Ga naar inhoud

Clothilde : 3 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Jaydee:

Nog een weekje, of niet Jaino? Jij bent toch de dag na Pinksteren aan de beurt? Volgende week dinsdag? Heb je al de kriebels? 

Xx

Hee jaydee

Ja kloptdinsdag 17 de ik had als goed is gereageerd op jou berichtje op mijn profiel?haha of is dat niet goed gegaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei jaino:

Hee jaydee

Ja kloptdinsdag 17 de ik had als goed is gereageerd op jou berichtje op mijn profiel?haha of is dat niet goed gegaan?

 

Hahaha. ... jawel, alleen had ik er geen notificatie van gekregen, dus ik heb hem zojuist pas gelezen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Charita:

Hallo Clothilde,

Laat het je over 2 weken wel weten wat mijn  oordeel is. En ja ach wie mooi wilt zijn! Ik heb nu een leeg gelopen c (past in een B) die gevuld wordt met 350 cc mp dual plane geplaatst. Heb even snel gespiekt maar mooie boobs wauw. Wat was jou voorsituatie en wat heb je gekregen. Oja en waar heb je die geweldige bh gehaald? Geen probleem ik snap het helemaal. Ben wel onwijs blij met alle steun, begrip en advies hier op het forum. 

Liefs Charita

ik ben ook heel benieuwd hoeveel cc je hebt gekregen clothilde. Ze zijn echt prachtig !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

@ Jaino, het gaat goed! Iedere dag wat minder pijn en fitter. Alleen het weinige kunnen doen maakt me af en toe gek want ik ben een nogal bezig bijtje haha.

@ Charita en Joyce ik heb 500 cc dual plane gekregen. Mijn voorsituatie is te zien in mijn album. Bedankt voor het lieve compliment Joycee, ik ben superblij met mijn 2 nieuwe vriendinnen :) Nog 4 daagjes en dan ben jij aan de beurt Joyce, spannend, heb je al een tijd? Jij nog ietsjes langer wachten he Charita, maar de tijd vliegt let op mijn woorden! Je kunt de carefix Anna BH hier kopen: http://www.online-care.eu/nl/pd/carefix-anna-postoperatieve-bh/ Ik raad wel aan even aan je pc te vragen welke maat je het best kunt bestellen.

Fijne avond meiden. Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Clothilde:
2 uur geleden zei jaino:

Hee jaydee

Ja kloptdinsdag 17 de ik had als goed is gereageerd op jou berichtje op mijn profiel?haha of is dat niet goed gegaan?

 

 

2 uur geleden zei joyce1985:

ik ben ook heel benieuwd hoeveel cc je hebt gekregen clothilde. Ze zijn echt prachtig !!

 

Op ‎8‎-‎5‎-‎2016 om 21:21 zei Charita:

Hallo Clothilde,

Laat het je over 2 weken wel weten wat mijn  oordeel is. En ja ach wie mooi wilt zijn! Ik heb nu een leeg gelopen c (past in een B) die gevuld wordt met 350 cc mp dual plane geplaatst. Heb even snel gespiekt maar mooie boobs wauw. Wat was jou voorsituatie en wat heb je gekregen. Oja en waar heb je die geweldige bh gehaald? Geen probleem ik snap het helemaal. Ben wel onwijs blij met alle steun, begrip en advies hier op het forum. 

Liefs Charita

Hello ladies!

@ Jaino, het gaat goed! Iedere dag wat minder pijn en fitter. Alleen het weinige kunnen doen maakt me af en toe gek want ik ben een nogal bezig bijtje haha.

@ Charita en Joyce ik heb 500 cc dual plane gekregen. Mijn voorsituatie is te zien in mijn album. Bedankt voor het lieve compliment Joycee, ik ben superblij met mijn 2 nieuwe vriendinnen :) Nog 4 daagjes en dan ben jij aan de beurt Joyce, spannend, heb je al een tijd? Jij nog ietsjes langer wachten he Charita, maar de tijd vliegt let op mijn woorden! Je kunt de carefix Anna BH hier kopen: http://www.online-care.eu/nl/pd/carefix-anna-postoperatieve-bh/ Ik raad wel aan even aan je pc te vragen welke maat je het best kunt bestellen.

