Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Op Thursday, December 03, 2015om06:48 zei Nicole83:

Wow wat een enthousiaste reacties op het werk van de nio.

Ik overweeg een consult bij hem.

Nu zie ik in de galerij bijna alleen maar foto's van borsten die hij mooier gemaakt heeft die kwamen vanaf al een mooie c cup.

Zijn er ook foto's van borsten die hij vergroot heeft vanaf een a- cup?

Dan kan ik een beeld krijgen of hij ook de mijne zou kunnen mooi maken:-)

En wat maakt dat jullie zo blij zijn met zijn werk? Is het consult bij hem gratis?

Gr

Hoi Nicole, 

Leuk dat je ook bij dr Nio ben geopereerd. Naar hoeveel cc ben je gegaan vanaf je A cup?

ik heb namelijk binnenkort ook een consult bij hem. En ik hoor en zie idd meer dames die hij vanaf B/C cup hebben geopereerd.

Trouwens heel mooi je borsten.!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Roompie:

Hoi Nicole, 

Leuk dat je ook bij dr Nio ben geopereerd. Naar hoeveel cc ben je gegaan vanaf je A cup?

ik heb namelijk binnenkort ook een consult bij hem. En ik hoor en zie idd meer dames die hij vanaf B/C cup hebben geopereerd.

Trouwens heel mooi je borsten.!

 

Hey meid als ik me niet vergis moet Nicole nog haar boobs krijgen :-) ze is er bijna hihihi jullie hebben idd dezelfde voor situatie, heb je al consult gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Akachanel:

Hey meid als ik me niet vergis moet Nicole nog haar boobs krijgen :-) ze is er bijna hihihi jullie hebben idd dezelfde voor situatie, heb je al consult gehad?

Oh haha. Ik dacht dat ik operatie foto zag dus vandaar:blush: oEps

Was benieuwd.

Nee ik heb 15 februari pas een consult. Bij welke pc ben jij geweest:)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei BeeCee:

Heel veel succes meis, dr nio zal vast je onzekerheid kunnen laten verdwijnen!

xx

Net 2de consult gehad! Eerlijk gezegd ben ik er niet beter van geworden... Ik heb toch voor 600cc gekozen gewoon omdat ik bang ben dat 700 te groot wordt. Pffff echt geen leuke dag vandaag ik kwam bij de balie aan en die assistent zei ja je hebt geen NL verzekering dus het wordt €250 voor consult en €250 bij de anesthesist! Oh eens pardon? Tegen mij is er gezegd dat €3100 inbegrepen was dus + consult! Ja mevrouw anders kan je niet geholpen worden zegt ze! Ik zo van hallo ik ben helemaal van Antwerpen gekomen ja en ik ben om 7u opgestaan, ik heb €50 trein betaald om hier te komen dus ik ga Nio zien en ik ga niks bijbetalen! Dan zegt ze ja mevrouw je mag plaats nemen. Na 1u dus pas om 13u was ik aan de beurt. Nio was zenuwachtig omdat het uitliep hij was niet relaxed als vorige keer, ook hij zei ja mevrouw als je niet verzekerd bent in NL dan moet je consult betalen! Ik zeg nee sorry niemand heeft me deze info meegegeven vorige keer. En ze wisten goed dat ik van Belgie kwam want de rekening is ook naar Belgie gestuurd pffff maar goed consult is dus heel snel gegaan, snel 600cc gepast, geen foto gemaakt en datum verplaats naar 31/3. Ook effe snel naar de anesthesist en klaar. Ik weet niet hoe ik me er bij voel maar in iedergeval niet goed :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Akachanel:

Net 2de consult gehad! Eerlijk gezegd ben ik er niet beter van geworden... Ik heb toch voor 600cc gekozen gewoon omdat ik bang ben dat 700 te groot wordt. Pffff echt geen leuke dag vandaag ik kwam bij de balie aan en die assistent zei ja je hebt geen NL verzekering dus het wordt €250 voor consult en €250 bij de anesthesist! Oh eens pardon? Tegen mij is er gezegd dat €3100 inbegrepen was dus + consult! Ja mevrouw anders kan je niet geholpen worden zegt ze! Ik zo van hallo ik ben helemaal van Antwerpen gekomen ja en ik ben om 7u opgestaan, ik heb €50 trein betaald om hier te komen dus ik ga Nio zien en ik ga niks bijbetalen! Dan zegt ze ja mevrouw je mag plaats nemen. Na 1u dus pas om 13u was ik aan de beurt. Nio was zenuwachtig omdat het uitliep hij was niet relaxed als vorige keer, ook hij zei ja mevrouw als je niet verzekerd bent in NL dan moet je consult betalen! Ik zeg nee sorry niemand heeft me deze info meegegeven vorige keer. En ze wisten goed dat ik van Belgie kwam want de rekening is ook naar Belgie gestuurd pffff maar goed consult is dus heel snel gegaan, snel 600cc gepast, geen foto gemaakt en datum verplaats naar 31/3. Ook effe snel naar de anesthesist en klaar. Ik weet niet hoe ik me er bij voel maar in iedergeval niet goed :-(

Oh jeeeetje, wat ontzettend balen zeg! En niet netjes dat ze dat niet eerder gemeld hebbem, van die kosten! Echt heel knullig.....

en nog vervelender dat je nog niet helemaal zeker bent van je zaak.... :( niet wat je verwacht had dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jeetje meis! Wat raar dat ze dit allemaal niet eerder hebben gemeld! En jammer dat Nio zo zenuwachtig was. Dit consult was toch voor jouw geruststelling bedoeld. En je bent nu alles behalve gerustgesteld! Goed dat je voor de 600 gaat hoor, maar je zal je nu best rot voelen. En dat mag je best laten weten.

laat het even bezinken, ik hoop dat je uiteindelijk wel iets hebt gehad aan je consult.

ik vind het echt heel erg vervelend en onbegrijplijk voor je dat het zo gegaan is :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een raar verhaal van hun! 

Maar heb je dan nu uiteindelijk wel betaald of niet?

als je er echt geen goed gevoel bij hebt niet doen dan he! Het is jouw lichaam en je moet je er wel goed bij voelen het is wel een belangrijke beslissing.. Ik weet niet tot hoe ver van te voren je kan annuleren? En of je dan nog geld terug krijgt?

maar laat het even bezinken meid. Niet leuk dit! Misschien voor de zekerheid toch nog een ander consult plannen bij een ander? Bv. Plovier? Maar goed dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cleopatra89:

Jeetje meid wat een raar verhaal van hun! 

Maar heb je dan nu uiteindelijk wel betaald of niet?

als je er echt geen goed gevoel bij hebt niet doen dan he! Het is jouw lichaam en je moet je er wel goed bij voelen het is wel een belangrijke beslissing.. Ik weet niet tot hoe ver van te voren je kan annuleren? En of je dan nog geld terug krijgt?

maar laat het even bezinken meid. Niet leuk dit! Misschien voor de zekerheid toch nog een ander consult plannen bij een ander? Bv. Plovier? Maar goed dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen!

xxx

Ik heb niks bijbetaald geen stuiver! Ik betaal ze €3100 zoals afgesproken meer niet! Ik heb tot nu toe niks betaald de 2 rekeningen €1800 + €1300 moet ik nog betalen. Het voelt echt kut alle vertrouw is weg. Ik ben nog steeds gek op het werk van Nio maar dit is geen manier gewoon.

En dames uit Belgie opgepast! Let op dat je de juiste info krijgt als je je in NL laat behandelen. 

Het liefst ga ik nu gewoon naar Plovier hij kan er ook wat van :-)

weet alleen niet wat me te wachten staat als ik annuleer bij Nio.

ik heb €3100 opzij gezet voor bv meer niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BeeCee:

Ach jeetje meis! Wat raar dat ze dit allemaal niet eerder hebben gemeld! En jammer dat Nio zo zenuwachtig was. Dit consult was toch voor jouw geruststelling bedoeld. En je bent nu alles behalve gerustgesteld! Goed dat je voor de 600 gaat hoor, maar je zal je nu best rot voelen. En dat mag je best laten weten.

laat het even bezinken, ik hoop dat je uiteindelijk wel iets hebt gehad aan je consult.

ik vind het echt heel erg vervelend en onbegrijplijk voor je dat het zo gegaan is :147:

Ben gewoon heel verdrietig en boos :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei DreamLou:

Oh jeeeetje, wat ontzettend balen zeg! En niet netjes dat ze dat niet eerder gemeld hebbem, van die kosten! Echt heel knullig.....

en nog vervelender dat je nog niet helemaal zeker bent van je zaak.... :( niet wat je verwacht had dit.

