Ga naar inhoud

Na Bv nog steeds ongelijke borsten? ondanks verschillende cc's. 1 jaar PO.


Missy86

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd. Bij jou lijkt de ene inderdaad ook smaller dan de ander.......... 

Ik heb je toegevoegd, zodat je mijn foto's ook evt kan bekijken. Mijn borsten zijn ook ongelijk, echt heel erg ongelijk, maar daar gaat wat aan gedaan worden. Gelukkig, ik kan niet wachten !  Het verschil had ik vantevoren niet.Maar was wel te zien bij de eerste controle, hoewel nog klein. Daarna werd het helaas alleen maar groter.......  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Missy86:

Baal zelf ook enorm :( heb mezelf denk ik een beetje voor de gek gehouden... steeds gedacht 'ahw valt wel mee' op sommige foto's zie je het ook bijna niet (waarschijnlijk t licht) en als mn bh net uitwas zaten ze wat meer naar elkaar gedrukt en viel het verschil ook weer minder op. Zo heb ik eigenlijk telkens gedacht. Tot een vriendin ineens een opmerking maakte.... toen dacht ik hmm als andere het ook opvalt dan moet ik toch eens serieus gaan nadenken over een bezoekje aan de pc. En na dit topic weet ik t helemaal zeker :( . Helaas.

Je hebt gelijk, Koeijers heeft het verkeerd ingeschat kwa verschil grote.... dus lijkt mij zijn verantwoordelijkheid. (hoop ik dan maar)

Voor zover ik weet blijven je borsten net zo ver uit elkaar staan als voor de operatie, geloof dat ze hier niets aan kunnen veranderen... Heb ik eens in een topic hier gelezen en ook Koeijers vertelde mij dat ze bij mij even ver uitklaar zouden blijven staan. Dus weet niet hoe t in je voorsituatie was? Zou ik je foto's eens mogen zien?

Met 4 weken wat ik me kan herinneren moest het bij mij nog echt wel zakken en zn plekje vinden en als je kijkt naar bv 9 dagen PO bij mn foto's en nu staan ze wel dichter bij elkaar. Ook worden ze nog zachter sowieso waardoor je met een push up bh echt wel een mooie decolleté gaat krijgen, met 4 weken is t nog allemaal best wel stijf... Heb je high profile of medium?

x

 

 

 

Snap heel goed dat je baalt!!! Dit is iets waar we allemaal zo naar verlangen en lang op wachten, dan is de teleurstelling extra groot als het net niet perfect is.

Hoop onwijs dat het bij mij nog een kwestie van zakken en vormen is! Ik heb zelf moderate & moderate plus. Was teleurgesteld want ik wilde high achteraf, maar geloof dat moderate breder is dus anders stonden ze nog verder uit elkaar.

Maar verschil is projectie is 1.4 cm, wel erg fors! Zoveel assymetrie had ik niet.

Geduld, geduld, geduld..... En voor jou is het aan de bel trekken en je gelijk krijgen! Geen genoegen nemen want het is al duur genoeg!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei ambertje:

Ben benieuwd. Bij jou lijkt de ene inderdaad ook smaller dan de ander.......... 

Ik heb je toegevoegd, zodat je mijn foto's ook evt kan bekijken. Mijn borsten zijn ook ongelijk, echt heel erg ongelijk, maar daar gaat wat aan gedaan worden. Gelukkig, ik kan niet wachten !  Het verschil had ik vantevoren niet.Maar was wel te zien bij de eerste controle, hoewel nog klein. Daarna werd het helaas alleen maar groter.......  

Klopt ze hebben allebei eigenlijk een heel andere vorm :( 

Lief dat ik bij je foto's mocht kijken! Zie het verschil bij jou idd ook duidelijk, de een een stuk groter dan de ander.. Maar kwa vorm opzicht wel t zelfde zoals ik t zie? Ben blij voor je dat er wat aan gedaan wordt! Door welke pc ben je geopereerd? En komt jou operatie ter kosten van de chirurg? En na hoelang ben je hiermee naar je chirurg gestapt? Hoop vragen ;) maar ben zo bang dat ze moeilijk gaan doen..

