Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey Esj schattieeee!!!b hahaha, heb je gemist!

Was het leuk? Nu enkel nog maar regen dus op tijd terug. Jaaaa, voel me er zo happy over. Ben al de hele dag in een HOERA-stemming. Heerlijk. Ik heb me (voor t eerst sinds lange tijd) heerlijk charmant/ sexy aangekleed om een lekker uit eten te gaan met m'n vent vanavond. Hij kent de ontwikkelingen nog niet. Ben benieuwd hoe hij erop reageert. Dan zien we elkaar pas dinsdag weer als we naar de arts gaan. (we hebben een LAT-relatie) waarbij ik eerlijk moet zeggen dat we de laatste tijd veel saampjes zijn geweest, al helemaal vanwege de goede zorg die hij voor me heeft gehad de afgelopen weken.

Dinsdag zal ik het eea nog doorspreken met m'n arts, maar ik kijk er nu al naar uit om te zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat tot nu toe en niet meer zit te wachten op een heroperatie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

De verhalen verschillen idd met meiden die echt pas voor hun eerste BV gaan. Dat klopt.

Die twijfelen nog veel en weten absoluut niet wat hen te achten staat.

Die voorsprong hadden we nu al wel.

Maar zoals ik al eerder zei ook een nadeel, je gaat met een heel ander idee in je hoofd de tweede keer, waardoor je in je hoofd wel een hele omschakeling moet maken als je wakker wordt met je nieuwe rondingen.

Dat heb jij vooral gemerkt.

Wel fijn dat je zoveel steun hebt kunnen vinden hier, toch fijn hoe we hier met elkaar omgaan!

En ja, die tepels, echt beter kan niet. Op 1 lijn!! geweldig!!

Stom hé dat we de eerste keer zo tevreden waren??? Jij hebt dus net als ik dat ik dacht, heb ik dat mooi gevonden, hahahahaah. Nu denk ik ook dit kan nooit meer mooier. Ben benieuwd als het ooit nog een keer zou moeten.

Maar hoeft niet persé hoor! denk dat als ik 57 ben, ik geen behoefte meer heb aan strakke volle rondingen, maar wie weet!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, tsja, als ik zo me zo jeugdig blijf voelen als nu hahaha, dan ga ik voor nog een keer. Hahahaha, worden ze nog mooier?! Hihi, nee, maar zonder gekheid, op dit moment moet ik dus even niet meer aan denken, maar mocht ik over een 20 of 25 jaar nog een keer moeten? Ik weet niet of ik er dan wel al aan toe ben lege velletjes over te houden, maar dat is wel een zorg voor later. Hopelijk houden we het nu een hele tijd vol en kunnen we ervan genieten.

Bij mij was het gaan voor de prothesewissel een hele lastige. Er was niet zo veel aan de hand met me. Ik dacht soms de randen wat te voelen bij 1 borst. Soms zag ik bij et voorover buigen een rimpling aan de zijkant als ik naakt voor de spiegel stond met m'n armen omhoog... wat niet zo vaak gebeurd, daarmee bedoel ik maar dat het verder niet zo'n noodzaak was. Maar... ik wist dat ik tussen de 10 en/ of 12 jaar toch weer een keer terug moest voor een wissel. Het was dus eigenlijk zoiets van; laat ik nou gewoon een afspraak maken voor een consult dan zien we wel. Niets vermoedend toen nog dat ik een maand later al op de operatietafel lag. Niet omdat het moest, maar omdat ik ervoor gekozen had... Wat direct na de operatie een wrang gevoel gaf bij me.

Heel veel pijn en vlak daarop dus het aanzicht (wat ik dus echt weezinwekkend vond)... maar gelukkig is dat achter de rug. Wel even wat anders met de eerste bv waar ik zo verschrikkelijk blij was met het resultaat dat ik werkelijk verliefd op mijn 2 nieuwe meiden alle ingemakkelijkheden erna voor lief nam.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat! Wat fijn dat ik je hier tref,en wat gaat het goed met je boobs! Jeetje,wat een verschil he met de 1e weken.

