Ga naar inhoud

Boekjoe : 8 augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Santje:

Amoxiline... :70: ik heb in mijn leven redelijk wat antibiotica gekregen, maar amoxiline was afzien. Precies jouw klachten op overgeven na. Had je ook zo'n vieze smaak in je mond? Als je met de inname stopt kunnen de klachten nog even aanhouden, maar dat gaat vanzelf weg!

Ik ben vrij nieuw hier en heb heel het topic gisteren en vandaag gelezen. Hoop dat je snel beter bent en kunt genieten van de twins! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, maar ook naar de voorsituatie. Ik wil namelijk zelf naar een C cup (voor het oog). Dus een beetje zoals jouw voorsituatie, denk ik! :)

Hee meis,

Ik ben gelukkig vrij snel gestopt met die antibiotica en overgestapt op zinnat.

ik had dat echt niet 7 dagen vol kunnen houden hihi. Pfff wat een paardemiddel zeg.....

Sinds gisteren voel ik me een stuk beter gelukkig :) heb het idee dat de maagbeschermer ook echt wel hielp.

Spannend voor jou ook. Ben je al op consult geweest ergens?

ik had een 75a en heb 8 jaar geleden 245 cc anatomische prothesen gekregen. Daar kwam ik mee uit op push up bh 75c maar voor het oog een b. 

Ik vond ze toch aan de kleine kant en na zwangerschap/borstvoeding besloten om toch nog een keer voor een wissel te gaan.

Ik heb een paar foto's in mijn album staan. Hier kun je zien hoe het was met 245 cc en hoe het eruit zag 2 dagen po.

ik voeg je nu gelijk toe.

ik ben trouwens 1,68 en 53 kilo (nu na de bv even niet meer. Hou veel vocht vast nog haha). Dan heb je een beetje een beeld.

Let er bij vergelijken wel op dat je niet alleen kijkt naar het aantal cc. Het is uiteindelijk de breedte/projectie die je moet vergelijken want die is bij ieder merk weer anders.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Boekjoe:

Hi Hi @Ank,

Ja dat is goed omschreven! 

Ik persoonlijk moet zeggen dat ik qua pijn die medicatie allemaal niet perse nodig zou hebben.

Nu heb ik zelf nogal snel last van mijn darmen/maag/buik dus dat zal ook wel mee spelen.

En waar het precies aan ligt is helaas ook niet te achterhalen....

En je lichaam is misschien ook wel van slag door de narcose.  Waar iedereen weer anders op reageert. 

Na mijn eerste bv had ik het in ieder geval makkelijker als dit keer :)

Gelukkig vanochtend de laatste antibiotica en dan is het klaar. Gisteren ook voor het eerst echt een redelijke dag gehad dus ergste zal nu wel achter de rug zijn.

Hoe heb jij dat beide keren ervaren eigenlijk?

Xx

Hallo @Boekjoe

Mijn eerste BV was niet echt pijnlijk,maar de drains verwijderen was toen geen pretje werd nogal hardhandig verwijderd:mad:

Mijn tweede BV iets pijnlijker omdat er een lekkage was ontdekt in mijn borst ,maar de drains verwijderen toen was een fluitje van een cent.

Bij allebei de BV heb ik 2 dagen op bed gelegen en daarna het huishouden rustig aangepakt.

Ik was na 2 weken pijnvrij ik ,en

kreeg toen enkel als medicatie paracetamol mee.

Dat is nu wel beter geregeld als toen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xxmelliexx:

@Boekjoe Hoe gaat het met je meid? Beetje te doen met de pijn? Hoe gaat het met de boobs zijn ze al wat zachter en wat gezakt? Xxx

Hi mop,

De pijn is weg!!! :D

Sinds gister gaat het ineens een stuk beter.

Vanmiddag op controle geweest. 

Boobs zien er goed uit. Zitten alleen te hoog. Bh heeft hij een stuk losser gezet en over vier weken moet ik terugkomen.

Dus nog weinig verandering. Over een paar dagen maak ik weer foto's. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hellow mop!

Hoe gaat het met de tietties? Zijn ze al wat gezakt nu de bandjes wat losser zitten? Nog nieuwe foto's gemaakt? Xxxxx

Hai girl,

Ik denk niet dat ze al veel gezakt zijn haha. 

Morgen zal ik weer wat nieuwe foto's maken.

Dan kan ik vergelijken :)

Vandaag dagje naar een attractiepark geweest.  Hele dag lopen is nog vrij zwaar dus heb de hele dag lekker in een rolstoel gezeten. Was heerlijk. :3:

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Boekjoe:

Hai girl,

Ik denk niet dat ze al veel gezakt zijn haha. 

