Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

Hoi Whitteke,

Ik word ook door dokter Damen geopereerd.

Op 8 juli lig in onder het mes :88:

En ik kijk er erg naar uit. Ik heb nu 75B en ga 300cc laten plaatsen. :43: Zal uitkomen op een Grote C of D.

Ik wens je veel succes en dat komt dik in orde! :101:

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hier nog een tevreden patient van Dr damen!

Toen ik het geld had overgemaakt duurde het wel 5 dagen voordat de WK het had ontvangen, maarja ik woon ook in Nederland.

dan duurt het wat langer als ik geld overmaak naar het buitenland.

Succes op 9 juli :D

ben benieuwd naar je verslagje.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey hey,

Heb vandaag nog eens gebeld naar de WK en het geld was nog niet te zien op hun rekening maar ze zeiden dat ik niet ongerust moet zijn dat ik mijn datum nog kan kwijtspelen. Dus nu staat het wel vast hé! :D

Moest zeggen heb heel weinig zenuwen voor de moment! :D

Wat ik wel nog wou vragen is hoe jullie dat gedaan hebben met het werk?

Schreef dr. damen een briefje?

Ik namelijk heel zwaar werk (met dozen sleuren enzo..)

Op mijn werk wil ik het ook liever niet vertellen want ze zijn daar nogal erg in. De kans is groot dat ze mij nog ontslaan net voor de operatie dus zou ik mij graag gewoon thuis laten zetten maar ik heb eens ergens gelezen dat ze dat bijna niet willen doen voor pc?

@ Eefje, inderdaad ook van Gent, Welja eigenlijk altijd in Sint-Amandsberg gewoond, nu in Wetteren! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje, inderdaad ook van Gent, Welja eigenlijk altijd in Sint-Amandsberg gewoond, nu in Wetteren! :D

x

Hee, leuk ik ben geboren in Sint-Amandsberg, 20 j gewoond daar en nu al 16 j in Gent zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ivm je werk. Je krijgt een briefje van de WK voor de eerste 14 dagen. Maar ja, daar staan natuurlijk hun gegevens op hé. Dat het over plastische chirurgie gaat zullen ze op je werk dan dus snel doorhebben.

Je kan gewoon een briefje aan je huisarts vragen. Als je het hem uitlegt zal die daar normaal gezien toch niet moeilijk over doen denk ik. Allé bij mij allessinds niet.

ik heb 7 weken thuis geweest na de bv. Ik ben poetsvrouw. Ik moet zeggen, na 5 weken zou ik terug aan de slag gekunnen hebben. Het duurde een tijdje vooraleer ik weer wat kracht in men armen had.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Oke, Bedankt! :-)

Wel nu heb ik terug ander nieuw, de WK heeft vandaag gebeld dat ze nu pas het geld op de rekening gekregen hebben en dat mijn datum (9juli) al bezet is! :(

Het wordt dus 13Juli!

Eigelijk is het wel beter zo want het ligt dan 3 dagen verwijderd van mijn vriend zijn jaarlijks verlof! enkel moet ik wel weer wat langer wachten! :D

Kan er dus iemand de datum aanpassen? ipv 9juli, 13Juli. :-)

Merciii...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitteke,

Ooh, wat jammer van je datum, maar gelukkig komt het je net iets beter uit! :D Is maar een paar daagjes verschil gelukkig! Valt nog wel mee met het aftellen dan! Zal gelijk je datum effe aanpassen! Alleen jij kunt natuurlijk je ticker aanpassen of anders een nieuwe maken hihi!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je aan zulke dingen ook zien dat het soms echt om geld draait zeg, :145: zo kinderachtig om dan je datum te moeten verzetten.ja sorry,lees het wel vaker,ik vind het persoonlijk zo raar eigenlijk,of ze je niet vertrouwen ofzo,weet niet eens hoe moet uitleggen,

maar afijn,sorry voor me gespuug in je topic :blush: wel fijn dat je het wel even wat beter uitkomt, :1bouncingboobs:

sucses met de 3langere daagjes aftellen dan maar :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

Ja daaraan zie je echt wel dat het ook puur voor het geld is, het is meer een spelletje van wie de eerste is enzo..

Ohja, zolang ik maar mooie borsten heb maakt het voor mij niks uit! :D

Het aftellen kan inderdaad beginnen!! Kan nu al niet meer wachten!!

Enkel dag kijk ik in de spiegel en probeer ik me voor te stellen hoe het gaat zijn, en nu met dat mooie weertje wordt dat wel tof hé! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast veertig+

Ook ik heb mijn consult en bv op 13 juli.

Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

moet de tweede week wel 3 avonden wwerken, maar ze weten wat ik laat doen en tegen de klanten zeggen we dat ik iets aan mijn schouders heb laten doen. Dan mag je nl. dezelfde dingen niet doen.

Voor mijn ander werk kan ik inderdaad beter een briefje bij de huisarts halen, daar hoeven ze niet te weten hoe het zit.

Misschien dat we elkaar wel tegenkomen die dag.

