Ga naar inhoud

Mijn vriend wil niet dat ik een borstvergroting krijg :-(


Margot1988

Aanbevolen berichten

Ik heb het hem vrijdag verteld. Vanaf gisteravond kan hij weer enigzins normaal doen.

Heel gemeen want hij blijft zeggen dat ik mezelf belangrijker vind als onze relatie. Ik ga bij hem weg als ik dat laat doen. Waarop ik gezegd heb dat dat zijn keuze is en niet de mijne. Zijn gevoel is nu al minder zei hij, omdat zogenaamd mijn imago naar de knoppen is. 

Heb hem wel laten schrikken, want vrijdag avond zei hij dat hij liever terug naar zijn werk wilde rijden. Waarop ik reageerde wat hem tegen hield. Hij had geen geld voor benzine, dus ik pakte mijn portemonnee, legde 40 euro voor zijn neus, en zei dat hij het mocht houden!

Zoals verwacht is hij niet weggereden. Wel moet ik continu aanhoren hoe walgelijk hij het vind, en dat het zo tegenvalt van me. Over welk onderwerp we ook praten, krijg continu een opmerking dat alles beter is dat die 'vieze dingen'.

Dus ja, hij weet dat ik het door ga zetten, wil er verder niks van weten. Had em ook gevraagd of hij mee wilde op de dag van de operatie, maar ook dat wil hij niet. Dus gaat 1 van mijn lieve zusjes mee.

Gezellig is het nu niet, maar hij weet in ieder geval de waarheid dat ik het hoe dan ook door ga zetten. En moet zeggen dat er daardoor toch wel een druk van me af is nu. En wat hij er verder over zegt doet me ook niet zoveel. Ik weet waarom ik het wil, en dat ik het graag wil. Wat hij ook zegt: ene oor in, andere oor uit. Want wil hem de keuze geven om dit samen te doen, en samen kijken wat we mooi vinden, maar kan dat ook makkelijk alleen ;-)

Dus ondanks de vervelende opmerkingen, voel ik me toch prima! En als hij kiest om bij me weg te gaan, is dat zijn eigen keuze. En ik ben niet egoïstisch omdat ik dit door zet! Met of zonder zijn steun.

Liefs margot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Je bent inderdaad niet egoistisch omdat je dit doorzet. Je hebt er keihard voor gewerkt. Goed van je dat je min of meer een weerwoord had vrijdag door benzinegeld voor hem weg te leggen. Denk dat ie daar toch wel een beetje van geschrokken is.
Maak met het consult foto's van de passessie , die kun je dan nog aan hem laten zien (als ie nog niet weggelopen is bij je). Hij kon geloof ik niet mee op consult he. Dat was misschien wel beter geweest omdat hij dan met eigen ogen kan zien en de protheses kan 'voelen'.  Maar als het niet gaat , dan gaat het niet.
Jij komt er wel , met of zonder hem!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh @Margot1988 wat ben je een sterke vrouw! Je mag trots op jezelf zijn dat jij voor jezelf kiest! Er zijn genoeg meiden die gezwicht waren voor de gemene woorden van een man.

En ook een hele mooie actie met dat geld op tafel leggen.  En laten we hopen dat hij het eind resultaat wel mooi vindt en dat hij zich uiteindelijk bedenkt.

Gelukkig heb je hier een fijne achterban op deze website :D

De grootste zure appel heb je doorheen gebeten. Hoeveel dagen nog tot je operatie?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend: operatiedatum nog niet bekend. 17 februari heb ik het consult. Ik hoop dat hij dan al begin Maart een plekje heeft voor de operatie ;-)

@motormuisje: tja, tis moeilijk. Aan de ene kant denk ik precies hetzelfde als jou! En toch wil ik die stap niet nemen. Ik leer er ook wel mee omgaan, en het is echt niet dat ik alles pik. Durf wel goed men mond open te trekken. Maar ik snap het wel. Als een iemand bijvoorbeeld zo praat tegen men vriendin of zus: zou ik haar ook zeggen: dit moet je niet pikken, idioot dat ie is hahahaha. Dus toch accepteer ik het, als het tegen mij is, wel....terwijl als ze precies hetzelfde doen tegen een ander: snap ik niet dat ze het accepteren...wat zijn mensen toch rare wezens af en toe hahahahaha.