Morgen zal ik weer wat nieuwe foto's maken.

Dan kan ik vergelijken :)

Vandaag dagje naar een attractiepark geweest.  Hele dag lopen is nog vrij zwaar dus heb de hele dag lekker in een rolstoel gezeten. Was heerlijk. :3:

Xxx 

Ah lekker joh! Ideaal zo'n rolstoel :P

Gaat het verder goed? Nog ergens last van?

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2016 om 22:03 zei Mamalisa:

Dr plovies en nio plaatsen niet alleen mega tetten hoor. Ze luisteren goed naar je wensen.

ik ben van de week bij Nio geweest, wilde ook graag groter (ook 2e bv) heb foto's meegenomen van wat ik mooi vond maar hij zei eerlijk dat dat te groot was en niet mooi zou staan, heeft me toen aangeraden 600cc te nemen omdat ik best smal ben (omtrek 68cm, lengte 1.58, tuinkabouter en gewicht 45kg) dus hij heeft echt goed gegeken naar wat bij mijn lichaam past.

dr Nio werkt in kliniek in roteerdam maar ook in het slaz waar je maar 3100 euro betaald, vind dit best een redelijke prijs!

@Mamalisa wauw ze zijn prachtig. Ik ging net ff spieken in jou album. Wat zijn ze mooi. Ik ben ook zo small omtrek 70 en ik wil ook tot me max gaan en ik ben 1.55 m lang. En dit is trouwens me eerste keer. Ik ging naar dr. Schitatecate en die wou niet groter geven dan 350 cc. En voor mijn gevoel zijn ze te klein ? Toch maar naar dr nio ? Misschien dat hij me iets groter wilt geven. Ik heb op dit moment 70 aa echt helemaal plat. Ik heb wel 1 kind en had 3 maanden borstvoeding gegeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Lashorty mamalisa is niet zovaak meer online vandaar dat ik even reageer. :)

Je kan gerust een keertje naar Nio gaan ja! Hij kan vast wel aan je wensen voldoen. Bij mamalisa was die 600cc echt de max. Meer kon niet omdat ze zo smal is.

xx

Ja indd! Ik ga echt een afspraak maken bij dr nio. Nu al helemaal ik iemand heb gevonden die smallere omtrek dan mij heb en even veel weegt in kilos. Ik hoop dat er meer dan 350 cc bij mij past :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Lashorty ik zelf ga ook om die reden de 29e naar Nio. Omdat hij veel meer kan dan meeste andere pc's. Mijn operatie datum staat ook al vast omdat ik na alle verhalen hier op het forum zeker weet dat het Nio gaat worden! 

Vast en zeker wel bij hem!

 

@Sweetboobs16 ik lees dat in olvg amsterdam de goedkoopste is bij dr. Nio. Maar zijn de consult gratis of niet ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, August 19, 2016 om 15:07 zei Lashorty:

@Sweetboobs16 ik lees dat in olvg amsterdam de goedkoopste is bij dr. Nio. Maar zijn de consult gratis of niet ? 

Consult is alleen gratis als je binnen 3 maanden na je consult geopereerd wordt zei Nio, hoe hoog het bedrag ongeveer is kon hij niet vertellen (las ergens 190 euro? Not sure) dit gaat van je eigen risico af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bayleef:

Consult is alleen gratis als je binnen 3 maanden na je consult geopereerd wordt zei Nio, hoe hoog het bedrag ongeveer is kon hij niet vertellen (las ergens 190 euro? Not sure) dit gaat van je eigen risico af 

Wauww wat raar dan. Vaak is consult toch gratis. Nu voelt het alsog je gedwongen wordt om daar te laten geopereerd te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Lashorty:

Wauww wat raar dan. Vaak is consult toch gratis. Nu voelt het alsog je gedwongen wordt om daar te laten geopereerd te worden

Komt omdat het een ziekenhuis is ofzo? Bij meeste klinieken is consult 50 euro, of in ieder geval bij de meeste die ik bekeken heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Bayleef:

Consult is alleen gratis als je binnen 3 maanden na je consult geopereerd wordt zei Nio, hoe hoog het bedrag ongeveer is kon hij niet vertellen (las ergens 190 euro? Not sure) dit gaat van je eigen risico af 

Wauww wat raar dan. Vaak is consult toch gratis. Nu voelt het alsog je gedwongen wordt om daar te laten geopereerd te worden

 

6 minuten geleden zei Bayleef:

Komt omdat het een ziekenhuis is ofzo? Bij meeste klinieken is consult 50 euro, of in ieder geval bij de meeste die ik bekeken heb. 

Geen idee. Meestal gratis. Heb je high profile? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.