Fijne avond meiden. Liefs!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miracle,

Het gaat met mij steeds beter! Ik heb vandaag alleen paracetamol op en geen andere pijnstillers. Ik merk ook dat ik iedere dag wat fitter aan het worden ben. Hoe gaat het met jou? Hoe laat ben jij geholpen die dag? Die twee heren op de verkoeverkamer, ge-wel-dig haha. Ik vond de zusters dan weer wat minder hihi.

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Clothilde said:

Hoi Miracle,

Het gaat met mij steeds beter! Ik heb vandaag alleen paracetamol op en geen andere pijnstillers. Ik merk ook dat ik iedere dag wat fitter aan het worden ben. Hoe gaat het met jou? Hoe laat ben jij geholpen die dag? Die twee heren op de verkoeverkamer, ge-wel-dig haha. Ik vond de zusters dan weer wat minder hihi.

Liefs!

 

Hey, die mannen waren inderdaad geweldig!! Heb me helemaal suf gelachen om ze :D. Ze moesten mijn BH om doen na de operatie maar 1 van de 2 vond 'em veel te duur en weigerde hem dus bij mij aan te trekken (had een Anita sportbh). Nu was de maat ook niet goed (had een C en D cup mee, maar had een B nodig ;)). Hij kijkt naar de prijs en kijkt naar mij en zegt 'hier ga ik dus echt niet aan beginnen he, weet je hoeveel deze BH kost'. Uiteindelijk is manlief naar de Hema gestuurd om de juiste en goedkopere BH te halen.

Ik was de tweede die dag, ging om 9.10 uur naar de OK. En ja, die zusters vond ik ook wat uhm... saai. Ik heb ze weleens vriendelijker/ enthousiaster meegemaakt eigenlijk. Vond het hier sowieso allemaal wat zakelijker dan de andere PC waar ik ben geweest. Zij nam echt de tijd en was ook heel zorgzaam en begripvol terwijl Dr. Straten wat zakelijk was. Maar desalniettemin, we hebben onze boobies, whoop whoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miracle:

Hey, die mannen waren inderdaad geweldig!! Heb me helemaal suf gelachen om ze :D. Ze moesten mijn BH om doen na de operatie maar 1 van de 2 vond 'em veel te duur en weigerde hem dus bij mij aan te trekken (had een Anita sportbh). Nu was de maat ook niet goed (had een C en D cup mee, maar had een B nodig ;)). Hij kijkt naar de prijs en kijkt naar mij en zegt 'hier ga ik dus echt niet aan beginnen he, weet je hoeveel deze BH kost'. Uiteindelijk is manlief naar de Hema gestuurd om de juiste en goedkopere BH te halen.

Ik was de tweede die dag, ging om 9.10 uur naar de OK. En ja, die zusters vond ik ook wat uhm... saai. Ik heb ze weleens vriendelijker/ enthousiaster meegemaakt eigenlijk. Vond het hier sowieso allemaal wat zakelijker dan de andere PC waar ik ben geweest. Zij nam echt de tijd en was ook heel zorgzaam en begripvol terwijl Dr. Straten wat zakelijk was. Maar desalniettemin, we hebben onze boobies, whoop whoop.

Ik was om 07.00 uur, ik mocht spits afbijten haha. Ik zat op de wc en mest opstaan maar had nogal wat pijn. Dus ik zeg, jemig wat een gewicht ineens aan m'n lijf. Zegt de zuster ( die met het staartje) ja dat wilde je toch. Echt op zo een toon van ja, jij wou toch een borstvergroting pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja, fijn zo'n meelevende opmerking, pff. Maar dan heb ik je uit de OK zien komen, althans... je bed. Gordijnen werden dichtgedaan want dr Straten kwam bij mij aftekenen. ;) 

