Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Jaydee:

Hey meis, 

Sorry voor mijn late reactie, maar ik werd zelf vrijdag geopereerd, dus ik was ff niet op het forum en heb daardoor jouw berichten ff gemist. Maar wat goed van je, dat je toch besloten hebt om je aan je hart te laten opereren. .... En ook dat je daar gelijk resultaat van hebt qua lichaamstemperatuur. Wat moet dat heerlijk voor je zijn, meis. Vrijdag de dertiende heeft dus voor jou nu ook een hele andere betekenis dan een ongeluksdag? En wat heerlijk dat je een datum hebt voor je borstlift..... Maar blijf wel gewoon goed naar je lichaam luisteren en loop niet te hard van stapel hè. .... Die mooie borsten komen er echt wel. .... Alles op z'n tijd. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

:53: Jaydee

Dank je wel Jaydee vrijdag de 13de is idd officieel geen ongeluksdag meer :-) je hebt nu je tieten zeker?!! Effe spieken xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, 

Je littekens zien er mooi uit zeg! Had er eigenlijk een heel andere voorstelling bij maar dat hebben ze goed gedaan :35: Snap nu inderdaad waarom je prothese er "uitgeknepen" kon worden :45: Maar goed dat dit voorbij is he..lekker relaxen en het lichaam laten helen voordat je boobs erin komen maar dat gaat vast goedkomen want je klinkt al heerlijk "warm" whahahaha

Geniet van je rust want is niet niks wat je hebt ondergaan x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei BrownieG:

Hey, 

Je littekens zien er mooi uit zeg! Had er eigenlijk een heel andere voorstelling bij maar dat hebben ze goed gedaan :35: Snap nu inderdaad waarom je prothese er "uitgeknepen" kon worden :45: Maar goed dat dit voorbij is he..lekker relaxen en het lichaam laten helen voordat je boobs erin komen maar dat gaat vast goedkomen want je klinkt al heerlijk "warm" whahahaha

Geniet van je rust want is niet niks wat je hebt ondergaan x

Dank je wel brownie doe ik zeker en het gaat elke dag beter xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat goed dat het goed is gegaan en je direct al het resultaat merkt. Dat bevestigd denk ik ook wel dat het een goeie keuze is geweest.

Succes met je herstel, meid!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei DreamLou:

Hey wat goed dat het goed is gegaan en je direct al het resultaat merkt. Dat bevestigd denk ik ook wel dat het een goeie keuze is geweest.

Succes met je herstel, meid!

X

Dank je wel meis en vandaag al lekker naar huis :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update: het is nu meer dan 2 weken geleden dat ik mijn hartoperatie heb gehad. Het is heftig, pijn pijn en nog eens pijn. Ik ben vorige week op controle geweest en alles zag er goed uit mijn hart, bloedvatten alles ok. Maar ik heb een ander probleem dat had ik ook aangegeven na de operatie zijn mijn borsten heel groot geworden, bijna 2 keer zo groot, ik had pijn en het gevoel dat ik melk aan het maken ben, alsof ik stuwing heb ( mensen die kinderen hebben en borstvoeding hebben gegeven kennen dat gevoel). Ze hebben mij doorgestuurd naar de gynaecoloog. Die heeft even aan mijn borsten gezeten en toen gezegd dat er niks aan de hand was. Ik werd kwaad en me man ook. Die dacht zeker dat ik voor niks zat te zeuren. Ik zei nee ik wil dat er verder onderzoeken worden gedaan. Hij heeft toen bloed laten nemen en ik moet nog deze week terug gaan voor de echo.

vandaag heb ik gebeld voor de uitslag en wat blijkt? Ik ben gewoon melk aan het maken! Bepaalde hormonen zijn verhoogd bij mij wat dus de pijnelijke borsten verklaart en de zwelling... Maar hoe kan dat nou? Hoe kan ik nou melk maken terwijl ik niet zwanger ben? man man voor de zo veelste keer weer een raadsel. Ze hebben het besproken en blijkbaar komt deze hormonen uit de hersenen dus morgen weer bloedafname doen en scan van me hoofd om te zien hoe ze het gaan aanpakken. Ik ben op ik ben echt op er komt altijd iets jemig. Dus dames ik hou jullie op de hoogte pfffff  

onderste foto is van nu

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een bijzondere uitslag zeg... We hadden het in pb al over hoe het zou kunnen, maar dit had ik absoluut niet verwacht.. