Ga naar inhoud

Anna1987 : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

Kan me voorstellen, als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt dat je voor een bv wilt gaan, kan het niet snel genoeg gaan.

En via Heyendael heeft hij een hele andere agenda, dus ik ga voor je duimen.

Nou hoop dat je snel een reactie krijgt.

xx

Ja precies, gaat heel de dag toch door je hoofd he... En het is niet iets van de laatste tijd. Al 10 jaar denk ik haha!

superlief, dankjewel!! Ik laat het weten als ik iets hoor!! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Klopt, word eigenlijk een soort obsessie, en dan komt dadelijk nog een verslaving aan dit forum erbij, foto's kijken etc, maar is zo normaal, je wilt toch dat extra stukje vrouwelijkheid weer terug, gewoon weer mooier, en trots in de spiegel kunnen kijken, daar doen we het toch voor?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Desert-Rose:

Klopt, word eigenlijk een soort obsessie, en dan komt dadelijk nog een verslaving aan dit forum erbij, foto's kijken etc, maar is zo normaal, je wilt toch dat extra stukje vrouwelijkheid weer terug, gewoon weer mooier, en trots in de spiegel kunnen kijken, daar doen we het toch voor?

xx

Haha ohja die obsessie klopt zo haha ik kab nergens anders meer naar kijken eb aan denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Desert-Rose:

Klopt, word eigenlijk een soort obsessie, en dan komt dadelijk nog een verslaving aan dit forum erbij, foto's kijken etc, maar is zo normaal, je wilt toch dat extra stukje vrouwelijkheid weer terug, gewoon weer mooier, en trots in de spiegel kunnen kijken, daar doen we het toch voor?

xx

Haha ja idd, ga zo als ik ff tijd heb weleens zoeken naar vrouwen met dezelfde cupmaat en dan hoeveel cc's enz.. Want daar ben ik erg nieuwsgierig naar!! 

Wow, kan niet wachten tot dat moment er is.. Dat je met een goed gevoel naakt voor de spiegel kan staan! Haha!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Anna1987 said:

Ja idd! Ik zal eens kijken wat ik voor reactie krijg. Ben wel nieuwsgierig! Want her liefst zou ik eigelijk stiekem wel eerder willen dan 12 juli hihi! Als dat nou eens mogelijk is.....

ja zeker spannend maar precies, eindelijk wat ik wil!!

xxx

Hey meid, 

ALs je via de kliniek zelf gaat kan je waarschijnlijk eerder geopereerd worden. Hij heeft maar een paar plekken via Diana en veel meer voor zichzelf. 

Het verschil tussen DG en de kliniek:

- eigen privé kamer (en dat vond ik heeeeeeeeeeeel fijn)

- betere tijden en beschikbaarheid

- "maar" 350 euro duurder (en als je een borstband nodig hebt krijg je die gewoon van ze zonder te kopen)

- 1 jaar na zorg en dus echte garantie

- Persoonlijke aandacht, die dag komen ze bij je langs met een tweede afspraak en een bloemetje

- geen ellendige lange wacht tijden

- alle communicatie loopt direct via de juiste persoon en niet via een tussen persoon. 

Je hoeft het niet te doen hoor, maar ik zeg alleen dat er veel voordelen aan zitten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Bruisend:

Hey meid, 

ALs je via de kliniek zelf gaat kan je waarschijnlijk eerder geopereerd worden. Hij heeft maar een paar plekken via Diana en veel meer voor zichzelf. 

Het verschil tussen DG en de kliniek:

- eigen privé kamer (en dat vond ik heeeeeeeeeeeel fijn)

- betere tijden en beschikbaarheid

- "maar" 350 euro duurder (en als je een borstband nodig hebt krijg je die gewoon van ze zonder te kopen)

- 1 jaar na zorg en dus echte garantie

- Persoonlijke aandacht, die dag komen ze bij je langs met een tweede afspraak en een bloemetje

- geen ellendige lange wacht tijden

- alle communicatie loopt direct via de juiste persoon en niet via een tussen persoon. 

Je hoeft het niet te doen hoor, maar ik zeg alleen dat er veel voordelen aan zitten :) 

Ik ben wel via heyendael zelf maar de borstband staat wel vermeld op mn factuur..die moet ik gewoon betalen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Hey meid, 

ALs je via de kliniek zelf gaat kan je waarschijnlijk eerder geopereerd worden. Hij heeft maar een paar plekken via Diana en veel meer voor zichzelf. 

Het verschil tussen DG en de kliniek:

- eigen privé kamer (en dat vond ik heeeeeeeeeeeel fijn)

- betere tijden en beschikbaarheid

- "maar" 350 euro duurder (en als je een borstband nodig hebt krijg je die gewoon van ze zonder te kopen)

- 1 jaar na zorg en dus echte garantie

- Persoonlijke aandacht, die dag komen ze bij je langs met een tweede afspraak en een bloemetje

- geen ellendige lange wacht tijden

- alle communicatie loopt direct via de juiste persoon en niet via een tussen persoon. 

