Ga naar inhoud

Anna1987 : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Desert-Rose:

Super meis, dat is al snel dat je dan al geholpen kan worden, nu inderdaad maar even duimen dat je alles kan regelen met je werk, en voor je het weet heb jij ook mooie borsten.

Fijn dat je consult zo prettig is verlopen.

xxx

Dankjewel!! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat foto's met de 300cc'tjes hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff nu weer m'n volgende dilemma.... Zou ik echt anatomische doen of rond?! Omdat dhr Straten anatomische aanraadde omdat ik zo fijn ben (1.57 en 42 kg) neig ik daar wel naar, maar toch een twijfel om toch rond te nemen... Omdat ik toch graag een best volle borst wil.. Zo moeilijk :unsure: 

Net zo'n sylvie meis, die vind ik precies goed... Maar zou dus echt niet weten wat zij voor protheses heeft, als ze die al heeft haha! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties!!

ik stuur nog wat voorbeelden naar m over de mail. Mocht dat ook echt anatomisch zijn dan wordt t sowieso anatomisch! Maar heb gewoon zon kleine twijfel.. Zo stom he! Wat denken jullie dat dit is?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 april 2016 om 13:08 zei Bruisend:

Hey meid, 

ALs je via de kliniek zelf gaat kan je waarschijnlijk eerder geopereerd worden. Hij heeft maar een paar plekken via Diana en veel meer voor zichzelf. 

Het verschil tussen DG en de kliniek:

- eigen privé kamer (en dat vond ik heeeeeeeeeeeel fijn)

- betere tijden en beschikbaarheid

- "maar" 350 euro duurder (en als je een borstband nodig hebt krijg je die gewoon van ze zonder te kopen)

- 1 jaar na zorg en dus echte garantie

- Persoonlijke aandacht, die dag komen ze bij je langs met een tweede afspraak en een bloemetje

- geen ellendige lange wacht tijden

- alle communicatie loopt direct via de juiste persoon en niet via een tussen persoon. 

Je hoeft het niet te doen hoor, maar ik zeg alleen dat er veel voordelen aan zitten :) 

Mee eens! Ik ben zelf geopereerd door dr. Straten. Ik had ook eerst afspraak via DG maar hoorde heel veel slechte dingen over haar! Ga eens googelen klachten DG. En hier ook meiden kreegen echt geen goede nazorg! Operatie data steeds verschoven op het laatste moment. En kontrole krijg je via haar en ze heeft geen medische achtergrond! Via kliniek van Frans Straten kan je rechtstreeks je twijfels mailen aan hem zelf en hij belt je altijd terug! 

Het is aan jou maar Diana wil alleen Geld verdienen en bied niet wat ze belooft! 

Je moet er geen spijt van krijgen! 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Anna1987:

Pffff nu weer m'n volgende dilemma.... Zou ik echt anatomische doen of rond?! Omdat dhr Straten anatomische aanraadde omdat ik zo fijn ben (1.57 en 42 kg) neig ik daar wel naar, maar toch een twijfel om toch rond te nemen... Omdat ik toch graag een best volle borst wil.. Zo moeilijk :unsure: 

Net zo'n sylvie meis, die vind ik precies goed... Maar zou dus echt niet weten wat zij voor protheses heeft, als ze die al heeft haha! 

Xxx

Mail haar :lol: grapje :rolleyes: 

ik ben ook best klein en ik heb ook anatomisch genomen. 345 cc heb nu D maar eerst ff afwachten ik ben maar twee weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei KWR:

Mail haar :lol: grapje :rolleyes: 

ik ben ook best klein en ik heb ook anatomisch genomen. 345 cc heb nu D maar eerst ff afwachten ik ben maar twee weken po.

Hahaha, heb er ook over gedacht haha :lol: zou wat zijn! Aaah echt ook anatomisch, en lijkt t een beetje op mijn voorbeeldjes hierboven? (a) 

ben denk ik wel erover uit dat ik toch maar wel anatomisch doe, want ik wil geen 'ballen' en heb.van mezelf bijna niks dusja. 

