Ga naar inhoud

Meisje95 : 26 mei 2016 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik overweeg al lange tijd een borstvergroting en heb 22 maart een consult bij de Velthuis kliniek. Ik ben zó benieuwd wat ik kan verwacht qua grootte. Ik hoop dat iemand hier een inschatting daarvan kan maken. Ik ben 170cm, 60kg en heb nu 75AA/70A.
Hoeveel cc zal mogelijk zijn? En op welke cup zal ik dan uitkomen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

He miesje, wat spannend! 

Ik heb dezelfde lengte 170 cm en weeg 50 kg. Ik had 70 aaaaaaaaaaa  ^_^ en bij mij paste niet meer dan 300 CC anatomisch 

ik heb nu een sportbh van 70c maar nog in afwachting wat het eindresultaat zal worden.

wat zou je zelf graag willen qua grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jane,

Wauw spannend zeg! Hoe lang ben je nu PO? Ik heb wel 'iets' zegmaar, tis niet helemaal plat haha. Ik hooooop stiekem op 70D/75C, maar zou ook blij zijn met 70C/75B haha. Ben gewoon zo benieuwd wat past! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei miesje95:

Hallo allemaal,

Ik overweeg al lange tijd een borstvergroting en heb 22 maart een consult bij de Velthuis kliniek. Ik ben zó benieuwd wat ik kan verwacht qua grootte. Ik hoop dat iemand hier een inschatting daarvan kan maken. Ik ben 170cm, 60kg en heb nu 75AA/70A.
Hoeveel cc zal mogelijk zijn? En op welke cup zal ik dan uitkomen?

 

 

Hoi, bij welke arts heb je de afspraak? Gr nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei miesje95:

Hi Jane,

Wauw spannend zeg! Hoe lang ben je nu PO? Ik heb wel 'iets' zegmaar, tis niet helemaal plat haha. Ik hooooop stiekem op 70D/75C, maar zou ook blij zijn met 70C/75B haha. Ben gewoon zo benieuwd wat past! 

Nu 17 dagen! Ik merk nu dat er verschil komt in twee borsten de één zakt wat sneller als de ander, maar dat schijnt heel normaal te zijn haha. Mijn foto's staan openbaar dus je kunt zien wat het bij mij is geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 maart 2016om17:14 zei miesje95:

Hallo allemaal,

Ik overweeg al lange tijd een borstvergroting en heb 22 maart een consult bij de Velthuis kliniek. Ik ben zó benieuwd wat ik kan verwacht qua grootte. Ik hoop dat iemand hier een inschatting daarvan kan maken. Ik ben 170cm, 60kg en heb nu 75AA/70A.
Hoeveel cc zal mogelijk zijn? En op welke cup zal ik dan uitkomen?

 

 

Hoi meisje95,

is allemaal super spannend inderdaad he?!

ik ben 1.73 en 64kg, had hiervoor een lege kleine B. Heb 380cc dual plane anatomisch en heb pas gepast en kom nu uit op een D cup. Bij mij paste er ook niet meer in....we hebben ongev zelfde gewicht en lengte dan heb je misschien een idee ;)

succes moet kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisje95. Super spannend! Ik heb 2 weken terug mijn consult bij mevrouw Mooijen gehad en 4 juli staat mijn operatie gepland. Ik ben 1.73 en weeg zo'n 58 kilo. Van mijzelf heb ik cup aa,  vrijwel plat. Mooijen zei tegen mij dat het maximale 295cc zou zijn om het natuurlijk te houden. Ik krijg een anatomische prothese duale plane. Ben benieuwd wat voor advies jij krijgt :)

 

Groetjes Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina,

Bedankt voor je reactie! Ik ben ook erg benieuwd wat ze me adviseert, maar 295cc lijkt me op zich wel een mooi formaat! Weet jij toevallig of 4 juli de eerste datum was die mogelijk was of kon jij zelf niet eerder? Ik hoop heel erg dat ik eind mei/begin juni nog kan...

Groetjes Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels heb ik een datum! 26 mei is boob-day!! Ben al echt aan het aftellen! Ik krijg 295cc moderate plus profile van Mentor (projectie 4,9). Ik hoop daarmee op een 70D uit te komen. 

Voor nu scriptie afronden en laatste tentamens voorbereiden.. 

(Mijn topic kan dus verplaatst worden naar operatieverslagen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dankjewel! :)

Komt zeker snel dichterbij! Vandaag ook te horen gekregen hoe laat ik verwacht word, dus begint nu wel serieus te worden..

