Ga naar inhoud

Na Bv nog steeds ongelijke borsten? ondanks verschillende cc's. 1 jaar PO.


Missy86

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei F-cupje:

als je de foto zelf neemt moet je de camera staand houden en niet je telefoon horizontaal want dan is de camera niet precies int midden van je lichaam.

Maar anyway, je ziet het goed ja en zoals ik je al zie in prive bericht meid, ze moeten hier iets aan doen hoor!!

en als ze zeggen ja niemand is perfect, dan laat ze je van mij part mijn mening ook eens lezen, en van andere dames als zij het mee eens zijn.

nogmaals succes x

Dankjewel voor de support!! :53: Zal ze idd eens goed de waarheid zeggen als ze met zo'n opmerking komen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind het verschil wel goed zichtbaar en zou daar zelf nog amused mee zijn. Een verschil mag best, maar dit zou mij te groot zijn. Of het onder een soort garantie valt weet ik niet, maar zou wel contact opnemen en het voorleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.. idd.. de ene lijkt echt kleiner dan de andere....smaller ook..
En ze zijn dus allebei even breed.. 

Ik ben benieuwd wat je bevinding is wat betreft kaartje en prothese die erin gegaan is.. 
Was de kleinere borst ook voor je operatie de kleinere?

xxx BB

Volgens het kaartje is er in degene die nu groter is 60cc minder ingegaan dan de kleinere

Ik heb mn foto bekeken van voor mn bv en rechts (op foto links met moedervlekje) stond naar mijn idee wat meer omhoog en was kleiner, terwijl hij nu juist groter lijkt met minder cc... Snap dr niks meer van :wacko:

De kleinere borst was dus voor de operatie groter er is meer cc ingegaan... en is nu kleiner. 

Best_Boobie zou jij even bij mn voor foto's willen kijken wat jou visie is.... 

Tnx alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Missy86:

Volgens het kaartje is er in degene die nu groter is 60cc minder ingegaan dan de kleinere

Ik heb mn foto bekeken van voor mn bv en rechts (op foto links met moedervlekje) stond naar mijn idee wat meer omhoog en was kleiner, terwijl hij nu juist groter lijkt met minder cc... Snap dr niks meer van :wacko:

De kleinere borst was dus voor de operatie groter er is meer cc ingegaan... en is nu kleiner. 

Best_Boobie zou jij even bij mn voor foto's willen kijken wat jou visie is.... 

Tnx alvast!

 

Ik zie vier albums bij jou.. maar geen voorfoto's.. 
kijk ik niet goed? hihi.. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel bijzonder want je zou zeggen dat er dan geen verschil zou zijn.

Anyway je vraag over de kosten; per kliniek zijn er andere regels. Ik weet niet waar je het hebt gedaan. Ik weet bijvoorbeeld van Diana Gabriels heb je maar 3 maanden en dus zelf dokken. Maar vaak zijn er klinieken dat als ze zelf hun fout in zien dat de kosten worden vergoed. Maar dat is dus situatie afhankelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Heel bijzonder want je zou zeggen dat er dan geen verschil zou zijn.

Anyway je vraag over de kosten; per kliniek zijn er andere regels. Ik weet niet waar je het hebt gedaan. Ik weet bijvoorbeeld van Diana Gabriels heb je maar 3 maanden en dus zelf dokken. Maar vaak zijn er klinieken dat als ze zelf hun fout in zien dat de kosten worden vergoed. Maar dat is dus situatie afhankelijk.

Nee precies... t is erg vreemd :huh:

Ben via Diana gegaan.... dus vrees t ergste dan :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Missy86 said:

Nee precies... t is erg vreemd :huh:

Ben via Diana gegaan.... dus vrees t ergste dan :unsure:

In dat geval vrees ik ook het ergste. Ze moeten de mooie prijs ergens vandaan halen.

Laat je ons weten hoe het afloopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb € 3200 betaald, zo mooi vind ik die prijs niet :( en zeker niet met dit resultaat, vind t een hele hoop geld.

Ga ze morgen bellen, weet iemand misschien of Koeijers een 'vaste' praktijk heeft, bel ik daar wel heen voor als ze bij Diana moeilijk gaan doen.

Laat weten hoe t gesprek gaat.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Missy86:

Ik heb € 3200 betaald, zo mooi vind ik die prijs niet :( en zeker niet met dit resultaat, vind t een hele hoop geld.

Ga ze morgen bellen, weet iemand misschien of Koeijers een 'vaste' praktijk heeft, bel ik daar wel heen voor als ze bij Diana moeilijk gaan doen.

Laat weten hoe t gesprek gaat.

X

Volgens mij werkt hij ook in Kliniek Veldhoven.. 

Ik heb zitten kijjken hoor.. maar ik snap er echt niks van..
JE prothesen zijn even breed.. dus je borsten zouden even breed moeten zijn.. alleen heeft die 60cc extra voor 0,9 cm meer projectie gezorgd.. en dat zie je dan niet eens? De kleinere daar zit toch de 60cc minder in? En dus die 0,9 cm meer projectie?

Heeeeel raaarrrrrr

Dit is echt wat voor de pc zelf hoor... Want normaal zou je zeggen dat dit kapsel is.. maar als je borst niet hard is, is het dat echt niet..

Zou idd echt bellen... Ik heb hier geen idee van 

Zonde trouwens.. want je hebt prachtige borsten, maar snap wel dat je je hier echt aan stoort..

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor zover ik weet zijn ze beide 11cm breed, heb CPG 332 & 333 Mentor. 4,7 & 5,6 projectie. 

De borst die in mn voorsituatie kleiner was is nu groter idd met 60cc minder dan de ander. De andere die groter was bij mn voorsituatie is nu juist kleiner met meer cc.

Beetje abracadabra dit :wacko: 

Ik zal je in een PB even mn kaart sturen miss dat jij tot een andere conclusie komt... Heb alles naast elkaar gelegd en heb een moedervlekje op een van mn borsten (aangezien de foto's in spiegelbeeld zijn) en zo kon ik t goed vergelijken.

Ik ben een hele tijd geleden eens een topic gestart over of ik kapselvorming had omdat ik het toen ook al wat vreemd vond dat de ene een andere vorm had dan de ander... ik weet niet of je dat nog kan terug vinden? Btje hard zijn ze beide wel heb cohesie 3 maar niet de een meer dan de ander ofzo.

Thnx voor je reacties! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Volgens mij werkt hij ook in Kliniek Veldhoven.. 

Ik heb zitten kijjken hoor.. maar ik snap er echt niks van..
JE prothesen zijn even breed.. dus je borsten zouden even breed moeten zijn.. alleen heeft die 60cc extra voor 0,9 cm meer projectie gezorgd.. en dat zie je dan niet eens? De kleinere daar zit toch de 60cc minder in? En dus die 0,9 cm meer projectie?

Heeeeel raaarrrrrr

Dit is echt wat voor de pc zelf hoor... Want normaal zou je zeggen dat dit kapsel is.. maar als je borst niet hard is, is het dat echt niet..

Zou idd echt bellen... Ik heb hier geen idee van 

Zonde trouwens.. want je hebt prachtige borsten, maar snap wel dat je je hier echt aan stoort..

xxx BB

Ja voor zover ik weet zijn ze beide 11cm breed, heb CPG 332 & 333 Mentor. 4,7 & 5,6 projectie. 

De borst die in mn voorsituatie kleiner was is nu groter idd met 60cc minder dan de ander. De andere die groter was bij mn voorsituatie is nu juist kleiner met meer cc.

