Ga naar inhoud

Boekjoe : 8 augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Ik heb getwijfeld tot ik echt moest kiezen ivm bestellen protheses. Had 500 gepast maar toch zonder passen maar puur op het zicht van de foto van mijn nichtje die wel 700 gepast had toch daarvoor gekozen.

Ben enorm blij met mijn keuze, maar kan me voorstellen dat je 600 te groot vind. Je moet je er wel comfortabel bij voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Boekjoe:

Haha ja je moet toch duidelijk maken wat je niet wil :P

Nou ik schrok me ook rot. Haha. Die had ik niet zien aankomen. Boven de 900 cc zouden ze gaan scheel kijken zoals hij het aangaf.

Nee ik heb niet gevraagd op welke cupmaat ik uit zo komen. Heel dom.:huh: Hij wilde het liever ook niet hebben over cupmaten zei hij.

Grappig dat dr.Nio het niet over cupmaten heeft,hier is altijd te lezen geweest dat 150 cc een cupmaat meer was volgens dr.Nio.:)

Ik neem aan dat je voorbeeld foto jouw profiel foto is dan vind 600 cc  niet te groot.

Succes morgen bij verdonck.

xx Ank

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh woooow, ik vind t mooi hoor die 600cc. Vind het helemaal niet te groot staan, gewoon mooi. Ik denk ook dat je gewoon ff geschrokken bent omdat je zelf 400cc in je hoofd had, maar je moet je niet teveel ophangen aan het cijfertje, als je 600cc mooi vind staan dan moet je daar gewoon voor gaan en vind je het te groot dan ga je gewoon een maat kleiner.

ben benieuwd wat verdonk aangeeft. Misschien kun je daar ook nog een keer de 600cc passen, misschien is het de 2e keer minder schrikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank

Nio zou het ook vast wel kunnen zeggen. Als ik beslis naar hem te gaan ga ik gewon nog een keertje voor de maatbepaling. 

Ik vind de profielfoto inderdaad erg mooi twijfel alleen of het niet ietsje te groot is.

@Mamalisa

Ja ik schrok vooral omdat ik niet op 600 gerekend had.

Maar de meesten hier zitten ook rond de 400-500 en ik ben klein en slank.

Nu op weg naar verdonck. Hij is wel van de wat kleinere borsten maar wil 500 wel passen

Ik heb in iedwe geval niet goed geslapen vannacht haha.

Wordt vervolgd. :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boekjoe:

@Ank

Nio zou het ook vast wel kunnen zeggen. Als ik beslis naar hem te gaan ga ik gewon nog een keertje voor de maatbepaling. 

Ik vind de profielfoto inderdaad erg mooi twijfel alleen of het niet ietsje te groot is.

@Mamalisa

Ja ik schrok vooral omdat ik niet op 600 gerekend had.

Maar de meesten hier zitten ook rond de 400-500 en ik ben klein en slank.

Nu op weg naar verdonck. Hij is wel van de wat kleinere borsten maar wil 500 wel passen

Ik heb in iedwe geval niet goed geslapen vannacht haha.

Wordt vervolgd. :)

X

Ik ben ook klein en slank. Ben 1.58 en 45 kg ongeveer. Ik heb foto's in mijn fotoalbum staan dat ik 600cc aan t passen ben. Ik vind het zelf niet te groot, maar kan me wel voorstellen dat anderen dat wel vinden. Scces bij verdonk, ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook maar 1.58 en weeg momenteel wel wat te zwaar (voor de operatie 60.5) na de operatie 62.3 dus moet zeker wat vanaf, en ik heb 500cc van mentor.. Ik heb juist mentor gekozen omdat ik zelf wel breder ben in men schouders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug van het consult bij verdonck. 

En nu ben ik helemaal in de war:wacko:

Ik heb nio en verdonck beide dezelfde voorbeeldfoto laten zien en naar mijn idee heb ik ongeveer dezelfde maat pasprothese gepast. 

