Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei best_boobie:

Ga je trouwens dat andere topic nog aanvullen, of zal ik het weghalen?

Als het niet volledig aangevuld is, staat het zo slordig anders :)

Hoop dat je eruit komt met de administratie van het ziekenhuis :35:

Xx BB

Hey meid ja je mag het verwijderen is niet meer nodig tnx xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Akachanel:

Update: gisteren gemaild met Nio ivm kosten bv en het verhaal van die extra kosten en Yes vandaag heeft hij bevestigd dat ik alleen €3100 moet betalen yoepie nu kan ik lekker zonder stress aftellen yeah nog 50 dagen :D

Ooooh wat fijn, meid! Super! Komt alles gelukkig op ziin pootjes terecht! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Akachanel:

Update: gisteren gemaild met Nio ivm kosten bv en het verhaal van die extra kosten en Yes vandaag heeft hij bevestigd dat ik alleen €3100 moet betalen yoepie nu kan ik lekker zonder stress aftellen yeah nog 50 dagen :D

Jeeej gelukkig meid! Ben blij voor je! Hebben ze niet meer uitgelegd waarom ze dat eerst wel zeiden dat je dat moest betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Cleopatra89:

Jeeej gelukkig meid! Ben blij voor je! Hebben ze niet meer uitgelegd waarom ze dat eerst wel zeiden dat je dat moest betalen?

Nee niks meer daarover zo lang ik maar niet bij moet betalen hihihi happy me :) ik moet me trouwens om 7u melden op 31/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Akachanel:

Nee niks meer daarover zo lang ik maar niet bij moet betalen hihihi happy me :) ik moet me trouwens om 7u melden op 31/3

Haha ja idd dat is ook weer zo ! Gelukkig dat je heel duidelijk tegen hun bent geweest!

ik moet mij ook om 7uur melden de 24/3 :D alleen dan bij beclinic haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cleopatra89:

Haha ja idd dat is ook weer zo ! Gelukkig dat je heel duidelijk tegen hun bent geweest!

ik moet mij ook om 7uur melden de 24/3 :D alleen dan bij beclinic haha

Ja toch gelukkig maar...  jij gaat 1 week voor mij he heel spannend ben benieuwd we tellen samen af dan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ben er nog steeds niet uit! Gisteren avond weer rond gekeken naar de foto's bij sommige meiden lijkt 600cc weer te klein. Ik  zal niet liegen ik hou wel van grote boobs maar moet wel bij me lichaam passen hahaha ik zou graag de formaat van Fajah Lourens willen hoe het vroeger was zeg maar voor haar bvk. Wat denken jullie? 600cc doen of toch 700cc? Zie foto tnx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Tinka:

Hey Akachanel,

ik zou je heel graag willen helpen, maar heb echt weinig kennis met cc's :D ik zou de meningen overlaten aan dames die hier wel verstand van hebben ... En je pc, wat zegt die?? Succes !

Ja tnx meid ik het zeker verder overleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Fajah.. daar is eens iets over gezegd hier.. Goh, daar was een artikel over...
Uhm, had die niet eerst siliconen, ging toen afgeven op siliconen, en heeft nu toch maar weer siliconen genomen? hihi.
Ze is in ieder geval door van Selms geopereerd, zover ik me kan herinneren.. in het SLAZ.. FF kijken of ik dat topic nog kan vinden waar het toen over haar ging....

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei best_boobie:

Oh, dit topic bedoel ik :P

Maar.. @Akachanel hoeveel cc je daar voor nodig hebt, is denk ik aan Nio.. Die zal daar meer verstand van hebben :P
Al denk ik dat je toch wel wat vulling nodig zult hebben met jouw voorsituatie.. Dus als 700 past, zou ik dat zelf wel doen...

xx BB

Tnx girl ik zal het aan Nio overlaten maar die zal mij niet meer serieus nemen hahaha eerst zei ja voor 700cc en toen nee toch maar 600 en nu weet ik het gewoon niet meer dat heeft hij al vakker meegemaakt hoop ik :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei best_boobie:

Die Fajah.. daar is eens iets over gezegd hier.. Goh, daar was een artikel over...
Uhm, had die niet eerst siliconen, ging toen afgeven op siliconen, en heeft nu toch maar weer siliconen genomen? hihi.
Ze is in ieder geval door van Selms geopereerd, zover ik me kan herinneren.. in het SLAZ.. FF kijken of ik dat topic nog kan vinden waar het toen over haar ging....

Ja ze had vroeger bv laten doen op haar 19de en paar jaar geleden had ze lek toen ja nooit meer siliconen maar er zit er weer in hoor maar dan veel kleiner :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Na dat ik paar dagen zat te twijfelen of ik dit echt wou, heb ik vandaag toch de moed gehad om de rekeningen te betalen ja hoor vandaag alvast het totale overgemaakt! Omg nu is het gewoon officieel ik krijg een borstvergroting wow! Nu dat ik toch een tijdje zit te twijfelen tssn 600 en 700cc heb ik besloten om voor 650cc te gaan :-) yeah nog 43 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Huh? Maar waarom dan de 650?? Die heeft evenveel projectie als de 600, is alleen een stuk breder!! Die is zelfs breder dan de 700 cc.. Is dat echtt wat je wilt???

 

Oeiii serieus? Ik dacht dat het gewoon tssn die 2 lag... Ik dacht zo van als 100cc meer te veel is dan ga ik gewoon daar tssn in dus kwam ik dan bij 650 maar als dit weer iets helemaal anders is dan weet ik het niet meer pfff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat dacht ik al.. vandaar mijn opmerking.. en daarom zeg ik altijd dat het niet om het aantal cc draait..

Ik zal even de 600, 650 en 700 van eurosilicone onder elkaar zetten:

600 is 13,1 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm
650 is 13,6 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm
700 is 13,4 cm breed en heeft een projectie van 7,1 cm

Zie je wat ik bedoel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 november 2015om10:38 zei Akachanel:

Hij maakte een foto en ja het zag er mooi uit niet te groot niet klein, gewoon mooi.

Ja dit wordt hem zei hij, ik vroeg hem hoeveel cc het was hij zei 700cc!!! Zo mooi dan zei ik met een glimlach.

Waarom vertrouw je niet op je PC en je eerste indruk ;) 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei best_boobie:

ja dat dacht ik al.. vandaar mijn opmerking.. en daarom zeg ik altijd dat het niet om het aantal cc draait..

Ik zal even de 600, 650 en 700 van eurosilicone onder elkaar zetten:

600 is 13,1 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm
650 is 13,6 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm
700 is 13,4 cm breed en heeft een projectie van 7,1 cm

Zie je wat ik bedoel?

 

Ah ok nu begrijp ik hem tnx k weet het niet k zal met nio overleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei BrownieG:

Waarom vertrouw je niet op je PC en je eerste indruk ;) 

xx 

Pffff heel moeilijk girl ik vertrouw hem wel maar als ik naar foto's van 700cc kijk dan vind ik het gigantisch en zo wil het ook weer niet snap je? Ik heb een belangrijke functie op werk en ik wil niet dat alle ogen straks naar me boobs gaan... Uiteindelijk doen we het voor ons zelf maar ik wil echt niet er bij lopen alsof ik 2 grote ballonen op me borsten heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.