Ben zo blij dat het goed gekomen is en jezelf ook happy bent.En mijn ongezouten mening is dat ik ze vele malen mooier vindt dan je 1e bv.

Je liet me weten dat je ze na je eerste bv direct al mooier vond dan na de wissel,maar dat vind ik dus andersom (persoonlijk natuurlijk) zoals je zelf al aangeeft zat er na de 1e bv een behoorlijk verschil tussen beide,heb je nu vele malen minder en ze zijn een stuk minder rond ( je weet,ik hou niet van dat neppe kogelronde)

Je hebt nog steeds foto"s van me tegoed van hoe het er bij mij nu uitziet,die komen echt vroeg of laat nog wel,heb ze nog steeeds niet gemaakt.. :blush:

Meid,geweldig dat je je goed voelt!

Groetjes van "blonde krullen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl! Je hebt me gevonden! :101: en het forum hier!

Ik had je hier ook over willen vertellen, maar kwam er maar niet van... Ooow ik ben blij dat je er bent. Nee, je hebt gelijk, ze zijn nu vele malen mooier aan het worden. Ik heb behoorlijk in de rats gezeten, maar ben sinds gisteren helemaal om. Geen her/operatie meer voor mij! :rolleyes: Ze worden met de dag mooier! Ben dan ook morgen 8 weken po. Precies zoals jij me zei. Na 8 weken dalen ze mooi in. Ooow ben er superblij mee! Enkel de tepelcorrectie nog 14/7. Maar dan ga ik niet onder narcose. Dus zal wel meevallen.En dan ben ik klaar! JEAH! Wat een opluchting! hahaha...

Morgen ga ik toevallig voor m'n consult bij van Selms. Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Veel plezier hier op t forum girl! We komen elkaar hier nog wel tegen. :blush:

Liefs!!!!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mop, nogal druk gehad vandaag, dus weinig tijd om op het forum rond te huppelen grijnzzzzz. Tsja het normale leven gaat weer aanvang nemen Duhhhh.

Veel succes morgen, ben benieuwd.....laat gauw wat weten.

Kussssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Het gewone leven is weer begonnen. Klopt. Ik merk het zelf ook. Zo weer de deur uit en aan het werk. Ik laat vanavond weten hoe het gegaan is vandaag. Leuk dat je ook bij ons wisselaars :rolleyes: komt met je verhaal.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kort en morgen meer, ben vandaag op 8 weeks-consult geweest bij m'n arts. Was best spannend voor me. Was verschrikkelijk benieuwd naar zijn mening. Hoe vind hij m'n borsten er nu uit zien? :unsure: Hij was zeer positief! Wat een opluchting! M'n her-operatie is hier mee voor mij van de baan!

JOEHOEEE!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij m'n arts geweest. Het ziet er voorspoedig uit. Geen reden meer tot zorgen! Een hele gersustelling!

Ik wilde hem tippen over dit forum en hem allicht voorstellen als hij er iets voor voelt -net als wat hij voorheen bij het NL-forum deed- de vragen bij de 'chirurgenvraagbaak' te beantwoorden en wat mee te lezen waar zijn tijd dit toelaat. Het leuke was dat hij dus al getipt was door een cliente van hem en ik zag zojuist dat hij gisterenavond reeds een vraag heeft beantwoord. Wel heel fijn en meer dan welkom! :116:

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd........ff snel ingelezen, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal he!! Weg met die zorgen.

Het festival was opzich niet helemaal toppie (de bands niet je van dat en het geluid ook niet) maar we hebben toch wel lol gehad onder elkaar, en dat is natuurlijk het belangrijkste. We zijn ook niet tot het einde gebleven maar hebben lekker de plaatselijke kroegjes opgezocht.

Nou meid, fijne dag...ik moet weer snel verder. Pfffff het normale leven is weer begonnen hoor snik.

