Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Pfffffffff meid natuurlijk komt het goed..........je hebt een goede pc met veel ervaring, dus ga idd uit van zijn expertise....en ik geloof het persoonlijk ook hoor!!!

Geef het even de tijd...........komt goed, niet aan twijfelen!

Dat ik af en toe met vragen kom.........ach das normaal van een mede-protese-wisselende hahahaha.

Nee hoor meid, heb er alle vertrouwen in dat jouw pc voor jou de juiste keuze heeft gemaakt!

Tis alleen een beetje jammer dat jij langer moet wachten op het uiteindelijke resultaat.

Maar is het zover..........dan trekken we samen een flesje open en roken een sigaretje erop!!!!

Kusssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey girly,

Hoe gaat het nu met je? Je boobs zien er vast al prachtig uit?

Ik heb even niets van me laten horen. K geniet van het heerlijke zonnetje. Morgen weer werken dus nu nog even rust. Ik merk wel dat mijn herstel nu ook vordert. Ik heb alleen nog een stekende pijn die maar langzaam weg trekt bij het wakker worden. Het zit precies tussen mijn borsten en drukt naar achteren (ribben)? naar mijn rug. Ik heb daar ook last van wanneer ik op mijn rug lig of al helemaal slaap. Misschien ben ik in mijn slaap dan toch nog een keer op mijn rug gedraaid...

Maar verder gaat het zienderogen beter. Heb sinds dit weekend mijn borstband niet meer 21/7 om. Alleen wanneer ik iets onderneem wel. Maar het allerbelangrijkste?!! De vorm wordt steeds MOOIER! :rolleyes: Ben er zo blij mee! Pffff... wat een opluchting! Ik ga van het weekend weer foto's plaatsen.

Moet nog wel even wennen aan het niet roken zucht... draag nog pleisters. Ff volhouden maar. Dan kan ik over een maandje helemaal zonder nicotine gerust afwachten tot ik 14 juli geholpen wordt aan m'n tepel.

En als ik dan klaar ben? Geef me nog een maandje... maar dan steken we die sigaret op en drinken een champie op onze nieuwe Boobs! :123:

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid,

Ik was zelf ook even lekker een paar dagen weg met mijn gezinnetje, heerlijk !

Moest alleen een autorit van 3 uur maken ongeveer op de helft heb ik toch bij iedere hobbel in de weg mijn rechterborst maar even vastgehouden hahaha. Maar ja wat wil je, net 2,5 wk po had ik ook wel verwacht een beetje last te krijgen tijdens de rit. Op de terugweg trouwens ging het weer veel beter.

Jeezzzzz wat een zelfbeheersing heb jij zeg :35: kan ik van mezelf niet zeggen hoor :blush: ik rook gewoon en drink ook mijn wijntje en sporten ben ik ook niet zo'n held in hahaha. Ja ik doe het wel ... maar niet van harte. Ben blij dat ik genetisch geluk heb en dat ik geen aanleg heb om uit te dijen hahahaha.

Mijn boobs zien er inderdaad mooi uit. Ik doe iedere dag ff een uurtje zonder bh (dat deed ik de eerste keer ook) ff lekker luchten zeg maar en dan blijf ik ook steeds maar kijken hahaha.

Woensdag moet ik naar de kliniek om de hechtingen te laten verwijderen, dan ga ik dus ook voor het eerst weer mijn autootje starten na drie weken. Ben benieuwd hoe dat gaat?

Verder lig ik heel af en toe even lekker op mijn zij. Daar wordt ik dus echt gek van, van dat rugslapen pfff.

Als ik weer eens wakker ben en ik kijk naast me en zie mijn man lekker op zijn zij liggen ggrrrrrr.

Maar goed...ik ben al bijna over de helft. Nog een weekje of drie en dan kan ik mijn normale leventje weer helemaal oppakken. Mag al met al niet klagen dus..................en dat doen we dan ook niet ;)

Kuzzzzzzz :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hee pat,

Ze zijn nu al zienderogen verandert!