Maar hij beweert tot de laatste minuut nog steeds: als ik dat laat doen, ben ik hem kwijt. Dus misschien moet het dan maar gewoon zo zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik vind het heel knap dat je het toch al aan het begin van het weekend verteld hebt. En je actie met dat geld voor benzine op tafel leggen, top! :35:
Jij bent volgens mij een stuk sterker dan je zelf wilt geloven.... Maar! Meestal is het zo, dat eerst de buitenwereld dat gaat zien, en dan pas jij zelf. Dus dat komt wel goed. 
Het is zo goed dat je voor jezelf kiest, ook al zal dat misschien een hele verandering in je leven teweeg brengen... Als hij je niet neemt zoals jij bent en wilt zijn, dan is hij je niet waard. En je weet dit wel, en je voelt dit wel, maar ik snap dat het een hele grote stap is om dan zelf bij hem weg te gaan..

Het is beter te verkroppen als hij er een punt achter zet, want dan hoef je jezelf nooit te bedenken of hij anders misschien wel bij je gebleven was.. Maar... vergeet niet je zelfrespect ;)

Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen, maar laat je niet manipuleren.. Ook al kijk je er nu redelijk nuchter tegenaan, als iemand waarvan je houdt zulke gemene opmerkingen plaatst, dan raakt je dat ergens toch... 

Sterkte met hem! hihi.
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margot, 

je doet t hartstikke goed hoor, blijf deze weg volgen. En wat je vriend betreft...dat heeft tijd nodig. Er verandert vanzelf iets mar idd hou je zelfrespect in acht...Volgens mij ben je er dan ook ineens klaar mee net zoals je ineens je gewicht zat was. Zo werkt dat nou eenmaal.

^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

Even een update: hij heeft gister avond onze relatie beëindigd. Hij wilde eerst uitstel van een half jaar, maar weet van mezelf: uitstel is afstel. Heb nu het geld en als ik dit nu niet doe krijg ik eeuwig spijt...want dan gebeurd het gewoon niet meer. Voel me ondanks alles wel egoïstisch tegenover hem :-(

Vanmorgen begon hij al wat terug te krabbelen. Dus er is nog wel hoop dat het goed komt.

Ga nu lekker sporten en alles eruit gooien ;-)

Liefs Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je hoor, dat je voor jezelf kiest.

Jij moet sowieso nog je hele leven met jezelf leven. Je kunt het moeilijk uit maken met jezelf :131:

Als hij niet met jou wil leven wanneer jij je goed voelt over je lichaam, en dus ook goed in je vel zit, is hij jou niet waard. Ach, ik ben de zoveelste die het schrijft natuurlijk ;)

Stel hij krabbelt terug en hij wil weer met je verder, misschien is het dan nu wel het moment om even duidelijk te maken wat je wilt en wat je verwacht. Dat als hij van je houdt, hij niet denigrerend of respectloos naar je kan zijn. Als hij nu voor jou kiest, kiest hij voor jou zoals je bent. 

Je zegt: misschien komt het nog goed. Stél hij wil het goedmaken, zorg dan dat dat ook voordelen heeft voor jou, binnen jullie relatie. 

Ik vind (ook door ervaring wijzer geworden) dat een relatie volledig rust op drie dingen:

1. Respect

2. Vertrouwen

3 liefde

Succes meid!! Ook jij hebt een keuze als hij je terug wil ;)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid

Volgens mij ben jij veel te lief voor iemand die dat (in mijn ogen) niet verdient! 

Droppen die ballast! Hoe verwacht jij dat hij tegen je gaat doen als je geopereerd bent...? Het laatste wat jij tijdens je herstelperiode kunt gebruiken is stress, verdriet, ruzie ect ect. Ik spreek nu voor mezelf maar ik zou zo'n iemand er niet eens bij willen hebben. 

Fuck it ;-) Kies lekker voor jezelf! 

