Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Bruisend:

Spannend! En wat een gedoe zeg allemaal, dan wel dan niet! En wat nog vervelender is is dat er geen definitieve oplossing is. Of steeds onder het mes of in de winter erg zwak.

Weet je wel wat voor vorm van zwak het zal zijn? Misschien moet je het gewoon een jaar proberen, want bevalt het niet dan neem ik aan dat je alsnog onder het mes kan toch? Scheelt je wel weer een mega litteken over je borst...

Oh, maar stel medijcijnen gaan goed, maar na 3 jaar moet je toch onder het mes, dat kan wel gewoon met boobies? Neem haas eigenlijk aan van wel toch? 

Ja vertel me wat ik had net zo goed gewoon me boobs kunnen hebben op 31 maart pffff zwak is echt heel moe, duizelig enzo dus ik weet ook niet hoe ik dat ga fixen met werk ga ik wel kunnen werken enzo dat is afwachten. Met de siliconen er in opereren is geen optie dan knallen ze gewoon. De oplossing zou ook zijn om naar een warme land te verhuizen hihihihi  Zuid- Frankrijk zie ik ook zitten B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Akachanel:

Nou ze hadden het wel meegedeeld dat de kans bestaat dat je telkens na 4-5 jaar weer onder het mes moet. We hadden het ook over de medicijnen gehad want de medicijnen die ik eerst had hielpen niet! Met nieuwe medicijnen moest ik echt stipt nemen tijdens de koude maanden want de bloedvatten knappen helemaal dicht bij mij als het koud is. Ik was in paniek en wou niet aan medicijnen zitten je word ook heel zwak enzo de keuze lag eingelijk aan mij maar ik had snel voor optie 1 gekozen ik had geen vertrouw meer in medicijnen. Nu kies ik bewust voor optie 2 tja we zien wel... 

ik zeg overwinteren in Spanje of Portugal.....met mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Akachanel:

Nee daarom pffff ben toch geen stuk vlees en het is ook geen kwestie van leven of dood met die operatie zou ik me wel voor 95% van me klachten af zijn maar dan om de 4-5 jaar weer door die drama nee man. Weet je ik was zo gefrustreerd maar goed ik heb nu denk ik wel genoeg tijd gehad om na te denken dus nee geen operatie geef me maar die medicijnen. En je boobies wauwww wat zijn ze nu al zo mooi man echt daar mag je zeker trots op zijn :-) hopelijk ik binnenkort ook xxx

Nee idd groot gelijk hoor ! Hopelijk werken die pillen gewoon goed en valt het mee . Thanks meid! Ben er al echt heel blij mee! Erg benieuwd hoe ze er over 4 weken uitzien als ik 6 weken ben :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi dames,

Na lang twijfelen ben ik gisteren toch geopereerd aan me hart. De operatie heeft 4uur geduurd maar alles is goed verlopen. Ik heb veel pijn maar het gaat redelijk goed. Alle 2 drains zijn al uit en ik ben vandaag naar een normale kamer gegaan dus niet meer op de IC. Me borstlift staat voorlopig gepland op 24 juni maar ik ga zeker naar me lichaam luisteren dus effe afwachten. Tot gauw xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Dus toch geopereerd??? 
Dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn, maar denk wel dat je alle voors en tegens wel 100 keer tegen elkaar afgewogen hebt.

Goed dat je al van de IC af bent en dus nu gewoon kunt gaan herstellen!! En jeetjje.. een dikke maand en je krijgt je boobs, nu gaat het toch opeens best wel snel.. Oke, voor ons als buitenstaander dan ;)

Een heel goed herstel gewenst meid, en op naar die boobs!!
Ik pas je titel meteen ff aan, dan kun je officieel beginnen met aftellen :35: 

xxxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid

Dus toch geopereerd??? 
Dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn, maar denk wel dat je alle voors en tegens wel 100 keer tegen elkaar afgewogen hebt.

