Ga naar inhoud

Clothilde : 3 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
39 minuten geleden zei Clothilde:

Vanmorgen rond 5 uur de deur uit gegaan. Net thuis. Ben kapot maar heb mn boobs!  Morgen uitgebreid verslag! En voor de ladies die dit allemaal al hebben doorstaan, jullie zijn bikkels! Dat kan ik nu met zekerheid zeggen ; -)

Ohohoh.... Dat belooft niet veel goeds voor degenen die nog moeten :45: (waaronder ikzelf). Maar hij hebt ze lekker, meis. Nu lekker uitrusten, goed je medicijnen innemen en je lekker laten verwennen. Dan lezen we morgen vast jouw operatieverslag wel. Ik wens je een fijn herstel toe. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om half 1 viel ik dan eindelijk in slaap. Ik droomde de gekste gekste dingen waaronder tot twee keer toe dat mijn borsten te kleine en ongelijke protheses hadden gekregen. Nog voor de wekker om half 5 ging sprong ik uit bed. Voor ik het wist zaten we in de auto en ook de rit naar de kliniek ging supersnel. Daar aangekomen werd ik meteen opgevangen door een zuster die me naar mijn kamer begeleidde. Wat een prachtig uitzicht daar! Ik kreeg eigenlijk geen tijd om er echt van te genieten want mijn operatiejasje moest al aan, medicijnen innemen, lenzen uit en controles  moesten  gedaan. Ik kon nog net 5 min wat lezen op het forum en toen mocht ik al door naar de verkoeverkamer. Het infuus werd aangelegd en ik kon nog even afscheid nemen van mijn mannetje. Dokter van Straten kwam de boel aftekenen, maakte nog wat grapjes om me gerust te stellen en daar gingen we de OK in. Eenmaal in de OK stelde het team zich voor en legden ze me  precies uit wat ze gingen doen. Ik voelde me super op mijn gemak en  voor ik het wist was ik weg en weer wakker. Ik moest heel hard lachen maakte allemaal suffe grapjes en vond mezelf dolkomisch. Totdat ik plots hevige pijn kreeg bij het ademhalen  en het gevoel had dat er een  olifant  op me had staan dansen. Ik had echt enorm pijn en kreeg gelukkig  een morfineachtig preparaat dat snel hielp. Op de kamer nog wat geslapen en de nodige controles ondergaan, wat gegeten en gedronken en geplast. Toen kreeg ik onverwacht bezoek van Tanne die een bos bloemen namens dr Straten en zijn team kwam brengen! Zo lief! Aan het einde van de dag kwam de dokter zelf nog even langs en mocht ik naar huis. De terugrit in de auto was vreselijk. Ieder hobbeltje deed  ongelovelijk zeer en ik was dan ook superhappy toen we dan eindelijk  thuis waren. Mijn man zorgt erg super voor me  en helpt me met alles. Ik zit vol met vocht en als ik van liggen naar zitten ga lijk ik wel een  borrelend flesje frisdrank. Vannacht redelijk doorgekomen met veel kussens op de bank. Mijn man  heeft ook beneden geslapen  met matras op de grond. Nou ik ga nog even wat slapen want ben doodmoe

Liefs en bedankt voor alle steun! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meis, Fijn dat je het achter de rug hebt. Rust maar lekker uit. En wat lief dat je man zo goed voor je zorgt; laat je maar lekker verwennen. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie, gefeliciteerd met je boobies, wat balen dat je zoveel pijn hebt gehad zeg:( ga nog maar lekker slapen en hopelijk voel je je dan wat beter als je wakker word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! Slapen lukt niet echt meer. Ga mezelf zo maar onder de douche heisen en de tweeling bekijken. Begin me langzaamaan iets beter te voelen. Heb mijn zoon zojuist op pad gestuurd voor brandnetelthee omdat ik hier las dat dat vochtafdrijvend werkt. Ben net een Michelinmannetje bij mijn buik en benen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gelukkig wat aan het opknappen. Ik had niet verwacht dat ik het zou durven maar heb toch maar een album geopend omdat ik zo blij en trots ben op mijn nieuwe vriendinnen. De foto is dus dag 1 PO. Man wat vind ik ze nu al mooi. Is de pijn toch wel waard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loni,

