Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

Gast Whitteke

De foto's staan in de galerij dus je kan ze gewoon bekijken. :-)

heb vanmiddag al een beetje geslapen en moet zeggen dat is enorm goed gelukt.

het is eigenlijk gewoon spierpijn dat je hebt als je veel gesport hebt.

maar dat hebben we ervoor over hé!:D

volgens mij heb ik gewoon een hoge pijngrens ook want eerlijk gezegd ik heb wel wat pijn hoor maar zet me erover.

Ooh zo plezant veertig+ dat het bij jou ook zo goed is meegevallen! :D

ben nu zelf ook enorm benieuwd naar het resultaat, 23juli moet ik terug voor de draadjes en het verband te laten verwijderen.

:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Whitteke,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Wow, ongelofelijk zeg hoe groot ze er al uitzien op je foto's! En dan moet je spier nog oprekken waardoor ze meer naar voren zullen komen, dat zal je een flinke maat opleveren! :5:

Volgende week je verband eraf, 'k kan geloven dat je benieuwd bent, ik ook hoor! Zullen vast heel mooi zijn hoor, geen schrik hebben!

Nog een fijn herstel, laat je lekker verwennen en rust goed uit! Gelukkig valt de pijn je ook reuze mee!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

goedemorgen,

ik heb mijn eerste nacht erop zitten.

Ben om 12 uur naar bed gegaan en werd om half 6 wakker, mijn gewone tijd dus.

Maar.....ik slik wel al een tijd slaappillen, dus dat is mijn geluk.

Moest alleen even mijn man wakker maken dat ie me er even uit moest hijssen.

Gaan we weer een relax dagje tegemoed, ik mag niets doen is de opdracht hier

( ze kennen me, zat gister al achter ons varken aan, haha...)

Ik hoop dat Whitteke ook een goede nacht heeft gehad.

40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Whitteke, proficiat met je nieuwe :1big_boobs: !! Fijn hé, dat het allemaal zo goed is gegaan!! Nu je goed laten verzorgen en je rustig houden..Ik ga zo ook eens naar je foto's kijken..ben reuze benieuwd :125:

Das idd nog even in de spanning zitten om ze zelf te mogen zien, maar dat zal snel genoeg gaan hoor! Proficiat nog's en take care.. :116: Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey hey,

Ben net wakker! :D

ben wel 2x wakker geworden door de rugpijn maar verder heb ik wel lekker geslapen!

Hier nog altijd hetzelfde, enkel wat spierpijn! :D

veertig+ wanneer moet jij terug?

Ik heb me dus vergist he, ik moet 27juli terug voor de draadjes.. :blush:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Ik heb geen afspraak gemaakt, ga gewoon naar de huisarts. Die weet er ook van en doet vaker controles bij bv.

Ben bang dat ik bij Dr. Damen weer zolang moet wachten.

En ik wil volgende week vrijdag gaan, dan is het 10 dagen, lijkt me toch lang genoeg.

Ben net met mijn oudste dochter te voet boodschappen gaan doen, ongeveer 40 min. maar ging best goed.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

hoi Whitteke,

Goed geslapen?

En ben je ook al helemaal blauw, ik schrok ervan omdat het ineens was.

En moet eerlijk zeggen dat ik toch wel veel bezig ben overdag. Was even bang dat ik teveel had gedaan.

Gewoon wat licht huishoudelijke dingen en gekookt.

Ik had me op de dag zelf s'morgens nog gewogen en de dag erna woog ik ineens 2,3kg meer.

Had wel veel water gedronken, maar zou dat komen van het vocht. Hoop het want wil toch gewoon mijn gewicht terug.

Gaat verder allemaal goed, ben alleen zo benieuwd hoe het wordt, in mijn gedachten blijven ze toch nog klein en een beetje hangend, maar kan het met het verband nog niet goed zien. Hoop dat het allemaal meevalt. Het zal zo ie zo altijd beter zijn dan het was.......