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Irene:

Snap heel goed dat je baalt!!! Dit is iets waar we allemaal zo naar verlangen en lang op wachten, dan is de teleurstelling extra groot als het net niet perfect is.

Hoop onwijs dat het bij mij nog een kwestie van zakken en vormen is! Ik heb zelf moderate & moderate plus. Was teleurgesteld want ik wilde high achteraf, maar geloof dat moderate breder is dus anders stonden ze nog verder uit elkaar.

Maar verschil is projectie is 1.4 cm, wel erg fors! Zoveel assymetrie had ik niet.

Geduld, geduld, geduld..... En voor jou is het aan de bel trekken en je gelijk krijgen! Geen genoegen nemen want het is al duur genoeg!!!!

X

Ja zo is dat, t is niet een paar tientjes helaas :( de beste uitkomst zou zijn als ik op hun kosten opnieuw geholpen kan worden... maar hoop maar niet te veel :unsure:

In mn 'mooie' borst (de grotere) zit ook moderate plus en heb een goede push up aan die kant, eigenlijk beide wel. Met bh zie je het verschil ook niet... Maar als je je er zelf niet ok bij voelt idd gewoon langs de pc, daar zijn ze voor! en wat je zegt t is duur genoeg. 

Ben ook benieuwd wat Laura Mooijen haar mening is..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je het verschil wel ziet inderdaad.

Het zijn beide heel mooie borsten, maar de maat is wel anders..

Ik zou er wel achteraan gaan denk ik..

Het lijkt mij dat het gewoon onder garantie valt? Hij heeft tenslotte voor twee verschillende maten gekozen.

wat ik me ook nog afvroeg; jij hebt toch ook last gehad van ribbels? Of vergis ik me? 

Hoe is het daarmee afgelopen?

Heel veel succes in ieder geval

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Djessey:

Ik vind dat je het verschil wel ziet inderdaad.

Het zijn beide heel mooie borsten, maar de maat is wel anders..

Ik zou er wel achteraan gaan denk ik..

Het lijkt mij dat het gewoon onder garantie valt? Hij heeft tenslotte voor twee verschillende maten gekozen.

wat ik me ook nog afvroeg; jij hebt toch ook last gehad van ribbels? Of vergis ik me? 

Hoe is het daarmee afgelopen?

Heel veel succes in ieder geval

 

Dankjewel.

Heb vandaag gebeld en volgende maand mag ik langs komen, ben er ook niet happy mee :( 

Hoop idd echt dat t onder de garantie valt! Heb iedergeval wat dat betreft al een positief verhaal gehoord, dus dat geeft wel hoop.

Ja klopt, heb daar een hele tijd geleden ( 4 maanden PO) o.a een topic over gestart, die rimpels (niet zichtbaar, wel voelbaar) zitten er nog steeds, ook dat ga ik voorleggen aan mn chirurg. Alhoewel dat nu niet (meer) mn grootste zorg is. Maar miss staat t toch in verband me elkaar...

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel bij 1 borst ook een soort ribbels/spieren.

De pc zei bij mijn vorige controle dat dit tijd nodig heeft en dat ze soepeler moeten worden.

Je ziet het niet, maar ik voel het wel.

Ik hoop voor je dat ze met een nette oplossing komen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Djessey:

Ik voel bij 1 borst ook een soort ribbels/spieren.

De pc zei bij mijn vorige controle dat dit tijd nodig heeft en dat ze soepeler moeten worden.

Je ziet het niet, maar ik voel het wel.

Ik hoop voor je dat ze met een nette oplossing komen.

x

Bij mij is t in de tussentijd wel iets minder geworden, dus het zou goed kunnen dat je pc gewoon gelijkt heeft en dat t  soepeler wordt waardoor je t minder gaat voelen. Ik voel t wel nog steeds... kaart het wel even aan ook bij de pc omdat ik al een jaar PO ben, dus veel meer wegtrekken zal t niet denk ik, miss blijft t ook wel gwn.. en hoor t idd zo wat best_boobie zegt, zie hieronder.

Hoop ook dat t netjes kan worden opgelost! 

