Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey daar, :rolleyes:

Ik ben Pat. Ik ben 37 jaar. 11 jaar geleden heb ik een bv laten doen door dr. Van Selms in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam. Na 2 kinderen te hebben gekregen en lang borstvoeding te hebben gegeven waren mijn borsten leeg. Ik kreeg 340 cc op de spier en was daar heel happy mee. Ik ginsg van een inmiddels lege B cup naar een volle D cup. Ik wist dat ik uiteindelijk een keer terug zou moeten voor een prothesewissel. Nu is het dan zover. Ik heb niet echt last van pijn, maar mijn rechterborst is iets harder en ik voel de prothese vaker zitten, vooral als ik op mijn rug lig. Dan blijft mijn borst omhoog. :blink: IK ben 17 maart bij dezelfde arts langsgegaan en heb met hem de beslissing genomen dat het tijd wordt voor de nieuwe operatie. Het wordt opnieuw een bv. Ditmaal zal hij een mc Ghan prothese TRF 450 dual plane plaatsen. Ik zal dan van een volle D cup nu naar een DD of E cup gaan. Hel lijkt enorm groot, maar het staat mij wel. Ik heb de bouw ervoor. Ben wel slank maar heb best heupen en herdoor is het zandlopemodel er wel, wat ik zelf heel mooi vind.

Zie er een beetje tegen op want de operatie is al over 10 dagen. :107: Ik heb me voorgenomen zo gezond mogelijk er in te willen gaan, dus ben ik onmiddelijk gestopt met roken. Moeilijk, dus met de hulp van pleisters dacht ik me er wel doorheen te slepen. Blijkt dat dus ook niet goed te zijn want het gaat dus niet alleen om bijv. het mogelijk hoesten na de operatie wat heel pijnlijk kan zijn, maar het gaat dus ook om de nicotine zelf die bloedverdunnend werkt etc. maakt dus dat ik ook maar gestopt ben met de pleisters. Geen alcohol meer en daar komt dan ook weer bij dat ik zo gezond mogelijk eet en niet te veel en te vet (geen snoep) want anders kom ik weer te veel aan na het stoppen met roken. Anyways, ben er behoorlijk mee bezig. Wordt ik tot overmaat van ramp ook nog eens snipverkouden en zit dus nu met een inmiddels rood neusje en zere keel te schrijven. Ben dus hopelijk net op tijd weer beter voor ik de operatie onder ga straks.

Op 14 april aanstaande word ik om 9:00 uur verwacht ik de Jan van Goyen kliniek, waar ik opnieuw zal worden geholpen door dr. Van Selms. Nu maar hopen dat alles goed zal verlopen. Ben een beetje bang voor de napijn, daar ik toch wat ouder ben inmiddels en het genezingsproces ook wat langer zal gaan duren. Daarnaast schijntg een dual plane plaatsing ook pijnlijker te zijn daar de arts de spier los zal snijden en de protese plaatsen. Dit in tegenstelling tot het plaatsen op de spier waarvan ik destijds al vond dat het best een pijnlijke ingreep was geweest.

Kortom spannend dus!

Groeten Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Pat!

Spannend! En snel ook, maar das maar goed ook (heb je niet zoveel tijd om te piekeren... ;) )

Ik ben ook 37 jaar en ik weet niet of het meer pijn doet, want tis mijn eerste, maar het valt me tot nu toe best mee. Ik heb meer last gehad van mijn rug dan van mijn boobies :D .

Heb je bewust gekozen voor dual plane?

Wat had je voor de bv, nu en strax?

Succes met het niet roken, niet snoepen en beterschap met je verkoudheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik71,

JIj hebt dus duidelijk langer gewacht met je bv dan ik. Ik heb na de borstvoeding geven van mijn beiden kids nog even getwijfeld, maar wilde niet langer mijn lege borsten verder. Heb besloten om de vergroting te laten doen toen ik 26 was. Destijds ben ik naar een volle D cup gegaan. Ook een plaatsing op de spier dus. Nu ik wat ouder word en mijn huid wat slapper begint te worden is de kans bij mij wat groter dat ik ook na een nieuwe borstvergroting de prothese meer zichtbaar zal zijn. Dus hebben we besloten heb dual plane te plaatsen.

