Ga naar inhoud

Domme vragen bestaan niet?!


Monique82

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaii,

Ik ben met 330 & 270 cc Mentor Cpg 333 & 332 van een A/AA naar 75 E gegaan :) , mijn projectie van de 330 cc is 5,6.

Mijn Chirurg (Koeijers) vertelde me dat ik hiermee een grote C/kleine D zou gaan halen. Vond dit ook eigenlijk ietsje te klein, maar meer paste niet volgens hem.

Vervolgens heb ik ook ffies mijn verhaal op het forum gezet en Best_boobie wist me wel gerust te stellen dat het echt wel wat meer zou worden :)....en jaar hoor Best_boobie had gelijk :3: heb een E nu & helemaal happy!

Dus het kan best nog wel anders (groter) uitpakken :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is besproken 400 cc high profile.. maar als ik mijn pasfoto vergelijk met die van een kennis die precies hetzelfde heeft oogt het bij haar veel kleiner..

ook heb ik gehoord dat als je 400c krijgt bij je pas sessie..en als je hem werkelijk hebt, dus na de operatie.. dat het kleiner uitvalt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lotusbloem

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw, althans nieuw na 10 jaar geleden hier 1.5 jaar actief te zijn geweest.

Na in totaal 3 jaar borstvoeding gegeven te hebben aan mijn twee kids wil ik graag een tweede BVG.

Ik heb nu 260/265cc en ik had een 70A en nu zit ik op een 70D/75C. Ik moet mezelf toch weer verdiepen merk ik zoals het dual plane. Ik heb het zelf nu achter de borstspier, rond en cohesie. Ik heb het door dr. Van Canneyt in Belgie laten doen en ben er altijd heel erg blij mee geweest. Ik heb nu foto's gezien van dr Plovier die ik erg mooi vind.

Nu vraag ik me af wat ik voor CC moet kiezen. Ik wil graag volle en grote borsten waarbij het niet erg is als je ziet dat het laten doen is als het maar niet het geval is van echte "ballen effect" zeg maar. Ik denk zelf aan 500-550 maar dan zie ik meiden hier met 625-675 met het resultaat dat ik wil behalen. Zou iemand een inschatting willen/kunnen maken?

Liefs,

Lotusbloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik heb 12 jan een intake/ consult gehad bij dkt nio.
we hebben gekozen voor 750 cc , extra high profile (100% gevuld) dual plane
ik heb nu een 75 c cup en 300cc ( geen idee verder wat voor soort maar wel boven de spier.
ik ben 1.69 en 57 kilo. Na mijn borstvergroting in 2006 heb ik nog 4 kids gehad ( van de totaal 6)
ik heb nu aan mijn rechterborst plooivorming omdat tijdens mijn zwangerschappen ik 3 cupmaten groeide.
ik had zelf het idee dat ik voor 500cc a 600 cc zou gaan< ik wilde gelijk wel wat groter als ik dan toch al ging!! ;-)
ik heb nio fotos laten zien van wat ik graag zou willen en wat absoluut niet. Ik vertelde hem dat ik echt graag wilde uitkomen op een e of f cup maar wel zo natuurlijk mogelijk.
lang verhaal kort....
750cc was na mijn idee dus MEGA. dat is dus niet zo, wat bij een jonge meid zonder kinderen uit zou kunnen komen op e of f cup met 500cc is bij mij niet het geval.
kort gezegd, mijn borsten zijn gewoon leeg/op door de zwangerschappen. ik moest hem vertrouwen en gek genoeg doe ik dat dus ook volledig. dus het is dus heel verschillend hoe iedere borst van nature is voor de "uitpak" van jou cup maat. stevigheid van je spieren, de hoeveelheid "sterk" weefsel en je eigen vet.
Ook wordt door deze maat en het profiel en dual plane plaatsing het effect meer druppelvormig dus ik ben echt helemaal blij, wat een super goeie dokter en ik geef me volledig over aan zijn expertise!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.