Was jij zo misselijk na de operatie? Mijn man vertelde dat iemand heel erg ziek uit de OK was gekomen en continu moest overgeven. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, alleen flink buikpijn de dagen erna. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum en heb ook geen idee hoe het werkt haha. Ik word 17 mei geopereerd bij Straten. Ik kom van een kleine b en krijg 425cc. Is er iemand met ook ongeveer deze situatie? Ben benieuwd waar ik ongeveer op uit zal komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sab--:

Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum en heb ook geen idee hoe het werkt haha. Ik word 17 mei geopereerd bij Straten. Ik kom van een kleine b en krijg 425cc. Is er iemand met ook ongeveer deze situatie? Ben benieuwd waar ik ongeveer op uit zal komen..

Wat leuk ik word ook 17 mei geopereerd bij straten. Heb jij de tijd al doorgekregen?ik mag me om 11 uur melden. Spannend  ik heb nu een c en krijg 350 en 400 cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jaino:

Wat leuk ik word ook 17 mei geopereerd bij straten. Heb jij de tijd al doorgekregen?ik mag me om 11 uur melden. Spannend  ik heb nu een c en krijg 350 en 400 cc 

Oh wat grappig! Ik heb nog geen tijd door gekregen.. Paar dagen van te voren zal ik dat wel horen! Ben erg zenuwachtig haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Clothilde:

Hello ladies!

@ Jaino, het gaat goed! Iedere dag wat minder pijn en fitter. Alleen het weinige kunnen doen maakt me af en toe gek want ik ben een nogal bezig bijtje haha.

@ Charita en Joyce ik heb 500 cc dual plane gekregen. Mijn voorsituatie is te zien in mijn album. Bedankt voor het lieve compliment Joycee, ik ben superblij met mijn 2 nieuwe vriendinnen :) Nog 4 daagjes en dan ben jij aan de beurt Joyce, spannend, heb je al een tijd? Jij nog ietsjes langer wachten he Charita, maar de tijd vliegt let op mijn woorden! Je kunt de carefix Anna BH hier kopen: http://www.online-care.eu/nl/pd/carefix-anna-postoperatieve-bh/ Ik raad wel aan even aan je pc te vragen welke maat je het best kunt bestellen.

Fijne avond meiden. Liefs!!!

Heb ook de Carefix Anne maar dan de witte. Ja ze zijn echt mooi geworden. Voor mij nog 7 nachtjes en dan is het zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sab--:

Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum en heb ook geen idee hoe het werkt haha. Ik word 17 mei geopereerd bij Straten. Ik kom van een kleine b en krijg 425cc. Is er iemand met ook ongeveer deze situatie? Ben benieuwd waar ik ongeveer op uit zal komen..

Hallo Sab,

Op 17 mei om 7 uur mag ik mij ook melden voor de operatie door dr Straten. Heb een leeggelopen C en ga 350cc Mp dual plane geplaatst krijgen. Wie weet komen we elkaar tegen. Succes met aftellen van de dagen. 

Liefs Charita

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 mei 2016 om 22:33 zei Jaydee:

Hoi Charita,

Ik krijg een prothesewissel; Ik heb nu 270cc volledig achter de spier geplaatst en ik krijg 560cc hp dual plane geplaatst. Mijn oude protheses zitten al 21 jaar en ik heb inmiddels een double bubble ontwikkeld, dus het wordt hoog tijd voor een wissel :38:.

Slaap lekker voor straks, Charita.

Xx

Hallo,

sorry voor de late reactie maar echt erg druk gehad. Dat is dan wel even een maatje meer ;) nog een paar nachtjes en dan ben je aan de beurt. Ik heb ook de Carefix Anne was aangeraden door de pc. Ik zal vrijdag aan je denken. Welterusten voor straks.

X Charita

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miracle:

Owja, fijn zo'n meelevende opmerking, pff. Maar dan heb ik je uit de OK zien komen, althans... je bed. Gordijnen werden dichtgedaan want dr Straten kwam bij mij aftekenen. ;) 

Was jij zo misselijk na de operatie? Mijn man vertelde dat iemand heel erg ziek uit de OK was gekomen en continu moest overgeven. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, alleen flink buikpijn de dagen erna. 

