Ga naar inhoud

Na Bv nog steeds ongelijke borsten? ondanks verschillende cc's. 1 jaar PO.


Missy86

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben morgen precies 1 jaar PO :D . Heb veel aan het forum (gehad) en vind het leuk om andere meiden advies te geven die nog aan het aftellen zijn of al langer PO.

Maar loop eigenlijk zelf ook al een tijdje met een vraag rond..... Zijn mn borsten nog steeds ongelijk? & is dat een jaar na mn bv nog de verantwoordelijkheid van mn chirurg (aangezien hij het probleem ook zag en daarom voor 2 verschillende maten koos)?

Voor mn bv had ik al ongelijken borsten, daarom heb ik ook 2 verschillende aantal cc's gekregen. Sinds dat mn boobs goed genezen zijn vind ik de linker eigenlijk al wat langwerpiger dan de rechter en ook kwa grote komen ze naar mijn idee nog steeds niet helemaal overeen. Eerst dacht ik dat t vast aan mn eigen kritische blik zou liggen... Toch even aan een vriendin gevraagd of zij het verschil ook zag en het antwoord was dus 'Ja'. Vervolgens mn moeder gevraagd en die zei ook dat er inderdaad wel verschil zit in links en rechts....

Nu is mijn vraag zijn er meer meiden die na volledige genezing en een voorsituatie met verschillende boobs na de bv nog steeds een opvallend verschil hebben ? En als je dit wil laten verhelpen valt dit dan nog onder de verantwoordelijk van je pc of komt t voor eigen rekening?

Op de foto's die ik nu in het album heb staan is het niet heel erg te zien, maar heb er van de week een aantal gemaakt waar het erg opvalt. Kan ze eventueel in een privé bericht doorsturen. 

Alvast tnx meiden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey,

Fijn dat je al zover po bent, hopelijk is alles vlotjes verlopen in dat jaar met je boobs.. Ik heb daarstraks nog foto's bekeken van jou, ik vind ze super mooi! En dat verschil, daar zag ik niks van... Maar ik wel je  foto's eens willen bekijken, dus als je wil mag je ze doorsturen.

ik had voor mijn bv ook een verschil in grootte bij beide, ook had ik tubulaire borsten (als je wil kan ik je toevoegen aan mijn vooralbum, staat privé) nu heeft mijn pc in beide borsten dezelfde aantal cc's erin gedaan. Hij zei mij dat hij in mijn geval anders het probleem zou verleggen als hij 2verschillende protheses zou gebruiken, en dat als alles achter de rug is kwa herstel periode, ik het verschil niet meer zou merken. Ik heb mijn twijfels daarbij bij,om dat ik dan denk, 2 verschillende borsten, je stopt er hetzelfde in dan heb je nog altijd verschil .. Maar nu wil ik mijn pc gerust geloven, omdat deze arts een echte topper is nadat ik hier al veel heb gezien en gelezen van heb, maar dat gaat tijd kosten! Ik ben nu nog maar 13 dagen po en heb nog een Lange weg te gaan! Als je mijn foto's bekijkt van dag 2 po , dag 5 en 9 , Zie je het verschil enkel groter worden .. 

Ik denk ik jou geval, toch nog eens een bezoekje bij de pc die je heeft geholpen.. Dat zou ik zeker doen ! Als je echt niet tevreden bent, Je hebt er geld genoeg voor betaald... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid,

wat gaat de tijd snel he!

maar ik zou ook best naar je foto willen kijken.

ik heb zelf ook een verschil tussen beide borsten, eentje is hoger die heeft meer bolling dan de ander.. vind ze sowieso niet echt symetrisch... mijn pc heeft me ook niks over een verschil in mijn borsten gezegd, maar die was er dus toch anders waren ze nu precies hetzelfde geweest. als je in mijn albums kijkt zie je ook ergens staan boven de foto dat er verschil is, en het verschil zie je ook.

ik weet niet of het voor de eige rekening van de pc komt, maar is het zo erg dan?

liefs fje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Tinka:

Heey,

Fijn dat je al zover po bent, hopelijk is alles vlotjes verlopen in dat jaar met je boobs.. Ik heb daarstraks nog foto's bekeken van jou, ik vind ze super mooi! En dat verschil, daar zag ik niks van... Maar ik wel je  foto's eens willen bekijken, dus als je wil mag je ze doorsturen.

ik had voor mijn bv ook een verschil in grootte bij beide, ook had ik tubulaire borsten (als je wil kan ik je toevoegen aan mijn vooralbum, staat privé) nu heeft mijn pc in beide borsten dezelfde aantal cc's erin gedaan. Hij zei mij dat hij in mijn geval anders het probleem zou verleggen als hij 2verschillende protheses zou gebruiken, en dat als alles achter de rug is kwa herstel periode, ik het verschil niet meer zou merken. Ik heb mijn twijfels daarbij bij,om dat ik dan denk, 2 verschillende borsten, je stopt er hetzelfde in dan heb je nog altijd verschil .. Maar nu wil ik mijn pc gerust geloven, omdat deze arts een echte topper is nadat ik hier al veel heb gezien en gelezen van heb, maar dat gaat tijd kosten! Ik ben nu nog maar 13 dagen po en heb nog een Lange weg te gaan! Als je mijn foto's bekijkt van dag 2 po , dag 5 en 9 , Zie je het verschil enkel groter worden .. 

