Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Nonky:

Lekker ding hoor die @BrownieG :D, ziet er goed uit!

nee leeftijd is alleen maar een getal.....in mn hoofd zit een heel ander gevoel, de eeuwige jeugd, haha

wordt niet altijd gewaardeerd door dochterlief....:45:

Whahaha herkenbaar...mijn nichtjes vinden mij TE HIP maar slopen wel mijn kledingkast uit als ze op bezoek komen :45: 

4 uur geleden zei DreamLou:

Had ik niet gedacht, dat jij 43 zou zijn! 

IK zelf ook niet whahahaha 

3 uur geleden zei Tinka:

Ooohh , ik ben in shock :o .. Had ik nooit gedacht brownie!! Ik dacht, als ik met jou praatte jij echt iemand was van rond mijn leeftijd .. :D en kijk nu eens naar die foto, wauwwww! Prachtig ..

tja, ben de jongste tante in mijn grote familie en tevens een beetje " koekoek"  als ik mijn neven en nichten moet geloven :45: Houden me jong, fris en fruitig ;) Kom ze godzijdank niet tegen als ik uitga..anders vette rekening bij de bar of ... Heyyy tantieeee...:15:

tip voor eeuwige jeugd : " alles waar je aandacht aan geeft, groeit!! Positief blijven en veel lachen, genieten van het leven en vertrouwen in jezelf!! ... En af en toe een stevige borrel :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei BrownieG:

tip voor eeuwige jeugd : " alles waar je aandacht aan geeft, groeit!! Positief blijven en veel lachen, genieten van het leven en vertrouwen in jezelf!! ... En af en toe een stevige borrel :45: 

 

:35: Bedankt voor de tips! Boobies krijgen al bijna een jaar lang dagelijks aandacht en ze zijn inderdaad 3 cupmaten gegroeid ! (met een beetje hulp natuurlijk) :3: 

Heb een beetje gesjoemeld met mijn naam maar ben dit jaar toch ook echt 40 geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Joy1980:

:35: Bedankt voor de tips! Boobies krijgen al bijna een jaar lang dagelijks aandacht en ze zijn inderdaad 3 cupmaten gegroeid ! (met een beetje hulp natuurlijk) :3: 

Heb een beetje gesjoemeld met mijn naam maar ben dit jaar toch ook echt 40 geworden. 

Haha ja die aandacht doet wat he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei boobcamp:

@ambertje  Ook bij mij zijn de borsten niet gelijk.....niet voor en helaas ook niet na de operatie. De linker prothese in de kleinere borst zit hoger dan de prothese in de grotere rechter borst. Ook nog steeds een verschil in tepelhoogte.

Tijdens de Ok "viel" de prothese in de rechter borst helemaal naar de zijkant, is er vervolgens weer uitgehaald en na een aantal hechtingen in de pocket weer teruggeplaatst, helaas niet met het optimale resultaat. Naast het verschil in hoogte van de prothese en het verschil in tepelhoogte zit er in de rechter borst veel meer bolling aan de zijkant (t.h.v. oksel) dan links en lijkt de rechter borst aan de onderzijde minder gevuld. Hoop niet dat dit een voorloper is van een "double bubble".

Ook mijn buikwandcorrectie verliep niet als gepland. Tijdens de OK kwam de chirurg er achter dat er boven de navel onvoldoende (rek in de) huid was om de navel te verplaatsten. Hij heeft de navel weer op de oude plaats teruggehecht met het gevolg dat alleen de huid onder de navel strak is getrokken en de huid boven de navel (naar mijn idee) meer uitgelubberd is dan voor de OK.

Ga hier uiteraard nog over in gesprek met de plastisch chirurg. Had de chirug niet van tevoren kunnen inschatten dat er te weinig (rek in de) huid boven de navel zat voor een volledige buikwandcorrectie?

Op zich ik blij met de verbetering die er is maar heb ook een beetje het gevoel dat ik, symbolisch gesproken, een 5-gangen menu heb besteld (en betaald) maar slechts 3 gangen heb gekregen. De 3 gangen smaakten heerlijk maar ik mis de andere 2 gerechten.

Ben benieuwd wat de chirurg er van vindt. Ik heb 2-5-2016 pas de 1-e controle afspraak bij de chirurg.

Och meis toch. ...... Wat een pech! Maar ik zou het idd wel goed in de gaten houden en voor jezelf opkomen. Want je betaalt een smak geld voor die ingrepen, dus dan mag je toch zeker wel een stukje kwaliteit verwachten. Ik zou voor de controle afspraak al aan de bel trekken. .... Dan weten ze iig al dat je niet tevreden bent met het resultaat. Gewoon voor jezelf opkomen hoor! Ik wens je heel veel sterkte. ..... En ik blijf je volgen. ... Ben benieuwd hoe het afloopt; Ik ga zeker duimen voor je dat alles uiteindelijk toch weer goed komt. Succes meis! 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei IngridH:

Hallo allemaal!