Nio zei dus 550/600.

En wat zegt Verdonck?  350/380 cc. Ronde, Ehp van het merk sebbin.

Dat is nogal een verschil......

Ik weet dat beide pc's er verstand van hebben. En ik weet dat nio van de grotere borsten is en verdonck minder maar ergens klopt er dus iets niet....

Helppppp :o

Hoe kom ik er zelf nu uit? Ik heb nu met mijn 245 cc een kleine C75 en ik wil eigenlijk naar een volle E75.  Twee cupmaten groter dus. Misschien dan toch maar uitgaan van 2x 150 cc erbij.

@Nicky1992 ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er bij jou uit komen te zien :). Jij twijfelde ook toch?

Wat was jouw voorsituatie? Een kleine a?

X bkj

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Boekjoe:

Ik ben terug van het consult bij verdonck. 

En nu ben ik helemaal in de war:wacko:

Ik heb nio en verdonck beide dezelfde voorbeeldfoto laten zien en naar mijn idee heb ik ongeveer dezelfde maat pasprothese gepast. 

Nio zei dus 550/600.

En wat zegt Verdonck?  350/380 cc. Ronde, Ehp van het merk sebbin.

Dat is nogal een verschil......

Ik weet dat beide pc's er verstand van hebben. En ik weet dat nio van de grotere borsten is en verdonck minder maar ergens klopt er dus iets niet....

Helppppp :o

Hoe kom ik er zelf nu uit? Ik heb nu met mijn 245 cc een kleine C75 en ik wil eigenlijk naar een volle E75.  Twee cupmaten groter dus. Misschien dan toch maar uitgaan van 2x 150 cc erbij.

@Nicky1992 ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er bij jou uit komen te zien :). Jij twijfelde ook toch?

Wat was jouw voorsituatie? Een kleine a?

X bkj

 

 

 

 

Maar bedoeld verdonk 350cc in totaal of erbij?

ik denk dat nio bedoeld 550/600cc in totaal, want die andere gaan eruit he.

en je hebt nu 245 dus met die 350/380cc erbij ide verdonk bedoelt kom je ook rond de 600cc uit. Dus wellicht heb je het verkeerd begrepen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mamalisa:

Maar bedoeld verdonk 350cc in totaal of erbij?

ik denk dat nio bedoeld 550/600cc in totaal, want die andere gaan eruit he.

en je hebt nu 245 dus met die 350/380cc erbij ide verdonk bedoelt kom je ook rond de 600cc uit. Dus wellicht heb je het verkeerd begrepen? 

Dat dachten wij eerst ook maar we hebben dit drie keer nagevraagd.  Hij bedoelde echt in totaal. 

De echte max die hij wil en kan plaatsen bij mij is 440. Nio dus 900. Dus...... haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu 245cc, als verdonk 350/380cc plaatst dan komt er 105cc/135cc bij. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee op 75E uitkomt. Maar goed misschien ligt dat ook wel aan soort prothese en het profiel? Misschien best-boobie even taggen, die weet dat soort dingen altijd wel...

wat vind je er zelf van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, dat is een groot verschil. Heb je ook gevraagd waarom hij zoveel minder cc zou nemen? Hoe zit het met de projectie van de beide merken? Heb je foto's genomen tijdens het passen? Welke vind je het mooist? 

Ik ben bij 4 pc's geweest en die kwamen, op 40 cc na, op hetzelfde uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Boekjoe:

Ik ben terug van het consult bij verdonck. 

En nu ben ik helemaal in de war:wacko:

Ik heb nio en verdonck beide dezelfde voorbeeldfoto laten zien en naar mijn idee heb ik ongeveer dezelfde maat pasprothese gepast. 

Nio zei dus 550/600.

En wat zegt Verdonck?  350/380 cc. Ronde, Ehp van het merk sebbin.