Ze zijn al heel mooi aan het worden.

Ik denk dat je niet meer terug gaat!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

9 juni as moet ik terug voor controlle. Ben dan 7 weken po. Ik ben zooooow benieuwd hoe m'n borsten er dan uit zien, maar al helemaal naar de reactie van Van Selms. Lijkt me dat hij er kijk op heeft en me wel voorzichtig een voorspelling durft te doen of het goed komt ja/nee.

Maar ik zie de hem natuurlijk ook 14 juli als ik ga voor die tepelcorrectie. Dan ben ik precies 3 maanden en ik denk dat we er dan wel uit zullen zijn. Maar ik heb al met hem afgesproken dat ik pas na de jaarwisseling als ik al opnieuw ga, op consult kom. Ik wil er gewoon zo lang mogelijk over heen laten gaan...

Het gaat nu gewoon nog maar om een kleine bolling op een vreemde plek wanneer je mijn borst van opzij ziet...

Ben zo blij met zoveel positieve reacties van jullie meiden!

Jij ook dank Mols!!!!

Ik plaats volgende week weer nieuwe foto's.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Hoe was je nacht? hihi.. ik zit hier echt half slaperig op te werk. hahaha. wat een onweer! Ik lag er al tijdig in, maar was om 12 uur nog wakker. Toen begon de ellende, bliksem en klappen donder volgeden elkaar, tot diep in de nacht. Iedere 2 uur werd ik wakker! Toen om 6 uur vanmorgen de wekker ging dacht ik een dat ik opnieuw geopereerd was, pffff... net een houten plank was ik...

Maar ik las dus dat je je verslagje hebt getypt. leuk. waar kan ik m lezen? Heb je m geplaatst bij de operatieverlagen? Moet ik trouwens ook nog steeds doen, een verslagje typen.

Ik ga er nu maar naar op zoek. leuk.

Hoe gaat het nu met je? Ik lees inmiddels veel van je op t forum.

Liefs en een fijne dag!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogge Pat, pffff wat een beestenweer vannacht he!

Ik ging om een uur of twaalf naar boven en sliep ondanks het gerommel en de flitsen redelijk snel in.

Om een uur of vier brak hier vannacht echt de hel los. Jeeeezzzzz lang geleden dat ik zo'n noodweer heb meegemaakt. Het duurde ook niet lang of mijn zoon stond naast ons bed hahahaha. Die lange lummel tussenin dus.

Mijn man nog ff snel naar boven om te kijken of alles goed dicht was en toen met zn drieen een half uurtje wakker gelegen tot het ergste voorbij was.

Hmmmm mn rozenplanten zijn wel hier en daar van de schutting en muur afgekomen, dus die mag manlief als het droog is weer mooi even vastzetten.

Dat je me ineens zoveel op het forum ziet komt omdat ik nog lekker een paar daagjes niet hoef te werken hahaha.

Dus eigenlijk zit ik de hele dag tussen de klusjes door op dit forum te lezen.

Dat is straks natuurlijk weer afgelopen, dan zal ik gewoon zo nu en dan tussendoor even inloggen.

Gisteren heb ik weer mn pleisters erafgehaald (ik was gaan douchen, dat mag officieel morgen pas) tot mijn schrik heb ik ze allemaal al opgemaakt. Nu heb ik dus maar gaasjes erop met een stukje leucopor erover.

En eigenlijk zit dat best lekker.

Onder mijn rechterborst zie ik twee kleine korstjes en die bh band gaat dan op een gegeven moment toch wat irriteren. Maar nu is dat gaasje natuurlijk een lekkere buffer.

Zal wel blij zijn als morgen die vier hechtingen eruit gaan, op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat ze een beetje gaan "trekken" nou ja nog één dagje en dan is dat ook weer voorbij.

Nou meid, werk ze vandaag!

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat, druk gehad vandaag?

Hoe voel jij je vandaag, ik heb duidelijk toch iets te veel gedaan mijn rechterborst brand en voelt zwaar...pffff je wordt ook gelijk teruggefloten he! als je iets te veel doet.

