Ga naar inhoud

Meisje95 : 26 mei 2016 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei meisje95:

Hi!

Ik zal je even toevoegen aan mijn album zodat je de foto's kunt bekijken. Ik plaats morgen weer een nieuwe foto, dan ben ik 3 weken PO. Ze veranderen echt met de week en worden steeds mooier :)

Enne, ik denk dat je met die 5,1projectie en 315cc echt wel een 70D/E gaat halen hoor! Ik haal dat ook en heb iets minder cc en projectie. Ik weet niet wat jouw voorsituatie is? Mijne was 70A!

Bedankt dat ik je foto's mocht zien. Wat zijn ze mooi!!

Jou voor situatie lijkt erg op mijn voorsituatie. Inderdaad mooi groot voor 295cc zijn erg mooi je nieuwe boobs!! Wat een verschil in maar 2 weken ben benieuwd naar je nieuwe foto's.  

Zal idd mijn 315cc redelijk gelijk zijn met jou resultaat.  Ik ben 167 en 50klio omvang 68/70cm. Dat maakt misschien ook nog verschil?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Mommy92:

Bedankt dat ik je foto's mocht zien. Wat zijn ze mooi!!

Jou voor situatie lijkt erg op mijn voorsituatie. Inderdaad mooi groot voor 295cc zijn erg mooi je nieuwe boobs!! Wat een verschil in maar 2 weken ben benieuwd naar je nieuwe foto's.  

Zal idd mijn 315cc redelijk gelijk zijn met jou resultaat.  Ik ben 167 en 50klio omvang 68/70cm. Dat maakt misschien ook nog verschil?

 

 

Ik denk dat je ongeveer hetzelfde kunt verwachten qua grootte, ietsje groter!

Ik ben zelf 1.72 en 58 kg, maar heb ook een omtrek van 70cm (stevige benen + billen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Katarina:

Hey, mag ik je foto's bekijken? :D

 

11 minuten geleden zei Boekjoe:

hi, ik zou ook graag willen spieken :) 

Heb jullie toegevoegd! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2016 om 12:59 zei meisje95:

Ik denk dat je ongeveer hetzelfde kunt verwachten qua grootte, ietsje groter!

Ik ben zelf 1.72 en 58 kg, maar heb ook een omtrek van 70cm (stevige benen + billen haha)

Oke ik hoop het! Jou boobs zijn prachtig! !  Hahaha ja ik heb ook niet veel bil haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Didii:

Zou ik ook eens een kijkje moge nemen.. tot nu toe zou ik voor 330cc gaan op 23 augustus ma ben een enorme twijfelaar :P

Blijft ook lastig hè. Ik kon zelf niet groter dan 295cc, maar had van mij ook niet groter gehoeven! Zit nu op bh maat 70E. Ik heb je toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei meisje95:

Blijft ook lastig hè. Ik kon zelf niet groter dan 295cc, maar had van mij ook niet groter gehoeven! Zit nu op bh maat 70E. Ik heb je toegevoegd :)

Amai.. dat is inderdaad al een mooi cup he :D.. denk dat we kwa grote en gewicht wel ongeveer hetzelfde zitte. Ik ben 1.75 en 62kg. 75 omtrek :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Didii:

Amai.. dat is inderdaad al een mooi cup he :D.. denk dat we kwa grote en gewicht wel ongeveer hetzelfde zitte. Ik ben 1.75 en 62kg. 75 omtrek :P 

Ah, dat is ongeveer gelijk ja! Ik ben iets kleiner en iets lichter, 70 omtrek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei meisje95:

Ah, dat is ongeveer gelijk ja! Ik ben iets kleiner en iets lichter, 70 omtrek :)

Ah ja das waar.. maar blijft moeilijk in te schatte vind ik.. vooral als je de verschille ziet met ongeveer dezelfde cc enz :P.. hoe kan ik je foto's zien want via je profiel lukt het niej :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Didii:

Ah ja das waar.. maar blijft moeilijk in te schatte vind ik.. vooral als je de verschille ziet met ongeveer dezelfde cc enz :P.. hoe kan ik je foto's zien want via je profiel lukt het niej :D 

Sorry nu moet het lukken!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!

Wat fijn dat het zo soepel is gegaan allemaal met de operatie.. hoop ik ook op!
Ik ben nieuw hier, en ik ga voor 335cc(projectie 5.1) (als dat niet past 295cc) en heb ongeveer dezelfde stats als jou denk ik.. 171cm, 55kg, 70A?

Zou ik jouw resultaat mogen bekijken? ik zit zo te twijfelen.. wil echt graag op een D uitkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Essie:

Hi meid!

Wat fijn dat het zo soepel is gegaan allemaal met de operatie.. hoop ik ook op!
Ik ben nieuw hier, en ik ga voor 335cc(projectie 5.1) (als dat niet past 295cc) en heb ongeveer dezelfde stats als jou denk ik.. 171cm, 55kg, 70A?

Zou ik jouw resultaat mogen bekijken? ik zit zo te twijfelen.. wil echt graag op een D uitkomen!

 

9 uur geleden zei Beertje113:

Mag ik ze ook zien? Ik word as donderdag geopereerd en ben zo benieuwd naar resultaten van anderen! 

Heb jullie toegevoegd! 

Essie, we hebben dan idd ongeveer dezelfde voorsituatie ja :) Ik zag trouwens dat je nog geen premium member bent, dus ik weet niet zeker of je nu mijn foto's al kan bekijken. Anders moet je jezelf even voorstellen in een voorsteltopic :) 

Allebei alvast veel succes bij de operatie en een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei meisje95:

 

Heb jullie toegevoegd! 

Essie, we hebben dan idd ongeveer dezelfde voorsituatie ja :) Ik zag trouwens dat je nog geen premium member bent, dus ik weet niet zeker of je nu mijn foto's al kan bekijken. Anders moet je jezelf even voorstellen in een voorsteltopic :) 

Allebei alvast veel succes bij de operatie en een goed herstel gewenst!

Ik heb een voorsteltopic gemaakt! Maar ik heb al een datum dus die staat bij de ervaringen, dacht ik. Volgens mij moet je 5 berichten hebben geplaatst wil je premium worden, dus met dit berichtje heb ik er 5 :D.

Super bedankt ook voor het toevoegen, komt allemaal goed hopelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi. 

Ik ben even bij je aan het gluren omdat ik 25 augustus m'n nieuwe borsten krijg en erg nieuwsgierig ben naar recente ervaringen met dr Mooijen.

Jullie zijn allemaal langer en lichter dan ik, dus ben heel benieuwd naar 't resultaat, geloof dat ik het niet echt kan vergelijken... 

Maar ben wel erg blij te lezen dat je zo'n goede zorg hebt gekregen en dat 't zo goed gaat allemaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.