Hoe is het gegaan met je herstel tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BoysMom:

Ik heb rond, heb net wat foto's erop gezet. Ben net een week PO.

Succes!!! :)

Heel erg mooi!! Maar had jij al wat borsten of ook (bijna) plat als voorsituatie?

dankjewel!! Jij succes met je verder herstel! Gaat alles tot nu toe goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo goed al plat! (75A) Hier zie je mijn voor en na in 3D. Ik ben 1M79 en week 61 KG.

Herstel gaat heel goed :) Mij hoor je niet klagen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei BoysMom:

Ik was zo goed al plat! (75A) Hier zie je mijn voor en na in 3D. Ik ben 1M79 en week 61 KG.

Herstel gaat heel goed :) Mij hoor je niet klagen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! Ook weer mooi... Door wie ben je geopereerd? 

Mooi zo.. Ik ben best bang voor het herstel hoor, heb een peutertje rondlopen die graag aandacht heeft maar we zien t wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door Dr. de Blecourt. Ben tot nu erg tevreden :) Ik heb hem "gekozen" omdat hij echt voor natuurlijke borsten gaat. Dat staat mij erg aan en vond ik het belangrijkste. Al kan ik ook nog wel onzeker zijn of ze niet nog steeds klein zijn.... Maar als ik bedenk waar ik vandaan kom... Ik vroeg om volle C. Hij zegt dat dit een volle B/ kleine C zal zijn. Maar als ik groter zou gaan zou het onnatuurlijk worden, en dat wilde ik dus niet.

Heb zelf ook 3 kinderen 9 7 en 1 jaar. De oudste 2 zijn een weekje weg geweest, ook omdat ik niet wilde dat zij er van af weten en de kleine was bij ons thuis. Ik voel mij dusdanig goed dat ik hem al op kan tillen enzo. Moet echt zorgen dat ik het laat, maar vind ik erg moeilijk.

Succes met je keuze! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Anna1987:

Hahaha, heb er ook over gedacht haha :lol: zou wat zijn! Aaah echt ook anatomisch, en lijkt t een beetje op mijn voorbeeldjes hierboven? (a) 

ben denk ik wel erover uit dat ik toch maar wel anatomisch doe, want ik wil geen 'ballen' en heb.van mezelf bijna niks dusja. 

Hoe is het gegaan met je herstel tot nu toe?

Ik wou dus ook geen ballen. En ik denk dat ronde zijn mooi voor hang borsten want dan krijg je juist dat volume boven. En voor iemand die klein cupje heeft anatomisch lijkt natuurlijker dan rond. Maar ik ben geen expert hoor is wat ik denk. 

Mij had best veel pijn hoor. Vandaag is precies twee weken na de op. En pas sinds gisteren gaat weer best goed. Eerste dagen had ik ook geen pijn alleen enorme druk op de borsten, zo erg dat ik niet kon praten kreeg bijna geen lucht. Eerste week tijdens eten werd ik zelfs kortademig. Slapen was drama. Eigenlijk bij iedereen is herstel anders maar reken maar twee weken tot dat je echt dingen zelf kan.

mijn bosten zitten nog wel hoog, ze zijn ook nog best gezwollen maar mijn linker borst zakt het al een beetje. Ik ben erg benieuwd hoe ze er uit komen te zien als ze klaar zijn :) 

ben je al uit of je via DG gaat? Ik zou echt goed over na denken. Je hebt miss 1 meid op 10 die blij met DG is. Ik wou ook via haar gaan maar toch maar rechtstreeks gegaan en afspraak bij haar afgezegt. Waarom zo omweg als je via de chirurg rechtstreeks kan en bovendien hij geeft een jaar garantie op nodige nazorg incl operatie als nodig. Voor wat extra geld kan je nazorg voor 3 jaar nemen bij hem incl operatie als nodig binnen die tijd. 