Maar dit houdt wel in dat er meer gesneden gaat worden. Het schijnt dat het de bedoeling is dat de spier los gesneden wordt van het weefsel en de prothese er dus tussen komt. Ik krijg waarschijnlijk een volle E cup er voor terug. Dit zal vast prachtig staan, maar de ingreep op zich zal pijnlijker worden dan de eerste keer. Jij ondervind dit nu zelf dus ook. Meer rugpijn dan aan je boobies. Kan goed zijn want de arts hoeft enkel de incisie te maken en de prothese mooi op zijn plaats te duwen onder de klier. Verder wordt er bij die techniek dus niet gesneden. Bij dual plane wel...

Maar ik zie het wel. Het moet maar, hahahaha... Dit maal hoop ik erop dat de protheses heeeeeeel lang blijven en ik niet over 12 jaar opnieuw terug hoef. Met een beetje geluk zal dit ook niet nodig meer zijn.

JIj heel veel sterkte de komende tijd en veel geluk in je toekomst, als alles goed blijft gaan kun je er nog heel lang van genieten!

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Ik ben 35 jaar en heb sinds kort een bv gehad ook dual plane.

En net als wat ik71 zegt ook ik had/heb meer last van mijn rug dan van mijn borsten

Je hebt misschien wat meer spierpijn boven op je borst, dan wanneer het op de borstspier geplaatst word.

Maar het viel uiteindelijk allemaal wel mee.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pip,

Goed om te lezen dat het toch ook mee kan vallen. Ik ben allicht ook wat geschrokken toen mijn arts me min of meer waarschuwde dat dit een wat pijnlijkere ingreep zou worden. Maar het moet nu eenmaal, kan nu eerlijk gezegd niet meer wachten tot het zover is.

Wel gaaf om te jullie reacties te lezen. Ben blij met dit forum. Ik lees nu dus ongeveer een maand mee met alle gebeurtenissen op het NL forum, maar dat ligt er om de haverklap uit...

Waren jullie bang van te voren? Ik heb dit alles dus al een keer eerder meegemaakt. Heb nu prachtige borsten, vandaar dat ik wel wat huiverig ben, stel dat het allemaal wat minder mooi zal worden, wat meer pijn gaat doen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hee pat,

eindelijk een metgezel!

Ik heb 9 jaar geleden mijn eerste bv gehad en ben nu bijna 6 weken po van de tweede. Ging naar mijn pc omdat ik pijn had. En 2 weken later lag ik onder het mes! Ook ik hoop nu minimaal 25 jaar met deze te doen, anders wordt het een dure grap! hahaha.

Mijn foto's staan in de gallerij. Ze zijn er echt wel nog mooier op geworden, vind ik persoonlijk.

Ik kan je vertellen dat mijn 2de bv niet meeviel, ik ben ook van voor de spier naar dual plane gegaan. Mijn pc vertelde me dat het dan geen wissel meer is, MAAR een gloednieuwe bv. Hij is deze keer 1,5 uur met mijn operatie bezig geweest.

Oude verwijderen, kapsel verwijderen, incisie in de spier, grotere pocket maken en nieuwe plaatsen.

Ik ben 4 weken lang niks waard geweest! Nu ben ik weer helemaal de oude!

Maar goed mijn verhaal is hier ook te lezen.

Dus enjoy! maar zorg voor de zekerheid voor hulp.

Grooetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mols1234,

Wat gaaf idd dat jij ongeveer hetzlfde door hebt gemaakt als ik moet zodadelijk! Ja, er zijn meer Lady's die voor het eerst gaan, dan er zijn die opnieuw moeten. Bij mij is het ook opnieuw een bv. Al noem ik het wissel. Bij mij word het dus ongeveer hetzelfde als bij jou. (Althans de techniek). De foto's ga ik nog bekijken. Ik wil zelf ook wel foto's plaatsen, maar doe dit wel na de ingreep.