Pffff laat we hopen dat het bij €3100 blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooohhhh flink balen! Ik snap het volkomen! Ik haat het grondig als mensen te laat met extra kosten komen! En heel erg jammer dat je hierdoor niet op je gemak bent gesteld.

En ik wil geen zout op je wonden strooien. Maar waarschijnlijk krijg je nog een na rekening voor het consult. Door ons zorgverzekeringssysteem bij ziekenhuizen wordt het eea vergoed door de verzekeraar. En in België hebben ze een ander systeem waar ze dezelfde kosten niet kunnen verhalen. En leer mij bedrijven kennen die geen twee verschillende administraties hebben die elkaar kruizen waardoor de brieven apart worden verstuurd.

Maar goed dan heb je nog verkoop onder valse voorwendselen. Heb jij iets van een operatie akkoord getekend met de kosten? Of uberhaubt iets getekend waar kosten op zijn vermeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook bang voor.... Dat ze mij alsnog 2x €250 laten betalen! Ik heb toen in november wel iets getekend maar hij zei dat het niet bindend was en puur ter info dat je op de hoogte bent van de operatie, de risico's enzo ( ik hoop dat ik me niet vergis) ik hoop alleen dat er geen kleine lettertjes stonden achter aan, dan hang ik echt! Maar kom op zo ga je toch niet met patienten om? Geef gelijk de juiste info zo dat mensen niet voor verrasingen staan... Ik baal hier echt van. Wist ik het van te voren prima, maar dit is gewoon verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er echt totaal geen klap van. Je bent nu voor de 2e x geweest toch? Wat moest je dan de eerste x betalen ? En consult kosten worden toch verrekend als je er voor kiest om je daar te laten opereren;). Plus het feit.. Je moet toch al € 3100 betalen omdat je zonder verwijsbrief komt .. Dus hoezo ziektekosten en verzekering bla bla.. Klinklare onzin eigenlijk... Dat zou voor ons " Nederlanders" betekenen dat wij aan onze eigen risico zouden moeten plukken als je daar heen gaat! Snap je wat ik bedoel, je moet al zelf dokken, je gaan op eigen houtje, dus waarom die ziekenfonds .. Dat hebben wij toch ook niet.. :145:kortom ik snap er geen snars van:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Angelsboobs:

Ik snap er echt totaal geen klap van. Je bent nu voor de 2e x geweest toch? Wat moest je dan de eerste x betalen ? En consult kosten worden toch verrekend als je er voor kiest om je daar te laten opereren;). Plus het feit.. Je moet toch al € 3100 betalen omdat je zonder verwijsbrief komt .. Dus hoezo ziektekosten en verzekering bla bla.. Klinklare onzin eigenlijk... Dat zou voor ons " Nederlanders" betekenen dat wij aan onze eigen risico zouden moeten plukken als je daar heen gaat! Snap je wat ik bedoel, je moet al zelf dokken, je gaan op eigen houtje, dus waarom die ziekenfonds .. Dat hebben wij toch ook niet.. :145:kortom ik snap er geen snars van:45:

Ja vertel me wat ik hoorde toevallig die assistent toen ze aan de lijn was dat de kosten van consult eigenlijk niet in die €3100 zit maar valt onder eigen risico! Had ze eerder moeten zeggen. Ben op 2de consult geweest omdat ik 600cc wou ipv 700cc. Eerste consult heb ik niet betaald omdat het juist in die €3100 zat! Nu snap ik er helemaal niks van. Ze moeten het maar uitzoeken hoor. Ik betaal €3100 meer niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@angelboobs het is niet zo dat de zorgverzekering iets van de vergroting vergoed hoor in een ziekenhuis (tenzij je een operatie hebt gehad waarbij je eigen borsten verwijderd zijn bijv)! Als je een verwijsbrief hebt hoef je zelf geen consultkosten te betalen, die betaald je zorgverzekeraar dan voor je omdat een andere arts (meestal je huisarts) je doorverwijst, in het ziekenhuis kan je anders überhaupt niet terecht. Er worden dus ook geen consultkosten verrekend. (Dat gebeurd weleens bij prive klinieken). Dat niet NL-ers dus de consultkosten in een ziekenhuis wel moeten betalen is niet gek.

Het is alleen ronduit belachelijk dat akachanel hiervan niet op de hoogte gebracht is! 

Ik vond Nio de eerste keer (in parkkliniek) ook erg gehaast ga volgende week nog een keer op consult, nu in OLVG west. Ben benieuwd hoe ik t dan ga ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Suus2015:

@angelboobs het is niet zo dat de zorgverzekering iets van de vergroting vergoed hoor in een ziekenhuis (tenzij je een operatie hebt gehad waarbij je eigen borsten verwijderd zijn bijv)! Als je een verwijsbrief hebt hoef je zelf geen consultkosten te betalen, die betaald je zorgverzekeraar dan voor je omdat een andere arts (meestal je huisarts) je doorverwijst, in het ziekenhuis kan je anders überhaupt niet terecht. Er worden dus ook geen consultkosten verrekend. (Dat gebeurd weleens bij prive klinieken). Dat niet NL-ers dus de consultkosten in een ziekenhuis wel moeten betalen is niet gek.

Het is alleen ronduit belachelijk dat akachanel hiervan niet op de hoogte gebracht is! 

Ik vond Nio de eerste keer (in parkkliniek) ook erg gehaast ga volgende week nog een keer op consult, nu in OLVG west. Ben benieuwd hoe ik t dan ga ervaren.

Je snapt niet helemaal mijn verwoording .. Wat jij nu zegt is precies wat ik bedoel. Daarom vind ik het ook zo raar. Wat heeft ziekenkosten op dit moment überhaupt met dit te maken als je het toch al zelf betaald. Daarom zei ik ook: er is ook geen verwijsbrief.. Anders had ze bij haar eigen ziekenhuis gemoeten, dan had het logisch geweest dat ze zelf voor kosten op moet draaien als je dan voor een ander ziekenhuis zou kiezen, maar in dit geval is het gewoon erg raar. Ik ben de eerste keer ook via verwijsbrief geopereerd en de 2e keer op eigen houtje.. Nu ga ik weer omdat ik zelf wil maar wel in park. Ik betaal ook meer omdat ik in een privé kliniek ga. Dus ik snap wel hoe en wat.. Maar in dit geval vind ik het gewoon erg raar en alleen maar omdat ze uit België komt blijkbaar.. Maar wat een bull.. Hoe zat dan de eerste keer?! Toen wisten ze toch ook al dat dat zo was.. Daarom vroeg ik ook, wat moest je de eerste keer betalen op je consult @ akachanel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha dan heb ik t inderdaad niet goed begrepen. Sorry ;)

Conclusie we vinden t beiden niet erg leuk voor akachanel (zacht uitgedrukt)..

Duimen dat er een oplossing komt waar je je prettig bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Angelsboobs:

Je snapt niet helemaal mijn verwoording .. Wat jij nu zegt is precies wat ik bedoel. Daarom vind ik het ook zo raar. Wat heeft ziekenkosten op dit moment überhaupt met dit te maken als je het toch al zelf betaald. Daarom zei ik ook: er is ook geen verwijsbrief.. Anders had ze bij haar eigen ziekenhuis gemoeten, dan had het logisch geweest dat ze zelf voor kosten op moet draaien als je dan voor een ander ziekenhuis zou kiezen, maar in dit geval is het gewoon erg raar. Ik ben de eerste keer ook via verwijsbrief geopereerd en de 2e keer op eigen houtje.. Nu ga ik weer omdat ik zelf wil maar wel in park. Ik betaal ook meer omdat ik in een privé kliniek ga. Dus ik snap wel hoe en wat.. Maar in dit geval vind ik het gewoon erg raar en alleen maar omdat ze uit België komt blijkbaar.. Maar wat een bull.. Hoe zat dan de eerste keer?! Toen wisten ze toch ook al dat dat zo was.. Daarom vroeg ik ook, wat moest je de eerste keer betalen op je consult @ akachanel?

