Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey daar, :rolleyes:

Ik ben Pat. Ik ben 37 jaar. 11 jaar geleden heb ik een bv laten doen door dr. Van Selms in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam. Na 2 kinderen te hebben gekregen en lang borstvoeding te hebben gegeven waren mijn borsten leeg. Ik kreeg 340 cc op de spier en was daar heel happy mee. Ik ginsg van een inmiddels lege B cup naar een volle D cup. Ik wist dat ik uiteindelijk een keer terug zou moeten voor een prothesewissel. Nu is het dan zover. Ik heb niet echt last van pijn, maar mijn rechterborst is iets harder en ik voel de prothese vaker zitten, vooral als ik op mijn rug lig. Dan blijft mijn borst omhoog. :blink: IK ben 17 maart bij dezelfde arts langsgegaan en heb met hem de beslissing genomen dat het tijd wordt voor de nieuwe operatie. Het wordt opnieuw een bv. Ditmaal zal hij een mc Ghan prothese TRF 450 dual plane plaatsen. Ik zal dan van een volle D cup nu naar een DD of E cup gaan. Hel lijkt enorm groot, maar het staat mij wel. Ik heb de bouw ervoor. Ben wel slank maar heb best heupen en herdoor is het zandlopemodel er wel, wat ik zelf heel mooi vind.