Maar goed, rustig avondje van maken dan

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Ik zit tussen mijn werkzaamheden door steeds ff snel te leze4n op t forum, hihi... Ik werk als secretaresse van een directeur-generaal op een megadrukke directie. Moet zegen dat het werk weer prima te doen is. Maar je maakt zo snel bewegingen, waarvan je weet dat ze mogelijk toch net iets te veel zijn...

Ik heb al van alles gevoeld. Gisteren was ik 6 wkn po. Vanaf gisteren draag ik de band dan ook niet meer op t werk. Maar doe m nog wel direct om en niet meer af als ik thuis kom in de avond. Ik maak lange dagen 4 x 12 uur onderweg. Dat betekent dat ik de band dus ook 12 uur niet en 12 uur wel draag. (wel is dus ook snachts). Ik heb nog steeds het gevoel dat het dragen van de band me helpt. De vorm wordt steeds mooier! Zo blij mee!

Maar de pijntjes die ik nog voel zijn er ook. Van scheutjes in mijn borsten tot een trekkerig gevoel aan de zijkant onder (bij mijn hechtingen). Mijn tepels die soms heel gevoelig zijn. Tot een zeurderige stevige pijn tussen mijn borsten. Als ik lig ook op de zelfde plek op mijn rug. Alsof er en stok door mijn lijf zit op die plek, zucht.

Maar het gaat wel steeds een beetje beter. Ben zo benieuwd wat de arts zegt als ik de 9e bij hem kom. Mijn borsten lijken ook ineens groter en voller te worden! Hahaha, ik dacht steeds wanneer ik dit las bij anderen, van tsja... ik weet het niet. Maar bij lijkt het ook. ze worden ook gelukkig wat zachter al. Ja, begin elke dag trotser te worden! :rolleyes:

Van een branderig gevoel zoals jij beschrijft heb ik eigenlijk geen last. Ook nog niet gehad, wel dat m'n ribben zwaar hebben geleden. Als ik onder mijn borsten mijn ribben voel, oei... Maar dat zal wel met de plaatsing te maken hebben nu...

Al met al, zal het jou ook opvallen dat het toch wel anders is wat wij meemaken he? De meesten hier op t forum krijgen voor t eerst borsten. Zij zijn zo blij! Ik herken me er precies in, maar van 11 jaar terug... Nu ben ik alleen maar aan het hopen dat ze net zo mooi of mooier zullen worden... hahaha, gek toch wat we allemaal meemaken!

Fijne dag en doe voorzichtig aan!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat meid, waar zat jij de hele dag....heb je gewoon gemist hahahah.

BTW wordt het niet eens tijd dat jij je verslagje maakt..............of is het al te lang geleden......

Persoonlijk denk ik dat jouw verhaal weer veel kan betekenen voor alle BV-ers in Spé!

Lekker dagje gehad? Ik niet..........pffffffffff kon niet op gang komen hoor hahaha.

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

K was aan het werk. T was te druk om te reageren. Iedere keer wanneer ik iets wil schrijven staat er wel weer iemand naast me die iets van me wil... Erna eindelijk een keer vroeg naar huis. Mijn zoon kwam terug van een korte werkweek. Heb hem opgepikt van de trein. Die ligt nu meteen lekker te maffen en dus heeft mama eindelijk ff rust! Hihi...

Ik moet idd nog m'n verhaal schrijven. Het is idd wel een beetje laat, haha... nou ik zal kijken. Jouw verhaal was wel heel goed geschreven. Wie weet kan ik iets toevoegen.

Ik heb volgende week dinsdag mijn controlle na 8 weken dus. Ben zo benieuwd hoe Van Selms m'n borsten er nu uit vind zien!!! Spannend! zelf ben ik steeds meer tevreden. I love them! Maar ja... je ziet nog wel een klein beetje van opzij die bolling. Het is echt minimaal. Maar toch... Ik zal nog niet al te enthousiast reageren. Maar van voren vind ik ze zo mooi! hahaha en ze lijken te groeien! wat zijn ze groot! Ik kan mijn beiden handen om 1 borst vouwen! hihi... Ik weet dat ik zijn reactie heel belangrijk vind, maar denk zelf dat ik echt niet meer opnieuw ga. Het laatste beetje indalen komt ook goed!

