Ga naar inhoud

Meisje95 : 26 mei 2016 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goed om te lezen dat alles goed is gegaan!

Wat ik me afvraag,  moest je vriend nou al die tijd ergens anders wachten of mag hij ook naar de verkoeverkamer komen omdat je moeite had met staan enzo? 

Laat je maar lekker vertroetelen de komende tijd! 

Oja, je foto's zien er trouwens ook super mooi uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
20 minuten geleden zei Ninaaa:

Goed om te lezen dat alles goed is gegaan!

Wat ik me afvraag,  moest je vriend nou al die tijd ergens anders wachten of mag hij ook naar de verkoeverkamer komen omdat je moeite had met staan enzo? 

Laat je maar lekker vertroetelen de komende tijd! 

Oja, je foto's zien er trouwens ook super mooi uit :)

Nou om eerlijk te zijn had ik gedacht dat hij gewoon naar de verkoeverkamer mocht komen zodra ik wakker was, maar dat was dus niet zo.. Hij heeft in de gewone wachtkamer gewacht de hele tijd haha. Hij wilde ook niet ff de stad in omdat ie er wilde zijn als ik kwam. Dus zorg dat je vriend/vriendin/moeder/vader of wie dan ook die meegaat wat te eten meeneemt en een boek/tijdschriften ofzo! 

En dankje! Ben zelf ook best tevreden, al is het pas dag 1 en gaat er natuurlijk nog veel veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ninaaa:

Ohh dat is wel minder dat hij niet mee mag maarja... Hoe gaat het inmiddels met je?

 

 

Gaat heel goed!  Erg weinig pijn gelukkig! Alleen wel nog erg moe van de narcose dus slaap lekker veel :)

En kwam er gisteren achter dat ik te weinig diclofenac van de apotheek heb gehad.. Heb jij dat recept van de Velthuiskliniek nog liggen? Zou je anders eens willen kijken hoeveel diclofenac er is voorgeschreven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ninaaa:

Hoi,

Fijn dat het goed gaat! Op mijn recept staat 30x doclofenac. En dan dag 1 tot en met 8 3x daags slikken. 

Groetjes 

Dankjewel voor je snelle antwoord! Dan zal er bij mij ook wel 30x op hebben gestaan, maar heb er maar 10 gekregen..

Gelukkig niet veel pijn dus eens kijken hoe het gaat met alleen paracetemol :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎3‎-‎2016 om 17:14 zei meisje95:

Hallo allemaal,

Ik overweeg al lange tijd een borstvergroting en heb 22 maart een consult bij de Velthuis kliniek. Ik ben zó benieuwd wat ik kan verwacht qua grootte. Ik hoop dat iemand hier een inschatting daarvan kan maken. Ik ben 170cm, 60kg en heb nu 75AA/70A.
Hoeveel cc zal mogelijk zijn? En op welke cup zal ik dan uitkomen?

 

 

He Meisje,

Wat leuk! Dat jij je borstvergroting bij Mooijen hebt gedaan.
Ik heb vandaag een consult gehad en 23 juni heb ik een afspraak voor de operatie gemaakt.

Mooijen adviseerde mij 295CC dual anatomische, ik vraag mij af welke cupmaat jij nu hebt?
Ik heb nu cupmaat A70, mevr Mooijen zei tegen mij dat het naar een D of E zou gaan, heb het liever naar een C/D :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Catherine16:

He Meisje,

Wat leuk! Dat jij je borstvergroting bij Mooijen hebt gedaan.
Ik heb vandaag een consult gehad en 23 juni heb ik een afspraak voor de operatie gemaakt.

Mooijen adviseerde mij 295CC dual anatomische, ik vraag mij af welke cupmaat jij nu hebt?
Ik heb nu cupmaat A70, mevr Mooijen zei tegen mij dat het naar een D of E zou gaan, heb het liever naar een C/D :) 

xxx

Hoi Catherine,

Ik ben vorige week 23 mei geopereerd en heb 295 cc anatomisch dual plane (merk Natrelle) gekregen. Het wordt bij mij ongeveer een C/D, ik had hiervoor 80a. Mocht je een foto willen, stuur me dan even een priveberichtje. Heb nu al wel een aantal voorbeeldjes voor je.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Catherine16:

He Meisje,

Wat leuk! Dat jij je borstvergroting bij Mooijen hebt gedaan.
Ik heb vandaag een consult gehad en 23 juni heb ik een afspraak voor de operatie gemaakt.

