Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey Moontje,

Thanks voor je lieve reactie. :53:

Ik ben al de gehele dag ingelogd, maar heb het gewoon te druk gehad je te beantwoorden. Net pas thuis en gegeten en het is al over 20:00 uur! Pfff... Maar k heb vandaga wel weer ff kort gesport. Ik probeer 3 x per week iets te doen. Nu nog de piercings. Ik wacht er nu al zo lang op, laat maar komen dan. Maar in het begin zal het er niet zo mooi uitzien denk ik. Hij brengt titanium staafjes in. Later als het goed genezen is, ga ik voor het goud. Dan misschien eens een keertje een leuk hangertje/ kettinkje ofzo... Lijkt me wel gaaf. Ik laat de tepelpiercings een jaar zitten, erna eruit denk ik. Als het goed is blijft m'n tepel dan idd naar buiten. Werd tijd. Wel jammer dat vorig jaar zowel mijn bv niet uitgepakt heeft zoals ik wilde en ook de tepelcorrectie niet heeft geholpen. Ik heb toch goed een half jaar ellende ervan gehad. Geen vakantie want het heeft me wat gekost... Maar goed, dat was 2009. Nu 2010 en dit jaar maakt ik het beter en ook de vakantie staat inmiddels gepland! Ik ga pas in oktober maar ik kijk er nu al enorm naar uit.

Liefs en tot snel, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Patries, Moon, meiden! :116:

Het is gelukt! Ik heb ze! Maar heel eerlijk; wat deed het me veel pijn!!! Vooral mijn linker tepel de tepel die al zo veel te verduren heeft gehad, was verschrikkelijk pijnlijk! De anders ietsjes minder en mijn navel heb ik helemaal niet gevoeld.

Ben zo blij dat ik ze eindelijk heb! Nu zal de naar binnen getrokken tepel eindelijk History zijn. :127: Zo blij! :101:

Thanks Lady's dat jullie aan me hebben gedacht! Vanaf morgen morgen de pleisters eraf en plaats ik de laatste foto's van voor en na de piercings erop! Zo leuk, over 3 maanden ongeveer mag ik leuke sieraadjes, wat hebben ze er een boel bij de BodyMx! Thanks Patries voor je tip destijds! Ik had deze stap niet durven zetten bij een Tatoo shoppie ergens achteraf...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je piercings Pat.

ooh had je er last van,qua pijn?

nou gelukkig ben je er nu wel vanaf,en ik vermoed mischien dat je ze er niet eens meer uit haalt tegen de tijd,want het heeft best wat,maar dat kan ik wel denken,weet niet hoe jij er zelf over denkt natuurlijk tegend e tijd.

ben benieuwd naar je pic,s weer hoor.

en je manneke?is ook supertrots zeker?en vind hij het ook mooi?

nu genieten maar,verlopig heb je even alles gehad nu.

knuff moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis!

Ja, mijn mannetje was met me mee. Zo gaaf! De pijn viel me echt even tegen, maar gelukkig heb ik het nu achter de rug. Als ik het van te voren had geweten, had ik niet meer gedurfd haha... Nu ben ik trots en kijk ik uit naar het fotomoment van morgen.

Thanks dat je zo mee leeft met me. Lief van je. Ik ook met jou. Ik herken zo veel van wat je beschrijft. Het lijkt mijn gevoel van vorig jaar wel... Misschien was bij mij de shock groter omdat het er bij mij in het begin verschrikkelijk lelijk uit zag en ik ook een heel pijnlijk herstel heb gehad. Maar verder herken ik zo veel. Ook je soort van ongemakkelijk voelen dat je naar een andere arts stapt. Zet je daar over heen hoor meis. Het is jou lijf en jij weet wat je voor ogen hebt. Als een andere arts het voor jou gevoel beter kan benaderen, dan moet je daar voor kunnen gaan.

