Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

Gast Whitteke

Hihi, Wel kuisen enzo doet hij ookwel wel op zijn manier (dus niet in de hoekjes enzo) maar hij kuist toch..:D

Maar ivm boodschappen neemt hij enkel mee wat op zijn lijstje staat en verder niks dus nooit niks van chips ofzo en wil wel mijn voorraad aanleggen..:D

Welja ik heb eigelijk ook wel nog een druk weekend, gelukkig want als ik zo een heel weekend thuis zou zitten denkik dat ik volledig zot zou komen door de zenuwen! :D

Het is allemaal zo spannend en zo een gevoel dat je niet kan beschrijven, nu heb ik vandaag ook in de spiegel gekeken en zei in mezelf heb je dat nu echt wel nodig enzo..:P Maar eigelijk is dat gewoon omdat ik wel wat bang ben om wat er met me gaat gebeuren, hoe ik met die pijn om ga gaan enzo..

Heb er echt geen gedacht van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast veertig+

Heb toevallig net wat foto's gemaakt. Nu ik weet dat het gaat veranderen durf ik in de spiegel te kijken.

En nu zie ik dat het echt niet overbodig is. Het ziet er uitgeleefd uit, haha...

Zal me een stuk prettiger gaan voelen.

De pijn ben ik niet zo bang voor, die gaat welweer over, alleen het helemaal niets mogen doen, dat wordt moeilijk.

Maar heb nog een studie liggen, dus ga me daar maar op richten.....

En hoop voor ons dat het volgende week iets minder warm is, :67: pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht 24 uur van te voren geen alcohol drinken :)

Sommige klinieken raden wel 2 weken aan, dat zal zeker niet voor niks zijn. Maar van mijn kliniek moch ik ook wel weer drinken na 3 (!) dagen, niet teveel maar een beetje. ( wat moet je daar nu weer mee) Een vriendin van mij was in de welness en mocht pas naar 9 dagen, had te maken met de antibiotica. Zij moest pillen slikken en bij mij hadden ze het al bij de operatie gegeven!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Welja, Niet dat ik een alcoholieker ofzo ben he maar in gezelschap drink ik toch graag eens een wit wijntje..

Zal het maar best zo laten dan vandaag (straks gaan we naar een tuinfeest).

Ooooh, Nog 3dagen!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

whitteke,

heel veel succes vandaag bij je consult, ben erg benieuwd.

Ik moet van 9.00 uur tot 21.00 uur werken vandaag, dus heb de nodige afleiding.

Ik heb nog helemaal geen zenuwen voor morgen, maar kan nog komen.

Misschien dat ik het vanavond nog kan lezen hoe het gegaan is.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Juij Heb men Boobies!!! :D

Hier dan mijn verslagje:

12Juli, Het consult.

Kwamen aan rond 14u in de WK en had normaal gezien om 14:40u mijn consult. uiteindelijk zijn we maar om 16u bij Dr. Damen op consult kunnen gaan, er zaten 3 mensen nog voor ons.

In het bureau van Dr. Damen legde ik mijn hele verhaal uit en daarna mocht ik mijn tshirt en bh afdoen. Onmiddelijk gaf hij me een kippefilet en past ik die, het was een 240CC. Ikzelf vond dat je niet echt verschil zag mag mijn B75 die ik al had. (ik had wel een zwarte tshirt aan) maar toch was ik niet volledig overtuigd. heb daar 10min staan kijken en allerlei dingen gevraagd en hij rade mij dus die 240cc aan. Voila, dat was dan afgesproken, nog wat gebabbeld en eigenlijk is Dr. damen wel nog een hele plezante persoon, hij kan ook nog eens een grapje maken en lachen! :-)

Bv: Mijn vriend vroeg of er complicaties aan verbonden waren waarop Dr. Damen zei "Ja, Dat je vriendin binnen een paar maand met iemand anders is gaan lopen" :-)

Blablabla, Dan het consult betaald en terug naar huis.

Op de terugrit naar huis begon ik dan toch enorm te twijfelen over de grote. 240cc vond ik wel weinig!! Dus wou ik toch wel wat meer maar dat kon ik nog zeggen voor de operatie.

Dus deze morgen moest ik om 7:30 daar terug zijn.