Dat is nogal een verschil......

Ik weet dat beide pc's er verstand van hebben. En ik weet dat nio van de grotere borsten is en verdonck minder maar ergens klopt er dus iets niet....

Helppppp :o

Hoe kom ik er zelf nu uit? Ik heb nu met mijn 245 cc een kleine C75 en ik wil eigenlijk naar een volle E75.  Twee cupmaten groter dus. Misschien dan toch maar uitgaan van 2x 150 cc erbij.

@Nicky1992 ik ben nu wel erg benieuwd hoe ze er bij jou uit komen te zien :). Jij twijfelde ook toch?

Wat was jouw voorsituatie? Een kleine a?

X bkj

 

 

 

 

Ik had een c75 van me zelf voor situatie kan je ook zien in mijn album. Ik heb 500cc mentor hp gekregen bij Nio en ben nu 3 dagen PO dus afwachten welke maat het zal worden ik hoop zelf dat stopt bij 75/80F hahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nicky1992:

Ik had een c75 van me zelf voor situatie kan je ook zien in mijn album. Ik heb 500cc mentor hp gekregen bij Nio en ben nu 3 dagen PO dus afwachten welke maat het zal worden ik hoop zelf dat stopt bij 75/80F hahah 

Dan had je al een redelijk goede voorsituatie.

Ik ben heel benieuwd maar ik gok dat het wat groter wordt hihi

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2016 om 19:41 zei Mamalisa:

Je hebt nu 245cc, als verdonk 350/380cc plaatst dan komt er 105cc/135cc bij. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee op 75E uitkomt. Maar goed misschien ligt dat ook wel aan soort prothese en het profiel? Misschien best-boobie even taggen, die weet dat soort dingen altijd wel...

wat vind je er zelf van?

Hi @Mamalisa en @Ecao

De sebbin 350 cc ehp heeft een breedte van 10,6 en een projectie van 5,8 cm.

De eurosilicone 450 ehp heeft een breedte van 12,1 en een projectie van 5,7 cm 

De eurosilicone 500 ehp heeft een breedte van 12,3 en een projectie van 6,1.

Veel verschil in cc's is dis groot maar de projectie is bijna hetzelfde.

Wat ik me wel afvraag.

Mijn huidige prothese is 11,5 cm breed.  Lijkt me dan niet logisch om naar een smallere prothese te gaan......

(Ik moet zeggen dat verdonck de maten van mijm huidige prothese niet wist op dat moment. Ik heb hem per mail gevraagd of hij nu iets anders adviseert maar nog geen antwoord gehad)

En ja welke cupmaat kom je uit? Nio geeft aan dat ik 1,5 cupmaat omhoog ga met de 450. Maar dan zou ik op een bh-maat d uitkomen.  Of bedoelt hij zichtmaat? 

Best boobie denk dat ik met de 450 op een 75e/75f uitkom. (Zichtmaat kleiner uiteraard (

Dat is ook wat ik wil. In bh-maat een f en zichtmaat d. Ik wil in ieder geval niet naar een g bh maat. Hihi

Welk aantal cc heeft nio jou ook alweer aangeraden @Mamalisa? En welke bh/zicht maat kom je dan op uit?

Ik ga binnenkort in ieder geval voor een tweede consult bij nio.

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe ik denk dat Nio bh maat bedoeld, dat bedoelde hij bij mij althans, voor het zicht is zoiets toch waat lastiger te bepalen denk ik...?

heb je al een beetje een voorkeur voor een pc nu? En ga je nog naar straaten?

