Ga naar inhoud

Clothilde : 3 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Na heel wat jaren nadenken heb ik besloten over te gaan tot een borstvergroting. Ik vind mijn huidige borsten vreselijk,  ik heb twee kinderen gehad (12&15 jaar) en ben flink wat afgevallen. Ook heb ik een haarziekte waardoor ik bijna kaal ben en een pruik moet dragen. Ik wil graag beter in mijn vel komen te zitten, ben al veel afgevallen, ben mindfulness gaan doen en sporten. Dat helpt al veel voor mij maar mijn borsten worden daar niet beter van. Vandaag op aanraden van een vriendin die ook protheses heeft een intake gehad bij Diana Gabriels. Ik was heel enthousiast over haar en het intakegesprek. Haar advies is 500 cc ronde implantaten van mentor 1/3 onder de borstspier. Ik had een volle C cup, nu door het afvallen twee lege hangende zakjes, iets anders kan ik er niet van maken :( Er is een 3D filmpje met de aanbevolen hoeveelheid en model implantaat gemaakt waar ik heel blij van werd. Ik heb 12 april een intake staan in Amstelveen bij David Schiettecatte. Nu las ik alleen een paar nare ervaringen met zowel Diana Gabriels als deze arts, waardoor ik weer ontzettend aan het twijfelen ben. Kan iemand mijn advies geven/ wil iemand ervaringen delen met mij?

Alvast hartelijk dank! Lieve groetjes Clothilde

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Clothilde, 

Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar met behulp van de zoekbalk rechtsboven kun je een hoop ervaringen over Schiettecatte en / of Diana vinden. Feit is dat Schiettecatte liever "makkelijke" borsten doet. Dus heb je hangers, ongelijke of tubulaire borsten, dan is er een kans aanwezig dat hij je een lift adviseert of anderszins ervoor zorgt dat je met een naar gevoel naar huis gaat. 

Ik wil niet zeggen dat dat bij iedereen gebeurt, want er zijn genoeg dames die heel tevreden over hem zijn. Uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf bij wie je je het prettigst voelt en de bv laat doen. 

Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb hele goede ervaringen bij Diana gehad. Maar ben na onderzoek toch geswitchted naar de prive kliniek zelf.

Waarom? Persoonlijk contact is voor mij erg belangrijk. Als er iets is wil ik direct de PC kunnen spreken en niet eerst via een omweg. Ook speelt Diana of de mensen daar vaak voor PC terwijl zij geen medische achtergrond hebben. Daarnaast klopt de informatie niet altijd. Er zijn veel slechte verhalen over miscommunicatie (operatie's die gepland zijn en de mensen komen er een dag vooraf pas achter dat dit dus niet klopt).

Ook hebben ze overal flink op bezuinigd en dat merk je. Ze belemmeren dus op de nazorg en je krijgt niks extra's. Ik ga naar Frans Straten en die is maar 350 euro duurder. Maar al met al uiteindelijk goedkoper. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat als er wat mis gaat binnen het jaar ik wilde bezuinigen op die 350 euro. Dan maar een maand extra wachten.

En dan heb ik nog niet gesproken over de wachttijden!

En er zijn PC's die borstlift + prothese aanbieden en er zijn ook PC's die enkel vergroting aanbieden waardoor er ook wordt gelift (denk aan Nio van SLAZ).

Bedenk voor jezelf waar jij je prettig bij voelt en zoek dan de juiste PC.

 

SucceS!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Joy & Bruisend,

 

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanmorgen nog even een mail uitgedaan naar Frans Straten omdat ik daar inderdaad ietsjes meer betaal maar er wel een jaar nazorg bij zit. Ook vind ik het idee van rechtstreeks contact fijner. Ik wil heel graag 2 of 3 mei geholpen willen worden, omdat mijn man die week vrij is en ik vanaf 1 mei 2 weken vrij ben. Volgens mij zijn twee weken wel minimaal nodig qua hersteltijd voordat je kunt gaan werken toch? Ik kan moeilijk vrij nemen van het werk, dus hoop echt dat het lukt. Ik heb er zolang over nagedacht en nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt hoop ik gewoon echt dat het snel gaat lukken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22 maart 2016 om 20:07 zei Clothilde:

Hallo dames,

Na heel wat jaren nadenken heb ik besloten over te gaan tot een borstvergroting. Ik vind mijn huidige borsten vreselijk,  ik heb twee kinderen gehad (12&15 jaar) en ben flink wat afgevallen. Ook heb ik een haarziekte waardoor ik bijna kaal ben en een pruik moet dragen. Ik wil graag beter in mijn vel komen te zitten, ben al veel afgevallen, ben mindfulness gaan doen en sporten. Dat helpt al veel voor mij maar mijn borsten worden daar niet beter van. Vandaag op aanraden van een vriendin die ook protheses heeft een intake gehad bij Diana Gabriels. Ik was heel enthousiast over haar en het intakegesprek. Haar advies is 500 cc ronde implantaten van mentor 1/3 onder de borstspier. Ik had een volle C cup, nu door het afvallen twee lege hangende zakjes, iets anders kan ik er niet van maken :( Er is een 3D filmpje met de aanbevolen hoeveelheid en model implantaat gemaakt waar ik heel blij van werd. Ik heb 12 april een intake staan in Amstelveen bij David Schiettecatte. Nu las ik alleen een paar nare ervaringen met zowel Diana Gabriels als deze arts, waardoor ik weer ontzettend aan het twijfelen ben. Kan iemand mijn advies geven/ wil iemand ervaringen delen met mij?

