Ga naar inhoud

Mijn vriend wil niet dat ik een borstvergroting krijg :-(


Margot1988

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik ben Margot, 27 jaar jong. Ik heb even jullie advies nodig. Ik ben vorig jaar met veel trots 30kg afgevallen en ben nu enorm blij en trots op mijn lichaam! Door het vele sporten en gezond eten heeft mijn huid zich mooi aangepast aan mijn nieuwe slanke lichaam. Maja, ik ben van een ruime d-cup naar een kleine b-cup gegaan. Bij mijn borsten heb ik teveel huid, ze staan op zich nog wel naar voor, maar ben aan de bovenkant van mijn bost plat en heb aan de zijkanten gewoon deukjes. Ik heb enorm hard gespaard omdat ik mezelf wilde belonen met een borstvergroting. Maar nu het probleem. Mijn vriend wil dit absoluut niet. Hij zegt dat hij nep walgelijk vind en niet weet of hij wel bij me blijft als ik dat laat doen. Hij is enorm jaloers dus heb zelf het idee dat hij het niet wil omdat ik er dan mooier uit zie.

Ik ben niet blij met mezelf, elke dag als ik onder de douche sta baal ik ervan, maar mijn vriend waar ik ondertussen een jaar mee ga, zegt dat hij me liever zo heeft zoals ik ben.

Wat zouden jullie doen? Doorzetten? Want vind dat een mooie beloning voor mezelf na al dat afvallen. Of toch maar niet laten doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Doen! Mijn man was ook bang dat ze nep oogden, maar is enorm blij met het resultaat. Wat wilt je vriend liever? Een levenlang een ongelukkige vriendin? Of een Gelukkige zelfverzekerde meid? Jouw geluk moet je voorop zetten. Anders zoek je foto's op van meiden met een borstvergroting die je mooi vindt en het laten zien aan hem. En uitleggen dat je doodongelukkig bent. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Heel vaak komen dit soort dingen voor uit zowel jaloezie als angst/onzekerheid om bijv de vriendin/vrouw kwijt te raken,maar het gaat hier wel om JOUW eigen geluk he?

Ook is het dat mannen soms bang zijn dat het onnatuurlijk aan gaat voelen, maar de praktijk leert ook wel dat mannen er na de bv ook heel veel plezier van hebben.

Ik zou nog eens om de tafel gaan zitten en eens goed vragen ( buiten het feit dat hij zegt dat hij nep walgelijk vind) want waarom vind hij dat?, wat verder zijn redenen zijn dat hij niet wilt dat jij er zelf voor kunt zorgen dat je weer lekker in je vel komt te zitten, weer trots kunt zijn op je lichaam.

Dat hij bijv niet bang hoeft te zijn om jou kwijt te raken, maar dat jij na de prestatie van het afvallen het plaatje compleet wilt maken.

Als iemand echt van je houd, dan is toch het enige wat die ander wil, jou gelukkig zien?

Als hij bij de redenen blijft die hij aangeeft , zou ik zeggen, kies voor jezelf!Laat die droom die je hebt uitkomen. Je bent nog zo jong meid, wie wil er nou niet trots kunnen zijn op haar lichaam en borsten.

En als hij echt bij je weg zou gaan als jij dit doorzet, dan moet je maar denken, dan is hij jou niet waard.

succes meis, en kom voor jezelf op.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon ervoor gaan!! Jouw lichaam,jouw beslissing...

Ik vind het een beetje egoistisch van je vriendje om je dit te ontzeggen...als hij uitspraken als deze doet moet je denk ik eens bij jezelf te rade gaan en je afvragen of hij je wel echt graag ziet...hij zou jou ,the love of his life,zomaar laten vallen als een baksteen als jij hiermee doorgaat??? Komaan zeg,als hij je echt graag ziet dan gunt hij je dit..

Kom voor jezelf op meid,als een borstvergroting jou gelukkig maakt laat dan niets of niemand jouw geluk in de weg staan hoor.