Dankje wel wat lief! Vandaag heb ik vooral veel last van spanning in mijn borsten. Alsof ik constant last van stuwing heb. Ik krijg wel meer energie terug en lopen gaat ietsjes makkelijker. Alles wat beter gaat is mooi meegenomen denk ik dan maar! Heb jij ze al of ben je aan het aftellen naar je datum?

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clothilde,

mijn bv staat gepland op 3 juni as. Ik ben er kwa cc's nog niet helemaal uit met de pc. Laat nog een second opinion doen.

ik hoop voor je dat het resultaat je verwachtingen overtreft! 

Ik zal je herstel nieuwsgierig volgen 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clothilde,

Fijn om te horen dat alles goed gegaan is. En fijn voor jou dat het herstel toch best snel gaat. Ik heb mezelf ook op het ergste voorbereid dan kan het alleen maar meevallen. Beterschap en geniet maar van het mooie uitzicht :)

Groet Charita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loni tussen hoeveel cc twijfel je ? Heeft iedereen hier last van(gehad) volgens mij hoor. 

@Charita, sinds vandaag gaat het gelukkig een heel stuk beter. De eerste dagen waren echt #@!*( wat een herkenbare profielfoto heb je trouwens haha. Geweldig! Wanneer en waar mag jij? 

@Jaino lief!! Ik draag de carefix anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clothilde,

Ja zo voelt het ook echt net als op de foto. Ik mag 17 mei dus nog een kleine 1 1/2 week te gaan en bloed nerveus aan het worden. Heb alle dagen vol gepland dus week zal zo om zijn. Ga ook echt uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen.  Ik ga ook naar dokter Straten. Dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik jou nu in de gaten hou ;-) sterkte nog even met genezen. Hoe vind je zelf het resultaat geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Charita:

Hallo Clothilde,

Ja zo voelt het ook echt net als op de foto. Ik mag 17 mei dus nog een kleine 1 1/2 week te gaan en bloed nerveus aan het worden. Heb alle dagen vol gepland dus week zal zo om zijn. Ga ook echt uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen.  Ik ga ook naar dokter Straten. Dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik jou nu in de gaten hou ;-) sterkte nog even met genezen. Hoe vind je zelf het resultaat geworden?

Hoi Charita,

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Gelukkig heb je veel te doen en dus afleiding. Misschien valt het bij jou mee. Sommige meiden hier hebben zelfs nergens last van, dus ik hoop dat het voor jou ook mee valt! Ik ben superblij met mijn resultaat. Ik heb net een nieuwe foto geplaatst, je kunt dus in mijn album kijken en zelf bepalen wat je ervan vindt :) 

Wat is jouw voor en wat krijg je geplaatst? (Sorry indien we het er eerder over hebben gehad en ik het niet meer weet, praat met zoveel mensen )xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clothilde,

Laat het je over 2 weken wel weten wat mijn  oordeel is. En ja ach wie mooi wilt zijn! Ik heb nu een leeg gelopen c (past in een B) die gevuld wordt met 350 cc mp dual plane geplaatst. Heb even snel gespiekt maar mooie boobs wauw. Wat was jou voorsituatie en wat heb je gekregen. Oja en waar heb je die geweldige bh gehaald? Geen probleem ik snap het helemaal. Ben wel onwijs blij met alle steun, begrip en advies hier op het forum. 

