Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Whitteke

Ja en nu nog hopen dat men tepels ook nog mooi staan want wie weet staat de ene naar omhoog en de andere naar beneden te kijken! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Ziet er goed uit Whitteke.En fijn dat je zo tevreden bent. En je man ook zo tevreden....zal haast wel, haha.

Ik ben ook erg tevreden, en ben blij dat ik voor de ingreep veel op deze site heb gekeken.

Toen ik bij Dr. Damen kwam vroeg hij wat ik wilde en zei ik 75C. Toen deed hij zo'n filet in mijn bh en mijn man en ik waren eigenlijk gelijk tevreden.

Zegt ie ja maar dat kan niet, is te groot??? Doe hem er dan niet in dacht ik. Toen ik vroeg ja wat dan, deed hij er 240 in. Was een beetje teleurstellend, maar ja als het niet anders kan. Omdat ik op de site al wat over cc had gezien wist ik wat ik kon vragen en toen heb ik 330 gevraagd. En dat leek me goed. Hij twijfelde maar als het erom ging hoe het in kleding eruit ziet zou het gaan. Daar zijn we dan ook voor gegaan. Heb daarna allerlei gedachtes gehad, ze gaan hangen, draaien,worden bollen....enz. Dat was ook de reden dat mijn man zich toen niet goed voelde, die had toen die gedachten ook.

Ik heb gisteren het verband er ook afgehaald en moet telkens gaan kijken, zo mooi vind ik ze, en of ze nog wel goed zitten. Heb ze s'avonds aan mijn man laten zien en die was sprakeloos. Dus wij zijn blij dat we voor die 330 zijn gegaan.

Hebben vandaag lekker heel de dag geshopt en het voelt heerlijk.....

Heb zelfs gisteren stiekum auto gereden, haha, maar mag mijn man niet weten, die laat me niets doen. Maar gelukkig was ie veel werken.

Zal binnen kort eens goede voor en na foto's erop zetten, het verschil is enorm. Zei al tegen mijn man, ik laat het licht s'avonds wel aan anders kom je de volgende ochtend opbichten dat je vreemd gegaan bent, hihi.... :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Heb er ook maar voor en na foto's op gezet. had eerst zoiets, ben 45 dan doe je dat niet meer.

Maar uiteindelijk ben ik natuurlijk net zo trots als iedereen.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.