Ga naar inhoud

Clothilde : 3 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Clothilde:

Lieve allemaal,

Ik heb gisteren mijn tijd te horen gekregen! Ik word als eerste geholpen en mag om 7 uur al aanwezig zijn. Ik ben daar super blij om, want ik kan heel slecht tegen nuchter zijn, en nu hoef ik ook niet de hele dag in spanning te zitten. Ik had dit aangegeven bij het uitspreken van een voorkeurstijd en zo fijn dat ze dit hebben kunnen honoreren! Nog maar 5 volle dagen na vandaag en dan is het gewoon zo ver. Ik kan het niet geloven en ben zo blij!!! :1bouncingboobs:

Ik ben netjes gestopt met roken, slik echinaforce ter verhoging van mijn weerstand (verkouden), heb een voedingskussen van een vriendin geleend en de bh's zijn binnen. Nog goede tips voor de grote dag? Alles is welkom!  Makkelijk zittende kleding, zak mee voor als ik moet spugen in de auto, druivensuikertabletten en drinken, heb ik al genoteerd staan. Dat van het voedingskussen las ik ook ik ergens hier, schijnt makkelijk met slapen te zijn. Zie zelf nog niet helemaal hoe maar er zijn hier vast genoeg ervaringsdeskundigen die mij dat kunnen vertellen :141:

Hoor graag van jullie en alvast bedankt!

Liefs Clothilde

 

 

super dat je naar dr. straten gaat, ik vind hem geweldig!

nog een tip: een kussen voor in de auto. die kun je op de terugweg lekker tussen je boobs en de autogordel doen. 

en ik had een paar warme sokken mee..... 

o ja, en omdat ik snel rugpijn krijg na helemaal plat liggen, heb ik gevraagd of er tijdens de operatie een kussen onder mijn knieen mocht. geen rugpijn gehad!

heel veel plezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Flupke, heb jij ook Straten boobs? En sinds wanneer?

Wat een goede tip trouwens van het kussen onder je benen, ik heb ook snel last van mijn rug dus ga dat ook doen! En hij gaat ook mee in de auto als stootkussen.

Weet jij misschien waarom en voedingskussen wordt geadviseerd om mee te slapen? Ik heb er wel een geleend maar zie nog niet in wat ik ermee zou moeten haha. I

k las ergens anders ook nog dat iemand had gevraagd of ze het infuus wilde prikken als ze al onder narcose was (narcose via kapje gekregen), Als ik ook via het kapje narcose krijg, vraag ik het ook. Ik ben niet zo van dat geprik in mijn lijf haha.

Nu maar heel hard duimen dat ik niet ziek wordt, heb een erg pijnlijke keel...

Als ik ziek wordt en m'n operatie kan niet doorgaan dan kun je me wegdragen

:102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je al zo vroeg geholpen wordt. Blij voor je. Heb zelf om een later tijdstip gevraagd, zodat ik mijn jongenste nog zelf naar school kan brengen. En handig zo'n lijstje met spullen voor na de ingreep. Moet ik ook maar eens gaan maken. Welke bh's heb je nu aangeschaft? En ben er ook nog niet uit wat te doen met voedingskussen. Lees ook vaak dat een nekkussentje wordt aangeraden. Misschien dat nog handig. Op mijn rug slapen wordt ook nog wat. Slaap eigenlijk nooit op m'n rug, maar veel op m'n zij en nog meer op m'n buik. Dus dat wordt killing. 

Ik tel met je mee af hoor. Spannend.....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was vandaag nog even spannend zeg! Ik loop al twee dagen met migraine en had daarvoor tabletten ingenomen. Zie ik vandaag ineens op het doosje staan dat er acetysalicylzuur in zit. Dat is een bloedverdunner! Ik helemaal in paniek en maar de kliniek opgebeld, zag mijn operatie morgen al in rook opgaan. Vorige week was ik ook al ziek, dacht ik dat overwonnen te hebben, nu dit weer! Afin, Dokter Straten was aan het opereren en ik zou terug gebeld worden als hij uit de OK kwam. De kliniek gaf nog aan dat het goed was dat ikhad gebeld. Ik twee uur in de zenuwen gezeten, (leek wel een eeuw), maar de OK kan doorgaan. Oh wat was ik blij en opgelucht zeg!! Morgen om 07.00 uur melden en om 08.00 uur de OK in. Spannend....nu alleen nog hopen dat ik een beetje slaap, zit zo vol adrenaline! Zodra ik een beetje bijgekomen ben zal ik mijn verslagje posten! Bedankt voor alle support die ik de afgelopen weken van jullie heb gekregen, ik zal er de komende weken zeker nog gebruik van gaan maken haha. Maar nu eerst morgen:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... ik heb ze nog helemaal niet! Ben in juni pas aan de beurt maar kijk er zooooooooooo hard naar uit, ik droom er zelfs over hahaahah! Ik denk alleen maar dat jij je supertrots zal voelen als je morgen uit het ziekenhuis wandelt! :D Ben jaloers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh hahahahahha. Nou ik zal hier mijn operatieverslag posten dus kun je lezen hoe het me vergaan is ;-) Waar en bij wie ga je laten helpen? En hoeveel cc ga je laten plaatsen? De weken vliegen straks voorbij let op mijn woorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen, Clothilde. We zien met spanning je operatieverslag tegemoet. 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je Jaydee! Ik heb al met al vier uur geslapen en ben wel 10 keer naar het toilet geweest. Zullen de zenuwen wel zijn. Binnen die vier uur slaap twee keer gedroomd dat ik  te kleine protheses geplaatst had gekregen (300 en 330 cc in mn andere borst. (Ik krijg 500). In mijn borsten zaten ook echt flapjes die ik open kon doen en dan kon ik de registratiecode van mijn protheses zien plus de hoeveelheid cc's. Hahaha wat een toestand. Ik spring onder de douche. Om 7 uur melden! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Clothilde:

Lief van je Jaydee! Ik heb al met al vier uur geslapen en ben wel 10 keer naar het toilet geweest. Zullen de zenuwen wel zijn. Binnen die vier uur slaap twee keer gedroomd dat ik  te kleine protheses geplaatst had gekregen (300 en 330 cc in mn andere borst. (Ik krijg 500). In mijn borsten zaten ook echt flapjes die ik open kon doen en dan kon ik de registratiecode van mijn protheses zien plus de hoeveelheid cc's. Hahaha wat een toestand. Ik spring onder de douche. Om 7 uur melden! Xxx

Ik snap helemaal wat je bedoelt. ... Ik ben volgende week vrijdag aan de beurt en hier zijn ook al de meest griezelige borstendromen voorbij gekomen. Maar laten we maar zo denken;  'de meeste dromen zijn bedrog. ...tralalalala'. Waarschijnlijk lig je nu onder het mes of ben je zelfs al klaar. Komt helemaal goed, meis. Straks heb jij hele mooie boobies :35:.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Clothilde:

Vanmorgen rond 5 uur de deur uit gegaan. Net thuis. Ben kapot maar heb mn boobs!  Morgen uitgebreid verslag! En voor de ladies die dit allemaal al hebben doorstaan, jullie zijn bikkels! Dat kan ik nu met zekerheid zeggen ; -)

En bedankt, haha. Ik moet nog hoor en ik ben bang voor de pijn. Brrrrrrr. Nu lekker aansterken. Geniet van je mooie boobs. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.