Ik denk zelf dat mijn borsten uiteindelijk ook wel nog mooier zullen worden. Een flinke maat meer, is ook leuk. Maar bij jou lees ik ook dat de pijn niet gering was en dat geloof ik ook wel.

Ik heb hulp. Mijn lieve vriend komt zo lang als nodig voor mij zorgen. Na 3 weken weil ik weer aan het werk. Ben directiesecretaresse en werk 4 dagen in de week. Ik zal voorzichtig aan beginnen. Gelukkig is het dan mei-vakantie. Mijn vriend zal in het begin full time voor me zorgen, erna probeer ik het weer een beetje zelf. Mijn kids zijn al redelijk zelfstandig dus dat scheelt!

Groetjes en geniet ervan!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mols1234.

Nog even mijn complimenten. Je borsten zien er prachtig uit! Als ik zo je tekst terug lees, lijt het erop dat ik een zelfde ingreep ga krijgen als jij over 10 dagen. Ik mag de zelfde dag naar huis. Het is niet ver rijden en uiteraard word ik opgehaald. Ik krijg drains aan beiden kanten en een morfinezakje om. Die mag ik 2 dagen bij me houden. Na 2 dagen worden ze verwijderd en moet ik het met gewone pijnstillers doen. Wel een prettig idee dat ik de eerste dagen wat pijnstilling aangaat verwend word.

We gaan ervoor. Hopelijk idd nu wel voor minimaal 25 jaar!

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik denk dat ik een voordeel heb ontdekt aan een 2de bv en het hergebruik van de oude littekens.....

Ik heb na mijn moeilijke start, nu echt helemaal NERGENS meer last van en de 6 weken zijn geeneens om!

Ik heb vanochtend (5 wkn 3 dgn) mijn nieuwe BH aangedaan en het zit heerlijk!!!

Heb al 3 dagen geen steekjes meer, geen pijntjes, mijn gevoel is weer helemaal terug zoals het was. Gisteren heb ik met mijn dochter op de trampoline gesprongen.

Ben alle gordijnen aan het wassen en straks ga ik de ramen wassen.

Dus dat is mooi meegenomen!!!

Op naar die 25 jaar!!!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hey girls, B)

Ik ben terug! Ik kon al die tijd niet meer inloggen hier! Inmiddels op mijn werk en via werk een nieuw account aangemaakt. Pfff... Nl ligt er natuurlijk al een tijdje uit. Ooow even opnieuw voorstellen aan jullie hahaha... Ik ben Pat*!!!

Ik heb zoveel te vertellen. Iig heb ik een linkje naar mijn album. Inmiddels gaat t iets beter met me. Maar ik ben dan ook alweer 3 weekjes po. het is even helemaal mis geweest. vertel jullie later meer, maar ben op t werk... gaat beetje lastig.

Hierbij vast het linkje naar mijn album. Niet teveel schrikken hoor! ik heb er alle hoop op dat het uiteindelijk goed zal komen!

http://www.mijnalbum.nl/Album=7HA4EN38

Greetz en tot snel! Mis het kletsen met iedereen!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Ja, het zag er verschrikkelijk uit. Gaat nu idd iets beter. het zakt gestaag. Toen ik na een week op controlle kwam in de kliniek stelde de arst vrijwel onmiddelijk een heroperatie voor. Ik ben daar heel erg van geschrokken. Die her operatie mag of kan pas na 3 maanden herstel plaats vinden en ik hoop zo dat dit niet nodig zal zijn! Ik wil niet meer opnieuw. Heb veel pijn gehad en ben nog steeds niet pijnvrij. de gehele ingreep is me zwaar gevallen. Uiteraard omdat ditmaal voor dual plane gekozen is, maar ook omdat het een prothesewissel was denk ik.