Beetje abracadabra dit :wacko: 

Ik zal je in een PB even mn kaart sturen miss dat jij tot een andere conclusie komt... Heb alles naast elkaar gelegd en heb een moedervlekje op een van mn borsten (aangezien de foto's in spiegelbeeld zijn) en zo kon ik t goed vergelijken.

Ik ben een hele tijd geleden eens een topic gestart over of ik kapselvorming had omdat ik het toen ook al wat vreemd vond dat de ene een andere vorm had dan de ander... ik weet niet of je dat nog kan terug vinden? Btje hard zijn ze beide wel heb cohesie 3 maar niet de een meer dan de ander ofzo.

Thnx voor je reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Missy86:

Ja de tijd vliegt echt :D morgen alweer 1 jaar geleden dat ik afscheid nam van mn erwtjes :127:

Ik ga zo eens even bij jou foto's kijken, jij heb ook Mentor he? Ik zelf ben via Koeijers geopereerd en hem viel het meteen op, ik had er zelf eigenlijk nog nooit over nagedacht haha, aangezien ik het niet eens de moeite vond om langer dan 30sec naar ze te kijken voor mn bv. :3:

60cc moest er meer in de linker volgens hem... aardig wat vind ik? ook is de ene moderate plus profile en de ander high profile.

ik zit er nu best wel mee, met bh aan zie je het niet maar zonder valt het wel behoorlijk op... Heb er toch een hoop voor betaald en begin eigenlijk steeds minder tevreden te worden helaas :( ... en dat een jaar later :P 

Ik zal de foto even in een PB naar je sturen.

 

Ik heb echt precies dezelfde angst! Ook moderate en moderate plus & 70cc meer aan 1 kant. De borst die eerst kleiner was, is nu groter.

Ben inmiddels pas 4 weken PO maar toch is de angst er! Hoop zo dat ik over een jaar niet jouw schuitje zit! Kan me voorstellen dat je heel erg baalt. Ik hou ook even deze topic in de gaten mocht dit probleem bij mij ook niet wegtrekken....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Irene:

Ik heb echt precies dezelfde angst! Ook moderate en moderate plus & 70cc meer aan 1 kant. De borst die eerst kleiner was, is nu groter.

Ben inmiddels pas 4 weken PO maar toch is de angst er! Hoop zo dat ik over een jaar niet jouw schuitje zit! Kan me voorstellen dat je heel erg baalt. Ik hou ook even deze topic in de gaten mocht dit probleem bij mij ook niet wegtrekken....

xxx

Dat heb ik dus ook, de voorheen kleinere is nu groter :wacko:.. Koeijers heeft het verkeerd ingeschat, die 60cc verschil was gewoon teveel.

Met 4 weken kan er idd nog een hele hoop veranderen! In het begin waren ze bij mij juist gelijker dan dat ze nu zijn... Dus het zegt gelukkig nog niks ;) Hoop voor jou dat het gewoon bijtrekt!! Als het met een maand of 4/5 nog niet zo is, zou ik gewoon ffies langs je pc gaan. Ik had het ook eerder moeten doen denk ik nu.

Ga zo bellen dus ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Missy86:

Dat heb ik dus ook, de voorheen kleinere is nu groter :wacko:.. Koeijers heeft het verkeerd ingeschat, die 60cc verschil was gewoon teveel.

Met 4 weken kan er idd nog een hele hoop veranderen! In het begin waren ze bij mij juist gelijker dan dat ze nu zijn... Dus het zegt gelukkig nog niks ;) Hoop voor jou dat het gewoon bijtrekt!! Als het met een maand of 4/5 nog niet zo is, zou ik gewoon ffies langs je pc gaan. Ik had het ook eerder moeten doen denk ik nu.

Ga zo bellen dus ben benieuwd!

Denk dat het een combinatie is van verschillende profielen en cc's.

ik was juist zo blij met jouw voorbeeld foto's.... Had eindelijk iemand gevonden met ook verschillende profielen...... 