Liefs Charita

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Charita:

Hallo Clothilde,

Laat het je over 2 weken wel weten wat mijn  oordeel is. En ja ach wie mooi wilt zijn! Ik heb nu een leeg gelopen c (past in een B) die gevuld wordt met 350 cc mp dual plane geplaatst. Heb even snel gespiekt maar mooie boobs wauw. Wat was jou voorsituatie en wat heb je gekregen. Oja en waar heb je die geweldige bh gehaald? Geen probleem ik snap het helemaal. Ben wel onwijs blij met alle steun, begrip en advies hier op het forum. 

Liefs Charita

Waar ben je zo nerveus voor dan, Charita? Ik ben vrijdag (de dertiende) aan de beurt, maar ik heb werkelijk nog nergens last van.... denk ook niet dat ik last van zenuwen zal krijgen.... Ik laat het gewoon allemaal maar over me heen komen. .... Ik vind het wel spannend wat het resultaat gaat worden. .. Maar ben niet bang voor de operatie. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Jaydee:

Waar ben je zo nerveus voor dan, Charita? Ik ben vrijdag (de dertiende) aan de beurt, maar ik heb werkelijk nog nergens last van.... denk ook niet dat ik last van zenuwen zal krijgen.... Ik laat het gewoon allemaal maar over me heen komen. .... Ik vind het wel spannend wat het resultaat gaat worden. .. Maar ben niet bang voor de operatie. 

Xx

Vrijdag de dertiende is wel mijn geluksdag. Het is iets wat ik eigenlijk al 17 jaar wil doen en nu gaat het dus echt gebeuren. Denk dat het gewoon dat is wat de stress veroorzaakt. Narcose geen probleem operatoe idem maar idd wordt het wel wat ik wil. Vetder thuis ook op allea voorbereid een vriend die 2 weken verlof heeft opgenomen  (hmmm kan ik nog niet alle films en series kijken die ik wil ;-)) Het komt ook wel allemaal goed gaat alleen ineens zo snel. Voor jou helemaal. Wat is je situatie nu, wat krijg je en wie is je chirurg?

Groetjes Charita

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Charita:

Vrijdag de dertiende is wel mijn geluksdag. Het is iets wat ik eigenlijk al 17 jaar wil doen en nu gaat het dus echt gebeuren. Denk dat het gewoon dat is wat de stress veroorzaakt. Narcose geen probleem operatoe idem maar idd wordt het wel wat ik wil. Vetder thuis ook op allea voorbereid een vriend die 2 weken verlof heeft opgenomen  (hmmm kan ik nog niet alle films en series kijken die ik wil ;-)) Het komt ook wel allemaal goed gaat alleen ineens zo snel. Voor jou helemaal. Wat is je situatie nu, wat krijg je en wie is je chirurg?

Groetjes Charita

Hoi Charita,

Ik krijg een prothesewissel; Ik heb nu 270cc volledig achter de spier geplaatst en ik krijg 560cc hp dual plane geplaatst. Mijn oude protheses zitten al 21 jaar en ik heb inmiddels een double bubble ontwikkeld, dus het wordt hoog tijd voor een wissel :38:.

Slaap lekker voor straks, Charita.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, May 06, 2016 om 12:39 zei Clothilde:

@loni tussen hoeveel cc twijfel je ? Heeft iedereen hier last van(gehad) volgens mij hoor. 

@Charita, sinds vandaag gaat het gelukkig een heel stuk beter. De eerste dagen waren echt #@!*( wat een herkenbare profielfoto heb je trouwens haha. Geweldig! Wanneer en waar mag jij? 

@Jaino lief!! Ik draag de carefix anna

Ik heb ook de anna carefix. Zei straten er nog wat van?tegen mij zeiden ze dat de anna goed is maar van andere hoor ik dat ze wat anders zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jaino:

Ik heb ook de anna carefix. Zei straten er nog wat van?tegen mij zeiden ze dat de anna goed is maar van andere hoor ik dat ze wat anders zeggen

Nog een weekje, of niet Jaino? Jij bent toch de dag na Pinksteren aan de beurt? Volgende week dinsdag? Heb je al de kriebels? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.