Als de pc opnieuw zou opereren zou hij weer voor voor de spier kiezen. Daar ben ik niet gelukkig mee omdat ik weet dat het er dan in het begin misschien mooi uit zal zien, maar voor in de toekomst... ik wordt er niet jonger op en heb niet veel huid, uiteindelijk zul je de protheses weer zien etc. Hopelijk zal het niet nodig zijn. Voor nu hoop ik erop dat binnen een paar maanden de protheses zover zijn gezakt dat het er toch nog goed uit komt te zien. Vrijdag maak ik opnieuw foto's en zal die plaatsen. Het ziet er nu al iets beter uit... Mijn borsten voelen iig zachter aan nu. Maar het 24/7 dragen van die strakke borstband vind ik een ramp. Vooral snachts... Wat maakt dat ik wel eens zonder slaap. Met als gevolg de hele dag last van steken vanuit mijn littekens...

Gisteren na 3 weken weer voor het eerst aan het werk. Ook wel ff wennen hoor....

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tweeling
Hoi Tietie,

Ja, het zag er verschrikkelijk uit. Gaat nu idd iets beter. het zakt gestaag. Toen ik na een week op controlle kwam in de kliniek stelde de arst vrijwel onmiddelijk een heroperatie voor. Ik ben daar heel erg van geschrokken. Die her operatie mag of kan pas na 3 maanden herstel plaats vinden en ik hoop zo dat dit niet nodig zal zijn! Ik wil niet meer opnieuw. Heb veel pijn gehad en ben nog steeds niet pijnvrij. de gehele ingreep is me zwaar gevallen. Uiteraard omdat ditmaal voor dual plane gekozen is, maar ook omdat het een prothesewissel was denk ik.

Als de pc opnieuw zou opereren zou hij weer voor voor de spier kiezen. Daar ben ik niet gelukkig mee omdat ik weet dat het er dan in het begin misschien mooi uit zal zien, maar voor in de toekomst... ik wordt er niet jonger op en heb niet veel huid, uiteindelijk zul je de protheses weer zien etc. Hopelijk zal het niet nodig zijn. Voor nu hoop ik erop dat binnen een paar maanden de protheses zover zijn gezakt dat het er toch nog goed uit komt te zien. Vrijdag maak ik opnieuw foto's en zal die plaatsen. Het ziet er nu al iets beter uit... Mijn borsten voelen iig zachter aan nu. Maar het 24/7 dragen van die strakke borstband vind ik een ramp. Vooral snachts... Wat maakt dat ik wel eens zonder slaap. Met als gevolg de hele dag last van steken vanuit mijn littekens...

Gisteren na 3 weken weer voor het eerst aan het werk. Ook wel ff wennen hoor....

Groetjes Pat

Beste pat,

Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Chantal en heb net een borstvergroting door dokter Selms achter de rug. Ik heb je verhalen gelezen maar vraag me nog steeds af wat er nou precieze complicatie waren? Ik ben morgen 2 weken geopereerd en voel mijn rechter prothese erg wiebelen, ben zo bang dat hij los zit. Google me suf maar kan er weinig over terug vinden, heb morgen wel een controle bij hem dus wacht het rustig af.

Hoop gauw wat van je te horen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tweeling!

Ik voel ook in mijn linkerborst de prothese af en toe bewegen. Soms tijdens het lopen of bukken. Het schijnt vaker voor te komen en niets ernstigs te zijn. Ben wel heel benieuwd wat je pc erover zegt.

Er is iig een topic over geopend in het vragenhoekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tweeling

Hoi hoi,

Leuk dat je gereageerd hebt :-). Ik kom net bij mijn pc vandaan en hij zei dat het voor kan komen als er nog wat vocht in je borst zit, maar er is verder niets aan de hand. Dat lost zich vanzelf op verder zagen mijn boobies er goed uit :43: . Ik ga op advies van jouw ff in het vragenhoekje kijken voor wat verder info. Zou ik jouw parels mogen bewonderen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Leuk dat je gereageerd hebt :-). Ik kom net bij mijn pc vandaan en hij zei dat het voor kan komen als er nog wat vocht in je borst zit, maar er is verder niets aan de hand. Dat lost zich vanzelf op verder zagen mijn boobies er goed uit :43: . Ik ga op advies van jouw ff in het vragenhoekje kijken voor wat verder info. Zou ik jouw parels mogen bewonderen?

