Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

ik heb je foto,s bekeken,en vind het enorm meevallen hoor,had het erger verwacht.dit gaat echt wel goedkomen :1bouncingboobs:

nog iets,ik wil ook zo een soortje foto,s laten maken,zoals dat je ligt,beetje erotisch getinde foto,s zeg maar

kan je daarvoor gewoon naar een fotograaf stappen en hoe meld je dat dan? :blush:

of is dit bij een bekende gebeurd van je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Whitteke

Hey,

Welja het is niet zo extreem he maar op mijn leeftijd wil ik toch nog alles zo strak mogelijk hoor! :D

Wel die foto is door een bekendere fotograaf genomen. Hoh zelf zou ik ook niet goed weten hoe je het best zoekt naar zo een fotograaf. de meeste vragen daar allemaal veel centjes voor!

Ik ken wel een website waar je je kan inschijven daar dat is dan al meer om model te worden! Je kan daar wel altijd een oproep plaatsen ivm het genre foto dat je wil.

Www.modellennet.be

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Ja ik heb gewoon geluk gehad hoor met mijn lijntje, op het einde van mijn zwangerschap was ik toch nog een 13Kg bijgekomen maar al bij al zie je daar nu helemaal niks meer van! :D

Ja ze staan inderdaad dicht op elkaar wat vroeger heel mooi was.

ben nu wel benieuwd hoe ze het gaan opvullen.. :P Hoeveel CC het wordt enzo.

het doet wel goed om toch een paar positieve reacties te krijgen want een lift zie ik echt niet zitten!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woog 104 kilo op het laatst haha.

Ben nu gewoon weer 58.5

Ik denk dat ze heel mooi gaan worden.

Het zullen geen ronde ballen worden aangezien ze al wat hangen.

Denk dat het een flinke natuurlijk ogende borst gaat worden.

Ik moest van een slappe C met 440cc opvullen en ben naar een F gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, als je es graag afkomt voor foto's, ik volg een opleiding fotografie :141: , heb wel niet veel ervaring met erotische foto's maar wil het zeker wel es proberen hoor. Meestal doe ik kinderen en baby's en heb es eenmaal voor de cursus naakt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey hier ben ik terug.. heb nu net gebeld naar de WK voor een operatiedatum en ik kan mijn consultatie al krijgen op 9Juli met daarop volgend de operatie dus alle bij op dezelfde dag!

Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb nu plots zo een dubbel gevoel omdat het nu toch wel heel snel gaat!! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitteke,

Ja, als je eenmaal je besluit hebt genomen kan het soms niet snel genoeg gaan, maar direct na je 1e consult al gelijk de operatie, das wel heeeel snel inderdaad! :blink: Weet niet of ik dat zou zien zitten, lijkt me dat je toch even de tijd moet krijgen om alle info van je consult wat te laten bezinken en te bekijken of je je wel kunt verzoenen met het advies, zo krijg je nauwelijks tijd daarvoor?! Jee, zou niet weten wat je het beste kunt doen, hebben ze geen operatiedatum enkele daagjes of een weekje na je consult?

Wens je in alle geval veel wijsheid bij je beslissing!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje hebben ze tijd over of zo?

Vind het een rare gang van zaken, ok het is wel lekker zo snel aan de beurt.

Maar hebben ze je nu al verteld over dat je smorgen niet mag eten en drinken.

Geen aperine enzo mag gebruiken 1 week ervoor, ook geen alcohol en roken.

Geen grote hoevelheden vitaminen E, welke spulletjes je moet meenemen.

En wat nou als je je gezondheidsverklaring in moet vullen en er is iets wat nader onderzocht moet worden, moet je dan wel de operatie (deels) betalen als die daardoor niet doorgaat?

Moet je nu al betalen voordat ze je zelfs gezien hebben? en dus niet weten welke prothese je krijgt.

Lijkt wel of ze je geen tijd gunnen om het te laten bezinken en bang zijn dat je naar een andere kliniek gaat ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

Wel nee het is eigelijk allemaal gekomen door ons verlof die we hebben.

Mijne vriend is thuis week 29, 30 & 31. en mijn operatiedatum zou 4Augustus geweest zijn maar dan was mijn vriend maar een paar dagen meer thuis die het probleem was mijn mijn zoontje.. Hoe ga ik die uit bed nemen, naar beneden dragen...

Dus heb ik gebeld of ze geen vroegere datum hadde maar de dokter is in week 30 zelf op conge en in week 29 hebben ze totaal geen plaats meer.

Nu had er deze morgen wel iemand afbelt waardoor 9Juli vrij is gekomen en daardoor zij mij dit voorstelde.

Oke ik vind het wel tof omdat je het dan allemaal al achter de rug hebt en je geen maand meer in spanning moet wachten.

Mijn besluit stond zo wie zo wast dat het de WK wordt maar was een beetje verschoten van de vroege datum.

Nu hebben we wel de knoop doorgehakt en hebben we daarnet al de 500€ gestort zodat we toch zeker zijn.

Wat ze wel verteld hebben indoen de operatie toch niet kan doorgaan om medische redenen dan krijg je je voorschot gewoon terug.

Ik weet inderdaad wel nog niet welke prothese is krijg maar ik wou wel graag gebruik maken van de aanbieding.

Ik voel mij wel een beetje angstig want het is dan ook mijn eerste operatie, ik ben niet bang van de operatie zelf maar meer voor de verdoving. :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik begrijp het.

Ja is wel lekkerder als je vriend vrij is, ik moest de mijne ook wat eerder dan gewenst plannen aangezien de chirurg zelf op vakantie ging.

