Ga naar inhoud

Na Bv nog steeds ongelijke borsten? ondanks verschillende cc's. 1 jaar PO.


Missy86

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...
Op 13 maart 2016 om 19:02 zei Missy86:

Ja pfff ben wel opgelucht hoor! Ik zal weer een foto posten als het achter de rug is :) 

xxx

@Missy86 wanneer staat je afspraak gepland? Ben wel heel benieuwd namelijk.. Dr Koeijers heeft bij mij ook 2 verschillende prothese geadviseerd ivm een klein verschil bij mijn borsten. Begin nu wel te twijfelen nu ik dit lees...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi Missy, ik lees jouw verhaal en denk gelijk aan mijzelf. Ik ben nu al bijna twee jaar geleden geopereerd en ik heb ook ongelijken borsten. Het is zelfs zo erg dat ik twee verschillende cupmaten heb. Mijn rechter borst is ook langwerp, hangt en is smal en links is weer rond zit op normale hoogte. Mijn linkerborst heeft ook nog een rand onder de borst waardoor, denk ik, die borst niet mooi kan hangen. Voor de operatie had ik gewoon 1 cupmaat.

Nu ik alle reacties lees van alle andere dames weet ik zeker dat ik terug ga naar mijn behandelde arts. Mag ik vragen wie jou geopereerd heeft? En ik als ik jou was zou ik zeker terug gaan en vragen of er iets te doen valt. Succes! Groet, Gina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.