Groetjes

Hoi,

Ik kon weer even niet inloggen op t forum. Maar ben er weer. Ik ben inmiddels 4 weken verder en ben deze week ook weer voor het eerst aan het werk. het gaat allemaal nog maar moeizaam, maar iedere dag een beetje beter. helaas heb ik nog geen nieuwe foto's kunnen plaatsen maar ik moet zeggen, dat ik toch al een klein beetje meer een mooie vorm terug lijk te krijgen. het gaat allemaal maar traag... Voor zover ik heb begrepen zitten mijn protheses zo hoog omdat ik vrij groot heb laten plaatsen en het maximale wat ik kan hebben. Smalle borstkas. Daarnaast heb ik ver ontwikkelde spieren en die liggen er dus dik overheen. Maar, Van Selms is een uitstekend arts. Ik heb me voor de 2e keer bij hem laten helpen en zou het zo weer doen. Ik weet ook dat het bij gaat om het geduld hebben.

Pas na 8 weken tot aan de 12 weken gan de protheses pas goed indalen. Is nu nog te snel dus om conclusies te trekken en al helemaal 10x per dag te kijken of ik al verandering zie. Ik ben pas 4 weken po!

Daarnaast heb ik goed nieuws van mijn arts. Ik mag nog 11 maanden wachten om te zien hoe het resultaat wordt. Wordt het niet mooi, mag ik dus altijd nog overnieuw. Maar iig nu dus even niet meer! Ik heb ook veel voor en na-foto's gezien van vrouwen waarbij dezelfde techniek is toegepast en een zelfde soort lijf hadden als ik waarbij het direct na de operatie niet goed uitzag een beetje zoals bij mij...maar na zo'n 4 maanden tot aan een jaar, zal het er uiteindelijk prachtig uit!

Ik wacht dus weer rustig af. ;-)

Vwb het bewegen van de protheses zou ik me ook niet zo druk maken. Ik veol het zelfs soms en de mijne zitten dus nog half onder de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat meid....ik heb je weer gevonden! Ik wist helemaal niet van het bestaan van dit forum.

Omdat ik hartstikke baalde dat het andere forum er al zo lang uitlag (en natuurlijk precies een week voor mijn eigen wissel) ben ik maar eens een beetje gaan googelen. Kom ik dus hier terecht en zie ik jouw naam staan.

Hoe is het met je? Borsten een al wat gezakt en draag je die vreselijke band nog steeds?

Ik ben inmiddels precies twee weken po. En ... so far so good.

Hoop snel wat van je te horen, ik zal regelmatig inloggen op dit forum.

Esj XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girly!!! :119:

Wat leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden! Ja balen he? Wat ligt NL er lang uit! Ik was ook direct aan het balen toen ik er niet meer op kwam. Heb toen gegoogled en dit forum gevonden gelukkig!

Met mij gaat het inmiddels goed meid. Zie linkje in mijn handtekening voor de foto's. Laatste (of de eerste die je ziet in het album) zijn gemaakt afgelopen weekend.

De veel te strakke band draag ik nog steeds 21/7. Moet volgende week ook nog. Dan heb ik er 6 weken op zitten en mag hij wat minder gedragen worden. Wel een opluchting! Maar mag nog geen bh dus zal nog wel even wennen zijn, van die strakke band naar niks...

Ik heb inmiddels alweer een nieuwe datum gereserveerd staan voor de volgende operatie. Ditmaal een tepelcorrectie. Is zover ik weet nog maar een kleine ingreep in vergelijking met de prothesewissel.

Jeetje haha, jij al 2 weken po! Vertel, gaat het echt goed? Pijn? Hoe ziet het er uit? Foto's? Verder alles goed? Echt fijn weer een bekende tegen te komen!

We schrijven. Leuk!

Liefs en beterschap!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet nog ff zoeken hoe het hier allemaal werkt, maar opzich wel overzichtelijk forum.

He moet zeggen dat het er echt een stuk mooier uitziet nu! Dragen van die kl* te band heeft dus toch zin.

Ik heb ff je stukje gelezen over je ingetrokken tepel (moet eerlijk zeggen dat dat op je foto's niet opvalt?).