Goed dat je al van de IC af bent en dus nu gewoon kunt gaan herstellen!! En jeetjje.. een dikke maand en je krijgt je boobs, nu gaat het toch opeens best wel snel.. Oke, voor ons als buitenstaander dan ;)

Een heel goed herstel gewenst meid, en op naar die boobs!!
Ik pas je titel meteen ff aan, dan kun je officieel beginnen met aftellen :35: 

xxxx BB
 

Hey bb,

Uiteindelijk toch besloten om de operatie door te zetten. Ik heb er heel goed over nagedacht ja en ik moet je eerlijk zeggen dat het geweldig voelt in de zin van: ik heb het lekker warm :-) dit gevoel ken ik helemaal niet, het voelt goed en ik heb er vertrouw in dat het zo zal blijven. Nu dus aftellen idd het zal nu wel snel gaan denk ik  en bedankt voor het aanpassen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een beslissing! Nu voel je dus warmte en eerst niet? Dan is dat alvast winstpunt nummer 1! Jeetje ik ben wel heel blij voor je dat je van de IC af bent.

ik ben niet zo medisch aangelegd maar wat is er nu "gerepareerd" en wat zijn de vooruitzichten? 

Hier draaien de duimen op volle toeren voor een voorspoedig herstel! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Mooi dat het allemaal goed is gegaan. Goed uitrusten, voor je t weet is t zo ver! 

Je hebt zo veel tegenslagen gehad, fijn dat je nu kan aftellen.

X

Dank je wel meis ik zit nu lekker aan de morfine ;-) en lekker uitrusten idd xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Nonky:

Jeetje meid, wat een beslissing! Nu voel je dus warmte en eerst niet? Dan is dat alvast winstpunt nummer 1! Jeetje ik ben wel heel blij voor je dat je van de IC af bent.

ik ben niet zo medisch aangelegd maar wat is er nu "gerepareerd" en wat zijn de vooruitzichten? 

Hier draaien de duimen op volle toeren voor een voorspoedig herstel! 

Xxx

Hey Nonky ik had vernauwde bloedvaten. Dus het bloed verliep niet goed door me lichaam waardoor ik het altijd koud en pijn had, vooral in de koude maanden opgezwollen handen en voeten noem maar op. Dus de vaten zijn via me hart wijder gemaakt waar door alles nu lekker kan stromen, dus hopelijk nooit meer die ellende meemaken die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Ondanks de pijn en de zware ingreep ben ik blij want het resultaat voel ik meteen :-) heerlijk warm en binnenkort me boobs so me happy. Ik ga effe slapen nu xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt fijn dat je dat dus ook meteen merkt he.. 
Wat zo een bloedvaten voor effect hebben op je lijf ;)

Geniet lekker van de warmte en van het minder pijn in extremiteiten.. De operatiepijn zul je nu wel ff voor lief nemen denk ik.. Je weet wat er voor terug komt :35: 

Rustig aan!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Akachanel:

Hey Nonky ik had vernauwde bloedvaten. Dus het bloed verliep niet goed door me lichaam waardoor ik het altijd koud en pijn had, vooral in de koude maanden opgezwollen handen en voeten noem maar op. Dus de vaten zijn via me hart wijder gemaakt waar door alles nu lekker kan stromen, dus hopelijk nooit meer die ellende meemaken die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Ondanks de pijn en de zware ingreep ben ik blij want het resultaat voel ik meteen :-) heerlijk warm en binnenkort me boobs so me happy. Ik ga effe slapen nu xxx

Goh wat fijn en knap dat ze dat zo konden herstellen. Wel heftig allemaal. Ik gun je een lekkere "warme" zomer met twee mooie borsten, en dan lekker warm de winter in! 

Nogmaals een heel goed herstel gewenst.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk voor je dat je geopereerd bent en al van de IC af bent. Een goed teken. Nu lekker herstellen en goed uitgerust de boobjob ingaan. En wat moet het een geweldig gevoel zijn dat je het eindelijk warm hebt. Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam. 

Heel veel sterkte meis

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Toch maar de grote stap gezet en de operatie laten doen, maar ik denk wel dat je hier heel veel voordelen uit gaat halen, en wat moet het een geweldige gewaarwording voor je zijn om het warm te hebben.

Nu even alleen aan je herstel denken,want dit is wel even heftig geweest.