Mooijen adviseerde mij 295CC dual anatomische, ik vraag mij af welke cupmaat jij nu hebt?
Ik heb nu cupmaat A70, mevr Mooijen zei tegen mij dat het naar een D of E zou gaan, heb het liever naar een C/D :) 

xxx

Wat leuk! Gefeliciteerd met je datum!

Ik weet nog niet op welke cupmaat ik uit ga komen. Waarschijnlijk zal dit in bh een 70D zijn. Het ziet er dan uit als een grote C. Ik had eerst ook 70A. 

Laat je niet afschrikken door dat D/E hoor, neppe borsten hebben nu eenmaal een grotere bhmaat nodig dan dat ze eruit zien. Waarom dat zo is schijnt niemand te weten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei FleurBloem:

Hoe is het nu met je? 1 weekje PO! :D

Hoi,

Het gaat eigenlijk best wel heel goed! :) Ben de medicatie aan het afbouwen  (vandaag nog 4 paracetamol). Heb echt heel erg weinig pijn! Wel slaap ik nog niet super (2x per nacht wakker) en mede daardoor ben ik overdag af en toe nog best wel moe. Maar gelukkig heb ik vrij, dus zo af en toe duik ik lekker ff een uurtje m'n bed in!

Ik ben toevallig vanmorgen op controle geweest. Verpleegkundige vond het er 'top' uitzien, dus dat is fijn om te horen. Wel zit er nog (veel) vocht in m'n borsten, maar dat schijnt niet meer dan normaal te zijn.

Ik heb bij Velthuis die speciale fysiobehandeling en mag daarom nu ook weer mn armen boven m'n schouder (lichte rek, het mag geen pijn doen). Dus vanavond voor het eerst in een week lekker zelf douchen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto van vandaag (1 week PO) toegevoegd aan m'n album. Album staat op privé, dus laat me even weten als je een kijkje wil nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei meisje95:

Foto van vandaag (1 week PO) toegevoegd aan m'n album. Album staat op privé, dus laat me even weten als je een kijkje wil nemen!

Ik ben wel erg benieuwd! Zou ik het mogen zien ? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lindsay12345:

Ik ben wel erg benieuwd! Zou ik het mogen zien ? :-)

Heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Jaaaaa ik ook!:43:pliesssssjjj:54:

 

28 minuten geleden zei Alexandra:

Mag ik ook kijken ;-)

Heb jullie toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 2 weken PO! Super blij met het resultaat so far. Heb weer een foto toegevoegd in m'n album, verschil met vorige week is absoluut goed zichtbaar.

Stuur me even een berichtje als je nog geen toegang hebt tot het album en een kijkje wilt nemen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik las dat jij 295 hebt en 4.9 projectie.  Ben erg benieuwd naar jou foto's.  Ik krijg 315cc anatomisch 5.1 projectie hoop echt op een 70D/E uit te komen. Ben zo bang dat ze te klein worden maar meer paste niet omdat ik zo smal en dun ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mommy92:

Hoi ik las dat jij 295 hebt en 4.9 projectie.  Ben erg benieuwd naar jou foto's.  Ik krijg 315cc anatomisch 5.1 projectie hoop echt op een 70D/E uit te komen. Ben zo bang dat ze te klein worden maar meer paste niet omdat ik zo smal en dun ben.

Hi!

Ik zal je even toevoegen aan mijn album zodat je de foto's kunt bekijken. Ik plaats morgen weer een nieuwe foto, dan ben ik 3 weken PO. Ze veranderen echt met de week en worden steeds mooier :)

Enne, ik denk dat je met die 5,1projectie en 315cc echt wel een 70D/E gaat halen hoor! Ik haal dat ook en heb iets minder cc en projectie. Ik weet niet wat jouw voorsituatie is? Mijne was 70A!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.