Ga naar inhoud

Anna1987 : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Riri7:

Ja idd ik hoor ook dat iedereen groter wil...

miss nog wat geduld hebben.... En wachten tot het vocht weg is en ze wat gezakt zijn...

met kleren lijkt het maar een c ofzo....

maar zonder is even wennen denk k 

Komt vast goed!! 

Met de tijd zal alles beter worden denk ik :) Ja zonder kleren is altijd het ergste he haha.. Maar vooral als je nog niks hebt denk ik! Kan mezelf niet goed aanzien naakt in de spiegel hoor.. Maar snap dat het na de operatie ook nog wel wennen is!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Anna1987:

Jaa idd, heb t idee dat er bij mij niet teveel in gaat passen.. Maargoed. Als t maar mooi is! Ik weet in ieder geval al wel dat ik dual plane wil met ronde protheses. 

Haha genoeg te zien, al moet ik alles nog even vinden hier op de site maar het lukt al aardig! Hahaha ja kun je gerust zeggen ja, tieten obsessie :lol: m'n vriend zei t ook al, straks niet naast je schoenen gaan lopen he, als je grote tieten hebt! Hahaha... Mannen!

xxx

Ah meid, dat weet je niet, misschien kan er meer in als dat je denkt.

Ja mannen, maar je vriend gaat er dadelijk ook veel plezier van hebben ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ah meid, dat weet je niet, misschien kan er meer in als dat je denkt.

Ja mannen, maar je vriend gaat er dadelijk ook veel plezier van hebben ;)

xx

Ik hoop t! Haha! 

Jaaaa idd zei ik ook al, het is net zo goed voor hem :) sowieso een stuk onzekerheid weg, en mooier haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Desert-Rose:

ja precies, dit is ook iets waar je samen in gaat, en dat is alleen maar leuk toch, en nu mag je vriend samen met jouw geoorloofd andere tieten bekijken hahaha 

Maar idd, je gaat je een stuk meer zeker voelen en dat ga je ook uitstralen.

xx

Whahaha ja idd! 

Jaa zou fijn zijn :)

pff vanmiddag al alles afgezegd bij DG via de mail, was eigelijk allemaal al via de mail.. En tot nu toe gewoon nog niks gehoord! Daar baal ik dan wel van.. Stel nooit graag iemand teleur maarja. Hoort erbij he...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gebeurt wel vaker hoor dat je geen of heel laat antwoord krijgt, en anders stuur je bijv morgen toch voor de zekerheid nog een mail,of de vorige mail goed is aangekomen dat je alles hebt geannuleerd.

En meis je stelt niemand teleur in deze,daar komt ze wel overheen hoor, en het gaat hier om jouw lichaam,en jij moet je ergens goed bij voelen.

Dus niet druk maken daarover.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

Dit gebeurt wel vaker hoor dat je geen of heel laat antwoord krijgt, en anders stuur je bijv morgen toch voor de zekerheid nog een mail,of de vorige mail goed is aangekomen dat je alles hebt geannuleerd.

En meis je stelt niemand teleur in deze,daar komt ze wel overheen hoor, en het gaat hier om jouw lichaam,en jij moet je ergens goed bij voelen.

Dus niet druk maken daarover.

xx

Zal het proberen haha, ben een druktemaker :huh: haha! Nja komt vast goed.

Als ik morgen nog niks gehoord heb dan zal ik er nog een sturen. En anders laat ik t maar gaan...

is ook zo, mijn gevoel is hier nu veel beter bij! Ben veel blijer met deze keus! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

En daar gaat het om meid, hoe jouw gevoel is, maar ben blij dat deze keuze jouw blijer maakt,

Precies,gewoon even afwachten en bij geen antwoord, dan is dat jammer.

xx

Dankjewel meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoiii hoi dames!

heb even interesse in jullie ervaringen haha, wil me een beetje kunnen instellen op het 'kunnen' van mezelf na de operatie.. Zodat ik me wat voor kan bereiden en eventuele hulp kan regelen alvast.

Want wanneer je geopereerd bent, wat kun je qua (huishoudelijke) taken dan eigenlijk wel en niet na een paar dagen? Zal ook wel per persoon schelen natuurlijk.. Maar ik heb namelijk wel een kleine meid van 3,5 :) Ze kan dus al wel aardig meehelpen en dingetjes zelf.. Maar zou wel fijn zijn als ik wel iets kan zeg maar. De zwaardere dingen net als stofzuigen etc laat ik wel voor m'n vriend over savonds haha, en koken kan ik mss de eerste dagen ook nog niet.. Maar ik hoop dat t allemaal wel mee gaat vallen! Heb wel ervaring met keizersnede en dat viel best wel tegen.. Vandaar mijn vraag aan jullie hihi :rolleyes: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Het gaat er niet zo zeer om wat je kan,maar meer om wat je wel en niet mag.