Meis, heel veel beterschap, en doe rustig aan.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Toch maar de grote stap gezet en de operatie laten doen, maar ik denk wel dat je hier heel veel voordelen uit gaat halen, en wat moet het een geweldige gewaarwording voor je zijn om het warm te hebben.

Nu even alleen aan je herstel denken,want dit is wel even heftig geweest.

Meis, heel veel beterschap, en doe rustig aan.

xxxx

Dank je wel doe ik zeker xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nonky:

Goh wat fijn en knap dat ze dat zo konden herstellen. Wel heftig allemaal. Ik gun je een lekkere "warme" zomer met twee mooie borsten, en dan lekker warm de winter in! 

Nogmaals een heel goed herstel gewenst.

xxx

Whahaha Nonk geweldig " warme zomer, 2 mooie tieten en warm de winter doorstaan" kon ik alleen maar van dromen maar nu idd ik ben er klaar voor laat maar komen :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei what ELSE:

Wat heerlijk voor je dat je geopereerd bent en al van de IC af bent. Een goed teken. Nu lekker herstellen en goed uitgerust de boobjob ingaan. En wat moet het een geweldig gevoel zijn dat je het eindelijk warm hebt. Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam. 

Heel veel sterkte meis

xxx

Ja geweldig gewoon dank je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

Hey hey,

Huh, geopereerd!!  En je voelt je goed... Superblij voor je!! :) 

Lekker bijkomen met je warme lijf en een goed herstel! Die tieten komen sowiesooooo zodra je goed en wel ben uitgerust ... 

Greetz xx

 

 

 

Yes i will dank je dank je komt goed xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe deze littekens worden straks ze hebben langs 1 kant 2 sneetjes gemaakt en aan de andere kant 3 sneetjes en zo zijn ze met de Da Vinci robot binnen gegaan tot aan me hart. Wauww echt verbaasd hoe zo een ingreep verloopt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Zo! Gaaf dat dat tegenwoordig allemaal zo kan hè! 

Die littekentjes ga je praktisch niet meer zien straks. Het ziet er nu misschien wat verfomfraaid uit, maar dat trekt allemaal bij.

Fijn dat het zo goed met je gaat meid!!

Xxx

Ja gelukkig maar, open operatie wordt alsnog gedaan als iets misgaat ofzo. Ben echt blij dat ik met paar sneetjes er van af ben. En de pijn wordt steeds minder. Snap je nu waarom de borstlift niet door mocht gaan? Anders konden ze de prothese zo uitpersen hahaha ik voel me echt top en tnx voor de steun xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Akachanel:

Ja gelukkig maar, open operatie wordt alsnog gedaan als iets misgaat ofzo. Ben echt blij dat ik met paar sneetjes er van af ben. En de pijn wordt steeds minder. Snap je nu waarom de borstlift niet door mocht gaan? Anders konden ze de prothese zo uitpersen hahaha ik voel me echt top en tnx voor de steun xxx

:45:
De prothese uitpersen. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Akachanel:

Hi dames,

Na lang twijfelen ben ik gisteren toch geopereerd aan me hart. De operatie heeft 4uur geduurd maar alles is goed verlopen. Ik heb veel pijn maar het gaat redelijk goed. Alle 2 drains zijn al uit en ik ben vandaag naar een normale kamer gegaan dus niet meer op de IC. Me borstlift staat voorlopig gepland op 24 juni maar ik ga zeker naar me lichaam luisteren dus effe afwachten. Tot gauw xxx

Hey meis, 

Sorry voor mijn late reactie, maar ik werd zelf vrijdag geopereerd, dus ik was ff niet op het forum en heb daardoor jouw berichten ff gemist. Maar wat goed van je, dat je toch besloten hebt om je aan je hart te laten opereren. .... En ook dat je daar gelijk resultaat van hebt qua lichaamstemperatuur. Wat moet dat heerlijk voor je zijn, meis. Vrijdag de dertiende heeft dus voor jou nu ook een hele andere betekenis dan een ongeluksdag? En wat heerlijk dat je een datum hebt voor je borstlift..... Maar blijf wel gewoon goed naar je lichaam luisteren en loop niet te hard van stapel hè. .... Die mooie borsten komen er echt wel. .... Alles op z'n tijd. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.