 

het maximale wat er bij mij in kan volgens nio (zonder dat ze scheel gaan kijken) is 600cc. Daarmee kom ik op bh maat 70F uit dus voor het zicht een grote D denk ik. Ik heb nu bh maat 70D dus ga er 2 cupmaten op vooruit. Ik ben er nog een beetje huiverig voor dat het te klein word, maar ja meer kan er toch niet zonder dat t lelijk word dus we gaan er maar voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe kan je mijn foto zien? Dat is de 500cc mentor wel bredere prothese dan de eurosillicone maar omdat jij van kleiner afkomt dan ik zou ik zeker voor 500cc gaan.. Ik heb tot op de operatie tafel aan toe nog getwijfeld doe ik hier wel goed aan worden ze niet te groot stress stress stress ja echt waar haha ze zeiden ook je bent erg zenuwachtig :P Maar nu ik ben er super blij mee!! Ik heb die triumpf dinges bh aan 80F en die zit goed, maar in kleding lijkt het echt geen F eerder een mooie volle D kleine E misschien niemand maar dan ook niemand in mijn omgeving is eigenlijk opgevallen :P Ik was gisteren bij de hunkemoller en toen ook daar 80F gekocht en moest ze daar toch wel even IN proppen :P hahahah maarja ze zitten nog vol met vocht..

Hier alleen maar liefde over Nio, super vent en gisteren op controle en hij was helemaal trots op zijn kunst werken haha.. Ik zal vandaag even nieuwe foto maken van 7 dagen PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mamalisa:

@Boekjoe ik denk dat Nio bh maat bedoeld, dat bedoelde hij bij mij althans, voor het zicht is zoiets toch waat lastiger te bepalen denk ik...?

heb je al een beetje een voorkeur voor een pc nu? En ga je nog naar straaten?

 

het maximale wat er bij mij in kan volgens nio (zonder dat ze scheel gaan kijken) is 600cc. Daarmee kom ik op bh maat 70F uit dus voor het zicht een grote D denk ik. Ik heb nu bh maat 70D dus ga er 2 cupmaten op vooruit. Ik ben er nog een beetje huiverig voor dat het te klein word, maar ja meer kan er toch niet zonder dat t lelijk word dus we gaan er maar voor. 

Ik denk ook dat hij bh-maat bedoelt. Ik hoop maar dat hij het fout heeft haha. 

Ik lees hier ook vaak dat hij niet zo goed is in maten schatten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat jij met omtrek 70 met 600 cc op een f-cup komt. Dat moet toch g of groter worden lijkt mij.

Wel makkelijk voor jou dat er niet meer in kan.  Hoef je daar niet over te twijfelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nicky1992:

@Boekjoe kan je mijn foto zien? Dat is de 500cc mentor wel bredere prothese dan de eurosillicone maar omdat jij van kleiner afkomt dan ik zou ik zeker voor 500cc gaan.. Ik heb tot op de operatie tafel aan toe nog getwijfeld doe ik hier wel goed aan worden ze niet te groot stress stress stress ja echt waar haha ze zeiden ook je bent erg zenuwachtig :P Maar nu ik ben er super blij mee!! Ik heb die triumpf dinges bh aan 80F en die zit goed, maar in kleding lijkt het echt geen F eerder een mooie volle D kleine E misschien niemand maar dan ook niemand in mijn omgeving is eigenlijk opgevallen :P Ik was gisteren bij de hunkemoller en toen ook daar 80F gekocht en moest ze daar toch wel even IN proppen :P hahahah maarja ze zitten nog vol met vocht..

Hier alleen maar liefde over Nio, super vent en gisteren op controle en hij was helemaal trots op zijn kunst werken haha.. Ik zal vandaag even nieuwe foto maken van 7 dagen PO

@Nicky1992

Ja ik houd jouw foto's steeds in de gaten hihi.

Maar wij zijn zo lastig te vergelijken omdat jij al van een c af komt.  

En jij hebt de mentor prothese. Weet jij zo wat de projectie daarvan is.

Want die zal minder zijn dan de eurosilicone 450 ehp. Die heeft een projectie van 5,7 cm. 

Haha zo leuk dat jij blij is met hetgeen hij maakt. Hij zal wel trots op zichzelf zijn:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boekjoe:

@Nicky1992

Ja ik houd jouw foto's steeds in de gaten hihi.