Je mag mijn foto's kijken. Ik vind ze nog niet mooi maar ik ben ook maar zo kort na de operatie. 

Ow ja bij Frans krijg je ook borstband en bij DG moet je zelf er voor betalen. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BoysMom:

Ik ben geopereerd door Dr. de Blecourt. Ben tot nu erg tevreden :) Ik heb hem "gekozen" omdat hij echt voor natuurlijke borsten gaat. Dat staat mij erg aan en vond ik het belangrijkste. Al kan ik ook nog wel onzeker zijn of ze niet nog steeds klein zijn.... Maar als ik bedenk waar ik vandaan kom... Ik vroeg om volle C. Hij zegt dat dit een volle B/ kleine C zal zijn. Maar als ik groter zou gaan zou het onnatuurlijk worden, en dat wilde ik dus niet.

Heb zelf ook 3 kinderen 9 7 en 1 jaar. De oudste 2 zijn een weekje weg geweest, ook omdat ik niet wilde dat zij er van af weten en de kleine was bij ons thuis. Ik voel mij dusdanig goed dat ik hem al op kan tillen enzo. Moet echt zorgen dat ik het laat, maar vind ik erg moeilijk.

Succes met je keuze! Liefs

Okee! Nou ze zien er idd natuurlijk uit hoor, mooi!

Aah dat is wel fijn te horen.. Mooi dat dat allemaal kan. De kindjes een weekje weg zodat ze het niet weten.. Jaa snap wat je bedoelt! Je wil ze zo graag vasthouden he :) hopelijk kan ik het ook laten haha.. Bedankt en jij veel succes met je verdere herstel! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anna1987:

Okee! Nou ze zien er idd natuurlijk uit hoor, mooi!

Aah dat is wel fijn te horen.. Mooi dat dat allemaal kan. De kindjes een weekje weg zodat ze het niet weten.. Jaa snap wat je bedoelt! Je wil ze zo graag vasthouden he :) hopelijk kan ik het ook laten haha.. Bedankt en jij veel succes met je verdere herstel! 

Xx

Dank je wel!!! Jij succes met het maken van je keuze!!!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei KWR:

Ik wou dus ook geen ballen. En ik denk dat ronde zijn mooi voor hang borsten want dan krijg je juist dat volume boven. En voor iemand die klein cupje heeft anatomisch lijkt natuurlijker dan rond. Maar ik ben geen expert hoor is wat ik denk. 

Mij had best veel pijn hoor. Vandaag is precies twee weken na de op. En pas sinds gisteren gaat weer best goed. Eerste dagen had ik ook geen pijn alleen enorme druk op de borsten, zo erg dat ik niet kon praten kreeg bijna geen lucht. Eerste week tijdens eten werd ik zelfs kortademig. Slapen was drama. Eigenlijk bij iedereen is herstel anders maar reken maar twee weken tot dat je echt dingen zelf kan.

mijn bosten zitten nog wel hoog, ze zijn ook nog best gezwollen maar mijn linker borst zakt het al een beetje. Ik ben erg benieuwd hoe ze er uit komen te zien als ze klaar zijn :) 

ben je al uit of je via DG gaat? Ik zou echt goed over na denken. Je hebt miss 1 meid op 10 die blij met DG is. Ik wou ook via haar gaan maar toch maar rechtstreeks gegaan en afspraak bij haar afgezegt. Waarom zo omweg als je via de chirurg rechtstreeks kan en bovendien hij geeft een jaar garantie op nodige nazorg incl operatie als nodig. Voor wat extra geld kan je nazorg voor 3 jaar nemen bij hem incl operatie als nodig binnen die tijd. 

Je mag mijn foto's kijken. Ik vind ze nog niet mooi maar ik ben ook maar zo kort na de operatie. 