Liefs Barb x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het sws erg vreemd dat je zegt dat hij niet weet of hij dan bij je blijft!! Moet er niet aan denken dat mij man dat zou zeggen. Vind het erg egoïstisch van hem om er zo over te doen. Het gaat er uiteindelijk toch om wat jou gelukkig maakt. Mijn man vond het in eerste instantie ook niet nodig en vond het erg veel geld maar nu vind hij het net zo spannend als ik :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook gewoon doen. Niemand die mij gaat vertellen wat ik wel en niet mag als het om mijn eigen lichaam gaat, en al helemaal niet als ze dan gaan 'dreigen' van ik weet niet of ik dan wel bij je blijf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties. Ik weet ook eigenlijk wel dat ik het graag door wil zetten. Maar was bang dat ik dan egoïstisch zou zijn. Hij zegt dat je niet alles kunt hebben...maar de plastisch chirurgie bewijst het tegendeel ;-).

Maar jullie reacties laat mijn onzekerheid weer verdwijnen. En inderdaad, ik doe dit voor mezelf en voor niemand anders. Want dat het onnatuurlijk zou zijn is volgens mij ook iets van 30 jaar geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel veel doen met je zelfbeeld, zeker als je zoveel bent afgevallen dan word dit de kers (kersen :P ) op de taart. Dus eigenlijk hoort dit nog bij het proces waar je aan bent begonnen door af te vallen, zowel geestelijk als lichamelijk.

Hoe je vriend hierop gaat reageren is even niet van belang, houd hij genoeg van je, dan zal hij best zijn ongenoegen mogen uitten maar je verder gewoon moeten bijstaan! Ik neem aan dat hij ook al bij je was toen je aan dit hele proces bent begonnen en heeft hij je daar ook in gesteund, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou hij steunde me zeker toen ik af wilde gaan vallen. Maar toen hij door kreeg dat het me ook daadwerkelijk ging lukken wilde hij dat ook niet meer. De rollen gingen namelijk omdraaien. Ik was door mijn gewicht erg onzeker. Ik werd steeds zelfverzekerder en dat maakt hem dus juist onzeker. Ik krijg het bijvoorbeeld ook niet aan zijn hoofd gepraat dat ik dit alleen voor mezelf wil. Ik krijg het hem gewoon niet uitgelegd. Zal wel man vrouw verschil zijn ofzo...mannen snappen niet hoe vrouwen zich voelen Hahahaha....de meeste dan :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het even moeilijk voor je vriend om te accepteren. maar uit eindelijk is het iets waar hij niet minder van word en jij gelukkiger van wordt.

Hij komt er vast overheen en meent vast niet dat hij bij je weg gaat, anders lijkt het me nogal een ongezonde relatie. misschien is hij gewoon onzeker en heeft hij het even nodig om te horen dat je gevoel voor hem niet is veranderd en hem heus niet verlaat nu jij er beter uit ziet!!

ik heb 8 jaar geleden voor een iets andere soortgelijke keuze gestaan en heb er nu nog spijt van!

Ik kon toen me eerste huisje krijgen en wilde graag in de wijk wonen waar mn moeder woonde. Mijn toemalige jaloerse vriend was het hier mooi niet mee eens. dit omdat er in die wijk ook een ex-vriendje woonde, en al mijn vriendinnen die volgens hem een slechte invloed hadden.

Ik heb er toen voor gekozen om te luisteren en ergens anders een huisje te nemen. Een jaar later(na 4 jaar) was het over en heb nu nogsteeds spijt dat ik zoveel dingen heb gelaten voor hem.

hoop dat je er uit kan komen, veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt alsof hij zelf nogal met zichzelf in de knoop zit.. bang dat hij je niet meer bij zich kan houden als jij je goed over jezelf voelt. Ik zou me dan ook zeker niet tegen laten houden door zijn gedrag, hij kan je steunen in de zoektocht naar je eigen geluk en anders ben je beter af zonder hem denk ik zo. Er zijn teveel meiden die hun leven laten beïnvloeden door een man die eigenlijk niet het beste met hen voor heeft..