Ik denk ik jou geval, toch nog eens een bezoekje bij de pc die je heeft geholpen.. Dat zou ik zeker doen ! Als je echt niet tevreden bent, Je hebt er geld genoeg voor betaald... 

 

Tnx voor je reactie! :)

Alles is goed verlopen in het afgelopen jaar, goed herstel gehad zonder complicaties gelukkig :) . 

Wel apart dat die chirurgen allemaal zo verschillen van mening, de mijne zei juist dat als hij in beide het zelfde aantal cc zou doen het verschil uitvergroot zou worden.... Miss heeft dat ook weer iets te maken met het soort prothese en je situatie?, iedereen is verschillend natuurlijk. Ik zelf heb Mentor... Welke heb jij? 

Vervelend dat je het verschil bij jou (ook) steeds meer gaat zien.... maar idd met 13 dagen PO kan er nog heel veel veranderen :) Ook omdat de ene borst sneller kan zakken & ploppen dan de andere. Bij mij waren ze in het begin voor mn gevoel juist meer hetzelfde... Ik heb ook foto's van de eerste dagen PO en zal je even aan mn privé album toevoegen dan kan je mijn voorsituatie zien. De foto met het verschil van nu zal ik je even in een PB sturen. Zou jou voor foto's ook graag willen zien... :) 

Zit er idd steeds meer aan te denken om nog eens langs te gaan om mijn ontevredenheid met hem te bespreken. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei F-cupje:

hee meid,

wat gaat de tijd snel he!

maar ik zou ook best naar je foto willen kijken.

ik heb zelf ook een verschil tussen beide borsten, eentje is hoger die heeft meer bolling dan de ander.. vind ze sowieso niet echt symetrisch... mijn pc heeft me ook niks over een verschil in mijn borsten gezegd, maar die was er dus toch anders waren ze nu precies hetzelfde geweest. als je in mijn albums kijkt zie je ook ergens staan boven de foto dat er verschil is, en het verschil zie je ook.

ik weet niet of het voor de eige rekening van de pc komt, maar is het zo erg dan?

liefs fje.

Ja de tijd vliegt echt :D morgen alweer 1 jaar geleden dat ik afscheid nam van mn erwtjes :127:

Ik ga zo eens even bij jou foto's kijken, jij heb ook Mentor he? Ik zelf ben via Koeijers geopereerd en hem viel het meteen op, ik had er zelf eigenlijk nog nooit over nagedacht haha, aangezien ik het niet eens de moeite vond om langer dan 30sec naar ze te kijken voor mn bv. :3:

60cc moest er meer in de linker volgens hem... aardig wat vind ik? ook is de ene moderate plus profile en de ander high profile.

ik zit er nu best wel mee, met bh aan zie je het niet maar zonder valt het wel behoorlijk op... Heb er toch een hoop voor betaald en begin eigenlijk steeds minder tevreden te worden helaas :( ... en dat een jaar later :P 

Ik zal de foto even in een PB naar je sturen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet de foto toch maar even hier op het topic.... 

Hoor graag jullie meningen! :mellow:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei daniella24:

Hai missy,

Ik heb ook even naar je foto gekeken en ik vind helemaal niet dat je een groot verschil ziet.. maar als t je niet lekker zit dan zou ik gewoon even langs dr pc gaan;) je moet er wel tevreden mee kunnen zijn natuurlijk! 

Succes! 

Xxx

hoi hoi,

Klopt op enkele foto's is het verschil 'minder' te zien, maar de meeste zie je het wel degelijk... Zoals de foto hierboven in het topic :( . In het echt zie je het ook goed, alleen met bh aan niet.

Ga morgen mn pc bellen... benieuwd wat hij gaat zeggen en of het vergoed wordt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen borstvergroting gehad maar de PC zag gelijk een klein verschil bij mij.

Hij gaat dit op de operatie dag zelf bekijken of het het waard is om twee verschillende er in te doen. Eerlijk gezegd neig ik meer naar gewoon 1 maat. Het verschil had ik al dus zou het ook niet zo erg vinden om het te houden. Was mij nooit opgevallen.

Wat hij wel zei is dat hij het verschil nooit volledig kan wegwerken. Moet nu ook een operatieverzoek tekenen en hierin staat specifiek aangegeven dat een operatie nooit kan leiden tot 100% symmetrische borsten. Weet niet of jij zo iets hebt ingevuld?

Als ik het goed lees heb jij anatomische protheses? ik weet niet of je weet wat de maten zijn.

Over de foto, ja ik zie een verschil. Het lijkt vanuit deze hoek alsof het rechtsonder niet goed is gedaald. Heb je pijn aan je borst? Dat zou eventueel een aanduiding kunnen zijn voor kapselvorming.

Maaaaaaaarrrr denk dat je toch het beste terug kan gaan naar de pc en overleggen. Die heeft er verstand van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Happy(._.):

Lijkt heel erg op het gene ik had. Heb je ook pijn aan kleinere borst?

Nee, heb geen pijn eigenlijk. Zijn beide nog wel iets gevoelig... soms een steekje onder de oksel maar niet noemenswaardig. 

Zou ik jou foto's mogen zien? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens net in je album gekeken. Op die andere foto's is het verschil een stuk kleiner! Hoek van de foto speelt natuurlijk altijd een rol.

Ben benieuwd wat je PC zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet het op die foto duidelijk dat er verschil in zit en snap goed dat je hier niet vrolijk van word. 

Zou gewoon terug gaan naar je pc en het probleem voorleggen, dit is ook mijn grote angst ook al ben ik pas 3 weken po. Ik heb 100 cc verschil zitten in mijn protheses en had ook ongelijke borsten. De ene arts zegt idd dat het met gelijke protheses op te lossen is en de andere juist weer niet. Dus wat is nou het juiste?! 

Ik zou eigenlijk niet weten of die kosten voor het herstellen door de pc vergoed worden. Je hebt een hoop geld betaald en je gaat uit van de arts zijn advies.

Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij nu ook zo ongeveer hetzelfde verschil, maar ik ben pas 3 wkn po, dus kan nog van alles veranderen. Overigens heb ik in de kleinere borst wel 55cc meer gekregen. Maar nog steeds kleiner dus. 

Op deze foto zie je het erg goed. Ze zijn heel mooi, maar niet gelijk. Zeker terug gaan en ben benieuwd wat ze zeggen. Ben je wel bereid weer onder het mes te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat vervelend zeg! Als ik je foto's zie, zijn ze prachtig, maar goed je ziet zelf altij meer en beter, je kent je eigen lichaam beter dan wij natuurlijk..

 

Ben wel benieuwd naar het verschil dan, hoop dat je PC met een passende oplossing komt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties!

Ben erg blij met jullie meningen en adviezen! Versterkt alleen maar meer mijn eigen mening over mn ongelijke boobs en niet dat het iets is wat tussen mn oren zit.

Mijn maten zijn 270cc, moderate plus profile & 330cc high profile. De breedte van beide is 11cm.

Pijn heb ik niet ook geen verhardingen ofzo... Voelen allebei hetzelfde eigenlijk, rechts (de kleinere) zelfs ietsje zachter dan links. 

Rechts lijkt idd een stuk langer en smaller dan links...

Mij is verder niets verteld over symmetrie, maar dat ze niet helemaal tot in de millimeteren gelijk zouden worden begreep ik wel... maar dit is wel iets meer dan een beetje ongelijk voor mijn gevoel :( 

De beste foto's heb ik op mn pf staan, misschien mezelf een beetje voor de gek gehouden? :( De meeste zie je het verschil goed.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Loes123:

Bij mij nu ook zo ongeveer hetzelfde verschil, maar ik ben pas 3 wkn po, dus kan nog van alles veranderen. Overigens heb ik in de kleinere borst wel 55cc meer gekregen. Maar nog steeds kleiner dus. 

Op deze foto zie je het erg goed. Ze zijn heel mooi, maar niet gelijk. Zeker terug gaan en ben benieuwd wat ze zeggen. Ben je wel bereid weer onder het mes te gaan?

Ik heb 60cc meer gekregen dus bijna hetzelfde als jij.... Met 3 weken PO gebeurd er idd nog heel veel en komt dat waarschijnlijk nog helemaal goed :) ..... Ik ben een jaar verder helaas :( en zou alles dus hersteld moeten zijn zoals t blijft.

Zou zeker weer onder het mes gaan om het te laten herstellen en dan wel gelijk aan de linker ;) vind de rechter eigenlijk helemaal niet mooi ook kwa vorm niet. 