40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey Veertig+,

Neen ik heb momenteel nog niks van blauwe plekken, toch niet dat ik kan zien dan toch! :D

Heb vannacht wel slecht geslapen, er zat zo een zware druk op men borsten en me rug deed echt wel pijn!

verder is het wel al iets beter met de spierpijn.. ik kan men armen ook al goed bewegen, niet dat ermee overdrijf maar dr. damen zij dat we gewoon mogen doet wat ze ervoor ook deden, ons lichaam zou wel zeggen wanneer je moet stoppen.

Wel ik zit ook niet de hele dag in de zetel want dat kan ik niet!

Gisteren me ook al eens in bed gezet en me wat gewassen en dat lukte vrij goed, ben enkel super benieuwd hé! het is zo moeilijk op het verband eraan te laten.. :D

gelukkig kan ik nog eens piepen via de bovenkant.. :P

Wat ik sinds gisteren ook gedaan heb is men sportbh aangedaan, boven het verband dan wel maar ik had echt heel weinig steun in dat verband!! ik moet ze steeds vasthouden want anders heb ik het gevoel dat ze eraf gaan vallen! ik weet nu niet of dat wel mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

hoi Whitteke,

Lijkt me eigenlijk best een goed idee om er al zo'n bh over te doen.

Ben gisteren onder de douche geweest maar kan sproeier zo zetten dat hij niet hoger komt dan middel, dus ging goed.

Maar snap eigenlijk niet dat wij dat verband krijgen waarvan ik ook vindt dat het weinig steun geeft,

en dat je dan leest dat andere van bijv. Dr. Visser meteen daar een bh aangemeten krijgen. Bij mij zit het verband al niet meer zo goed, dus dat gaat het niet nog een week volhouden.

Bij mij is het wel heel erg blaiw, zelf het gedeelte van de borsten dat ik kan zien is helemaal blauw.

Misschien heb ik toch wel teveel gedaan. Werd vanmorgen betrapt door mijn man dat ik de vaatwasser uit stond te ruimen, maar heb ook al staan dansen. Verveel me anders dood. Het voelt alsof ik bijna alles alweer kan.

Behalve de klusjes waar ik een hekel aan heb dan, haha....dat gaat nog wel even duren.

Zaterdag lekker winkelen in Eindhoven, dan kan ik eens naar een leuke sport bh kijken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

Wel ik heb ook het gevoel dat ik alles terug kan maar als ik rondloop zonder die bh lukt stappen wel niet zo goed omdat die borstspier nog pijn doet!

Ik vind het ook maar een rare gedachte dat al die dames van Dr. Visser geen vuile, stinkende, irritante band aanmoeten..:-)

Ik kan pas 27juli terug voor de band te laten verwijderen, ben nu enorm aan het twijfelen om die afspraak te annuleren en het bij mijn huisarts te doen.

Ik wil er echt zo snel mogelijk van af want heb zoveel zin om ze te zien hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak bij de huisarts gemaakt, stond in de brief ongeveer 10 dagen.

Ik vindt het bij jou ook wel erg lang.

Zie bij mij dat er een beetje bloed doorgekomen is maar zal wel niet erg zijn.

Moet maandag avond ook weer beginnen met werken, zag daar van tevoren erg tegen op, maar denk nu wel dat het zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

wel op de zijkant van mjn borst onderaan heb ik ook al gezien dat er wat bloed is doorgekomen..

Ik vind het alleen een wat rare gedachte dat ik voor men huisarts moet gaan zitten! :P

Straks ga ik het er eens over hebben met men vriend dat ik 14dagen toch wat te lang vind hoor, ze beginnen nu al zo te jeuken, wat gaat dat binnen een week dan niet zijn...