Sterkte en liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best vervelend zo'n situatie. Je wilt graag dat jouw man/vriend achter je staat bij de dingen die je doet en als iets jou heel gelukkig maakt dan hoort diegene zich ook in jou te verplaatsen en het jou te gunnen. Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn vriend. Hij zegt dat hij het absoluut niet mooi vindt en gewoon mij leuk vindt zoals ik ben. Maar als je het echt heel graag wilt doen, moet je gewoon doen wat jou gelukkig maakt en dat is dan een borstvergroting. Als hij dit dan niet begrijpt, is dat dan maar zijn probleem. Het is tenslotte jouw lichaam.

Dus gewoon doen!^-^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke balen dat hij het heeft uitgemaakt. Maar ik ben nog steeds trots op je hoor.

Sport het er uit, doe lekker je eigen ding en laat het maar op zn beloop gaan. Lekker doen waar jij gelukkig van wordt. En dan merkt hij vanzelf later wel wat voor stomme actie die heeft gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nu tijd om helemaal voor jezelf te kiezen! Alleen jezelf op je nieuwe boobs storten en hij moet nu bewijzen dat hij jou waard is. En de rollen nu eens omdraaien..... laat hij zijn geluk afhangen van een stel "neptieten" . Ik gok dat dit pure bluf is om jou te overtuigen om dit niet te doen. Waarschijnlijk denkt hij dat het toch goedkomt. Omdat hij door de relatie te beëindigen wil aangeven dat hij daartoe in staat is (maar dit niet meent). Puur en alleen een machtspelletje aan het spelen is. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en ik voel dat dit een soortgelijke situatie is. Meisje laat m klappen ( misschien mag ik dit niet zeggen sorry ) en laat het lekker zo. Geloof me over een paar jaar ben je blij dat je het erbij gelaten hebt mocht je dat beslissen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat jammer dat het zo ver is gekomen maar laat hem maar het is zijn keuze. Als hij in jou gelukkige momenten niet blij voor jou kan zijn dan was hij het toch niet de moeite waard. Je hebt niks verkeerd gedaan je verdient veel meer dan dit. Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wil even reageren. Het valt me op dat jouw topic Margot, een van de meest actuele is en waar het meest op gereageerd wordt. Logisch. Want iedereen die reageert is bewust bezig met het kiezen voor een borstvergroting. We hebben er allemaal waarschijnlijk al lange tijd, al dan niet jaren over na gedacht. We ervaren zelf hoe belangrijk, maar ook fijn het is als onze omgeving en dan vooral geliefden achter ons staan.

Als iemand dan zo bot en onbegrijpend doet als jouw vriend (nu ex lees ik), dan worden we fel;-)

Ik hoop dat je veel begrip en zelfs steun ervaart uit alle berichten die je ontvangt op dit forum.

Voor ons'lezeressen'is het makkelijk te zeggen..hij steunt je niet, doet lelijk, dus wees blij dat het over is.

Maar natuurlijk is het voor jou heel anders, gevoel kruipt waar het niet kruipen kan en is soms niet te sturen.

Fijn dat je zelf in ieder geval zeker bent van wat je wilt. Dat je daar achter blijft staan, daar kun je trots op zijn.

Keep the faith!

Groetjes

Nicole

Op 24-1-2016om19:59 zei Margot1988:

@Bruisend: operatiedatum nog niet bekend. 17 februari heb ik het consult. Ik hoop dat hij dan al begin Maart een plekje heeft voor de operatie ;-)

@motormuisje: tja, tis moeilijk. Aan de ene kant denk ik precies hetzelfde als jou! En toch wil ik die stap niet nemen. Ik leer er ook wel mee omgaan, en het is echt niet dat ik alles pik. Durf wel goed men mond open te trekken. Maar ik snap het wel. Als een iemand bijvoorbeeld zo praat tegen men vriendin of zus: zou ik haar ook zeggen: dit moet je niet pikken, idioot dat ie is hahahaha. Dus toch accepteer ik het, als het tegen mij is, wel....terwijl als ze precies hetzelfde doen tegen een ander: snap ik niet dat ze het accepteren...wat zijn mensen toch rare wezens af en toe hahahahaha.