Je hoeft het niet te doen hoor, maar ik zeg alleen dat er veel voordelen aan zitten :) 

Jaa ik ben om hoor, ik hoop dat ik snel een reactie van heyendael krijg, en anders bel ik eind van de middag even op!

dankjewel hoor!!! Heb veel aan deze reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Desert-Rose:

Dat zou helemaal top zijn toch als de optie 20 juni de echte datum zou gaan worden.

Nu lekker aftellen tot je consult.

xx

Idd, echt super allemaal zeg!! :rolleyes:

ben echt blij, nu lekker aftellen! Ben erg benieuwd hoe t allemaal zal gaan, hoeveel cc enz. Want lees veel dat t bij smalle mensen wel snel groter is dan normaal.... 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Daantje73:

Ik had een kleine 75b, denk dat ik nu op een mooie d ga uitkomen.

Hoi, 

welke maat heb je nu?

ik had ook 75 b , 350 cc bijlaten zetten en daarstraks in Hunkemöller moest ik 75 E nemen....

ben nu 3 weken po... Had op een beetje kleiner gehoopt eig...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Riri7:

Hoi, 

welke maat heb je nu?

ik had ook 75 b , 350 cc bijlaten zetten en daarstraks in Hunkemöller moest ik 75 E nemen....

ben nu 3 weken po... Had op een beetje kleiner gehoopt eig...

xx

Heb nu sport bh 75d aan. Denk dat het een d blijft. Maar ben nog maar net 3 dagen po dus wat kan ik er over zeggen. 

Waar had je op uit willen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Riri7:

Hoi, 

welke maat heb je nu?

ik had ook 75 b , 350 cc bijlaten zetten en daarstraks in Hunkemöller moest ik 75 E nemen....

ben nu 3 weken po... Had op een beetje kleiner gehoopt eig...

xx

Jij bent de eerste die ik hoor die kleiner gehoopt had.. Dus te groot nemen is ook niks! Ik heb maar maat 70aa tot a, ligt soms wel aan de bh. Ik zou graag op een volle c uit willen komen.. Maar ben wel smal dus mss is dat zelfs al wel te groot.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me niet te druk maken, want vooral in het begin zit er nog heel veel vocht, en een bh maat is anders dan hoe het oogt,dus in je blootje oogt het altijd kleiner,  ik zou gewoon lekker gaan passen, en kijken wat je mooi vind staan.

komt helemaal goed

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ik zou me niet te druk maken, want vooral in het begin zit er nog heel veel vocht, en een bh maat is anders dan hoe het oogt,dus in je blootje oogt het altijd kleiner,  ik zou gewoon lekker gaan passen, en kijken wat je mooi vind staan.

komt helemaal goed

xx

Jaa dat is zo.. Moet het gewoon op me af laten komen straks! Haha erg hoor dat je er zo mee bezig kan zijn... En elke borst is ook weer anders dus je moet t maar gewoon zien straks!! Nu duurt t nog veels te lang maar de tijd vliegt dus ben benieuwd haha.. :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Heb nu sport bh 75d aan. Denk dat het een d blijft. Maar ben nog maar net 3 dagen po dus wat kan ik er over zeggen. 

Waar had je op uit willen komen?

Ook op een d... Dus hoop dat ik nog vocht heb... Ze zijn althans nog niet zacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Anna1987:

Jij bent de eerste die ik hoor die kleiner gehoopt had.. Dus te groot nemen is ook niks! Ik heb maar maat 70aa tot a, ligt soms wel aan de bh. Ik zou graag op een volle c uit willen komen.. Maar ben wel smal dus mss is dat zelfs al wel te groot.

xx

Ja idd ik hoor ook dat iedereen groter wil...

miss nog wat geduld hebben.... En wachten tot het vocht weg is en ze wat gezakt zijn...

met kleren lijkt het maar een c ofzo....

maar zonder is even wennen denk k 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, iedere borst/voorsituatie is anders,hoeveel gaat er max passen etc etc, en tot je consult kun je vast je vragenlijstje maken, en foto's zoeken wat jij mooi vind, hier topics zoeken over je pc , en ga zo maar door,en dan vliegt de tijd voorbij.

Word echt een heuse tieten obsessie hahahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Desert-Rose:

Klopt, iedere borst/voorsituatie is anders,hoeveel gaat er max passen etc etc, en tot je consult kun je vast je vragenlijstje maken, en foto's zoeken wat jij mooi vind, hier topics zoeken over je pc , en ga zo maar door,en dan vliegt de tijd voorbij.

Word echt een heuse tieten obsessie hahahaha

xx

Jaa idd, heb t idee dat er bij mij niet teveel in gaat passen.. Maargoed. Als t maar mooi is! Ik weet in ieder geval al wel dat ik dual plane wil met ronde protheses. 

Haha genoeg te zien, al moet ik alles nog even vinden hier op de site maar het lukt al aardig! Hahaha ja kun je gerust zeggen ja, tieten obsessie :lol: m'n vriend zei t ook al, straks niet naast je schoenen gaan lopen he, als je grote tieten hebt! Hahaha... Mannen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.