Wat doen ze dan eigenlijk als de band eraf mag?

draadjes eruit, ontsmetten e dat ook nog of doen ze daar iets aan ofzo?

zou wel graag wat details hebben want weet niet of men huisarts dat al gedaan heeft, ze is nog redelijk jong. ;)

moet er daarna ook nog een pleister over of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

mijn huisarts had het al vaker gedaan, hoewel ze pas afgestudeerd is.

maar een van de dochters is laatst ook geopereerd en toen heeft zij ook de draadjes eruit gehaald.

eigenlijk stelt het niets voor en denk voor de toekomst dat het goed is dat de huisarts ook weet dat je een bv hebt laten doen.

ik moet ieder jaar mijn borsten laten controleren op borstkanker omdat dat in de familie voorkomt.

dus dan moeten ze het wel weten.

denk dat ze gewoon controleren of de wond er goed uitziet en dat er ook geen pleister opkomt. zodra er geen korstjes meer opzitten mag je ze insmeren met olie of een creme. ik heb litteken creme besteld van een plastisch chirurg, www.staudt.nl. kost rond de €20,00.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey 40+

Mijn verband is eraf. heb gebeld omdat het hellemaal niet strak zat en ik meer last had met dat verband errond dan met men sportbh dus heb men borsten nu wel al eens gezien! :D

ze zien er echt wel goed uit!

Ik ga straks nog bellen naar men huisarts voor een afspraak te maken binnen 8dagen! ;)

en dan ga ik binnen een maandje nog eens langs in de wellnesskliniek voor men tepels (die zijn namelijk ook gedaan) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Gefeliciteerd met je :1big_boobs: !

Ik heb er gisteren laten zetten en bij mij valt het wat meer tegen ... Heb pijn onder mijn oksels en mijn borsten

staan echt heeeel gespannen! hopelijk is dat normaal?

Kan jij al goed stappen?

want ik heb ze ook achter mijn borstspier en bij mij is het moeilijker stappen en opheffen enzo mag ik nog niet doen, zou

ik zelfs ook nog niet kunnen!

veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Gefeliciteerd met je :1big_boobs: !

Ik heb er gisteren laten zetten en bij mij valt het wat meer tegen ... Heb pijn onder mijn oksels en mijn borsten

staan echt heeeel gespannen! hopelijk is dat normaal?

Kan jij al goed stappen?

want ik heb ze ook achter mijn borstspier en bij mij is het moeilijker stappen en opheffen enzo mag ik nog niet doen, zou

ik zelfs ook nog niet kunnen!

veel succes !

Hey,

ja wel ik denk dat ik ook een van de weinig ben die eigenlijk heel weinig last heb.

De eerst nacht heb ik super geslapen en deze nacht iets minder maar dat komt door de rugpijn.

Maar verder is het heel normaal dat je het gevoel hebt dat ze gaan ontploffen en dat die spier enorm veel pijn doet! je hebt het gevoel dat je borsten in de oksels zitten he? :D dat was hier hetzelfde! :D

Vandaag heb ik echt al een pak minder pijn! kan zelf al een staartje in men haar maken! :P

Enkel in het stappen voel ik het wel nog, elke stap die je zet geeft je zo een pijnscheut! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Hey dat is mooi, ja want dat verband blijft echt niet nog een week zitten.

Ga morgen ook maar een bh halen en dan haal ik het er ook af.

Was zeker wel spannend om het te zien.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

Ja het was echt wel spannend om te zien! :D en moet zeggen het ziet er wel goed uit.. enkel nog wat vocht aan men oksels maar dat zal wel nog wegtrekken.

Heb een afspraak gemaakt bij men huisarts, 22Juli mag ik gaan voor de draadjes.. ;)

juist nog men afspraak van 27juli annuleren in de WK en een nieuwe vastleggen binnen een maand.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAllo,,

Fijn dat je van die band verlost bent!

Ik was een échte volhouder op dat gebied. Ik heb hem 13 daegen aangehouden! Dat ding zag er écht niet meer uit. :blush:

WAt leuk zeg, dat je niet te veel last hebt!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.