Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Ja Patje jij hebt het heel wat zwaarder gehad dan ik! Ik heb alleen de eerste drie dagen mijn been achter de bank moeten haken om omhoog te komen hahaha. Verder is het allemaal vrij goed verlopen.

Ben jij blij dat je zo'n fijne vent hebt zeg!!

Ik mag ook absoluut niet klagen hoor, mijn mannetje stond gister nog de ramen te zemen (altijd een leuk gezicht hahaha) Hij is absoluut erg lief en behulpzaam, maar het blijft een vent natuurlijk (laat hij het niet horen dat gooit ie zn kont tegen de krib hihihi) Nee wat ik bedoel te zeggen is dat hij erg zijn best doet, maar dat ik blij ben het over twee weken weer ALLEMAAL zelf te kunnen doen!

Je moet maar eens ff snuffen op mijn hyves, dan zie je al gauw dat mijn mannetje (met wie ik overigens al 23 jaar samen ben) niet echt t type is om met een stofdoekje rond te gaan :4: Hij doet zijn best dat wel..........

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hahaha... ik zie het al helemaal voor me. Ik heb idd mazzel gehad dat ik volledige verzorging kreeg van mijn lieverd. Maar ik heb ook wel eens anders meegemaakt, dus herken dat ook wel. Daarbij heb 2 boys rondlopen van 14 en 19 jaar alweer en dat zijn ook niet van die opgeruimde typjes hahaha... ach ja, heb ik ook een beetje aan mezelf te wijten denk ik. Hopelijk kan ik ze nog net genoeg bijbrengen dat ze het later hun vriendin niet al te moeilijk maken!

Belangrijkste is dat hij behulpzaam is waar hij kan toch? Dat is al sweet! Daarbij kon jij je best redden. Gelukkig bevinden we ons nmiddels beiden in een minder zware positie doordat we al wat langer po zijn en gaat het iedere dag alleen maar beter. Komt wel goed met ons. :rolleyes:

Ik ga zeker nog een kijkje nemen op je pagina. Nice! Fotoverhalen zijn altijd leuk om te zien. Ik kan ook niet wachten tot ik het geduld kan opbrengen om uit te vogelen hoe ik de gallerij hier kan opleuken. Maar nu eerst maar n's mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op. Maar wel laatste dagje voor mij. Ben op de vrijdagen altijd vrij. Een extra dagje weekend dus voor mij.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he...dat kan natuurlijk niet he.........ga jij eens gauw opruimen en soppen dan hihihihi.

Maaaaaaar het weekend komt er weer aan. Wij gaan dit weekend naar een festivalletje in Oosterhout dus das wel gezellie.

Mn zoon lekker bij mijn ouders, dus ff met zn tweetjes een gezellig weekendje.

Fijne avond

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah... jaja, morgen weer een dag...haha...

Jaaaaaaaaaa; gezellig! Dat wil ik ook weer gauw n´s doen. Er even tussen uit, zonder de kids. Gelijk heb je meid. Ik hoop dat het een beetje goed weer wordt voor jullie. Geniet ervan!

Liefs! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat, hoe was je vrije dag? Hier was het in ieder geval nog redelijk weer met veel zon. Nou ja aangezien we beiden uit ZH komen zal het bij jou ook niet slecht zijn geweest?

Vanavond ga ik lekker niets doen, heb al gedouched en zit heerlijk in mijn favo-badjas...zal mn man wel weer leuk vinden als hij straks thuiskomt....die zegt weleens pfffffffff ik kan jou uittekenen in dat vod hahahha. (en het is echt geen vot hoor, gewoon een lekkere dikke witte badjas hihi).

Jij nog leuke plannen?

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

M'n dag was wel fijn. Lekker een beetje relax-daggie. Heb vanmorgen m'n nageltjes laten doen, verder veel in huis gedaan (was hoog nodig en ben nog niet klaar hahaha) steeds wat, heb nog een paar dagen :blush: Ik moet zo lachen om die opmerking van jou in je badjas die zo heerlijk zit, hihi... Mijn ex noemde mij in mijn nacht-donker blauwe badjas altijd Dark Vader! hahahaha... Liep ik ook altijd in. Heb inmiddels bij m'n huidige vriendje meestal m'n huispak aan of een satijnen niemandalletje, maar dat is omdat het zomer is. Wanneer vertrek jij naar het festival morgen?

Hoe gaat het verder met je? Ik merk wel dat ik met sprongen vooruit ga nu. Draag alleen nog altijd graag die band. Ben nu een dagje vrij en heb m meteen om. K weet het niet, k hoop er toch een beetje op dat de protheses nog verder indalen en dat ik door die band erbij help... Maar het voelt ook wel veilig. Wanneer ik overdags de straat op ga of en aan het werk, en veel loop, merk ik toch dat ik meer steekjes voel etc. Maar, ze voelen wel zachter al! Ik kan ze een heel klein beetje tegen elkaar drukken. Nog even en ik kan weer een push up dragen hahahaha... Nee, nog maar even niet. Ze moeten niet gepushed, ze moeten juist gaan HANGEN!!!! :rolleyes:

Ik heb m'n borsten eens opgemeten, van de snede onder de borst tot aan de tepel= 11 cm

van de zijkant naar de binnenkant = 26 cm

en van de onderkant (snede) tot bovenkant = 24 cm

de onderbreedte = 80?

en borstbreedte = 101 cm

Ik heb nog geen bh's geprobeerd. De oude zitten me niet. Nadat ik het 3 maanden heb gegeven en na het genezen van de tepelcorrectie dus, ga ik op zoek naar wat mooie bh's. Ben benieuwd waar ik dan inmiddels voor maat uit kom? Ik denk dat ik net een E 80 heb. Maar zou ook goed een D kunnen blijven. Geen idee. Ik zie het wel. Maar mijn oderbreedte is dus gegroeid! Ik was altijd 75 of eigenlijk 73! Hoe kan dat nou? Heel gek...

Nou genoeg gelul over mij en opnieuw over m'n borsten hihi... Fijne avond lieverdje! Maak er wat van dit weekend. Lekker genieten met je mannetje. Jij schreef geloof ik dat je al 23 jaar samen bent. Is al heel wat jaren! Ik ben met de vader van m'n kids 11 jaar samen geweest, erna 6 jaar met een ander en daarna mijn huidige partner nu alweer 2 jaartjes. Heerlijk wanneer het goed gaat.

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Heb net je laatste foto's bekeken, meid, wat zijn ze mooi geworden!!! :D

Je hebt even geduld moeten hebben, maar dan heb je ook wat!

Super voor je!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha :3:

Ik zet net toevallig de volgende tekst in je andere topic:

-----------

Hoi Pat,

Heb net je laatste foto's bekeken, meid, wat zijn ze mooi geworden!!! :3:

Je hebt even geduld moeten hebben, maar dan heb je ook wat!

Super voor je!!!

----------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ooow dank je wel!!! Ik heb deze foto´s alweer bijna 2 weken op m´n pc staan... Maar dacht dat het de moeite was ze te plaatsen. Ben er nog zo mee bezig, zucht... steeds maar bang dat het resultaat nog steeds tegenvalt. Maar ik zie dus ook echt verschil met de andere foto´s. Ben blij! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

THanks Nina,

Ben er ook best blij mee. Zo gek. Ik heb ze 2 weken terug gemaakt en dacht, laat ook maar. Je ziet toch geen verschil. Niet meer naar omgekeken. Tot vanavond, dacht ik, ik probeer het gewoon. En dan zie je toch wel verschil! Iedere week een beetje meer gelukkig! Ooow ik heb er zo over in gezeten. Zou het dan toch goedkomen? Joepieeeee!!!! :3: Hahahaha... Pfff.. zo dat is er uit. Aankomende dinsdag zit ik bij m'n arts en dit was net even wat ik nodig had

Fijn dat iedereen hier zo ongelooflijk met elkaar mee leeft. Echt top! :119:

Liefs Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Thanks! :109:

Ik voel me sinds ik de foto's gisteren plaatste en meteen positieve reacties kreeg zo ontzettend blij. Echt in een HOERA-stemming! Hahaha... ik begrijp het niet zo goed. Ik dacht echt dat er nog te weinig verandert was om de foto's ook maar te plaatsen. Maar ik ben nu weer 2 weken verder dan op deze laatste foto's en ik zie nu in de spiegel ook eindelijk verschil. Ze lijken ronder, voller en lager te gaan zitten. Wat ben ik blij en opgelucht! Ik kan nu zo goed als met zekerheid zeggen dat ik niet meer terug ga voor een heroperatie. Oooooow wat een opluchting! Jeaah! Lief jullie reacties hoor. Helpt me enorm. Ik had het er de afgelopen 8 weken zo verschrikkelijk moeilijk mee...