Ik ben 48 jaar en heb op 21 januari een benelilift plus borstvergroting gehad.

Ik hoor er dus ook bij. :)

 

groeten Ingrid

Leuk dat je er bij bent Ingrid. Als je foto´s hebt ben ik erg nieuwsgierig er naar. Ik heb net mijn wissel achter de rug. Maar weet wel dat als ik over een jaar of 15 (hoop ik) weer voor een wissel kom te staan, het idee van een donut lift zoals jij hebt gehad, mij erg aan spreekt. 

Gaat het goed met je herstel?

Groeten Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei ambertje:

Goedemorgen allemaal ! Deze vaktaal kan ik niet volgen hoor: benelilift en donutlift........... :o @essi4 en @IngridH 

Ingrid zal het beter uit kunnen leggen denk ik maar het komt hier op neer. Langs de tepelhof heen komt een cirkel van los gesneden huid, en dan trekken ze de huid weer strak en hechten het weer aan de tepelhof heen vast. Net zo als een donut dus een gat in het midden. Het is een lift vernoemd naar mr. Benelli. Kan geloof ik alleen bij kleinere borsten, toch @IngridH? Het voordeel hier bij is dat er geen litteken is van tepelhof naar borstplooi zoals je bij een lolipop lift of ankermethode wel hebt. Ambertje google het anders even.

Groetjes Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei ambertje:

Goedemorgen allemaal ! Deze vaktaal kan ik niet volgen hoor: benelilift en donutlift........... :o @essi4 en @IngridH 

Heb je hier wat aan ambertje?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Joy1980:

:35: Bedankt voor de tips! Boobies krijgen al bijna een jaar lang dagelijks aandacht en ze zijn inderdaad 3 cupmaten gegroeid ! (met een beetje hulp natuurlijk) :3: 

Heb een beetje gesjoemeld met mijn naam maar ben dit jaar toch ook echt 40 geworden. 

:45: xx

@Dayami poehee wat een getraind lijf :35: Zou ik ook wel willen maar dan zo wakker worden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jijijiji ik woog een jaar geleden 86 kilos en dan beginen met training thuis in ses manden had ik 15 afgevallen de grote probleem is dat zo houden  voel me sterk de vriendinen van jessi mijn dochter gaan mee naar la gym jonge mensen die hebben niet zo een energie als ik met mijn 41 jaar hoepa viva de dames van club 40 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar Dayami ... Ik ben 37 kg afgevallen sinds 2013 , en sporte ca 3 X per week . 

Sinds vorig jaar zomer train ik met het triatlon team van de sportschool . En nu ben ik echt fanatiek ha ha . De meeste uit mijn omgeving verklaren me voor gek , maar ik vind het heerlijk . 

Jullie gaan hard hier in het topic , Al proberen het bij te houden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij geen sportschool, ben wel eerder jaren steunend lid geweest, haha. Maar aan beweging geen gebrek hoor! Ik ben hier thuis de manager dus hol van hot naar her, twee honden, een paar paardjes....van volle kruiwagens duwen en mesten wordt je trouwens reuze sterk.....heerlijk, de hele dag buiten in de weer en je blijft er slank bij! Geen maatje 36 maar dat zou ook niet gezond zijn bij een lengte van 185cm.....

ik was na de geboorte van mijn dochter ook zo zwaar geworden....bekkeninstabiliteit + hormonen.....toen ook 35 kg afgevallen.....met Sonja bakker! Vandaar dat mijn protheses ook als ballen in een sok waren geworden! 

heb trouwens vandaag een mailtje gestturd naar de pc met het verzoek voor 700 cc ipv 650. Ben benieuwd.....het scheelt maar 0,4 mm in de breedte en 0,2 in profiel dus niet echt schokkend lijkt me...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je paardjes hebt Nonky ...ik heb nog een senior paardje van 26 jaar .

Heb zelfs een opleiding als instructrice gedaan .

Rijden doe ik ca een half jaar niet meer ..geen zin , en geen tijd .

Sport echt veel in mijn vrije tijd , en ik vind het heerlijk .

Heb uiteraard ook nog een fulltime baan erbij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nonky, Dank je wel voor het toevoegen. Een benelilift is eigenlijk net zoals een borstlift maar dan voor borsten die een normale grootte hebben, niet zo groot dus. Ik had dus eerst maar een 75b, lege borsten die ook nog hingen. Ik voel mij goed maar ik wacht nog wel even met  sporten. Heb van het weekend mijn eerste nieuwe bh gekocht. Maat 75 E, ben heel blij ermee. nog 1 cup groter dan de sportbh van de kliniek.

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.