Ga naar inhoud

Domme vragen bestaan niet?!


Monique82

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je precies met ''wat langer po''?

Ik zit nu op 4 weken en denk er niet aan om m'n sportbh langer dan 1 uurtje uit te doen (enkel in verband met wassen). Denk dat als ik echt ruim over de 6 weken termijn zit, toch wel ga voor de stevige bh, maar de komende tijd nooit echt echt zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 13 weken PO en heb al een avond zonder bh rond gelopen/gedanst tijdens een feestje. Dus lekker doen als het goed voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girls,

Sorry.. maar ik heb weer een vraagje: Vandaag de borstband binnengekregen. Ik heb aan het bedrijf gevraagd welke maat ik het best kon nemen. (Ik heb nu B75 en krijg er 300cc= D75 bij) Ze adviseerde maat 3 en zei dat ik dan even moest kijken of ik wat ruimte over heb. Dat heb ik niet. Als ik de band nu boven mijn borsten plaats, sluit hij helemaal aan. Ik vraag me af of ik een grotere moet bestellen. Het is wel zo dat ik ruimte heb om hem iets groter te zetten. Wat denken jullie?

Btw: nog 16 dagen en dan ben ik 'aan de beurt' ik heb volgens mij alles geregeld nu:

-2,5 week vrij

-6 weken hulp in de huishouding

-thuiskapper die voor kerst mijn haar komt doen ;)

-sportbh's

-band

-logeeradres (bij mn ouders) voor de eerste dagen

-pyjama's met knoopjes voor

-personal trainer die me na 6 weken rustig weer begeleid met sporten?

Anything else?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Girls!

Voor mij nog 8 dagen.. en dan krijg ik mijn 300cc... wat mijn borsten van cup B naar cup D zou moeten vergroten. Maar door hier te lezen en te kijken op http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/B-to-D-page-10.htmvraag ik me af hoe het nou kan dat sommige vrouwen 500+CC nodig hebben om van een B naar een D te gaan en sommige veel minder. Ik twijfel nu of ik wel op een D uitkom met mijn 300cc, hoewel mijn arts dat wel zegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat vooral om de projectie van de prothese..

Verder is het zo, dat een D in een bh er bij 'nep-borsten' kleiner uitziet als dat je je een D voorstelt.. En dan gaat het idd ook nog om de omvangsmaat zoals motormuisje al aangeeft.

Een 90D is vergelijkbaar met een 85E een 80F, een 75G en een 70H (qua cupgrootte)

Neem je een 70D, dan is dat vergelijkbaar met een 75C, een 80B en een 85A.

Stel je hebt een 75D in bh ná je bv, dan ziet dat eruit als een C...

Welke 300 cc krijg jij? Anatomisch, rond? En welk profile, van welk merk?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.