Ow ja bij Frans krijg je ook borstband en bij DG moet je zelf er voor betalen. 

Xxx

Jaa had ook dat idee over anatomische.. Dus ik ga daar gewoon voor, ook omdat Frans het mij aanraadde. 

Mik ga er idd ook vanuit dat de eerste 2 weken het ergste zijn, had dit ook bij m'n keizersnede.. Ga gewoon van het ergste uit haha dan valt t hopelijk mee!

ik ga trouwens gelukkig via heyendael! Had er al gelijk goed gevoel bij, en met m'n consult ook alles positief ervaren! Zou echt blij zijn als ik 7 juni geopereerd ben haha.. Alleen maar beter om gewoon via Frans zelf te gaan he :)

nu hopelijk ook een goed besluit om voor anatomisch te gaan! Kunnen we alles vast gaan leggen.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Anna1987:

Jaa had ook dat idee over anatomische.. Dus ik ga daar gewoon voor, ook omdat Frans het mij aanraadde. 

Mik ga er idd ook vanuit dat de eerste 2 weken het ergste zijn, had dit ook bij m'n keizersnede.. Ga gewoon van het ergste uit haha dan valt t hopelijk mee!

ik ga trouwens gelukkig via heyendael! Had er al gelijk goed gevoel bij, en met m'n consult ook alles positief ervaren! Zou echt blij zijn als ik 7 juni geopereerd ben haha.. Alleen maar beter om gewoon via Frans zelf te gaan he :)

nu hopelijk ook een goed besluit om voor anatomisch te gaan! Kunnen we alles vast gaan leggen.. 

Xx

Ow gelukkig maar dat je toch via Frans zelf gaat! En over anatomisch ik denk dat het goed komt anders ga maar ff foto's kijken hier op de forum om een beetje idee te krijgen. Maar goed wat ik ook zei als iemand een hang borsten had dan ronde lijkt ook natuurlijk omdat dat hang zit al in en volume krijgt van ronde boven aan. Ik denk moet je op advies van Frans gaan want hij weet wel hoe en wat! Ik nam ook voorbeeld foto's naar hem toe wat ik wou en hij zei ook dat ik anatomisch moest nemen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei KWR:

Ow gelukkig maar dat je toch via Frans zelf gaat! En over anatomisch ik denk dat het goed komt anders ga maar ff foto's kijken hier op de forum om een beetje idee te krijgen. Maar goed wat ik ook zei als iemand een hang borsten had dan ronde lijkt ook natuurlijk omdat dat hang zit al in en volume krijgt van ronde boven aan. Ik denk moet je op advies van Frans gaan want hij weet wel hoe en wat! Ik nam ook voorbeeld foto's naar hem toe wat ik wou en hij zei ook dat ik anatomisch moest nemen. 

Xx

Jaa precies, ik heb doe voorbeeld foto's die ik gister hier plaatste ook naar Frans gemaild en hij dacht omdat t er natuurlijk uit zag dat het anatomisch was. Dus heb er vertrouwen in :) Ben erg benieuwd of t op t werk allemaal geregeld kan worden! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Anna1987:

Jaa precies, ik heb doe voorbeeld foto's die ik gister hier plaatste ook naar Frans gemaild en hij dacht omdat t er natuurlijk uit zag dat het anatomisch was. Dus heb er vertrouwen in :) Ben erg benieuwd of t op t werk allemaal geregeld kan worden! 

Xxx

Nog een maandje he dan is het zo ver! Ik weet hoe langzaam de tijd gaat als je aan het wachten bent op je grote dag :) het komt allemaal goed meid! Eenige wat zelf beetje stom vind dat mijn borsten in de pas bh groter leken dan ze nu zijn! Ik had ze groter verwacht! Want met kleding zie ik al helemaal geen verschil omdat ik altijd al gewatteerde bh's droeg! Dat vind ik dan weer beetje jammer. Naakt zijn ze natuurlijk anders dan voorheen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.