Ga over 1,5 week al even langs voor haar mening (Laura Moojen), ze zegt vast dat dit gaat veranderen. Maar wanneer dit niet het geval is, heb ik iig haar 'belofte'.

Denk dat het ook juist goed is dat je na 1 jaar pas gaat, toont aan dat je echt wel geduld en vertrouwen in je PC hebt gehad.. Maar het gewoon simpelweg verkeerd was ingeschat!

Bekijk het van deze kant.. Wanneer de kleine nog steeds kleiner was, had je geen poot om op te staan bij de PC. Nu is het verschil veroorzaakt door de PC dus lijkt me dat je dan poot hebt om op te staan.

andere zorg van me is dat ze 4 weken PO ook nog ontzettend ver uit elkaar staan. Was mijn wens dat ze dichterbij elkaar zouden komen. Heb 75F en er is geen decolleté te maken.. Werd dit bij jou nog beter? Ik heb ook cohesive III mentor, wordt dit soepeler waardoor decolleté ontstaat of komen ze meer naar elkaar?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Irene:

Denk dat het een combinatie is van verschillende profielen en cc's.

ik was juist zo blij met jouw voorbeeld foto's.... Had eindelijk iemand gevonden met ook verschillende profielen...... 

Ga over 1,5 week al even langs voor haar mening (Laura Moojen), ze zegt vast dat dit gaat veranderen. Maar wanneer dit niet het geval is, heb ik iig haar 'belofte'.

Denk dat het ook juist goed is dat je na 1 jaar pas gaat, toont aan dat je echt wel geduld en vertrouwen in je PC hebt gehad.. Maar het gewoon simpelweg verkeerd was ingeschat!

Bekijk het van deze kant.. Wanneer de kleine nog steeds kleiner was, had je geen poot om op te staan bij de PC. Nu is het verschil veroorzaakt door de PC dus lijkt me dat je dan poot hebt om op te staan.

andere zorg van me is dat ze 4 weken PO ook nog ontzettend ver uit elkaar staan. Was mijn wens dat ze dichterbij elkaar zouden komen. Heb 75F en er is geen decolleté te maken.. Werd dit bij jou nog beter? Ik heb ook cohesive III mentor, wordt dit soepeler waardoor decolleté ontstaat of komen ze meer naar elkaar?

xxx

Baal zelf ook enorm :( heb mezelf denk ik een beetje voor de gek gehouden... steeds gedacht 'ahw valt wel mee' op sommige foto's zie je het ook bijna niet (waarschijnlijk t licht) en als mn bh net uitwas zaten ze wat meer naar elkaar gedrukt en viel het verschil ook weer minder op. Zo heb ik eigenlijk telkens gedacht. Tot een vriendin ineens een opmerking maakte.... toen dacht ik hmm als andere het ook opvalt dan moet ik toch eens serieus gaan nadenken over een bezoekje aan de pc. En na dit topic weet ik t helemaal zeker :( . Helaas.

Je hebt gelijk, Koeijers heeft het verkeerd ingeschat kwa verschil grote.... dus lijkt mij zijn verantwoordelijkheid. (hoop ik dan maar)

Voor zover ik weet blijven je borsten net zo ver uit elkaar staan als voor de operatie, geloof dat ze hier niets aan kunnen veranderen... Heb ik eens in een topic hier gelezen en ook Koeijers vertelde mij dat ze bij mij even ver uitklaar zouden blijven staan. Dus weet niet hoe t in je voorsituatie was? Zou ik je foto's eens mogen zien?

Met 4 weken wat ik me kan herinneren moest het bij mij nog echt wel zakken en zn plekje vinden en als je kijkt naar bv 9 dagen PO bij mn foto's en nu staan ze wel dichter bij elkaar. Ook worden ze nog zachter sowieso waardoor je met een push up bh echt wel een mooie decolleté gaat krijgen, met 4 weken is t nog allemaal best wel stijf... Heb je high profile of medium?

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.