Ik hou je in mijn koppie.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve pat,thanks jij ook.

ja ik vind het zo moeilijk te beschrijven,wat ik voel en hoe ze voelen voor me,net of het ingepakt zit,heel gek,voelt gewoon niet als van mij.

ik heb niks te klagen over de vorm hoor,maar toch is het lang niet wat ik wil,en wou.

afijn,je hebt het al wel gelezen,anders val ik nog in de herhaling hahahahah.

ben ook erg teleurgestelt in de pijn,hele het herstel,een ware drama,maar zelfs nu nog steeds,

zo raar iets,het is gewoon snachtds een hel,als ik me wil omdraaien,verga ik van de pijn,dag in dag uit,gaat geen nacht voorbij dat ik goed slaap ervan.

zie er dan ook echt dramatisch uit momenteel,van het slechte slapen.ook slecht slapen van emotionele ellende,ookal klinkt dat drastisch,maar het heeft me best een knauw opgeleverd.

ja de stap richting andere arts,voelt ook vreemd voor me,ben van gedachten dat ik me eigen arts in de steek laat,maar deze stap gaat me wel zekerder maken,daarom doe ik het toch.

als ik ooit had geweten dat dual plane zo zou uitpakken bij me,had ik het nooit gegokt die plaatsing te nemen,heb veel te veel nadelen op me lijstje staan.op een of andere manier geloof ik er ook niet in dat voor de spierplaatsing mij zal staan,dat het mogelijk is,maar mischien heb ik dat in me koppie geprint door me arts,die dat toen dr tijd zei steeds.

dus die hoop is helaas weg bij mij,dus mischien is het juist ideaal om naar een arts te gana die voor de spier plaatsing verkiest boven andere,juist om mij ervan te overtuigen dat het wel mogelijk is.

afijn patje,ik ga is inkorten me verhaal,anders staan er pagina,s vol met mij ellende in jou topic,zou zonde wezen.

geniet lekker van je weekend,en je pic,s ga ik zeker bekijken zodra geplaatst.

dikke knuff moontje

p.s. JE BENT EEN TOPWIJFIE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Geeft niks hoor meis, ik was net zo negatief vorig jaar. Maar, na mijn plaatsing voor de spier was de ellende echt voorbij. Ik heb een super herstel gehad van mijn laatste bv. Met jou gaat het ook goed komen. :116:

Jaja, tietie, klopt, BodyMX in Breda. Ben blij dat ik geweest ben nu hoor. Vannacht niet zo super geslapen. Ik lag wer stijf op mijn rug. Vandaag besloten mijn strakke sportbh's maar even niet meer te dragen de komende 3 maanden. Ik heb nu de afgelopen maanden bijna 24/7 ,ijn sportbh gedragen. Dus ook snachts... Voelde fijn. Zal dus ff moeten wennen aan het zonder slapen en ook dragen van een normale wat ruimer zittende bh overdags. Wel beter geloof ik. Strak zittende bh's of kleding is nu niet slim. Daarbij zweet ik dan ook sneller. Schiet niet op. Ik hoop dat mijn herstel goed verloopt. Ik zit niet te wachten op ontstekingen. Maar zal het goed schoon houden. Wel trots op mezelf dat ik ze nu dan toch eindelijk heb laten zetten. De tepel piercings waren zeer pijnlijk! Vooral die tepel waar ik vorig jaar een correctie aan heb laten uitvoeren.

Maar het is achter de rug! :122:

Ik heb foto's gemaakt, vind ze niet zo mooi, maar je kunt de piercings er wel op zien . Nu volgen er voorlopig alleen nog maar foto's met piercings haha... van de zomer mag ik voor het eerst sieraadjes erin. Gaaf! Ze hebben bij BodyMX ook eindeloos veel sieraadjes. Leuk hoor! Maar nog even geduld dus. M'n tepel is nu nog wat gevoelig, maar hij blijft wel stijf nu en dus ingetrokken is echt verleden tijd. Zei de piercer ook, dat ik de eerste zou zijn waarbij het niet zou lukken. Lang genoeg in houden, zo ongeveer een jaar en dan is het echt verleden tijd. Misschien vind ik tegen die tijd mijn piercings wel zo mooi, dat ik ze helemaal niet meer uit wil...

:rolleyes:

Foto's zijn geplaatst in mijn album!

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!! Ik vind ze echt gaaf. Jammer dat het zo'n pijn toch nog doet dan (heb je niet verdoofd?) anders liet ik het ook doen. Vind het echt gaaf!!

en slaap je nu dus niet meer met sportbh? ik wel,zo veel mogelijk dan,soms een nachtje of 2-3 per week niet maar vind het toch nog fijner met. Gister 2 MD's gekocht. zitten heerlijk! maar ben nog wel van plan mijn sportbh met werk aan te houden.. dat zweten heb ik ook,vooral tussen mijn borsten. zou het idd komen van tegen elkaar zitten?

maar echt gaaf je piercings!! :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat proficiat!