Opgestaan om 4:30 zodat we zeker op tijd zouden zijn maar gelukkig hebben we dus geen fille gehad! :D

aangekomen in de WK effe in de wachtzaal gezeten toen plots veertig + ook arriveerde! :D Wat gebabbeld enzo tot ze mij kwamen halen om naar boven te gaan.

Heb toen uitgelegd dat ik 240cc echt wel weinig vond en wel een mooi stel borsten wou. dus het mocht wel iets meer zijn. Dr. Damen stelde dan 300cc voor. Voila, Dus kon ik heerlijk in slaap vallen!! :D

ben dan op de operatietafel gaan liggen (9u) en heb een hele plezante babbel gehad met de verpleegster. Dan zei ze nu ga je je armen zwaar voelen worden en ga je lichtjes wegzakken, en inderdaad het was net een rollercoaster! wel grappig..:D ik weet nog dat ik zei slaapwel en maak er iets mooi van! :D

Plots werd ik dan wakker(10u) in een kamer maar weet nu nog altijd niet waar dat was en daarna lag ik terug op mijn kamer, het zijn zo allemaal kleine stukjes dat ik mij nog herinner van hoe ik naar mijn kamer ben gegaan maar weet geen details meer. Das echt een heel raar gevoel.

Dan was het eindelijk zo ver, BOOBIES!!! :D Haha en lachen dat ik deed!! had helemaal geen pijn en voelde echt perfect!

Dus na een uurtje kwam de verpleegster nog eens kijken, gaf me een beetje cola en kon naar huis vertrekken! :-) wat een heerlijk gevoel was dat! Ik had ze eindelijk!

ondertussen heb ik ook al Mc. Donalds gegeten en heb echt niks van last, enkel een beetje spierpijn.

Morgen zal het pas beginnen met de pijn denkek.. :D

Maar ik heb het er echt voor over!

moet nu wel zeggen dat ze wel enorm zijn!!! :o

zal straks eens een foto nemen, ze zijn wel volledig ingepakt en opgezwollen dus dat moet nog allemaal wat zakken en ontzwellen.

Voila, dit was het zowat!

Ben benieuwd hoe het met veertig+ is gegaan!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

en wat goed te lezen dat je zo weinig pijn hebt en al super blij bent,dat lezen we het liefst natuurlijk.

ook dat alles is meegevallen ,toppie! :101:

hoe heb je ze geplaatst trouwens?achter de spier,dual of voor?

beterschap voor als je wel last krijgt,maar pijnstillers doen wonderen,al innemen voordat je wel wat gaat voelen he :35:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Ze zitten achter de spier.

Welja kijk we gaan dan eerst nog naar de apotheek achter mijn pilletjes en de pijnstillers want is het wel een luxe hoor! :P

spijtig dat het niet zo lang zal duren...:D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobie's

wat fijn zeg dat de cc nog aangepast konden worden ik zeg altijd maar zo volg je eigen gevoel

ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien

zodra je foto's hebt zou ik dan je ww mogen

ik wens je een voorspoedig herstel toe en hoop vcoor je dat je niet meer pijn gaat krijgen en dat het lekker zo blijft

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juij Heb men Boobies!!! :D

Hier dan mijn verslagje:

12Juli, Het consult.

Kwamen aan rond 14u in de WK en had normaal gezien om 14:40u mijn consult. uiteindelijk zijn we maar om 16u bij Dr. Damen op consult kunnen gaan, er zaten 3 mensen nog voor ons.

In het bureau van Dr. Damen legde ik mijn hele verhaal uit en daarna mocht ik mijn tshirt en bh afdoen. Onmiddelijk gaf hij me een kippefilet en past ik die, het was een 240CC. Ikzelf vond dat je niet echt verschil zag mag mijn B75 die ik al had. (ik had wel een zwarte tshirt aan) maar toch was ik niet volledig overtuigd. heb daar 10min staan kijken en allerlei dingen gevraagd en hij rade mij dus die 240cc aan. Voila, dat was dan afgesproken, nog wat gebabbeld en eigenlijk is Dr. damen wel nog een hele plezante persoon, hij kan ook nog eens een grapje maken en lachen! :-)

Bv: Mijn vriend vroeg of er complicaties aan verbonden waren waarop Dr. Damen zei "Ja, Dat je vriendin binnen een paar maand met iemand anders is gaan lopen" :-)

Blablabla, Dan het consult betaald en terug naar huis.