Wat een gedoe was het wel. Zoveel onzekerheid. Wilde alleen maar blij zijn.Ik draag nog steeds graag mijn band. Heb m nu ook om. Meestal zodra ik thuis kom en de hele nacht nog. Dus zo'n 12 uur per dag wel. Wil zo graag dat die laatste bolling nog verdwijnt en die band heeft denk ik veel geholpen. Ik had van het weekend nog foto's gemaakt, maar je ziet te weinig verschil, dus heb ze niet geplaatst. Ik wacht nog wel een paar weken. Plaats ik bijvoorbeeld nu enkel nog iedere maand ofzo...

Als ik volgende week bij m'n arts ben zal ik hem vertellen over dit forum. Wellicht wil hij hier wel forum-pc worden. Dat was hij ook op het NL voor een lange tijd. Hij vertelde dat hij het ook jammer viond dat het er uit lag. Nog steeds vreemd overigens. Maar ben inmiddels echt gewend aan dit forum. Is wel een beetje een verslaving geworden haha...

Nou fijne avond nog girl, of lees je zo nog wel ergens! :rolleyes:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat, ben overtuigd dat het echt goed gaat komen met je borsten hoor!! Maar wat moet ik lachen jij twee handen om één borst, ik heb in vergelijking met jouw kleine tietjes hahaha. Maar meer dan tevreden hoor.

Jij bent ook groter dan ik, ik ben 1.63 lang en weeg zo'n 55 kg. Niet zo groot dus, dus grote borsten zouden mij niet staan. Bovendien vind ik dit (wat ik nu heb ) al ENORM hahaha.

O ja ben dus zeker 2 kg aangekomen in de laatste vier weken, dus sommige foto's vond ik ughhhh , die heb ik dan ook niet geplaatst hahaha.

Straks als ik (verplicht) weer aan het sporten ben, vind ik het niet meer zo erg. Maar ieder kilootje zie je gelijk bij mij pfffffffff.

O ja, en nu kwam jij ook in een schermpje bij mij.....geinig he!

Kusssssssss ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... :unsure: zit nog even te verzinnen waar ik mijn operatieverslag zal plaatsen= Eigenlijk is het wellicht meer iets voor bij de prothesewissel? maar jij hebt daar niet voor gekozen, Mols ook niet... Tsja... FF zien nog maar. Dan wil ik eigenlijk ook nog de gallerij aanvullen, maar is nog wel een puzzel erbij geloof ik... Volgens mij heb ik je toegevoegd? Ff kijken ook... hahaha, leuk dit!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik vond die "Prothesewissel"nog zo leeg dat ik daar niet voor gekozen heb.

Ja je hebt me toegevoegd, was gelijk verbaasd over het aantal "vrienden" dat jij hebt duhhhhhhh.

hahahahha.

Tsja en die gallerij, ben ik gister ook nog mee aan de slag gegaan, maar na die x "kan de pagina niet weergeven" heb ik het voor even opgegeven. Was al blij dat ik uberhaupt foto's heb kunnen uploaden (thanks to you)

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen; ik ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit? Oke, aangespoord door mijn inmiddels borstenfoum-vriendin!

Hier komt dan eindelijk mijn verslag. Geplaatst onder topic; prothesewissel, want dat was het echt. Maar... het was tegelijkertijd een borstvergroting en dit maal ook een hele andere ingreep...

Terug naar waar het begon. 11 jaar geleden 25 mei 1998! :rolleyes: Wilde ik na jaren wikken en wegen, na veel info te hebben ingewonnen over borstvergrotingen de sprong wagen. De belangrijkste redenen waren voor mij wel dat ik na het barenvan 2 kids en de hele borstvoedingsperiode erna niet veel meer over had gehouden van ooit een prachtig gevulde paar borsten. Een vriendin had me mijn pc aangeraden. Destijds kreeg ik 340cc ronde geruwde sillconen protheses op de spier. Ik ging toen van een lege b-cup naar een volle D. Was er heel gelukkig mee.

Jaren erna happy geweest. Nooit ergens last van ondervonden. Maar ik wist dat ik na 10 of 12 jaar terug zou moeten. Destijds kreeg ik het advies mee na die periode een wissel te doen. Ik merkte vanaf een jaar of 2 geleden na veel fitness dat ik soms de protheses voelde zitten. Ik voelde de randen soms overduidelijk en wanneer ik voorover bukte kon ik rimpeling zien langs de zijkant. Niet zo fraai dus. De protheses waren destijds superzacht en dat was iets wat ik me wel realiseerde, de protheses van tegenwoordig zijn vaak toh wat stugger. Mijn borsten zouden dus een metamorfose ondergaan... Tsja en ik was er zo gelukkig mee!

Ik heb er dus ook wel even over na moeten denken, maar voelde dat k toch eens de stap moest wagen. Ik ben in maart '09 op consult gegaan bij de zelfde WONDERdoc :105: die me destijds ook geholpen heeft. Dr. Van Selms in de Jan van Goyenkliniek dus. Hij was nog niets verandert haha, maar hij herkende mij zelfs ook nog. Leuk! Ik vertelde hem dat ik een prothesewissel overwoog en hij knikte dat dit het beste besluit was. Zeker gelt op het termijn en hij idd de protheserand zag.

Mede om die laatste reden kwam hij met een voor mij nieuwe techniek op de proppen. Hij vertelde dat als hij zou wisselen, het waarschijnlijk mooier/ natuurlijker zou ogen wanneer hij dual plane zou plaatsen? Say what?! hahaha... Hij vertelde na wat pas en meet werk dat ik eerst een prothese mocht uitzoeken. Ik wilde half hoog profiel, gerwuwd van Mc-Ghann (of Allegen nu dus) en ik zocht naar een leuk maatje. Hij kwam met iets veel groters! 450cc. Ik vond het joekels! hahaha... maar ook wel weer heel leuk dat ik dus ook groter kon gaan. Helemaal nog niet bij stil gestaan. Dacht enkel aan een wissel...

We kozen dus gezamelijk voor de 450cc en hij begon uit te leggen hoe hij dit wilde gaan plaatsen. Eerst zou hij via de bestaande snede (of ik moet zeggen litteken) onder de borst naar binnen gaan om de oude protheses + het eventuele kapsel. Erna zou hij plaats maken tussen de spier en dus zou hij de grote spier open snijden om ertussen ruimte te maken (pocket) voor de protheses. Maar hij waarschuwde me ook. Hij zei dat dit een veel pijnlijkere ingreep zou worden. Dimaat moest hij 2 operaties uitvoeren. Het verwijderen van de oude en het plaatsen van de nieuwe. Bovendien moest hij dit keer een plekje maken onder de spier en dus ook in me snijden. Ik ben ook ouder geworden. Ook daarbij merk je dat je genezing minder soepel verloopt. Maar hij wist zeker dat het wel uiteindelijk veel mooier zou worden bij me. De protheseraden zou je niet meer kunnen zien, zeker niet aan de bovenkant omdat de prothese tot aan de tepel onder de spier verdwijnt, maar het oogt ook nog eens natuurlijker doordat de bolling aan de bovenkant wegvalt onder de spier.

Zo het geschiedde...

14 april in alle vroegte opgestaan en aangekleed. Enkel een huispak dat ik speciaal voor de ingreep had gekocht. Nog een dure sportbh aangeschaft via internet besteld, die net op tijd was binnen gekomen dus die moest ook mee en op weg. Mijn vriend bracht me en zou me ook weer thuis brengen en gedurende mijn herstel voor me zorgen. Wel een gerust idee. Ik had 3 weken vrij van werk. Dat kwam goed uit bleek later!

