duren dat ze zacht worden weet je wel.. Maarja ik wacht geduldig af! :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Boekjoe:

Hi lieve jaydee,

Het is me inderdaad mee gevallen dus dat is fijn :)

Haha ik ga ook uit van een slechte nacht zeker omdat ik alleen op mijn zij kan slapen...

Ach ik dommel vast wel wat weg.

ik heb van best boobie een mooi medicatie schema gekregen dus daar zal het niet aan liggen :35:

Jaaaa als ik de bh uit durf te doen en foto's heb zal ik ze erop zetten!

Xx

Hoi Boekjoe,

Hoe voel je je? Beetje geslapen? 

Houd je idd maar netjes aan het schema van BB, des te eerder ben je van de pijn af. 

Ennnuhhh.... ik hoop idd dat je snel je bh uit durft te doen... ben namelijk reuze benieuwd :38:.

Fijn herstel, meis. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt doodgaan vandaag. 

Ik ben de hele nacht/dag echt kotsmisselijk en zit constant boven een emmer.

Heb ook al overgegeven :74:

Omdat ik weinig pijn heb gebruik ik alleen paracetamol en de antibiotica. 

Heb al gemaild met nio.  Misselijkheid en spugen komt waarschijnlijk door de ab.

Als het zo blijft krijg ik morgen andere ab voorgeschreven. 

Dit is niet vol te houden zo... bleh

Heb ook maar twee uurtjes geslapen en door de misselijkheid en buikkramp lukt dat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boekjoe:

Het is echt doodgaan vandaag. 

Ik ben de hele nacht/dag echt kotsmisselijk en zit constant boven een emmer.

Heb ook al overgegeven :74:

Omdat ik weinig pijn heb gebruik ik alleen paracetamol en de antibiotica. 

Heb al gemaild met nio.  Misselijkheid en spugen komt waarschijnlijk door de ab.

Als het zo blijft krijg ik morgen andere ab voorgeschreven. 

Dit is niet vol te houden zo... bleh

Heb ook maar twee uurtjes geslapen en door de misselijkheid en buikkramp lukt dat niet meer.

Hè meis wat klote zeg!! :( Inderdaad maar gauw overstappen op een andere ab, want dit is ook niet uit te houden als je niet eens kan slapen zeg.

Hoop dat je je gauw beter voelt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992 @Sweetboobs16 @Manon_h @Jaydee @Blondie94 @best_boobie

Even een update.

Omdat ik zo misselijk was ben ik gisteren met alle pijnstilling gestopt (de pijn is prima te doen zo) behalve de antibiotica die nam ik wel.

Gisteravond heb ik de antibiotica ook even niet genomen om te zien of de misselijkheid daardoor zou afnemen. 

Dat werkt! (Of het is toeval) maar ik ben in slaap gevallen en toen ik om 4:00 wakker werd op de bank had ik bijna geen buikpijn meer. Daarna in bed nog geslapen tot 7:30.

Heerlijk zeg :)

Vanochtend heb ik wel weer antibiotica genomen en nu twee uur later merk ik dat ik wel weer iets meer misselijk word.

Nio gaat nu andere ab voorschrijven. Hopelijk heb ik dan morgen geen of minder buikpijn en misselijkheid. 

Ik heb de boobies net even bekeken en foto's gemaakt. Ze staan nog erg strak en hoog en mijn buik is erg opgezwollen maar denk dat formaat prima is.

Ik moet nu even gaan uitzoeken hoe ik een album aanmaak en foto's erin zet :)

Wordt vervolgd! Hihi

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.