De eerste 6 weken:

geen repeterende bewegingen ( stofzuigen,dweilen,strijken,ramen zemen etc )

niet met je ellebogen boven de schouders ( dus dingen die je vaak gebruikt even allemaal op ooghoogte neerzetten)

niet zwaar tillen ( 1e 2 weken niet meer dan 2 kg) daarna heel rustig opbouwen.

niet bukken,voorover hangen.

let ook bijv op met auto rijden, want zolang je nog pijn hebt, en er zou iets gebeuren waardoor je bijv uit moet wijken en het lukt niet,dan ben je niet verzekerd.

Het komt er eigenlijk op neer dat je de eerste weken bijna niets mag ;) Dus hulp regelen is zeker geen overbodige luxe,want jij hebt toch heel veel rust nodig, vooral de eerste dagen,en dan is het ook fijn als iemand je kleine meid op kan vangen.

Ook heb je de eerste paar dagen echt wel hulp nodig met douchen, haren wassen.

Het is handig om van te voren al voor een aantal dagen te koken en in te vriezen, dan hoef je het alleen nog maar op te warmen, of je vriend moet koken ( die krijgt er een hele dagtaak bij, huishouden, koken )

Je mag best wel hele kleine dingen doen,boterham maken,was opvouwen etc

En of het meevalt is echt per persoon wisselend, maar het is en blijft toch een behoorlijke operatie en dat moet je niet onderschatten.

Heb je trouwens nog een reactie gekregen op je mail dat je alles hebt gecanceld bij DG ? 

xxx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Het gaat er niet zo zeer om wat je kan,maar meer om wat je wel en niet mag.

De eerste 6 weken:

geen repeterende bewegingen ( stofzuigen,dweilen,strijken,ramen zemen etc )

niet met je ellebogen boven de schouders ( dus dingen die je vaak gebruikt even allemaal op ooghoogte neerzetten)

niet zwaar tillen ( 1e 2 weken niet meer dan 2 kg) daarna heel rustig opbouwen.

niet bukken,voorover hangen.

let ook bijv op met auto rijden, want zolang je nog pijn hebt, en er zou iets gebeuren waardoor je bijv uit moet wijken en het lukt niet,dan ben je niet verzekerd.

Het komt er eigenlijk op neer dat je de eerste weken bijna niets mag ;) Dus hulp regelen is zeker geen overbodige luxe,want jij hebt toch heel veel rust nodig, vooral de eerste dagen,en dan is het ook fijn als iemand je kleine meid op kan vangen.

Ook heb je de eerste paar dagen echt wel hulp nodig met douchen, haren wassen.

Het is handig om van te voren al voor een aantal dagen te koken en in te vriezen, dan hoef je het alleen nog maar op te warmen, of je vriend moet koken ( die krijgt er een hele dagtaak bij, huishouden, koken )

Je mag best wel hele kleine dingen doen,boterham maken,was opvouwen etc

En of het meevalt is echt per persoon wisselend, maar het is en blijft toch een behoorlijke operatie en dat moet je niet onderschatten.

Heb je trouwens nog een reactie gekregen op je mail dat je alles hebt gecanceld bij DG ? 

xxx

 

 

 

 

Wow, dat gaat wat worden! Haha.. Heb elke middag wel oppas gelukkig. En als ze smorgens naar de peuterspeelzaal moet dan krijg ik t wel geregeld om iemand haar te halen en brengen. Maar ik hoop dat alles maar goed gaat komen haha :lol: Gewoon wat minder veeleisend zijn dan normaal denk ik haha! Wat makkelijker (a) 

Jaa had de dag erna weer een mail gestuurd of alles nu wel goed geregeld was met afzeggen, dat ik het niet netjes vond dat ze niks meer stuurden. Maar kreeg toen een mail dat die vorige niet aangekomen was en dat t dus geannuleerd is. :rolleyes: 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mail niet aangekomen, ja natuurlijk, maar goed, fijn dat het helemaal nu geannuleerd is en je het ook zwart op wit hebt staan.

Als je de kleine meid lopend kan halen van de peuterspeelzaal en je voelt je goed, dan kan dat gewoon hoor,is ook wel lekker om soms een frisse neus te halen, maar dat is gewoon afhankelijk van hoe je je voelt, maar wel fijn dat je anders iemand hebt om haar op te halen als het nodig is, en zeker de eerste dagen wel nodig, want ook een narcose hakt er behoorlijk in.