Nee dat was ik niet hahaha. Thank god, ik had al genoeg pijn, ben blij dat dat me bespaard is gebleven :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Niesje:

Heb even je topic terug gelezen, welke heren had je op de verkoever? Ik had de grootste lol met Kees en Arthur (dacht ik) :45: 

even opgezocht, Otmar was het!! :131:

Otmar ja!!!! En nog een andere blanke man, kalend met bril, zou zo maar een Kees geweest kunnen zijn. Maar volgens mij heette hij anders. In mijn hoofd komt de naam Karel op, maar dat was 't ook niet Die gasten op die verkoeverkamer zullen wel een hoop lol hebben! Iedere dag zien ze weer mooie nieuwe tieten hahah :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sab--:

Hallo meiden,

ik ben nieuw op dit forum en heb ook geen idee hoe het werkt haha. Ik word 17 mei geopereerd bij Straten. Ik kom van een kleine b en krijg 425cc. Is er iemand met ook ongeveer deze situatie? Ben benieuwd waar ik ongeveer op uit zal komen..

Hoi Sab,

Bij van Straten zit je goed! Er zijn hier veel dames die van Straten Boobies hebben, waaronder ik, en daarnaast vind ik hem een geweldige man. Beetje droogjes zo nu en dan maar een vakman en super aardig. Bestboobie kan je wel vertellen waar je op uitkomt als je haar de precieze gegevens van je huidige maat en de protheses mailt. Best Boobie is een verpleegkundige op dit forum met heel veel kennis over boobies. Daarom heet ze ook Best Boobie denk ik haha. Ze is ook superlief!

Nog een weekje meis, en dan ben je aan de beurt. Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Clothilde:

Otmar ja!!!! En nog een andere blanke man, kalend met bril, zou zo maar een Kees geweest kunnen zijn. Maar volgens mij heette hij anders. In mijn hoofd komt de naam Karel op, maar dat was 't ook niet Die gasten op die verkoeverkamer zullen wel een hoop lol hebben! Iedere dag zien ze weer mooie nieuwe tieten hahah :1bouncingboobs:

Nou dan denk ik toch dat het Kees was, zo'n lieverd is dat! En Otmar haha.. ja die hebben het goed daar, zeiden ze al tegen mij wat een mooie baan he.. elke dag weer dames blij maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Charita:

Hallo,

sorry voor de late reactie maar echt erg druk gehad. Dat is dan wel even een maatje meer ;) nog een paar nachtjes en dan ben je aan de beurt. Ik heb ook de Carefix Anne was aangeraden door de pc. Ik zal vrijdag aan je denken. Welterusten voor straks.

X Charita

Hoi Charita,

Ja, we zien wel wat voor maat het gaat worden. Nog twee nachten. .... En ik heb nog zooooooo veel te doen..... Kom echt tijd te kort. Lief dat je vrijdag aan me denkt. Thanks. Ik zal volgende week dinsdag aan jou denken. Heel veel succes alvast. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Niesje:

Nou dan denk ik toch dat het Kees was, zo'n lieverd is dat! En Otmar haha.. ja die hebben het goed daar, zeiden ze al tegen mij wat een mooie baan he.. elke dag weer dames blij maken :) 

Droomjob van iedere man zo denk ik haha. Hoe gaat het met jouw boobies? Ik las dat je een okseltiet hebt, of had je die want in de foto die ik van je zag in dat witte setje vond ik je boobs juist mooi op z'n plaats?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jaydee:

Hoi Charita,

Ja, we zien wel wat voor maat het gaat worden. Nog twee nachten. .... En ik heb nog zooooooo veel te doen..... Kom echt tijd te kort. Lief dat je vrijdag aan me denkt. Thanks. Ik zal volgende week dinsdag aan jou denken. Heel veel succes alvast. 

Xx Jaydee

Nog twee nachtjes Jaydee! Dat gaat opschieten zeg! Ook ik zal aan je denken meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.