Tsja het viel dus nog wel ff tegen om twee weken rond te moeten lopen met die lekke prothese.

Maar uiteindelijk was het dan toch 5 mei pfffff.

Maar goed, zoals je weet heb ik ze weer gewoon op de spier laten plaatsen, onder de borstplooi dit keer. EN....ditmaal geen drains HOERAAAA.

Ik heb dan ook alleen de dag van de operatie pijnstillers geslikt en daarna al niet meer.

Geen blauw plekje te zien, en de vorm is weer als vanouds mooi rond.

Volgende week woensdag terug om de hechtinkjes te laten verwijderen en dan zal het massageproces wel beginnen.

Ik moet zeggen dat het, in vergelijking met mijn oude protheses, een wereld van verschil is!!

Soms moet ik gewoon ff onder de dekens kijken s'avonds of ze er nog wel zitten. Want ze zijn zo ontzettend zacht al.......Maar dat had mijn pc al gezegt, dat deze niet te vergelijken zijn met de verouderde soorten protheses.

Al met al meid, is het me wederom ontzettend meegevallen.

Als ik hier een beetje alles door heb zal ik ook ff mijn verslagje schrijven. O enne foto's kan ik helaas nog niet maken, mijn digi camera heeft de geest gegeven. Ik moet dus dringend een nieuwe kopen maar heb nog geen idee welk merk ik nu het beste kan kopen. Ik had dus een Sony maar dat ding is eigenlijk niet lang meegegaan en was toch niet echt goedkoop, moet ik me dus nog ff in verdiepen.

Heb je trouwens nog oude "forummers" gezien hier? Trouwens toch belachelijk he! van dan BF-nl, volgens mij zijn ze nu al een maand uit de lucht.....lekker professioneel.....NOT.

Spreek je snel

Esj xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat je al wat verschil ziet op m´n foto´s. Ik zieze iedere dag dus is een reactie van 'buiten' altijd welkom. :rolleyes:

En die tepel is ook wel een apart geval... ik krijg m er zo uit zeg maar. Maar wanneer t warm is? trekt ie weer zo terug, hahaha...

Ik had er in mijn pubertijd geen last van. Ik heb erover gelzen dat er 2 gevallen zijn:

- de tepel is nooit goed ontwikkeld en is vanaf de geboorte terug getrokken;

- de tepel is niet goed ontwikkeld tijdens de pubertijd.

Bij mij is et anders. Ik kreeg er pas last van na mijn eerste borstvoeding periode...

Maar omdat het zo verholpen is en het helaas niet tegelijk kon met de prothesewissel ivm infectiegevaar, moet het maar zo. Ik kijk er wel naar uit. heb geen zin meer om me nog druk te maken over m'n borsten. Vond dit al een hele ingreep. Maar was hiervoor dan ook zeer tevreden met mijn borsten zoals ze waren...

Wel een ander verhaal bij jou he meis? Jeetje, wat zal het voor jou een opluchting zijn geweest. Ik heb lange tijd geleden een vriendin gehad met zoutwaterprotheses vaak voelen die ook wat minder soepel aan. Heb jij dus mooi geen last meer van nu en... Belangrijkste nog?! ze gaan niet LEKKEN!!! :wacko: Ja, bij mij was het gewoon een totaal ander verhaal. Mijn protheses voelden superzacht aan, mooie vorm borsten alleen begon je een beetje de randjes te zien en een rimpeling wanneer ik vooroverboog aan de kant van mijn arm zeg maar... ach. ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Er werd me destijds gezegd dat de protheses ongeveer 12 jaar meegingen dus na 11 jaar was het best een goed idee. Alleen balen dat toen ze er uit kwamen ze er nog zo perfect schoon uitzagen...

Maar met mij komt het nu langzaam aan ook goed. Ik ga niet meer opnieuw. Pff moet er niet aan denken meer...

ja dit forum is weer opnieuw uitvinden hoe het werkt allemaal. Maar lukt je wel. Ik ben er happy mee! Ik heb wel gelezen dat er meerdere zijn die eerst op t NL forum zaten en dta zullen er steeds meer worden, let maar op. Zelfs mijn arts vroeg zich af wat er met het NL forum aan de hand is. Hij gaf altijd commentaar op t NL forum, waar er vragen waren...