Klopt je moet inderdaad in die weken even de boel de boel laten,dan maar niet een huis wat volledig opgeruimd is, dat komt later wel weer.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Haha mail niet aangekomen, ja natuurlijk, maar goed, fijn dat het helemaal nu geannuleerd is en je het ook zwart op wit hebt staan.

Als je de kleine meid lopend kan halen van de peuterspeelzaal en je voelt je goed, dan kan dat gewoon hoor,is ook wel lekker om soms een frisse neus te halen, maar dat is gewoon afhankelijk van hoe je je voelt, maar wel fijn dat je anders iemand hebt om haar op te halen als het nodig is, en zeker de eerste dagen wel nodig, want ook een narcose hakt er behoorlijk in.

Klopt je moet inderdaad in die weken even de boel de boel laten,dan maar niet een huis wat volledig opgeruimd is, dat komt later wel weer.

xx

Haha ja ik geloofde het ook niet maargoed  was al blij met m'n reactie terug! Had ik t idd zwart op wit staan :rolleyes: 

Jaa zou wel lekker zijn mss na een weekje zelf weer ophalen! 

Ben wel heel bang voor de narcose, bang dat ik er ziek van word haha :huh: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal na een week moet dat wel gaan lukken om lopend haar te gaan brengen/halen.

En als je eerder ziek bent geweest van een narcose dan kan je dit aangeven bij de anesthesist,dan krijg je van te voren iets in je infuus,zo niet en je word toch ziek na narcose kunnen ze alsnog iets geven.

Wel goed hoor dat het zwart op wit staat, kan ze nooit zeggen dat je het niet netjes hebt doorgegeven ;)

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Meestal na een week moet dat wel gaan lukken om lopend haar te gaan brengen/halen.

En als je eerder ziek bent geweest van een narcose dan kan je dit aangeven bij de anesthesist,dan krijg je van te voren iets in je infuus,zo niet en je word toch ziek na narcose kunnen ze alsnog iets geven.

Wel goed hoor dat het zwart op wit staat, kan ze nooit zeggen dat je het niet netjes hebt doorgegeven ;)

xxx

 

Zou fijn zijn idd, lekker ff frisse neus halen! Maarja duurt nog even... Eerst 5 mei eens naar de intake! Ben wel heel benieuwd.. Alleen uit de kleren vind ik niks haha!

Zou niet weten of ik ziek ben geweest ervan. Mss ooit met m'n amandelen dat ik narcose gehad heb, zolang terug haha! Maar gelukkig hebben ze er wat voor :) 

Jaa mede daardoor heb ik ook gemaild. heb je in ieder geval 'bewijs' he haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Desert-Rose:

Haha ja dat uit de kleren is even een issue,maar ja ach meid,daar moet je maar niet bij stil staan.doet de dokter ook niet :)

Het duurt inderdaad nog even,maar op deze manier kun je je wel voorbereiden op vragen die je wilt gaan stellen.

xx

 

Jaa vind t helemaal niks, uit de kleren. Haha maarja daarom ga ik er ook wat aan doen :) zal maar proberen zo te denken haha.. 

Ja dat is waar, al heb ik hier al heel veel antwoorden gekregen! Moeilijk vind ik dat.. Wat voor vragen ik wil stellen. Maar komt vast nog wel goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een topic met vragen die je aan je pc kan stellen. Ik kan hem even niet zo gauw vinden. Heb zelf een lijstje die ik ook ergens heb gevonden. Geef maar een gil als je die wilt hebben. 

Haha, dat probleem met uit de kleren gaan heb ik ook gehad. Nu ben ik zo wat een nudist. Loop graag in m'n nakie rond :)

Succes met je consult !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeeeeej, net op cunsult geweest bij dhr. Straten!

Als alles op het werk goedgekeurd word, word ik 7 juni al geopereerd! Ik krijg anatomische protheses van 300cc :lol: Zo blij!

Kwam met t idee om ronde protheses te krijgen maar omdat ik best fijn ben is het mooier met anatomische zei Frans. Dus dat word t!!

en al snel ook zeg... Echt fijn!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Anna1987:

Jeeeeej, net op cunsult geweest bij dhr. Straten!

Als alles op het werk goedgekeurd word, word ik 7 juni al geopereerd! Ik krijg anatomische protheses van 300cc :lol: Zo blij!

Kwam met t idee om ronde protheses te krijgen maar omdat ik best fijn ben is het mooier met anatomische zei Frans. Dus dat word t!!

en al snel ook zeg... Echt fijn!!

 

Fijn zeg!!! Voor je het weet is het zover!!! Geniet er nu ook maar goed van!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.