Ga naar inhoud

Mijn vriend wil niet dat ik een borstvergroting krijg :-(


Margot1988

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Misschien leuk om jullie een kleine update te geven.

Afgelopen vrijdag mijn vriend voor het eerst gezien sinds de borstvergroting. Het weekend er voor heb ik er namelijk voor gekozen om bij mijn moeder te herstellen de eerste dagen, zodat ik 100% zeker wist dat ik in alle rust, zonder stress kon herstellen. Dit vond mijn vriend niet zo leuk, maar heb hem eerlijk gezegd dat hij dat vertrouwen zelf heeft verknald na alles wat er over gezegd is.

Alles is helemaal meegevallen afgelopen vrijdag. Hij was behulpzaam, en zag ook duidelijk hoe ontzettend blij ik er mee ben! Hij blijft wel aangeven dat hij natuurlijk mooier vind, maar zei ook al; ik ben 1 week po, er gaat nog zoveel veranderen. Dus dames, alles lijkt alsnog mee te vallen.

Alleen was er 1 dipmomentje (waar ik zelf wel stiekem om moest lachen). Mijn borsten zijn zo hard en staan recht naar voren, zit nog geen beweging in. Ik had een half uurtje wat schuin in de bank gezeten waardoor 1 prothese langzaam naar het midden was gezakt. Ik super blij!!!! Kijk hier wat een super mooie decolleté riep ik enthoussiast! :152:

Dat vond ie niet zo leuk, hij gaf aan dat hij denkt dat ik die straks dus volop aan iedereen ga lopen showen. Maar goed, verder geen ruzie over gehad, en hij mag ook best zeggen waar hij mee zit of wat er in hem om gaat, zolang hij me maar niet kwetst, want ik kan best goed tegen de waarheid ;-)

Nogmaals thnx voor jullie hulp, medeleven en lieve woorden! Dames, dat heeft me er echt doorheen geholpen! En kijk nu eens: ik heb gewoon mijn mooie boobies!!!!!!!:3:

Liefs xxx Margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen zeg! En dat alles ook goed gaat! Dat stijve en harde gaat er snel vanaf hoor, straks genieten jullie er alleen maar van x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen! Geniet ervan hoor!!

Mijn man vind het allemaal heel leuk voor me maar heeft in het begin, toen ik het net definitief besloten had wel gezegd: Als je maar bij me blijft! Haha hij is niet jaloers ingesteld maar dit wekt blijkbaar toch de nodige jaloerse gevoelens op bij die mannen. Want ja, daar werd nooit naar gekeken en straks kijken andere mannen er toch naar zowiezo!!!! Want het zijn MANNEN 

Echt super veel respect voor je dat je zo voor jezelf kiest! En mooi om te lezen dat hij stiekem toch bij draait. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow meis, ik heb nu pas jou verhaal gelezen en beetje alles globaal ook doorgelezen wat moet dit heftig geweest zijn zeg, ik kan mij zo niet voorstellen dat je eigen vriend je met zoiets niet eens steunt..wou jou even zeggen dat je super trots op jezelf mag zijn dat je toch voor jezelf hebt gekozen & geniet er van! Dit kan niemand je meer afpakken. Altijd je hart volgen. You go girl!

liefs BigBoobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedaan! Kies altijd voor jezelf! Jouw lijf, jouw keuzes. Vind het overigens toch wat kinderlijk...Waarom zou jij je borsten niet mogen showen? Pronken ermee zou ik zeggen!

Een beetje vent is dan juist trots.

Mijn vind dat ik het niet nodig heb...Hij vind mij toch wel sexy zegt hij haha... Maar begrijpt het wel...zijn erg klein aa en verslapt na twee zwangerschappen. Hij steunt mij ontzettend en is nu ook wat enthousiast aan het worden. Zo leuk! !

Helaas moet ik nog even wachten....balen balen...

6 juli mijn eerste afspraak bij Velthuis kliniek. Gelukkig gaat de tijd sneller als het mooier weer word.

Geniet van je "boobs" meid!!

Heb je veel pijn gehad? Hoeveel cc heb je nu?

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx dames :)

@lovelife: super spannende tijden voor jou dus!!! Je zal er geen spijt van krijgen hoor! Ik heb 300cc voor de spier, en totaal geen pijn gehad. Oke, soms voelt het even niet fijn, maar voor mij persoonlijk kon ik het geen pijn noemen. Het wordt ook alleen maar mooier. Eerst leef je naar het eerste consult toe, dan de operatie, en vervolgens moet je 6 weken rustig aan doen en geduld hebben! De ene is bij mij nog groter als de ander, en ze genezen echt duidelijk apart van elkaar. Weet dat dit volkomen normaal is, maar het stelt zeker wel men geduld op de proef ;-)

Veel succes met de voorpret! Nogmaals: het is echt de moeite waard!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plastische cirurgie bewijst idd het tegendeel!

 

Ik ben al tien jaar onzeker over mijn boobs en na het vele trainen is het alleen maar erger geworden . Mijn vriend is meer een 'billenman' en vind t ook niet nodig, maar hij steunt me wel (en betaald zelfs mee!) omdat hij wil dt ik me zekerder ga voelen.

Toen we elkaar net leerde kennen zei hij dat hij wel snapt dat als ik ouder word en ze gaan hangen ik ze laat liften ot iets in die geest,maar nu staat hij volledig achte rmijn keuze,

 Ik zei ik train me suf voor een mooi lichaam, en het enige wat ik niet 'beter' kan trainen zijn mijn borsten. Als dat wel kon had ik het gedaan, maar er zit niets anders op dan ze te kopen. Accepteren is geen optie. ik kan ermee leven, maar accepteer ze niet, zeker niet als ik beter kan krijgen!

En zeg maar tegen je vriend dat een zelfverzekerde vrouw die zich  op en top sexy voelt vaker sex wilt. ;) hoezo egoistisch? het zal je relatie goed doen! 

Je word zekerder +meer mannen kijken naar jou + je vriend krijgt meer testosteron aanmaak ivm concurrentie  gevoel =  supersex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super goed nieuws! Ik vroeg me laats al af hoe het met je ging. Fijn om te horen dat zowel de operatie is meegevallen als de huidige reactie van je vriend.

Yeah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

wat jammer dat je vriend zo moest reageren!!

denk dat hij bang is je kwijt te raken doordat je meer zelfvertrouwen hebt!

mijn vriend zegt ook wel is als we ruzie of iets hebben, je gaat zeker bij me weg als je je tieten hebt,Omdat ik dan meer zelfvertrouwen heb haha beetje jammer dat sommige jongens zulke dingen gaan zeggen!..

Maar heel goed van je dat je hebt doorgezet! want nu heb je je titties!!!B)

ik mag 21 maart!!! heeeeel spannend hihi!

 

xx D.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Margot1988:

@Deniseee:

Super spannend!!!! Voor jou al aftellen dus! Geniet van de voorpret. Voor je het weet moet je 6 weken geduld hebben! Hahahaha.

Xxx

jaaaa heel spannend!! wou dat ik t al achter de rug had hihi! nouja....voor de rug eigenlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.