Die foto's komen wel. Leuk dta je er bent en ik ben blij voor je dat je je boobs weer terug hebt en je herstel zo voorspoedig verloopt!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patje...ja heb me vanaf het begin al een beetje "verbonden" met je gevoeld hoor hahaha, allebei secretaresse, beiden al een jaar of 10/11 protheses en nu nieuwe boobs!!

Hoop echt dat het voor jou straks net zo goed voelt als bij mij. Vraag me alleen (in alle eerlijkheid) af waarom jouw pc heeft gekozen voor achter de spier. Ik bedoel, ben tenslotte nog 2 jaar ouder dan jij maar mijn pc koos toch weer voor de spier.

Moet daarbij ook zeggen dat mijn "oude"' proteses nog prima zaten. Was die rechter niet lek gegaan, hadden ze nog jaren netjes kunnen zitten.

Naast mij (na de operatie) werd een vrouwtje wakker zeker 15 jaar ouder dan ik....ook weer voor de spier.

Heb het er net nog met mijn man over..........zoveel pc.s............zoveel wensen en nazorg.........

Kussssssss ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ja, heb dat ook hahaha, herkenning! Lekker he?! Weet je, voor de spier zaten ze al die jaren prima. Tot ik de laatste jaren flink was gaan trainen en je dus de protheses (weliswaar in een bepaalde pose) ging zien. Ik word er niet jonger op en dus mijn huid dunner. Vandaar dat mijn arts dacht we plaatsen hem half onder. Zodoende zie je aan de bovenkant de prothese niet meer. Pas onder de tepel, maar daar zie je eigenlijk nooit de randen.

Ik weet het; niet altijd ligt het aan de leeftijd. Bij mij is het een combi van factoren.

Ik heb vertrouwen in mijn arts. Hij heeft al zoveel jaren ervaring en hij heeft m'n eerste borstvergroting ook geweldig gedaan. Ik wacht af. Het gaat er steeds beter uitzien. Inmiddels ben ik zover dat het een jaar wil geven. Binnen een jaar moeten ze de juiste vorm hebben. Mijn arts is het daar mee eens. Is dit niet het geval? Dan zal ik terug gaan. Opnieuw, dan maar meteen een maatje groter. Denk aan 520 cc RTX (hoog profiel) op de spier dus...

Dan moet het wel op de spier. Maar ik baal daar een beetje van, omdat de voordelen van het plaatsen tussen de spier daarmee weg zijn en ik voor niets ben geweest. Nu zegt mijn arts, als de vorm ok wordt kan ik heel lang met deze protheses rond blijven huppelen. Wanneer k weer voor de spier ga, zullen ze sneller zakken en zal ik ook stevige bh's moeten dragen. Daarnaast is de kans dan groot dat je de protheseranden weer gaat zien bij mij....

Nee, ik wil dit graag afwachten. Ik hou al helemaal niet van bh's, hou er niet van wanneer het knellend zit. Oke, wel wanneer ik werk, maar meer omdat het moet. :rolleyes: Ik heb inmiddels veel voor en na foto's gezien en ik ben wel redelijk overtuigd dat het goed kan komen. De protheses moeten nog indalen. Duurt nog weken. De arts zegt tussen de 8 en 12 weken. Zover ben ik nog niet.

Ik zie de arts 9 juni en laat hem dan het resultaat zien. Op 14 juli heb ik mijn tepelcorrectie. Dan zien we na 3 maanden weer verder. Maar weet je, ik kan het nu eenmaal niet terug draaien. Als ik voor de spier zou hebben gekozen, zou ik uiteindelijk als de protheses weer zichtbaar zouden worden balen dat ik niet voor anders had gekozen. Werkt bij iedereen anders... Beetje jammer dat mijn spieren zo ver ontwikkeld zijn. Hierdoor heb ik die bulten zitten op mijn borst. Dat is het grootste probleem, dit zal met de prothese moeten zakken lijkt me.

Ik hou het in de gaten. :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.