Maar hij beweert tot de laatste minuut nog steeds: als ik dat laat doen, ben ik hem kwijt. Dus misschien moet het dan maar gewoon zo zijn ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden! Dit geeft me zoveel steun dat het onbeschrijfbaar is!!!

Ik vertelde vanmorgen tegen mijn zus dat ik dit op het forum had gezet. Zij zei ook gelijk, heel goed! Hoor je het ook van buitenstaanders dat dit niet egoïstisch is van je, en je dit voor jouzelf door moet zetten! Is wel lief, ze is trots op me, cijfer mezelf vaak weg voor anderen, en kies nu echt eens een keer voor mezelf!

Hard gewerkt voor het geld, goed kunnen sparen, sporten en gezond leven voor mijn gewicht en nu ook eens echt een keuze maken voor mezelf!

Het klinkt misschien heel stom, maar jullie maken me sterk! En ben jullie daar echt heel dankbaar voor!!!!

Liefs Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een schat, Margot1988, voor anderen en dat moet je ook voor jezelf zijn en waarderen dat je zelf zoveel meer waard bent dan hoe hij je laat voelen. Jij komt hier sterker uit! Moet bij jou denken aan liedje van Bon Jovi, It's My Life ;)

I aint gonna be just a face in the crowd, you're gonna hear my voice when I shout it out loud.

Cijfer jezelf niet weg, meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JoyceJ1984

Hi Margot, mijn man wilde het ook niet, maar heb het toch gedaan. Naar de 1e en 2e afspraak had ik mijn vriendin meegenomen. Ik had hem voorbereid, dat ik het ging doen.  Hij wou het absoluut niet. Heb mn broer me laten ophalen en 3 dagen na de operatie begon hij beetje bij beetje bij te draaien. Ik hoop dat het ook zo voor jullie afloopt. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg toch doen! (ik heb zelf echt 15 jaar gewacht en me rot gevoeld) .

Wat mij opviel is dat veel mensen, als ze horen over een borstvergroting, meteen het idee hebben dat je voor cup Z gaat. Ik heb het bijv niet tegen mijn moeder gezegd vantevoren :blush: , hoe erg als volwassen vrouw, maar ik wist dat ze tegen zou zijn en dat ze zich enorm zorgen zou gaan maken. En achteraf??? Wat denk je : na de schrik zei ze: je ziet niks hahahahaha. Waarmee zij bedoelt dat ze het prima vond. Sommigen hebben gewoon een heel verkeerd beeld. 

Heb jij bijv weleens foto's laten zien aan je vriend van borsten die JIJ mooi vindt?? Misschien krijg je hem dan wel langzaamaan mee. En anders, tsja, JIJ moet er gelukkig mee zijn hoor, dat straal je dan ook uit toch. 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi joyce, thnx voor je reactie. Misschien is er dan toch nog hoop ;-)

@ Ambertje: ik heb juist geprobeerd om samen foto's te kijken en hem erbij te betrekken. Echter krijg ik alleen maar dat ik meer ronde wil, en hij kiest juist degene die ik niet mooi vind. Hahahaha. Dat werd het dus ook niet echt :-S

Op het moment praat hij niet zoveel tegen me, en zei ook al dat ik na de operatie niet op hem hoefde te rekenen.

Hij stoot zich alleen maar meer van me af, misschien maar goed ook. Mocht hij weg gaan, is het verdriet minder groot. Ik wilde echt oprecht samen gaan kiezen om te doen wat we beide mooi vinden. Maar hoe lulliger hij tegen me doet, hoe meer ik juist mijn eigen beslissingen maak. Mijn moeder gaat mee naar het eerste consult, en mijn zus met de operatie. En ik laat dr de meyere foto's zien van precies hoe IK ze wil.

Gek eigenlijk. Op het begin zo bang, en zo twjfelen of ik het wel moest doen. En dan nu: Zo zeker van mijn zaak. Ik ga dit doen! En ben er trots op en ontzettend blij. Had de operatie liever morgen ochtend gehad dan 4 maart ;-). Kan echt niet meer wachten! Wil eigenlijk ook nergens anders meer over praten hahaha. Mensen zullen wel gek van me worden :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.