Ga naar inhoud

Whitteke : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Whitteke

Aanbevolen berichten

Gast Whitteke

Hellow,

Zal mij hier effe kort voorstellen.

Ik ben dus Whitney, 19Jaar & Mama van een zoontje (Jayden).

In mijn vrije tijd en achter mijn uren ben ik ook model.

Door mijn zwangerschap ben ik dus niet meer tevreden over mijn borsten en heb een afspraak gemaakt bij de wellnesskliniek bij Dr. damen.

Ik heb mij ingeschreven op dit forum omdat ik graag wat meer zou willen teweten komen over de BV zelf en ook over de wellnesskliniek.

Ik heb zo al eens rondgekeken op google en je vind redelijk wat horror verhalen over Dr. Damen maar ook heel positieve verhalen dus weet het zo allemaal niet goed!

Nu heb ik een slappe (lege) 75c maar zou die dus graag opgevuld hebben en misschien toch willen uitkomen op een mooie Dcup.

-x-

Wh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Whitteke

welkom :)

spannend je eerste consult...

ja horror verhalen lees en hoor je overal en over elke arts denk ik wel.

wat heb je zelf in gedachten aan cc,s? en welke plaatsing zou je willen?

nog even een maandje aftellen....

sucses

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

p.s in operatie verslagen borstvergroting,staan een boel verslagen van deze kliniek/arts :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey,

Wel over CC's en plaatsing heb ik geen gedacht.. ivm de plaatsing weet ik het verschil ertussen niet en de cc's kan ik niet inschatten.. :-)

Ik weet enkel dat ik nu een slappe C-cup heb die ik mooi opgevuld wil! :D

het enige wat ik beu vind nu is als ik een bikini aan wil en mij buk vallen ze eruit omdat ze zo slap zijn! :( nu schaam ik mij echt om in bikini rond te lopen!!

Hoe gaat dat met die CC's?

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je borst slap en leeg is moet al die ruimte opgevuld worden (mits je geen lift wilt), kan best een flinke prothese in moeten.

Dus kan dus best meer dan een D gaan worden.

Kleine prothese zullen verdwijnen in jou hangende lege C cup ;)

Veel leesplezier op het BF :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Wel zo hangend is hij nu ook niet maar kan allesinds niet zonder bh rondlopen! :D

het is meer het slappe vel dat mij enorm stoort en het kan inderdaad zijn dat het meer wordt dan een Dcup.

Niet dat ik daar mee inzit hoor! :D

(Tijdens mijn zwangerschap had ik een E-Fcup!! :o)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

150cc is 1 cupmaat zeggen ze, maar dat kan ook weer verschillen.

ieder lichaam is weer anders de 1 krijgt met 300cc grote borsten en bij de ander zie je amper verschil.

Plaatsing enzo weet je pc het best.

Ik zou het niet weten, grote prothese voor de spier gaat uiteindelijk weer hangen, net als bij mij ;)

Achter de spier heb je weer kan op dubble bubble in jou geval omdat je al een c cup van jezelf hebt.

Dan heb je kans op 4 borsten ipv 2 zeg maar hihi.

Tegenwoordig kan het ook tussen de spier, mischien dat hij dat dan doet.

Maar goed dat hoor je dan allemaal wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift doet niet veel pijn hoor, een bv wel, helemaal tussen en achter de spier.

Een lift moet je doen als je wat ouder bent en je alle zwangerschappen achter de rug heb.

Tegen de tijd dat je een prothese wissel moet doen kan je altijd nog een lift nemen.

Ik ben nu 31 en nu denk ik ja het is tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei toen een lift is beter, nu moet er een grote prothese in en ja die gaat wel hangen in de loop der jaren met jou uitgerekte slappe velletje.

Maar goed daar heb ik toen voor gekozen en nu 9 jaar later ga ik dan maar voor de littekens.

Maar een lift is zonde als je nog kinderen wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,soms heb je geen keus,en dat is ook niet niks,naja keus heb je uiteraard altijd wel,maar goed,niet altijd als je een iets wilt behalen,wat echt in je hoofd zit,maar begrijp jou standpunt wel Butterfly,is niet niks op jonge leeftijd een lift te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mischien is het niet eens zo slap, soms zie je weleens dat een iets wat slappe borst toch heel mooi wordt.

Als de tepel nog redelijk normaal staat kan je een slappe borst ook met een prothese weer helemaal mooi krijgen.

Gewoon naar je pc luiteren, liefst nog meer pc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey, Heb gisteren nog een paar foto's genomen zal ze straks eens op het forum plaatsen kunnen jullie gedacht eens geven.. :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey, erg herkenbaar verhaal haha

ben 24, moeder van ook een jayden, gelijk na mn zwangerschap kreeg ik door mn melk een grote D (als het niet meer was) erge stuwing gehad.

had uiteindelijk een slappe B over, niet dat ze heel erg hangde, maar er zat zeker hang in.

Ik ben naar 3 klinieken geweest, alle 3 werd mijn 1 ding aangeraden, minimaal 300cc op de spier (zeker op de spier om die lift te krijgen plus om in de toekomst het ´dubbel bubbel´ effect tegen te gaan) uiteindelijk ben ik 2 weken terug bij beaucare geopereerd, ben er erg blij mee, uiteindelijk is het zelfs 450cc geworden (vond ik eerst tegroot maar nu ben ik er blij mee) heb nu 75 DD/E, als je fotos wilt zien kan je me een pm sturen. Ben trouwens 1.86 lang (ook model geweest haha)

ik heb uiteindelijk 450cc gehad omdat tijdens de operatie mn pc moest kijken hoeveel nodig was om mn slappe huid weer mooi op te vullen, nu zitten ze weer mooi in mn vel, zeker niet te strak en zeker ook niet los.

Mijn mening verder; over wellnesskliniek en dr. damen heb ik hele goede verhalen gehoord dus in mijn mening helemaal niks waar jij je zorgen om hoeft te maken (de beruchte horrerverhalen gingen over een andere pc die daar niet meer werkt) en ik zou ook gokken dat je rond de 350cc zou nodig hebben om het een beetje te vullen maar ja pc weet dat het beste natuurlijk + ook ronde protheses om boven weer een vulling te krijgen (en anders kan je altijd even foto plaatsen dan kunnen we wat beter mee denken :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben door dokter Damen geopereerd, heb een wissel gehad, ik weet dat hij geweldige voorstander is van achter de spier, dual plane doet hij normaal nooit, is hij helemaal geen voorstander van, persoonlijk heb ik van dokter Damen nog niet veel slechts gehoord. Er hebben in die kliniek wel enkele horrordokters gewerkt, waaronder die mij eerst geopereerd had, gelukkig is bij mij toen alles redelijk verlopen,

veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Haha, Wat een toeval, ook een Jayden! :D

Wow 350cc klinkt wel veel he niet?

ja ik heb daar echt geen gedacht van! Zelf ben ik maar 165cm & week 46kg.

Ik kan echt niet meer wachten hé!

Hoe meer ik de verhalen op dit forum lees hoe meer zin ik erin krijg!! :D

Ik hoop dat ik geen 2maand meer hoef te wachten hoor..

hoelang duurt het zo ong. bij Dr. damen van de consultatie naar de operatie?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Wel moet zeggen zoveel vragen heb ik nu ook niet.. Ik heb al super veel gelezen op dit forum en ook via google..

Wat vragen jullie dan zoal?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ik ben 10 dagen gelexen door dokter damen geholpen en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben

weet je over iedereen lees je wel slechte dingen maar weet je wat het is met ons mensen wij vergeten naar de positieve dingen te kijken snap je

van de week moest ik onverwacht terug en hij nam echt de tijd voor me ik persoonlijk voel me fijn bij hem

als je ooit nog vragen hebt bericht me gerust

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Heb een foto'tje gepost maar ik denk dat het enkel voor "vriendinnen" is.. Wil dit ook zou houden want niet de hele wereld moet die foto zien hé! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.