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, was heel leuk. Ik kan me zo voorstellen dat het voor hem net zo goed een opluchting moest zijn. Hij heeft aangegeven gisteren dat hij eerder al dacht dat het goed zou komen, maar wist niet hoeveel tijd er over heen zou gaan en al helemaal niet hoe hij mij ervan moest overtuigen...

Het was gisteren even mijn moment of misschien wel een klein beetje het onze. Voor mij was het iig zo fijn vind dat ik het op de terugweg nog even wilde vast houden. Ja, ik voel me zeker in een feeststemming!

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Na je reactie in het topic van Merel heb ik je foto's eens bekeken en je hebt me weer nieuwe moed gegeven om die band terug te gaan dragen. Bij jou heeft het echt supergoed geholpen! Ik mag van mijn pc spijtig genoeg mijn beha niet uitlaten. En zoals je al zei de beha lift de borsten en de band drukt ze omlaag waardoor ze nogal samengedrukt worden.Maar ja, wie mooi wil zijn moet lijden zeker :rolleyes: . Vanavond doe ik de band terug om en dan 'tanden bijten' :wacko: en hopen dat ze zo mooi worden als die van jou.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat,

dank je, dank je! Lachen he? Zonder bh allemaal. Ik wacht zo lang mogelijk met het dragen van bh's. Zeker nu ze nog zakken. Ik zal zo halverwege augustus eens naar de wnkel gaan om er een paar te scoren. Ik heb mijn maten opgemeten en kom op een 80E uit. Bij Sommige een F. Ben er best gelukkig mee. Ik heb toch zo'n 24 cm verschil van m'n onderwijdte en bovenwijdte nu. (Is wel n's minder geweest).

Maar die van Jinx zijn geweldig! Vallen ook zo mooi! Maar... dat lukt bij jou en mij niet zo snel. Zij had al best een flinke maat. Ja, ik vind ze bij haar ook echt TOP!

Hoe gaat het verder met jou meis? X van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Dank je voor je lieve reactie bij mn nieuwe foto, doet me goed.Komen binnenkort ook nieuwe vd zijkant van iets meer afstand genomen.Vooral voor jou ook goed om te zien denk ik,al ben je nu al tevree,maar dan zie je hoe het bij jou ook kan gaan worden.

Ik realiseer me ook wel dat mn borsten flink zijn,het verschil met Jinxx is natuurlijk dat het bij haar mooi naar voren staat wat veel groter oogt,bij mij zijn ze vooral heel breed,is een andere vorm van volume,haha.

Maar ik heb natuurlijk de implantaten van 560cc thuis en als je die ziet schrik je gewoon,en dan te bedenken dat er nu 700cc inzit,dat zijn echt heel grote implantaten en dat moet toch ergens blijven.

Bij mij vooral id breedte dus ,zitten zowat onder mn oksel haha.Maar breed naar de zijkant oogt dus minder als breed naar voren. :wacko:

Maargoed,het blijft een rollercoaster van gevoelens,als ik die foto zo zie ben ik ook welweer heel blij hoor,je ziet al bijna niet meer dat het "nep "is,en dat met zoveel cc.

Heel fijn weekend,liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Gisteren mijn eerste bh's gescoord! Ben er zoooow BLIJ mee! :rolleyes: Heb 2 Sapphs en 2 push-ups hahaha...

Die push ups alleen wanneer ik uit ga hoor, hihi... Ze zijn daarin GROOOOOOT!!! De 2 Sapphs zitten AMAZING!

Ik heb dus toch mijn droommaat! E75! Geweldig! Ik ga gauw foto's maken, voor nu genieten.

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat :)

Ik kwam weer ff spieken en zat gelijk te blozen hier haha!

Liefff :wub: van jou en itsme78! :54:

Ben ook heel nieuwsgierig naar je Sapphies hahaha!! Kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen!

Ik denk eigenlijk, dat het wel al kan, want hoewel ze nog wel zachter zullen worden, zijn ze al redelijk zacht en kan ze ook tegen elkaar duwen ( maar dat durf ik niet goed :blush: ) Maar ik bedwing me ;) en wacht nog maar ffies!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.