Eenmaal aangekomen bij de kliniek waren we samen met een ander stel de eerste. We waren er iets eerder, maar ik had files verwacht en die bleken er nog niet te zijn. Om 9:00 uur zou ik aan de beurt zijn. Helaas werd het andere meisje eerder opgehaald en zat ik nog wat langer te wachten. Ik was zo zenuwachtig!!! Ook al had ik het al eens eerder meegemaakt, het was nu helemaal opnieuw. Toen ik werd weggeroepen, was het ook gedag zeggen tegen mijn vriend. Die zou terug naar huis rijden en me later ophalen.

Ik mocht me omkleden en bloeddruk werd gemeten. Te hoog. Maar dat was bij bijna alle meiden. Nogal logisch dacht k nog! hahaha... De arts kwam langs en we bespraken nog even door wat er ging gebeueren. Ik werd weer mooi beschildert en er werden 'voor' foto's gemaakt. Toen was het zover. Ik werd opgehaald en mee genomen naar de ok. Vanaf dat moment was het liggen, prikkie en weg was ik hahaha...

Toen ik bijkwam zaten ze er. Geloof ik hahaha. Ik weet nog dat ik dacht, wat voelt het verdoofd. Ik lag in de uitslaapkamer. Het meisje naast me dat eerder dan ik geholpen was zei: "ik moest zo om je lachen! Toen ze je vroegen hoe het met je ging bij het openen van je ogen zei jij: ik ben zooooooow STONED! :rolleyes: " hahahaha... Ik lag te rillen. Ik kreeg al vrij snel pijn. een pil en een jasje verder ging het beter en sprak ik honderduit. Ik heb mijn arts nog heel eventjes gezien. Hij zei dat alles goed was gegaan. 450cc TRF van Allergen is bij me geplaatst. Ik was zo beneuwd!

Niet veel later mocht ik bellen naar huis. Ik vertelde dat ze er zaten en dat k einde middag mocht worden opgehaald. Ik was blij, maar ik voelde me zo verschrikkelijk stijf en had moeite met praten, mijn ademhaling ging zwaar. Ik voelde m'n ribben dacht ik en ik merkte eigenlijk al meteen dat dit om een hele andere ingreep ging als de ingreep die ik ooit had gehad... Ik had 2 drains (iedere borst 1) en een morfineflesje (drain) in het midden voor iedere borst een slangetje. Jeetje ik zag er niet uit. De arts had me volledig ingetaped! Enkel mijn tepels zag je. Dat zag er sneu uit hahaha.... Nee, het was niet leuk.

Ik mocht naar buiten, op naar de auto, wat een ramp. Even gaan zitten. Pfff waar zijn die buikspieren wanneer je ze nodig hebt! hihi... en die bochten!!! Neeee.... auw, wat een k-gevoel! Eenmaal thuis aangekomen veel pijnstillers genomen! Veel wakker geweest de eerste nachten! Wat een crime die drains! Loop je met 2 wondvochtflessen. Ik wilde niet dat mijn vriend m'n kont af zou moeten vegen! Neeee, dat nooit! Maar oow wat was ik zielig! Ik legde dan mijn flessen in het fonteintje als ik een plasje moest doen. De echte boodschap bleef trouwens een paar dagen uit. Dus mijn vriend hoefde m'n kont niet te vegen! Joepie! Ik werd gek, alleen de gedachte al! Hahaha... ik zat helemaal verstopt de eerste dagen. Ik hield ook verschrikkelijk veel vocht vast! Mijn buik was mega!

Maar uiteindelijk mocht ik na 2 dagen de tape laten verwijderen en de drains mochten er ook uit. Niet op de ouderwetse manier, door hardhandig te trekken, oei wat een pijn van lang geleden, nee, ze haalden het vacuum eraf en konden ze heel voorzichtig de buisjes verwijderen. wat een meters! hahaha... maar gelukkig geen pijn. Ooow wat balen dat ik dat niet eerder wist. Had me van te voren zo druk gemaakt, dat ik gewoon bijna lag te huilen toen ze zo ver waren. Viel me dus alles mee. Erna zag ik mijn borsten voor et eerst. Ik schrok me dood! Maar gelukkig ben ik inmiddels 7 weken po en is de vorm zoveel mooier geworden. Maar dat bewuste moment, nee, ik vond ze zoooooow verschrikkelijk lelijk!