Maar hebben ze je wel dingen toegestuurd over wat je voor de operatie juist wel en niet mag doen?

De verdoving stelt echt niks voor, eigenlijk vond ik het zelfs wel lekker haha.

Toen ik wakker werd had ik het gevoel of ik wel 3 dagen achter elkaar had geslapen.

Hoe ga je dat eigenlijk doen nu met de 1e week en laatste week kleine tillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Mijn vriend pakt ook nog een paar dagen verlof na de operatie.. Gelukkig & de kleine gaat overdag ook naar de creche, dus dat geluk heb ik nu wel, vandaar dat ik het uiteindelijk wel een goede beslissing vond.

De Wk ging mij nog terug contacteren met alle info dat ik nog moet weten ivm de operatie enzo..

Ik moest eerst mijn datum laten vastleggen door het geld te storten! :-)

Dus het staan normaal gezien vast, 9juli Is het de grote dag hé voor mij!! Zo spannend allemaal! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 daagjes na mij :)

Ik wou eigenlijk 19 juli omdat mijn man dan 4 weken vrij is.

Maar dan ging de pc zelf op vakantie en dan kon hij pas weer 3 augustus.

Dat was niks voor mij met 3 kleintjes omdat mijn man dan alweer na 2 weken moet werken en ik dan de kinderen de auto in moet tillen om naar school te brengen enzo.

Ze hadden nog wel 6 juli maar ja dat is nog 2 weken voordat mijn man vakantie heb.

Gelukkig neemt hij de 1e week vrij en de 2e week heeft de oudste vakantie en die helpt mij dan met de baby tillen.

Daarna is mijn man dus 4 weken vrij en dan zijn de 6 weken om en kan ik ze gewoon weer in de auto doen enzo.

Dus eigenlijk komt het mij nog wel beter uit zo.

Want nu ben ik ook 17 augustus klaar en kan ik nog een maandje in bikini hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Voila, inderdaad daarom wou ik het ook wat vroeger en ben nu best wel tevreden met mijn beslissing! :D

Juij, 20 Augustus terug in bikini :P

Als je daar dan nu aan denkt is dat toch niet zo ver weg meer ook hé! :-)

Morgen nog eens bellen naar de WK dat de betaling gebeurt is en vragen of ze mij ook al wat meer info kunnen geven, dan zal ik toch al wat meer op mijn gemak zijn denkek..

Hoelang duurt dat zo gemiddeld zo een betaling?

Ik woon zelf ook in België, 2dagen ofzo denkek? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

In nederland duurt het meestal 1 werkdag.

In belgie weet ik het niet.

Ik heb wel als ik van giro naar giro stort staat het er direct op.

Ja er zijn toch wel wat dingetjes die je moet weten wat wel en niet mag.

Roken moet je bijvoorbeeld snel mee stoppen, ik moet het nog steeds doen..

En er zijn medicijnen die je niet mag gebruiken.

Jammer dat je nu nog niet weet welke prothese en maat en plaatsting je krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hey Whitteke.

Ik ben 27 Mei geopereerd door Dr. Visser in de Wellness kliniek.

Een vriendin van mij is op consult geweest bij dr. Damen.

Ze had daar niet zo`n goed gevoel bij.

Ze heeft toen een consult bij dr. Visser gedaan en hieraan hield ze wel een goed gevoel over.

Ook zij is door dr. Visser in de Wellness kliniek te Genk geopereerd.

We hebben er beiden een hele positieve ervaring aan over gehouden.

De chirurg zie je maar heel kort bij het consut en op de operatiedag, maar het verplegend personeel is er echt super lief en heeft voldoende tijd voor je om alles uit te leggen!

Kortom, van mij uit alleen maar positiviteit over de wellness kliniek.

Veel succes.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey inderdaad dat kan ik dus nietmeer he, staat het gezicht van dr. damen mijn niet aan, Ja pech dan maar zeker! :P

hahaha...

Wel ik rook al niet dus das al positief hé! :D

Maar ik heb hier al vanalles gelezen over vitaminen enzo.. Dus dat vraag ik mij dan wel af.

Plus wat moet ik allemaal meenemen van papieren enzo..

Als er nog iets in je opkomt wat de dokter gezegt heeft bij jullie zeg het maar dan kan ik dat ook nog vragen aan de tel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een formulier gekregen met alles wat je wel en niet moet doen.

Over vitamine's staat daar niet veel vitamine E.

Papieren hoef je denk niet mee te nemen?

Je zal daar een operatie overeenkomt moeten tekenen enzo.

Als je wilt weten wat er in mijn formulier staat moet je maar ff laten weten tik ik het wel over.

Maar ik denk dat je zoiets nog wel thuis krijgt toegestuurd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitteke,

Zo, na het lezen van je laatste postjes begrijp ik het ook beter nu, dus hopen dat je consult je goed bevalt! Dus je gaat dan 9 juli geopereerd worden door dr. Damen? Dan zal ik je titel aanpassen, goed? Ooh, en dan verhuis ik je topic ook meteen naar de operatieverslagen, kunnen we je daar verder volgen!

Qua vitamientjes, wat je zeker 2 weken voor je operatie en 2 weken na je operatie niet mag gebruiken is Vit E (omdat dat bloedverdunnend werkt) voor de rest mag denk ik alles wel.

Aan je taalgebruik kon ik al wel lezen dat je een belgje bent, maar zag net dat je van Gent bent! Ik ook, dag stadsgenootje!

En nu aftellen hé! Spannend!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.