Natuurlijk zeg ik niet dat dit bij jou aan de hand is maar ik hoop ten zeerste dat die borstvergroting er gaat komen :)

En egoistisch is het zeker niet, waarom niet gebruik maken van de magie die een borstvergroting heet? Voor mij heeft het in ieder geval een hele hoop gedaan en daar ben ik niet de enige in hier.

Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je keuze niet door hem laten beinvloeden, maar misschien is het wel een idee om hem er in mee te betrekken. Het kunnen natuurlijk meerdere dingen zijn, zoals hierboven gernoemd wordt, maar misschien vind hij het idee van een operatie ook eng? Misschien kan je hem een beetje in het proces betrekken. Desnoods door verschillende foto's te laten zien en hem misschien zelfs laten gokken of het gemaakte borsten zijn of niet. Denk dat hij er best weleens naast kan zitten, misschien dat hij dan inziet dat het niet altijd eruit hoeft te zien dat het neppers zijn.

Mijn vriend was erg begripvol en ging gelijk ook opzoek naar wat informatie na het eerste consult. Hij steunt mij volledig, maar wat daarintegen wel jammer is, is dat iedereen denkt dat ik geforceerd wordt. Dat terwijl ik de keuze zelf gemaakt heb. Sterker nog ik had consult gepland voordat hij er iets vanaf wist, haha. Hebben samen ook gekeken naar borsten, of nouja, ik heb laten zien wat voor resultaat ik dan zou willen. Ik zou er denk ik alleen nog wel een goed gesprek over hebben als ik jou was, en vooral jouw standpunten hierin duidelijk maken en je niet op andere gedachten laten brengen.

Hoe lang geleden is het dat je het hem eigenlijk verteld hebt? Misschien moet het idee ook nog een beetje bezinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou hij steunde me zeker toen ik af wilde gaan vallen. Maar toen hij door kreeg dat het me ook daadwerkelijk ging lukken wilde hij dat ook niet meer. De rollen gingen namelijk omdraaien. Ik was door mijn gewicht erg onzeker. Ik werd steeds zelfverzekerder en dat maakt hem dus juist onzeker. Ik krijg het bijvoorbeeld ook niet aan zijn hoofd gepraat dat ik dit alleen voor mezelf wil. Ik krijg het hem gewoon niet uitgelegd. Zal wel man vrouw verschil zijn ofzo...mannen snappen niet hoe vrouwen zich voelen Hahahaha....de meeste dan :-P

Klinkt alsof hij bang is dat jij TE zelfverzekerd raakt en hij misschien wel "grip" op jou verliest. Wat super goed dat je zoveel bent afgevallen! Toppie joh! Fijn dat je nu een stuk zelfverzekerder bent, nu nieuwe borsten om het af te maken en je helemaal kunt genieten van je nieuwe zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook gewoon doen. Niemand die mij gaat vertellen wat ik wel en niet mag als het om mijn eigen lichaam gaat, en al helemaal niet als ze dan gaan 'dreigen' van ik weet niet of ik dan wel bij je blijf..

Precies... Ik zou waarschijnlijk ook gezegd hebben dat ik dan ook niet zeker wist of ik wel bij hem zou blijven na zo'n stomme uitspraak.