Zei je nu Body MX?? In Breda???

Daar heb ik mijn navel ook twee keer laten piercen.

Ik had ook nog wel een ander goed adres geweten, daar heb ik mijn andere laten zetten.

ff hier hoor Pat, maar waar dan Tietie? Is die (nog) beter? Vind het bij BodyMX toch wel erg goed hoor,ook ivm verdoven.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER!!! staat echt prachtig! :123:

ben zelf ook echt van de piercings geweest,heb er tig in me lijf gehad.

en het staat gewoon echt super,je bent er ook echt ene typje voor,niet idereen staat het namelijk,mijn persoonlijke mening dan.wil niemand verders beledigen hoor.

lekker eerste 2maanden reinigen met unacura,deed mij altijd goed,ontsmet lekker en IK kreeg er geen uitslag of bultjes van,de gewone zeep,zo een blokje vind ik persoonlijk niks,had zo een pompflesje.

Pat wat ben je ook weer mooie setjes aan zeg,staat ook fantastisch,ben echt jaloers op je perfecte body hoor,geef ik wel toe hahahah

geniet er maar van,je hebt het zekers dubbel en dwars verdiend,geen ellende meer nu,lekker genieten nu,zonnetje mag schijnen voor je!

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat, ze zijn erg mooi geworden!

Bikkel ben je hoor.

Ik heb ook nog een piercing down under. Die heb ik laten zetten bij de Prikwinkel in Oosterhout. Ik vond dat ze daar veel meer tijd voor je namen, voor al je vragen etc. Daar werd je piercing ook gemeten ipv standaard werk. En het was aan huis dus niet in een volle winkel.

Er is niks mis met Body MX hoor maar ik vond het daar net iets persoonlijker.

Geen verdoving daar trouwens, maar ach ik kan wel tegen een stootje.

Ik moet ook weer een stel nieuwe balletjes bestellen. De steentjes die er in zitten worden erg snel dof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries, din! :119: Thanks!

Ik vind ze ook super staan! :101: Maar ik kan niet zeggen dat ik niets voelde... heftig! Maar aan de andere kant, mijn navel voelde ik niets van... Het zal bij de 1 pijnlijker zijn dan bij de ander.

Ik slaap vanaf vanmacht zonder bh. Tot nu toe ook zeker niet zonder geslapen. Maar is beter voor mijn piercings nu lijkt me. De sportbh zit te strak om mijn borsten. Vandaar maar even zo proberen. Draag nu dan overdags wel mijn MD. Heb je 2 MD's gekocht? Haha, je gaat LOSSSS!!! :131:

Thanks Moon. Ja, ik geloof wel dat het niet bij iedereen mooi staat. Moet zeggen dat ik er nooit zo naar gekeken heb. Maar nu ik ze heb, vind ik het wel heel stoer, haha

Hey Tietie, hahaha, noem je mij een bikkel? Jij hebtg er 1 down under? :104: Dat zou ik nou weer niet durven. Maar hoeft ook niet. Ben wel tevreden met m'n 3 piercings nu! :126:

Wel gaaf dat je dit durfde. Veel pijn gehad?

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Heb je laatste pics gezien, ziet er echt gaaf uit die piercings, vind je er erg goed mee staan! Kon me er niet zo direct een voorstelling van maken maar vind ze mooi staan bij je! Straks als je er juweeltjes in kunt doen zal 't nog mooier worden. Proficiat! Stoer meid hoor jij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Ook bedankt girl. :53: Nu ik ze heb moet k ook wennen pfff... Maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik had het gevoel wel te moeten vanwege mijn tepel, maar nu ik ze heb vind ik het ook wel stoer, haha...

@ Tietie, in Oosterhout dus. Tsja, ik wist alleen de BodyMX via Patries. Altijd fijn om meerdere adresjes te weten. Ben wel heel blij met het winkeltje, wat hebben ze veel soorten sieraadjes!!! :57:

Maar dat duurt nog even. Lijkt me alleen nu nog niks om de piercing eruit te moeten halen om te wisselen voor een ander brrrr... Maar tegen die tijd doet het ook geen zeer meer natuurlijk...

Ik voelde me de vorige keer helemaal niet op mijn gemak @ BodyMX omdat de directeur de man die me toen te woord stond echt een vreselijke irritatnte vent leek met een k-houding.

Maar ik was achteraf wel weer blij dat ik nog even moest wachten. Ik wilde te snel na mijn bv. Bruno vond het oke, maar stel dat ik een ontsteking had opgelopen, dan was ik verder van huis...

Nu ik er weer was heb ik niets meer gezegd over de vorige keer en hem maar gewoon laten doen waar ik voor gekomen was. Ik had wel de Emla verdovingspleeisters geplakt nog. Kun je nagaan?!

Ik heb zo veel pijn gehad! Vooral die eerste tepel!!! Pfff... Waarschijnlijk door het littekenweefsel wat daar al zat, dacht dat ik gek werd! De 2e tepel deed me iets minder zeer en mijn navel voelde ik niet.

Wel extra leuk dat jullie ze ook stoer vinden stan. Had anders al snel getwijfeld denk ik en nu vind ik het alleen maar nog leuker. Het is zo gaaf dat ik iedere keer wanneer ik er naar kijk, mijn tepel gewoon naar buiten staat. Geweldig! :2:

Thanks Lady's! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Pat,

Wat een mooie foto's al weer, 6 maanden po en alles gaat super! Leuk om te lezen! :62: Ze zien er ook nog steeds supermooi uit! :123: Niks geen randen ofzo! Echt prachtig! Zul je wel heeeel blij mee zijn, en met de zomer in aantocht! :13: Dat wordt genieten! :57:

Hoe gaat het met de piercings? Geen last meer van? En is het probleem nu definitief opgelost met je tepel?

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Pat, wat ontzettend stoer die piercings.

Dat zou ik echt niet durven. Mijne zijn zo gevoeli hihi :blush:

Maar ik vind het zooooo mooooi en sexy staan!

Ik heb zelf ook piercings: tong, navel en "down under" maar in mijn tepesl durf ik niet.

uberhaubt vind ik je foto's echt prachtig.

liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje en Jane, Thanks voor de lieve complimentjes! Ik ben zeer tevreden nu. De randen zie je bijna niet alleen aan 1 zijde zie je een bobbeltje van de onderkant prothese. Die steekt bij mijn linkerborst iets naar buiten. Verder wanneer het warm is zie je ook nog wel rimpleing komen. Maar dat kon haast niet anders met mijn gewicht en het gewicht van de protheses. Maar wanneer ik op gewicht blijf of iets aankom zal het mee blijven vallen denk ik. Ik heb wel last gekregen van nek en schouders. Voel toch wel dat ik een behoorlijk gewicht mee sjouw... Met de piercings gaat het goed. Het zetten was bij mijn gevoelige tepel (die ook geopereerd is) wel heel pijnlijk. Ik heb inmiddels ook al nieuwe staafjes aten zetten omdat de andere iets te klein beken na een aantal weken. Nu ziet het er goed uit. Het heeft wel wat verzorging nodig anders loop ik met korstjes rond, maar het is te doen. Mijn tepel blijft eindelijk naar buiten en gaat steeds meer op een 'gewone' tepel lijken. Anyways, ik heb veel achter de rug vorig jaar, maar nu niet meer. Nu is het gewoon genieten.

Hoe gaat het et jullie? @ Eefje, ik heb je foto's bekeken, ik vind ze prachtig! Heel natuurlijk. Past heel mooi bij je. @ Jane, jij gaat binnenkort dus ook onder het mes. Spannend! Ik blijf jullie wel volgen, maar check niet meer zo heel vaak. Het gewone leventje slokt me al weer aardig op.

Maar denk nog vaak aan jullie meiden en hoe zeer we met elkaar mee leefden.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Fijn dat je nu toch echt kunt gaan genieten, hoop dat het zal meevallen met de nek en schouders, misschien extra versterkende oefeningen doen voor de spieren daar, zodat die het gewicht beter kunnen dragen? Weet niet of het iets uitmaakt, maar verder kun je er waarschijnlijk niet direct iets aan doen vermoed ik.

Met mij gaat alles naar wens, ben superblij met m'n boobs, zorgt toch echt voor een pak meer zelfvertrouwen! Merk dat ik me nu ook wel anders ga kleden en zo en gewoon je hele houding verandert vind ik, voel me zo veel beter en moet nu niet meer opletten met kipfilets die niet op hun plaats blijven zitten enz. Ze zijn gewoon van mij en en het voelt alsof ik ze altijd al heb gehad! Wil ze zeker niet meer kwijt! En bedankt voor je complimentjes, doet me wel deugt!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.