Ga naar inhoud

Anna1987 : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Boekjoe:

Succes vandaag! Straks wordt je wakker met nieuwe boobies :)

 

6 uur geleden zei KWR:

Heel veel succes schat! Je bent al daar he..  :1bouncingboobs: 

Dank jullie wel!

Alles is goed gegaan hoor! Begin nu wel wat meer pijn te krijgen.. Maar zal wel normaal zijn he alles moet opgerekt worden. 

Ben zo blij met m'n boobies hahaha!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
38 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, en GEFELICITEERD !!!

Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker uit gaan rusten en goed op tijd je pijnstilling innemen.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Dankjewel!!!

jaa idd, ga m'n best doen! :D nog even wachten op tanne en dan mag ik lekker naar huis!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anna1987:

Aaah ben nieuwsgierig hihi!! Mag ik zien? :D

Yes, sorry ik zag nu pas dat je net geopereerd bent, vers van de pers dus haha :P 

Ik heb je toegevoegd hoor. Ik heb 295 CC Natrelle MF anatomisch dual plane. Je kunt ook mijn (ongelijke) voorsituatie zien in mijn album. Heb je nu anatomisch gekregen of rond en welke techniek (dual plane/voor de spier/volledig achter de spier)?

Succes met je herstel :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ldk1609:

Yes, sorry ik zag nu pas dat je net geopereerd bent, vers van de pers dus haha :P 

Ik heb je toegevoegd hoor. Ik heb 295 CC Natrelle MF anatomisch dual plane. Je kunt ook mijn (ongelijke) voorsituatie zien in mijn album. Heb je nu anatomisch gekregen of rond en welke techniek (dual plane/voor de spier/volledig achter de spier)?

Succes met je herstel :) 

xxx

Hihi ja vers van de pers!! Maar maakt helemaal niks uit, vind de jouwe heel erg mooi! Hoop dat ik ook zulke mooie boobies krijg :wub: 

Ik heb mentor 300cc anatomisch dual plane.. Heb jij ze allang of niet? Hoe ging jou herstel?

Dankjewel!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Anna1987:

Hihi ja vers van de pers!! Maar maakt helemaal niks uit, vind de jouwe heel erg mooi! Hoop dat ik ook zulke mooie boobies krijg :wub: 

Ik heb mentor 300cc anatomisch dual plane.. Heb jij ze allang of niet? Hoe ging jou herstel?

Dankjewel!!

xxx

Thank you!! Altijd goed om te horen :)

Oké, eigenlijk vrijwel hetzelfde dus haha. Ik ben 23 mei geopereerd, dus ben 15 dagen po. Alleen de eerste 2/3 dagen vond ik het gevoel bij de borstzone ongemakkelijk/beurs, en de eerste week slapen was erg vervelend. Maar voor de rest geen last gehad van pijn! Soms een klein steekje hier en daar, maar verder niet.

Hoop dat dit voor jou ook geldt.

Hoe voel je je, nu net een paar uurtjes na de operatie?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ldk1609:

Thank you!! Altijd goed om te horen :)

Oké, eigenlijk vrijwel hetzelfde dus haha. Ik ben 23 mei geopereerd, dus ben 15 dagen po. Alleen de eerste 2/3 dagen vond ik het gevoel bij de borstzone ongemakkelijk/beurs, en de eerste week slapen was erg vervelend. Maar voor de rest geen last gehad van pijn! Soms een klein steekje hier en daar, maar verder niet.

Hoop dat dit voor jou ook geldt.

Hoe voel je je, nu net een paar uurtjes na de operatie?

xxx

Jaa zeker leuk om te horen Hihi! :P maar is ook echt zo dus je zult t wel vaker te horen krijgen!!

jaa idd ik vind het gwn hetzelfde hoor! Aan fijn zeg dat je alleen de eerste 2/3 dagen pijn had, hoop dat ik dit straks ook kan zeggen :rolleyes: ja slapen ben ik ook bang voor.. Ik denk dat ik zo maar heel veel kussens op bed leg en half zittend ga slapen ofzo.. En m'n rug doet onderhand net zo zeer als de voorkant haha! Had jij dat ook zo?

voel me wel goed, wel veel pijn maar is logisch! Het is te doen.. Alleen met ademen hè.. Haal maar kort adem haha! En moet erg wennen dat ik niks meer kan en mag doen.. Kan niet zo goed kijken naar mensen die alles doen en ikzelf kan niks... Haha ff afleren!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Anna1987:

Jaa zeker leuk om te horen Hihi! :P maar is ook echt zo dus je zult t wel vaker te horen krijgen!!

jaa idd ik vind het gwn hetzelfde hoor! Aan fijn zeg dat je alleen de eerste 2/3 dagen pijn had, hoop dat ik dit straks ook kan zeggen :rolleyes: ja slapen ben ik ook bang voor.. Ik denk dat ik zo maar heel veel kussens op bed leg en half zittend ga slapen ofzo.. En m'n rug doet onderhand net zo zeer als de voorkant haha! Had jij dat ook zo?

voel me wel goed, wel veel pijn maar is logisch! Het is te doen.. Alleen met ademen hè.. Haal maar kort adem haha! En moet erg wennen dat ik niks meer kan en mag doen.. Kan niet zo goed kijken naar mensen die alles doen en ikzelf kan niks... Haha ff afleren!

xxx

Haha, klopt ik ben zelf ook al erg tevreden! :) Gistere eerste controle gehad en alles zag er goed uit!

ik positioneerde mij op de bank en in bed met idd allemaal kussens om mij heen en dit was goed te doen, tenminste plat liggen kon ik de eerste 4/5 dagen ofzo niet. Klopt ik had ook echt last van mijn rug!! Hoort erbij!

dat ademhalen had ik idd ook, ik kon niet 2/3 zinnen achter elkaar zeggen, dan was ik helemaal uitgeput. Maar dit was bij mij na ongeveer dag 4 voorbij. Ik had dus her en der wel kwaaltjes, maar niet echt pijn, maar k word ook altijd wel een bikkel genoemd haha (hoge pijngrens).

de eerste week is even afzien. Hoort er allemaal bij! 

Xxx :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ldk1609:

Haha, klopt ik ben zelf ook al erg tevreden! :) Gistere eerste controle gehad en alles zag er goed uit!

ik positioneerde mij op de bank en in bed met idd allemaal kussens om mij heen en dit was goed te doen, tenminste plat liggen kon ik de eerste 4/5 dagen ofzo niet. Klopt ik had ook echt last van mijn rug!! Hoort erbij!

dat ademhalen had ik idd ook, ik kon niet 2/3 zinnen achter elkaar zeggen, dan was ik helemaal uitgeput. Maar dit was bij mij na ongeveer dag 4 voorbij. Ik had dus her en der wel kwaaltjes, maar niet echt pijn, maar k word ook altijd wel een bikkel genoemd haha (hoge pijngrens).

de eerste week is even afzien. Hoort er allemaal bij! 

Xxx :) 

Jaa ik kan beter volhouden in de bank.. Ben al vroeg uit bed gegaan want ik hield t niet meer.. In de bank kan ik gewoon rechtzitten met kussens achter m'n rug en is wat steviger.

volgens mij zijn het gewoon m'n longen en / of ribben ofzo sie zo zeer doen op m'n rug en met ademen.. Is zo irritant!!

hoop dat ik er ook over een paar dagen vanaf ben.. Van die ergste pijntjes want ik wil gewoon slapen voor beter herstel haha!

ik ben geen super bikkel ofzo maar ook geen watje haha, dus ben benieuwd :P

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.