Op de terugrit naar huis begon ik dan toch enorm te twijfelen over de grote. 240cc vond ik wel weinig!! Dus wou ik toch wel wat meer maar dat kon ik nog zeggen voor de operatie.

Dus deze morgen moest ik om 7:30 daar terug zijn.

Opgestaan om 4:30 zodat we zeker op tijd zouden zijn maar gelukkig hebben we dus geen fille gehad! :D

aangekomen in de WK effe in de wachtzaal gezeten toen plots veertig + ook arriveerde! :D Wat gebabbeld enzo tot ze mij kwamen halen om naar boven te gaan.

Heb toen uitgelegd dat ik 240cc echt wel weinig vond en wel een mooi stel borsten wou. dus het mocht wel iets meer zijn. Dr. Damen stelde dan 300cc voor. Voila, Dus kon ik heerlijk in slaap vallen!! :D

ben dan op de operatietafel gaan liggen (9u) en heb een hele plezante babbel gehad met de verpleegster. Dan zei ze nu ga je je armen zwaar voelen worden en ga je lichtjes wegzakken, en inderdaad het was net een rollercoaster! wel grappig..:D ik weet nog dat ik zei slaapwel en maak er iets mooi van! :D

Plots werd ik dan wakker(10u) in een kamer maar weet nu nog altijd niet waar dat was en daarna lag ik terug op mijn kamer, het zijn zo allemaal kleine stukjes dat ik mij nog herinner van hoe ik naar mijn kamer ben gegaan maar weet geen details meer. Das echt een heel raar gevoel.

Dan was het eindelijk zo ver, BOOBIES!!! :D Haha en lachen dat ik deed!! had helemaal geen pijn en voelde echt perfect!

Dus na een uurtje kwam de verpleegster nog eens kijken, gaf me een beetje cola en kon naar huis vertrekken! :-) wat een heerlijk gevoel was dat! Ik had ze eindelijk!

ondertussen heb ik ook al Mc. Donalds gegeten en heb echt niks van last, enkel een beetje spierpijn.

Morgen zal het pas beginnen met de pijn denkek.. :D

Maar ik heb het er echt voor over!

moet nu wel zeggen dat ze wel enorm zijn!!! :o

zal straks eens een foto nemen, ze zijn wel volledig ingepakt en opgezwollen dus dat moet nog allemaal wat zakken en ontzwellen.

Voila, dit was het zowat!

Ben benieuwd hoe het met veertig+ is gegaan!!

x

Proficiat met je nieuwe :1boobs:

x Diz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Fijn om te horen dat het bij jou ook zo goed is gegaan.

Ik was er om half 8 en werd om kwart voor tien binnen geroepen door dr.Damen.

Zat al te slapen in de wachtkamer.

Ik heb 330cc, klinkt veel maar was max dat kon en zal een b of kleine c worden.

Mijn leeftijd heeft zijn sporen na gelaten en omdat er totaal geen vet zit en dat het beetje dat ik HAD al behoorlijk hing, moest het ook voor de spier, anders zou ik dubbele borsten krijgen. Nou 2 vindt ik genoeg.

En had natuurlijk mijn stoere man bij, die bij het consult op het bedje moest gaan liggen omdat ie wel erg bleek werd, haha. En de dokter en ik hebben het consult maar verder afgemaakt.

Heb manlief daarna maar naar huis gestuurd.

Die slaap narcose leek wel een sf film, was echt heel raar.

Mocht ook gelijk naar huis en heb toen mijn man gebeld dat ie mij kon halen.

Ik was om 2 uur weer thuis.

Heb niet veel pijn, alleen alsof het wat blauw is.

En ben op de bank gezet met vanalles om me heen en daar mag ik voorlopig niet weg, hihi....en manlief staat te koken.

Denk dat ik toch wel 5 weken last blijf hebben, hahahaha :154:

En leuk dat ik je gezien heb Whitteke, knappe meid, dus pas op voor de mannen....

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.