Hoe gaat het met jou tietie? Heb je een beetje kunnen rusten? En de pijn? De eerste dagen vond ik het omhoog komen van lig naar zit het zwaarste, met name tussen mijn borsten en daar precies doorheen in het midden van mijn bovenrug dus, deed het veel zeer. Soms wel een half uur erna nog... Die druk is dan heel zwaar. Ik heb hier nu bijna geen last meer van. Enkel wanneer ik nog op mijn rug lig, maar dat doe ik bijna niet meer inmiddels.

Hou je sterk en geniet van je aanzicht! :blush:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Mijn god Pat,

Wat een enorme verandering. Ze zijn echt prachtig geworden.

Nu weet ik zeker dat je er niets meer aan moet laten doen. Hoef je niet meer over te twijfelen.

Ze hangen nu ook gelijk!!! Dat is echt mooi, hopen dat het ook zo blijft!

Na je tepel ding KLAAR!

Op naar de volgende 25 jaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hihih, lees net dat jij maar bij prothesewissel schrijft.

Tja, de reden dat ik het niet gedaan heb, is eigenlijk simpel.

De pc zei dat het een compleet andere operatie was, dus eigenlijk een nieuwe BV.

Maar goed, na de tweede hoort het verhaal waarschijnlijk toch bij de wissel.

Dat is misschien handiger voor andere 2de keer dames.

Ben echt blij dat je niet meer terug wil! Beter dan dit kun je niet meer wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mols,

Tsja, ik wilde de space opvullen bij de prothesewissels. :rolleyes: Daarbij voelde dit bij mij ook meer als een wissel dan een eerste bv. Ik heb nog veel jouw herstel gelezen. We hebben veel gemeen daarin. Inmiddels gaat het goed bij jou en met mij gaat het nu ik weet dat ik niet meer voor een wissel hoef ook super. We zijn op dit forum volgens niet met veel als het om de wissels gaat, wel fijn dat er een paar zijn waar je van weet dat ze een soort gelijke ervaring hebben doorgemaakt. Wel weer net even anders, maar hoe meer ik lees aan verhalen van meiden die er net aan beginnen, hoeveel verschil ik dan terug lees. Wel veel herkenning, maar van lang geleden, van ooit, toen ik voor mijn eerste bv ging.

Ik ben blij met dit forum. Het heeft mij tot nog toe enorm geholpen qua emotionele genezing. Ook niet geheel onbelangrijk. :blush: K heb zojuist besloten de arts aankomende dinsdag te melden dat ik niet meer voor een her ga. Ik wacht wel eerst zijnreactie af. Ben zo benieuwd naar wat hij ervan vindt! Klopt die tepel moet nog en dan klaar! Zo fijn, weer het normale leven op te kunnen pakken. Wel gaaf dat mijn tepels nu op bijna dezelfde hoogte vallen nu he?! Wie had dat verwacht? Knap werk geleverd die pc van me. Dan te bedenken dat ik voor deze laatste operatie dacht dat mijn borsten perfect waren, vind ze er nu nog veel mooier uit gaan zien!

Ik zie hem niet alleen aankomende dinsdag maar dus ook 14/7. Zal hem vragen of hij er wat voor voelt hier forum-pc te worden. Hij heeft veel betekent voor het NL forum. Wie weet wil hij dat opnieuw hier.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lief dinnetje kom net terug van t weekendje festival.........en wat een verassing. Super je foto's ....zie je wel tis gewoon een kwestie van geduld. Je mooie ronde boobs laten zich alweer zien. Ohhhhh wat fijn dat je hetzelf nu ook kan zien. Goede beslissing niet meer terug te gaan......het wordt alleen nog mooier meid.

Kusssss ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.