Ga morgen bellen... ben ook heel erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die hetzelfde heeft gehad? en is het vergoed? Daar ben ik zo benieuwd naar, t is weer een hoop geld om het op eigen kosten te laten doen. Ben wel een spaarpotje aan het maken, maar het was eigenlijk de bedoeling die pas over een aantal jaar open te breken voor een eventuele wissel...

Ben natuurlijk al een jaar PO, misschien dat ze zeggen tsjaaa dan had je eerder moeten komen :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een foto waarop t verschil goed te zien is...

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik zie wat je bedoelt..de 1e foto heb je laten nemen denk ik he? En de 2e zelf? Ik heb namelijk als ik de foto zelf neem ook het gevoel wat jij hebt, en lijkt de ene ook groter dan de andere..en ala mijn man de foto neemt zie je het bijna niet

Snap je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de foto zelf neemt moet je de camera staand houden en niet je telefoon horizontaal want dan is de camera niet precies int midden van je lichaam.

Maar anyway, je ziet het goed ja en zoals ik je al zie in prive bericht meid, ze moeten hier iets aan doen hoor!!

en als ze zeggen ja niemand is perfect, dan laat ze je van mij part mijn mening ook eens lezen, en van andere dames als zij het mee eens zijn.

nogmaals succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

fijn dat verder alles goed is verlopen!  Wel heel erg gek, dat je op je andere foto's geen verschil merkt, en op deze hier zie je echt wel overduidelijk een verschil.... Ik en kattie hebben ons ook rond dezelfde tijd laten helpen, zij bij Nio , en ik bij Plovier. Alle 2 tubulaire borsten, en verschil in maat bij beide! Toch alle 2 ander advies.. Ik bij beide borsten hetzelfde , kattie bij tussen beide protheses 100cc verschil ... Inderdaad heel erg merkwaardig, want zie hier voldoende foto's van dames passeren die maar klein verschil hadden en toch ook verschillende protheses kregen, daarom dat we allemaal moeten uitgaan van de kennis en professionaliteit van onze pc... En zoals je zegt is iedereen zijn lichaam anders ! Maar het is allemaal moeilijk te snappen,  zeker als je zoals jou nu toch met een duidelijk verschil zit! Dit zal je pc ook wel meteen moeten bekennen... 

Ik heb zelf Motiva protheses gekregen,ik heb gezegd tegen mijn pc dat hij de professional is ! Hij had carte blanche kwa merk, cc's , ik wist op voorhand niets, ik wilde volledig op hem vertrouwen, wist pas na de operatie wat het geworden was .

ik ga je zodadelijk toevoegen aan mijn album , dan kan je de voorsituatie bekijken .ik denk dat dit het beste is, laat je pc kijken en zijn mening geven en eventueel een oplossing. En bekijk het dan, maar dan weet je toch al iets méér ..

laat even weten als je hebt gebeld?

1 uur geleden zei Missy86:

Tnx voor je reactie! :)

Alles is goed verlopen in het afgelopen jaar, goed herstel gehad zonder complicaties gelukkig :) . 

Wel apart dat die chirurgen allemaal zo verschillen van mening, de mijne zei juist dat als hij in beide het zelfde aantal cc zou doen het verschil uitvergroot zou worden.... Miss heeft dat ook weer iets te maken met het soort prothese en je situatie?, iedereen is verschillend natuurlijk. Ik zelf heb Mentor... Welke heb jij? 

Vervelend dat je het verschil bij jou (ook) steeds meer gaat zien.... maar idd met 13 dagen PO kan er nog heel veel veranderen :) Ook omdat de ene borst sneller kan zakken & ploppen dan de andere. Bij mij waren ze in het begin voor mn gevoel juist meer hetzelfde... Ik heb ook foto's van de eerste dagen PO en zal je even aan mn privé album toevoegen dan kan je mijn voorsituatie zien. De foto met het verschil van nu zal ik je even in een PB sturen. Zou jou voor foto's ook graag willen zien... :) 

Zit er idd steeds meer aan te denken om nog eens langs te gaan om mijn ontevredenheid met hem te bespreken. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de ene foto met tel in mn hand genomen en de ander met zelfontspanner ;) .... maar alsnog het verschil :( . Was het maar zo dat het aan de camera ligt of dat je m zelf maakt of een ander ( ongetwijfeld zal t iets verschil maken omdat je je arm wel of niet optilt)... Maar een vriendin en mn moeder zagen het in real life... En die vriendin zei meteen, ik zou terug gaan naar je pc! Heb er net weer 2 genomen zal die ook nog even toevoegen...

Bedankt voor alle reacties!! Heb er een hoop aan! 

Laat weten hoe het gesprek was! Ben morgen precies 1 jaar PO.... heb niks gehoord over nazorg alleen een nacontrole :mellow: zal het is nakijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.