Maar wij zijn zo lastig te vergelijken omdat jij al van een c af komt.  

En jij hebt de mentor prothese. Weet jij zo wat de projectie daarvan is.

Want die zal minder zijn dan de eurosilicone 450 ehp. Die heeft een projectie van 5,7 cm. 

Haha zo leuk dat jij blij is met hetgeen hij maakt. Hij zal wel trots op zichzelf zijn:)

13.2 cm breed (heb breedte van 75/80 van me zelf) en 5.4 projectie.. Ik zou dus wel echt voor de 500 gaan want ik denk zelfs nu van oh zo groot zijn ze niet :P hahahaha vooral in kleding hahah 

zal morgen nieuwe foto's maken want vandaag beetje veel gedaan en zijn wat gezwollen maar ik werk gewoon alweer, auto rijden, etc etc :P eerste paar dagen dacht ik dit komt niet goed die pijn en na 3 dagen was dat echt voorbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Boekjoe:

Ik denk ook dat hij bh-maat bedoelt. Ik hoop maar dat hij het fout heeft haha. 

Ik lees hier ook vaak dat hij niet zo goed is in maten schatten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat jij met omtrek 70 met 600 cc op een f-cup komt. Dat moet toch g of groter worden lijkt mij.

Wel makkelijk voor jou dat er niet meer in kan.  Hoef je daar niet over te twijfelen :P

Ik hoop het ook hoor boekjoe, dat het groter word! Maar best boobie heeft ook even voor me gepuzzeld en die denkt ook 2 tot 3 cupmaten groter. Waardoor het voor het zicht gaat lijken op een D Of DD. 

En twijfelen doe ik toch wel hoor. Dat hoort er een klein beetje bij he. Of het niet te klein word vooral haha. Maar ik heb me er wel bij neergelegd dat groter dan 600cc echt niet kan. En dan hoop ik stiekem dat ze toch nog iets groter worden dan een F cup :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi meis,

Ik zag in een ander topic voorbij komen dat je een datum hebt voor je wissel, dus ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je je verdere updates, eventuele vragen en na je operatie je verslag neerzetten,dan heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu lekker af gaan tellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Boekjoe, ik zie dat je een datum hebt en toch voor Nio gekozen hebt. Goed keuze denk ik na alles wat ik hier over hem gelezen heb. En hoeveel cc gaat het nu uiteindelijk worden? 8 augustus is mijn eerste vakantiedag, dus dan heb ik de hele dag de tijd om voor je te duimen :35::38:. Is nog maar anderhalve maand, meis. Daar ben je eerder dan je denkt.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

Hey @Boekjoe, ik zie dat je een datum hebt en toch voor Nio gekozen hebt. Goed keuze denk ik na alles wat ik hier over hem gelezen heb. En hoeveel cc gaat het nu uiteindelijk worden? 8 augustus is mijn eerste vakantiedag, dus dan heb ik de hele dag de tijd om voor je te duimen :35::38:. Is nog maar anderhalve maand, meis. Daar ben je eerder dan je denkt.

Xx Jaydee 

he hoi,

ik had ook gereageerd in jouw topic :)

ja we hebben de knoop doorgehakt. ik heb lang zitten twijfelen tussen straten en nio maar na veel foto's van beiden te hebben gezien vonden mijn vriend en ik de resultaten van nio mooier. en nio is € 700,00 goedkoper, das is toch ook veel geld, helemaal mooi meegenomen.

het wordt 500cc hp, dus de 85% gevulde. Maar de keuze voor hp of ehp en het aantal cc blijf ik lastig vinden hoor.

8 augustus is ook mijn eerste vakantiedag! en 5 augustus ben ik jarig dus ik krijg een mooi verjaardagscadeau.

ah wat fijn dat je voor me kunt duimen, dan moet het goedkomen!

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.