Alvast hartelijk dank! Lieve groetjes Clothilde

 

 

 

 

 

 

 

Hoi. 

Ik heb ook 12 april een consult bij Schiettecatte. Maar twijfel ook door alle verhalen. Ik denk namelijk dat ik ook voor hem geen makkelijke borsten heb. Gelukkig heb ik nog meer 1e consulten staan, want wil niet over 1 nacht ijs gaan. Dus ik zie wel. Hoop ook nog een afspraak bij Nio te kunnen maken via het OLVG. Maar dan heb je een verwijskaart nodig van je huisarts. En daar kan ik pas vrijdag terecht. 

Ben benieuwd wat jij van het consult vind. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Misty,

Ik heb Schiettecatte afgezegd en een consult aangevraagd bij dr van Straten. Ik ga morgen naar hem toe. Ik zou dan rechtstreeks va zijn kliniek geholpen worden, wat mij ook een fijner gevoel geeft. Ik kan bij hem op 3mei geholpen worden, dus dat zou dan over drie weken al zijn. Ik vind het zo vreselijk spannend! Ik ben ook wel bang voor de pijn, en hoop dat twee weken hersteltijd voldoende is voordat ik weer ga werken (kantoorbaan).

Liefs Clothilde en jij ook heel veel succes alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Clothilde:

Hoi Misty,

Ik heb Schiettecatte afgezegd en een consult aangevraagd bij dr van Straten. Ik ga morgen naar hem toe. Ik zou dan rechtstreeks va zijn kliniek geholpen worden, wat mij ook een fijner gevoel geeft. Ik kan bij hem op 3mei geholpen worden, dus dat zou dan over drie weken al zijn. Ik vind het zo vreselijk spannend! Ik ben ook wel bang voor de pijn, en hoop dat twee weken hersteltijd voldoende is voordat ik weer ga werken (kantoorbaan).

Liefs Clothilde en jij ook heel veel succes alvast!

 

O spannend. Wil je mij op de hoogte houden voor wat betreft je consult. Ik heb volgende week donderdag een consult bij hem staan. Hoop dat ik ook nog in mei mijn nieuwe boobs krijg. En ik gok ook op twee weken hersteltijd. Ook ik heb een kantoorbaan. En kan niet langer vrij nemen. Succes morgen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik zeker doen Misty! Ik kan ook niet langer vrij nemen, anders had ik het zeker gedaan :) 

Wat is jouw beginsituatie? En waar wil je naar toe? Diana gaf aan dat 500 cc bij mij mogelijk moet zijn, ik heb voldoende vel haha. Ik hoop ook dat het daadwerkelijk zo is! Maar dat weten we dus morgen!

Liefs Dominique

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nazorg is zo belangrijk! Ik dacht dat dat wel goed zat bij DG maar vindt het tegenvallen. Ik heb wat dingen meegemaakt die extra aandacht nodig hadden, en deze heb ik wel enigszins gekregen, maar was niet vakkundig. Dus niets aan gehad, alleen maar vertraging. Heb de pc op de whatsap maar krijg niet echt een reactie.

Dus liever betaal je meer, het is niet te hopen maar mocht er iets zijn dan is het veel minder stressvol als je weet dat je in goede handen bent en mensen begrip hebben voor je situatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misty,

 

Ik had ooit een mooie volle 80-C maar nu een kleine B die alleen maar leeg vel is. Ook twee kids en ook veel afgevallen. Dus precies dezelfde beginsituatie als jij! Wat hoop/wil jij dat het gaat worden?

Hoi Soraja, bedankt voor je reactie. Dat was inderdaad ook wat ik een beetje te vaak terug las hier op het forum en waarom ik ervoor gekozen heb bij dr van Straten langs te gaan. Ik zie dat jij zes dagen geleden bent geholpen. Hoe is alles gegaan? Hoe voel je je? ben je tevreden? Hahah sorry hoor, ik heb zoveel vragen! Heb jij trouwens ervaring met de dual plane methode? Dat gaat het bij mij naar alle waarschijnlijkheid worden.

Liefs Clothilde

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop uit te komen op een mooie D, maar mijn man waarschuwt mij nu al om niet te klein te gaan. Dus ik ben benieuwd wat de verschillende pc's zeggen en adviseren. Morgen de eerste afspraak bij Schiettecatte. Spannend!! Maar zoals gezegd, ik verwacht gewoon nog niet teveel. Laat het allemaal over mij heen komen. 