X

Dit is wat Best_Boobie toen zei over de ribbels, dus schijnt wel normaal te zijn :) 

Hoi hoi

Welcome back ;)

Hm.. Ribbels voelen komt vaker voor, zeker als je evt wat afgevallen bent? Geen idee of dat zo is, maar aan de zijkant zit je prothese niet onder de spier en dus kun je daar je prothese beter voelen.. Soms is de ene borst ook iets voller van zichzelf dan de andere, waardoor je het aan de ene kant niet voelt en aan de andere kant niet..

xx BB

   0
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei sara94:

Hey meid!

Ik vind dat je mooie borsten hebt!! en je het verschil met moeite ziet!!
ze zien er prachtig uit!:wub:

Lief van je :69:

Alleen op de foto's in mn album is t een stuk minder te zien (ja heb de beste uitgezocht :unsure: ) dan degene ik hier op het topic heb gepost & die staan dichter bij de werkelijkheid helaas :(... weet niet welke jij bekeken heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Missy86:

Lief van je :69:

Alleen op de foto's in mn album is t een stuk minder te zien (ja heb de beste uitgezocht :unsure: ) dan degene ik hier op het topic heb gepost & die staan dichter bij de werkelijkheid helaas :(... weet niet welke jij bekeken heb?

heb de foto's bekeken die in je album staan en vond je borsten er heel mooi uitzien!! als je je zorgen maakt is het best dat je er met je dokter over spreekt maar als de uitslag negatief zou zijn.. zou ik zeggen maak je geen zorgen want ze zien er super uit!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei sara94:

heb de foto's bekeken die in je album staan en vond je borsten er heel mooi uitzien!! als je je zorgen maakt is het best dat je er met je dokter over spreekt maar als de uitslag negatief zou zijn.. zou ik zeggen maak je geen zorgen want ze zien er super uit!! :wub:

Ahw dankjewel :53:. Maar ben idd niet echt tevreden :( het verschil is voor mijn gevoel aardig te zien & kreeg ook opmerkingen van buitenaf dus dat bevestigde mijn gevoel wel , als je de foto's in dit topic ziet zie je miss beter waarom... Heb volgende maand een afspraak gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Missy86:

Ahw dankjewel :53:. Maar ben idd niet echt tevreden :( het verschil is voor mijn gevoel aardig te zien & kreeg ook opmerkingen van buitenaf dus dat bevestigde mijn gevoel wel , als je de foto's in dit topic ziet zie je miss beter waarom... Heb volgende maand een afspraak gelukkig!

ok ik zal eens kijken!

 

good luck! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Snap dat je enorm baalt van het verschil. Je hebt er zo naar uitgekeken en veel geld ervoor neergeteld en dan wil je natuurlijk ook dat het aan je wensen voldoet. Bij mij zijn juist exact dezelfde protheses ingestoken en toch is de ene borst rond en de ander langwerpig. Voorsituatie was nagenoeg plat en zou dus denken dat het dezelfde resultaat had moeten opleveren. Zal het t.z.t. eens navragen want snap er ook helemaal niks van. Zal wel niet zo simpel zijn anders hadden we allemaal wel pc kunnen worden. ;)

Heel veel succes volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid. Ik vind je borsten alsnog prachtig maar ik snap dat je het zelf vervelend vind. Zou ik zelf miss ook wel hebben. Je let overal zelf toch heel erg op. En zelf valt ook alles beter op. Denk ook dat alleen je pc hier het juiste advies voor heeft. Heel veel succes iig!!! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Ben inmiddels bij Koeijers geweest ( moest de afspraak verzetten, dus vandaar het late berichtje).

De rede van de vreemde & kleinere vorm van mn ene borst is dat het litteken te strak is getrokken waardoor de borst dus aan de zijkant plat is en langwerpig. Ik krijg dus een littekencorrectie. Hij gaat het litteken open maken en t weefsel los en dan komt het helemaal goed volgens hem :). Gelukkig geen ernstige dingen dus! Het gebeurd onder plaatselijke verdoving dus dat scheelt ook een hoop.

29 april word ik geholpen. Of ik het zelf moet betalen of vergoed wordt hoor ik als het goed is deze week..

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.