Alvast succes met al de voor bereidingen.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je aan zulke dingen ook zien dat het soms echt om geld draait zeg, :145: zo kinderachtig om dan je datum te moeten verzetten.ja sorry,lees het wel vaker,ik vind het persoonlijk zo raar eigenlijk,of ze je niet vertrouwen ofzo,weet niet eens hoe moet uitleggen,

maar afijn,sorry voor me gespuug in je topic :blush: wel fijn dat je het wel even wat beter uitkomt, :1bouncingboobs:

sucses met de 3langere daagjes aftellen dan maar :6:

Bij mij was het precies het zelfde! Al helemaal vrij gevraagd en geregeld op werk (wat nogal lastig is met vervanging...)

hadden ze de betaling niet op tijd en was de datum al vergeven.. Aangezien ik het vanuit NL moest overmaken duurde het wel 5 dagen..

maar goed, ik heb ze inmiddels :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

vandaag hebben ze gebeld omdat er een aanpassing gebeurt is.

Ik mag maandag op consult & dinsdag de operatie! :D

Kan er dus nog een nachtje over nadenken!! Hahaha..

Dinsdag moet ik daar zijn om 7:30u

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Nou dat is grappig, ze hebben mij vandaag ook gebeld met dezelde vraag.

Alleen ik moet maandag van 9.00 uur tot 21.00 uur werken, dus gaat dat niet lukken.

Maar nu moet ik er ook dinsdag om 7.30 uur zijn.

We zullen elkaar waarschijnlijk nog wel zien dan.

Alvast succes.

gr. 40*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

haha, Grappig! :D

Welja tot dinsdag dan hé! :D

je zal me wel herkennen, een blondje niet al te groot en zal heel zenuwachtig zijn!! :D Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

nou ik ook blond, maar een paar ( 26 ) jaartjes ouder.

en ook zenuwachtig.....

lees misschien maandagavond nog wel hoe je consult is geweest.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Ja zal hier zeker niet iets posten maandag! :D

We kunnen samen aftellen hé! :D Zelf tot aan hetzelfde uur.. Wie had dat gedacht.. Vraag mij nu wel af hoe ze dat dan willen doen? we hebben toch allebij dr. damen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

ik denk dat ze jou eerst klaar gaan maken voor de ingreep en dat ik ondertussen het gesprek krijg.

dus denk dat jij voor mij aan de buurt bent.

spannend......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Haha, Ja dan ben ik er al vanaf als jij er nog aan moet beginnen.. haha.. ja het is heeeel spannend allemaal.. voor de moment heb ik mijn zenuwen wel heel goed onder controle moet ik zeggen. en het forum helpt daar ook goed mee.

Ik lees iedereen zijn verslagje en moet zeggen het is wel tof om dan te weten dat het toch allemaal goed verlopen is en dat iedereen toch zoveel zenuwen heeft! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Ja dank jullie wel, het begint nu inderdaad steeds spannender te worden.

Ben al rond gaan kijken voor een wat hippere sport bh zodat ik die na die twee weken gelijk kan halen, want dan vertrekken we op vakantie.

En wil toch graag een beetje hip bij het zwembad gaan zitten kijken hoe het gezin zich vermaakt.... :wacko:

Maar heb er alle vertrouwen in. Heb heel het gezin,( 3 dochters en man) die klaar staan om me te helpen.

Dus vanaf dinsdag lig ik in de stoel en laat me heerlijk verwennen :62:

Alleen het weekend zorgen dat alles weer netjes is thuis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hier hetzelfde, nu beginnen ik toch meer en meer te zeggen van ja ja BH'tje straks vlieg jij de vuilbak in en zo van die dingen! :P

Dit weekend ook een goed kuisen en zorgen dat we genoeg eten in huis hebben, want mannen en gaan winkel... :D

Veertig+ hebben ze tegen jou iets gezegd van geen alcohol meer of iets van vitaminen nemen?

Nu vroeg ik mij dat wel af..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Heb een vriendin die een jaar geleden een bv heeft laten doen, ook bij Dr. Damen.

Heb van haar de brief gekregen die zij toen kreeg en daar stonden een hele rij vitaminen op.

Ik heb gewoon wat multi vitaminen gehaald maar als je gewoon normaal eet heb je helemaal geen extra vitaminen nodig.

Heb ik eigenlijk nooit gehoord dat je dat voor een operatie moet doen.

En alcohol weet ik niet, is inderdaad een probleempje. Hebben heel het weekend nog verjaardagen en natuurlijk zondag avond het nederlandse voetbal... :136:

Maar denk dat ik maar probeer er zoveel mogelijk vanaf te blijven. :wacko:

Nou ruim ze dit weekend, dan gaat de tijd ook lekker snel. Ik ben denk wel een van de gelukkige die een man heeft die veel in huis doet en toevallig altijd de boodschappen, haha, maar wil toch zelf zorgen dat ik alles goed geregeld heb. Maar snap wat je bedoeld, want 15 jaar geleden was hij ook nog niet zo, dus het kan goed komen ( met onze hulp natuurlijk,hihi...).

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.