Ga naar inhoud

Domme vragen bestaan niet?!


Monique82

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een verschil in maten.. ik dacht dat het verschil tussen de protheses niet zo groot was. Morgen heb ik de ingreep en ik weet nu echt niet meer wat ik kan verwachten. Ik heb nu een kleine 75 c cup en de dokter gaat 375 cc plaatsen. Geen idee op welke maat ik dan uit kom. Als ik dat zo Lees denk ik een 75 e wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschil in maten.. ik dacht dat het verschil tussen de protheses niet zo groot was. Morgen heb ik de ingreep en ik weet nu echt niet meer wat ik kan verwachten. Ik heb nu een kleine 75 c cup en de dokter gaat 375 cc plaatsen. Geen idee op welke maat ik dan uit kom. Als ik dat zo Lees denk ik een 75 e wat denken jullie?

Ligt helemaal aan het profile dat je gaat krijgen.. Daar zit namelijk nogal verschil in, qua projectie.. en ook of je ronde of anatomische krijgt.. De anatomische hebben meestal, bij een gelijk profile, meer projectie dan de ronde prothesen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie.. ik heb toch besloteb iets groter te gaan. Hoeveel denk jij dat ik nodig heb om op een volle D uit te komen? Huidige maat is dus 75B en ik krijg mentor rond medium profile dual plane. Afgesproken was in eerste instantie 300cc. Wat denk je dat ik voor een goede volle D nodig heb? 350? 400? Ik hoor het graag :) Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te bepalen zo... Maar ik zou eigenlijk zeggen; je moet mijns inziens een prothese hebben, met de breedte van de prothese die nu geadviseerd is, maar dan de high profile. Op m'n telefoon heb ik de catalogus niet staan, dus kan nu niks voor je nakijken. Laat ne er vanavond ff aan denken, dan kijk ik op de laptop voor je

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste best_boobie,

De operatie is achter de rug. Ik moet helaas een nachtje blijven. Ik typ dit dus vanuit het ziekenhuisbed. De operatie duurde 1 uur en 20 minuten. Ik moet helaas blijven omdat mijn pols veel te hoog is en omdat er veel wondvocht in de drains zit een flinke tegenslag dus. De dokter heeft 385 cc geplaatst. Diameter 12 cm. Geen idee wat voor cup maat het wordt. Nu maar eerst concenteren op mijn ontslag hopelijk morgenochtend. Gr Veronique vanuit het ziekenhuis bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste best_boobie,

De operatie is achter de rug. Ik moet helaas een nachtje blijven. Ik typ dit dus vanuit het ziekenhuisbed. De operatie duurde 1 uur en 20 minuten. Ik moet helaas blijven omdat mijn pols veel te hoog is en omdat er veel wondvocht in de drains zit een flinke tegenslag dus. De dokter heeft 385 cc geplaatst. Diameter 12 cm. Geen idee wat voor cup maat het wordt. Nu maar eerst concenteren op mijn ontslag hopelijk morgenochtend. Gr Veronique vanuit het ziekenhuis bed.

oh balen meid..

Een goed herstel gewenst!! En toch van harte met je tweeling!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh wat vervelend zeg, pfff. Die risico's zijn er nu eenmaal helaas.

je zult zien achteraf als je genezen bent, en alles mooi is dat je denkt , HET WAS DE MOEITE WAARD.

ik had ook ergg lang last, en ik kon niet meer naar feestjes niks, ik baalde enorm.

maar nu denk ik dus het is de moeite waard geweest.

heeel veel beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Van harte gefeliciteerd.

De pijn is inderdaad de eerste dagen het heftigste,neem daarom echt op vaste tijden je pijnstilling in,dit is heel erg belangrijk.

Daarbij heb je door de drains ook extra pijn, maar echt na een paar dagen word het dragelijker, dat is misschien nu heel moeilijk te geloven, maar het is echt waar.

En als je dadelijk een tijdje verder bent, en je kijkt in de spiegel, dan weet ik zeker dat je denkt, ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Monique82

Het mag wel comfortabel aan voelen als het alles maar goed op ze plaats houd, door het vocht is alles nog wat opgezet. misschien kan je de bh wat losser zetten als dat niet kan heb je bij de lingerie winkel van die tussen stukjes om de omvang wat te vergroten.

Je kan ook op de plek waar het drukt iets der tussen stoppen een sok bijvoorbeeld dat deed ik tenminste.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!

Goed nieuws voor iedereen die 'nog moet': ik ben 2 dagen po en voel me prima! Ik kan zelf drinken pakken, eitje bakken, broek/sokken aantrekken etc. Alles wat niet zwaar is, waar ik mn armen niet omhoog hoef te doen en waar ik geen kracht voor hoef te zetten. Ik heb nog 2 weken vrij en hulp in de huishouding en hoef zelf geen boodschappen te doen.

Waar ik me wel een beetje zorgen over hoe het straks moet als ik weer ga werken: het werk zelf is geen probleem, maar ik werk in een omgeving waar ik er heel representatief uit moet zien. Ik zal me over 2 weken dus echt weer normaal aan moeten kunnen kleden. Dus dingen over mijn hoofd aantrekken.. maar mag dat wel???? Is er een 'trucje' voor? En mijn haar fohn ik normaalgesproken anders ziet het er niet uit. Mijn fohn is heel licht, maar wederom: ik moet dan wel mn armen wat omhoog doen.. De komende twee weken kom ik wel door met makkelijke kleding en ongefohnd haar, maar daarna.. daar maak ik me wel een beetje zorgen over... Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey monique,

Jij was toch de tandarts assistente toch?

Fijn dat het goed gaat met je.

Ikzelf ben afgelopen vrijdag geopereerd en doe de meeste dingen alweer... Ook mijn haar incl wassen.

Met föhnen moet je wel een langere tijd in een houding staan die niet goed is dus miss is het een idee om je vast te dragen of im een klem???

Of voorover staan en op die manier je haar föhnen.

Je komt er vast wel uit. Je zult zien dat je manieren vindt waarmee je je borstspieren niet belast.

Succes met alles.

Ga je nog foto's plaatsen??

Heb er zelf net 2 opgezet.

Greetz

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girls, inmiddels 9 dagen PO en het gaat supergoed! Alleen even een vraagje: zonder kleding en bh/band vind ik mijn borsten heel mooi. Maar met mij tri-action aan onder kleding zien mijn borsten er heel puntig uit. Bestaan er goede voorgevormde sportbh's zonder beugel? Vind het er zo echt niet uit zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique,

Met de tri action is het inderdaad dat je borsten iets puntig eruit zien, maar die bh is maar tijdelijk, anders kun je wel eens kijken voor de heavy sport van de Hema, en dan de non padded.

Maar meis, je hoeft niet voor iedere vraag die je hebt een nieuw topic te openen,deze vraag kun je ook gewoon in 1 van je andere topics zetten,zo blijft het ook voor jou zelf overzichtelijker, en hoef je niet zo heel erg veel topics bij te houden :6:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.