Heb er wel echt heel veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ninaaa:

@meisje95 Het is al bijna zo ver! Ben echt benieuwd hoe t bij jou gaat worden. Voor mij nog 40 daagjes wachten haha. Alvast veel succes!!  

Groetjes Nina 

Jaaa biiiijna! Dankjewel, ik zal je op de hoogte houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!:D

Morgen zal ik operatieverslag plaatsen en een foto van hoe het er nu uitziet! Laat even weten wanneer je toegang tot fotoalbum wilt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Nina!

Ga ik zeker doen :)

 

Foto staat volgens mij in het album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dan mijn operatieverslag!

Ik mocht me 's ochtends om 7.45 melden bij de kliniek. Bij de assistente behandelingsovereenkomst getekend en foto's gemaakt. Rond 8.20 mocht ik mee richting de verkoeverkamer. Snel m'n vriend een kus gegeven en toen meegelopen. Daar aangekomen mocht ik me helemaal uitkleden (alleen onderbroek aan) en kreeg ik slippertjes, een mutsje en een soort kimono. En ik kreeg 4 plakkers op die je hart in de gaten houden tijdens de operatie. Verpleegkundige Tamara verzorgde mij en wat een lieve vrouw!

Ik had het erg koud, was nog even plassen en toen ik terug kwam had ze mijn bedje al opgewarmd! Heerlijk! Vervolgens werd het infuus ingebracht (vond ik geen pijn doen), hartslag en bloeddruk werden gemeten (beide prima). Even later kwam de anesthesist zich even voorstellen en kwam Laura Moojen even langs.

Na nog ong. 10 minuutjes (8.45) mocht ik de operatiekamer in! Ik viel heerlijk in slaap en werd exact een uur later (9.45) weer heerlijk wakker op de verkoeverkamer. Voelde me echt top! Totaal niet misselijk of pijn, alleen een klein beetje drukkend gevoel op m'n borst. 

Rond 10.15 kreeg ik een beschuitje en een kopje thee, smaakte allemaal erg goed. Ook m'n bh aangedaan (80C!!). 80? vroeg ik nog, m'n omvang is 73 dus leek me wat groot. Tamara verzekerde me dat dat nodig was ivm zwelling. Helaas werd de pijn toch wel een stuk erger.. Echt alsof er een olifant op je borst zit. Kon ook niet zo goed meer praten door de druk. Gelukkig kreeg ik van Tamara gelijk een oxycontin (=morfine) tegen de pijn. Toch ging het nog niet echt beter.. Ik zou aanvankelijk om 11.45 naar huis mogen, maar toen ik ging zitten om aan te kleden werd ik echt enorm duizelig en zweterig, dus snel weer gaan liggen. Heb toen nog een keer 5 mg oxycontin gehad (na overleg met anesthesist). 12.15 tweede poging, maar ook dat lukte niet. Weer extreem duizelig en ik trok helemaal wit weg. Toen heeft Tamara weer met de anesthesist overlegd en kreeg ik een spuit in m'n bovenbeen. Ben de naam vergeten, maar dat middel zorgt ervoor dat je bloedsomloop verbetert (bloeddruk was erg laag ook). Vervolgens om 12.45 poging 3. Met veel moeite op kunnen staan, 3 stappen gelopen maar moest toen echt weer liggen anders ging ik out. Heb toen kopje bouillon gehad en een hartige sultana. Wat een wondermiddel was dat haha!!! Daarna voelde ik me echt zoveel beter! Had ook gewoon trek en kon wel wat zouts gebruiken! 

Uiteindelijk om 13.15 de kliniek verlaten. In de auto voelde ik me weer kiplekker! Echt zo bizar. 

Thuisgekomen lekker buiten op de loungebank gaan liggen en me heerlijk laten verzorgen. 

Nu gaat het eigenlijk allemaal heel prima! Pijn is zeer goed te doen met de medicatie dus heb erg weinig last. Vanmorgen heeft m'n moeder de bh al een standje losser gezet want oef, wat zat ie strak!! Had Tamara toch gelijk haha.

Heb ook wel het idee dat die rekoefeningen voorafgaand aan de operatie nut hebben gehad. Heb nu ook 2 hele simpele oefeningen die ik zelfs ieder uur mag doen.

Het is een beetje een lang verhaal geworden geloof ik haha. Heb een foto van gisteren toegevoegd aan m'n album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.