Ik had trouwens wel een verwijsbrief hoor dat moest volgens die assistent. Ik heb niks betaald bij eerste consult! Er is hier gewoon sprake van slechte communicatie! Wie moet er voor boeten ik? Ik dacht het niet dan moeten ze maar beter communicieren en de juiste info geven. Ben zo teleurgesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben "Nederlander" (alhoewel voel me soms eerder buitenlander omdat ik nog aan het integreren ben in Brabant :45: Maar dit terzijde) en heb meerdere consulten gehad in België. In Nederland is het eigen risico dit jaar € 385,-. Met andere woorden als ik dit jaar € 400,- euro uitgeef aan plastische chirurgie consulten, dan krijg ik €15 euro vergoed van mijn zorgverzekering. 

Ik zou verwachten dat mocht je inderdaad een nota krijgen van het OLVG dan kan je het toch terugkrijgen van jouw Belgische mutualiteit??? / verzekering (Sorry weet niet of dit correct Belgisch is :blush: Misschien kan je dit eens navragen?

Hoop echt niet voor je dat je de consultenkosten moet betalen. Vind € 500,- belachelijk veel voor 2 consulten. Kan me goed voorstellen dat je nu naar een andere pc wilt aangezien het vertrouwen weg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Akachanel:

Ik heb niks bijbetaald geen stuiver! Ik betaal ze €3100 zoals afgesproken meer niet! Ik heb tot nu toe niks betaald de 2 rekeningen €1800 + €1300 moet ik nog betalen. Het voelt echt kut alle vertrouw is weg. Ik ben nog steeds gek op het werk van Nio maar dit is geen manier gewoon.

En dames uit Belgie opgepast! Let op dat je de juiste info krijgt als je je in NL laat behandelen. 

Het liefst ga ik nu gewoon naar Plovier hij kan er ook wat van :-)

weet alleen niet wat me te wachten staat als ik annuleer bij Nio.

ik heb €3100 opzij gezet voor bv meer niet!

Pff wat een gedoe zeg! Ik hoop dat ze er mee akkoord gaan dan! 

Ja , ik word de 24 e maart door dr. Plovier geopereerd... Wel had ik al een afspraak voor consult 23 februari bij dr. Nio en ga hier voor de zekerheid nog gewoon langs! You never know... Bij plovier mag je zonder extra kosten min. 4 weken voor de operatie nog annuleren... Weet ook niet hoe dat zit bij slaz.... Maar goed je moet geen overhaaste beslissingen nemen natuurlijk . Maar het blijft wel schandalig. Maar zowiezo aan Nio zelf zal het niet liggen die maakt pracht boobs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Cleopatra89:

Pff wat een gedoe zeg! Ik hoop dat ze er mee akkoord gaan dan! 

Ja , ik word de 24 e maart door dr. Plovier geopereerd... Wel had ik al een afspraak voor consult 23 februari bij dr. Nio en ga hier voor de zekerheid nog gewoon langs! You never know... Bij plovier mag je zonder extra kosten min. 4 weken voor de operatie nog annuleren... Weet ook niet hoe dat zit bij slaz.... Maar goed je moet geen overhaaste beslissingen nemen natuurlijk . Maar het blijft wel schandalig. Maar zowiezo aan Nio zelf zal het niet liggen die maakt pracht boobs!

 

Ja je kan gewoon bij Nio gaan en dan je beslissing nemen. Maar informeer je goed ivm kosten enzo.

ik heb er nachtje overgeslapen ik ga gewoon verder met Nio ik zal hem effe mailen straks. 

Dus zoals ik zei ik twijfel zeker niet aan zijn werk het is puur administratief dat het verkeerd is gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.