Had jij nou vandaag een afspraak? Hoe was dat? En waar wil jij op uitkomen? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misty,

Ik ben vandaag inderdaad naar Frans Straten geweest. Wat een leuke vriendelijke man is dat zeg! Ik krijg 500cc HP mentor rond. 3 mei word ik geholpen! Ik heb genoeg vel en het stond super mooi, Het wordt een dubbel D of kleine E. Spannend, nog drie weken :) 

Jij morgen heel veel succes bij Schiettecatte. En inderdaad goed nadenken over de maat. Ik zou sowieso vragen wat er max in kan, dan heb je dat in ieder geval in je achterhoofd. Ik wilde eerst ook voor kleiner gaan, maar na alle verhalen hier dat 'grote' borsten snel wennen heb ik mij toch bedacht. In de pasbh stond 500 cc prachtig bij mijn lijf (69 kilo en 1.73 m). Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen morgen!  

Liefs Clothilde

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2016 om 22:41 zei Clothilde:

Hey Misty,

Ik ben vandaag inderdaad naar Frans Straten geweest. Wat een leuke vriendelijke man is dat zeg! Ik krijg 500cc HP mentor rond. 3 mei word ik geholpen! Ik heb genoeg vel en het stond super mooi, Het wordt een dubbel D of kleine E. Spannend, nog drie weken :) 

Jij morgen heel veel succes bij Schiettecatte. En inderdaad goed nadenken over de maat. Ik zou sowieso vragen wat er max in kan, dan heb je dat in ieder geval in je achterhoofd. Ik wilde eerst ook voor kleiner gaan, maar na alle verhalen hier dat 'grote' borsten snel wennen heb ik mij toch bedacht. In de pasbh stond 500 cc prachtig bij mijn lijf (69 kilo en 1.73 m). Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen morgen!  

Liefs Clothilde

 

 

Mijn afspraak bij Schiettecatte was niet zo leuk. Hij adviseerde een borstlift eerst te doen. En dan over 4-6 maanden een bv. Maar daar had ik natuurlijk helemaal geen rekening mee gehouden. Wil natuurlijk niet zeggen dat die lift niet nodig zou zijn, maar zou het dan graag wel in 1 operatie willen, als dat kan. Dus ik wacht de rest van mijn 1e consulten af. Maar denk dat het sowieso niet kliniek Amstelveen wordt. Wij hadden over het geheel, dus niet alleen de dokter, geen lekker gevoel. We vonden ze erg aan het pushen. De assistent wilde ook graag een second opinion inplannen bij een collega, die wel de lift en bv in 1x doet. Maar de assistent nam wel de tijd om nog mijn hele vragenlijst door te nemen (A4tje vol). Dus dat was wel een +punt. 

Wordt vervolgd!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Misty,

Ik heb dit soort verhalen vaker hier gelezen over dr Schiettecatte. Ook begreep ik dat hij nogal kort door de bocht kan zijn, en het is natuurlijk wel superbelangrijk dat je een goed gevoel hebt bij iemand die je gaat opereren. Ik was ook bang dat hij mij een borstlift zou adviseren omdat mijn borsten erg slap en leeg zijn. In eerste instantie was ik bij hem ingepland op consult en zou ik via Diana Gabriels gaan maar naderhand toch het consult afgezegd en bij Frans Straten terecht gekomen. Wanneer en waar heb je je volgende consult?

Liefs Clothilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2016 om 19:59 zei Clothilde:

Nou inderdaad! Maar wel goed dat je zoveel consulten hebt aangevraagd! Het is niet niets!

Ben heel benieuwd wie het gaat worden!

Fijne avond, Clothilde

Het is dr. Straten geworden. En voorlopige datum is 23 mei, lekker voor de zomer!! Zo blij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Ik heb gisteren mijn tijd te horen gekregen! Ik word als eerste geholpen en mag om 7 uur al aanwezig zijn. Ik ben daar super blij om, want ik kan heel slecht tegen nuchter zijn, en nu hoef ik ook niet de hele dag in spanning te zitten. Ik had dit aangegeven bij het uitspreken van een voorkeurstijd en zo fijn dat ze dit hebben kunnen honoreren! Nog maar 5 volle dagen na vandaag en dan is het gewoon zo ver. Ik kan het niet geloven en ben zo blij!!! :1bouncingboobs:

Ik ben netjes gestopt met roken, slik echinaforce ter verhoging van mijn weerstand (verkouden), heb een voedingskussen van een vriendin geleend en de bh's zijn binnen. Nog goede tips voor de grote dag? Alles is welkom!  Makkelijk zittende kleding, zak mee voor als ik moet spugen in de auto, druivensuikertabletten en drinken, heb ik al genoteerd staan. Dat van het voedingskussen las ik ook ik ergens hier, schijnt makkelijk met slapen te zijn. Zie zelf nog niet helemaal hoe maar er zijn hier vast genoeg ervaringsdeskundigen die mij dat kunnen vertellen :141:

Hoor graag van jullie en alvast bedankt!

Liefs Clothilde

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girll,

Hoe gaat het met jou en je boobs? Ja ik ben er helemaal klaar voor, alleen wordt steeds erger verkouden en mijn keel doet zo een zeer! Ik ben zo ontzettend bang dat ik ziek wordt en dat ik dan niet geopereerd zou kunnen worden. Dan kun je me wegdragen hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.