Rest van mjn herstel kun je veelal lezen in mijn voorsteltopic: Pat* Jan van Goyenkliniek dr. van Selms 14 april '09

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat meid, wat een verhaal! Dat bedoelde ik dus, weer een wijze info les voor degene die na je komen.

Je hebt het zo veel moeilijker gehad dan ik met je wissel. Maar goed, misschien houd jij het dit keer ook langer vol met je protheses??????

Als ik jouw verhaal zo lees denk ik ... Never splitt pocket duhhhhhh. Ik was dit keer al zo gelukkig dat ik geen drains had hahaha.

Toch goed van je Girll dat je je verhaal hebt opgeschreven ik weet zeker dat heel veel meiden er wat aan hebben.

Kusssssssss je forumdinnetje XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Forumdinnetje! :rolleyes: Het lijkt me top wanneer k iets heb kunnen toevoegen met mijn verhaal. Dat vond ik met jouw ervaring net zo goed!

Ik denk dat ik niet precies meer kan beschrijven wat ik heb gevoeld. Er is vast een boel wat ik nog niet heb beschreven...Wel weet ik dat ik heel veel pijn heb gehad. Ik voelde me letterlijk de eerste 2 weken gehandicapt! Ik kon niets... Deuren openen ging zwaar en langzaam, maar een glas pakken? Nee, dat ging de eerste week bijvoorbeeld helemaal niet. Mijn vriend heeft de volledige zorg voor mij op zich genomen. Hij gaf me drinken met een rietje, voerde me en kleedde me om, hij heeft me gedouched, mijn haar gewassen. Tsja, ik werd GELUKKIG bij alles geholpen. Kon het gewoon niet alleen! Zeker 3 weken niet terug aan het werk en nu nog steeds vaak steekjes voel en mijn rust in acht moet nemen. Ik weet het niet, wanneer ik alleen was geweest, had ik het denk ik niet gered.

van te voren hoorde ik al dat ik meer pijn zou krijgen. Dat de morfine maar voor de eerste 24 uur zou zijn en dat ik dat moest aanvullen met wat pijn-medicatie die ik had meegekregen van de klniek. Maar ik wist ook dat dxe morfine alleen in mijn borsten zzou komen en niet mijn ribben, mijn rug, mijn spieren! Het oneindig moeten liggen op mijn rug en niet omhoog kunnen komen uit mezelf, die dingen lees je meer terug. Maar, eerlijk, ook al heb ik tot voor kort ook nog de zorg gehad om de vorm van mijn borsten, de angst dat ik wellicht nog een keer terug zou moeten om weer opnieuw een wissel door te maken, ik begin verliefd te worden op mijn meiden.

Ik vind ze zo mooi! :109: Ik voel ze iedere dag zachter en beweeglijker worden. Ze lijken meer op dezelfde hoogte te blijven tot nu toe. Hiervoor hing m'n ene borst een 1.5 cm lager dan de ander... Ja, als het herstel zo blijft gaan en ik hoef niet meer opnieuw? Dan hoop ik er op dat ik er nog tig jaar mee rond mag blijven lopen! Maar dat hopen we voor jou ook. 1 ding is zeker; deze methode was bij mij noodzakelijk, bij jou kon het goed op de voor jou bekende manier. Beiden zijn uitstekende methode en bij ieder lijf zorgvuldig gekozen.

Ik hoop erop dat we nog heel lang en heel gelukkig met ze mogen pronken!

...en voor de rest van jullie forum-girlz; "lees je goed in!" weet wat je wil en als het even kan, ga ervoor! Het is wanneer het eenmaal zit, zo de moeite waard!

:71: With Love

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.