Altijd voor je eigen geluk gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met de dames eens, Enne...als hij dreigt je voor een BV te verlaten, moet je bij jezelf nagaan wat de liefde/relatie waard is? Klinkt misschien crue maar is wel reeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gevoel dat hij bang is nu jij alsmaar mooier en mooier wordt, dat hij teveel concurrentie krijgt. Ik zou jouw gevoel volgen en als jij iets wilt dat doorzetten. Wel samen echt even er goed ober praten en hopelijk wilt hij mee naar het consult, daar zal hij al snel zien dmv bijv voorbeeld foto's dat het allemaal niet nep hoeft te ogen. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou hij steunde me zeker toen ik af wilde gaan vallen. Maar toen hij door kreeg dat het me ook daadwerkelijk ging lukken wilde hij dat ook niet meer. De rollen gingen namelijk omdraaien. Ik was door mijn gewicht erg onzeker. Ik werd steeds zelfverzekerder en dat maakt hem dus juist onzeker. Ik krijg het bijvoorbeeld ook niet aan zijn hoofd gepraat dat ik dit alleen voor mezelf wil. Ik krijg het hem gewoon niet uitgelegd. Zal wel man vrouw verschil zijn ofzo...mannen snappen niet hoe vrouwen zich voelen Hahahaha....de meeste dan :-P

toen het je daadwerkelijk lukte om af te vallen wilde hij dat ook niet meer??

Nou dat is wel heel raar inderdaad, ik ben het eens met de andere dames hier hoor! Misschien nog een goed gesprek waarbij je wel duidelijk kan maken dat je voor je eigen geluk gaat en niet ongelukkig gaat zitten blijven elke keer als je onder de douche staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je keuze niet door hem laten beinvloeden, maar misschien is het wel een idee om hem er in mee te betrekken. Het kunnen natuurlijk meerdere dingen zijn, zoals hierboven gernoemd wordt, maar misschien vind hij het idee van een operatie ook eng? Misschien kan je hem een beetje in het proces betrekken. Desnoods door verschillende foto's te laten zien en hem misschien zelfs laten gokken of het gemaakte borsten zijn of niet. Denk dat hij er best weleens naast kan zitten, misschien dat hij dan inziet dat het niet altijd eruit hoeft te zien dat het neppers zijn.

Mijn vriend was erg begripvol en ging gelijk ook opzoek naar wat informatie na het eerste consult. Hij steunt mij volledig, maar wat daarintegen wel jammer is, is dat iedereen denkt dat ik geforceerd wordt. Dat terwijl ik de keuze zelf gemaakt heb. Sterker nog ik had consult gepland voordat hij er iets vanaf wist, haha. Hebben samen ook gekeken naar borsten, of nouja, ik heb laten zien wat voor resultaat ik dan zou willen. Ik zou er denk ik alleen nog wel een goed gesprek over hebben als ik jou was, en vooral jouw standpunten hierin duidelijk maken en je niet op andere gedachten laten brengen.

Hoe lang geleden is het dat je het hem eigenlijk verteld hebt? Misschien moet het idee ook nog een beetje bezinken.

Ik heb het 3 maanden geleden al voorzichtig proberen te vertellen. Hij vroeg me toen al waarom, en vind dat als hij tevreden is, ik dat ook maar moet zijn. Na een paar weken probeerde ik het nog eens, en toen gaf hij me het gevoel dat hij zich er overheen had gezet. Als ik dat zo graag wilde stond hij achter me. Daardoor ben ik gelijk heel internet afgestruind voor informatie, ben daardoor ook op deze forum terrecht gekomen ;-). De volgende stap voor mij was bij 3 verschillende klinieken een afspraak te maken voor de keuze van de chirurg ed. Ik was al foto's aan het bekijken wat ik graag zou willen. Ik wil graag naar een grote c-cup, met mooie decolletés :-). Toen ik hem de foto's liet zien ging werd hij kwaad. Toen ik hem zei dat hij me het gevoel had gegeven dat hij erachter stond, antwoordde hij dat hij dacht dat ik het nooit door zou zetten.

Ik heb hem vaak gezegd dat ik niet bij hem weg ga, en dat het niet gaat om aandacht van andere mannen. Het gaat puur om tevredenheid over mezelf. Maar dat begrijpt hij dus niet, omdat hij het zelf niet nodig vind. Misschien dat hij bijtrekt als hij mee naar een informatie gesprek gaat. En inderdaad, hij zou moeten kiezen voor mijn geluk, en niet alleen voor zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.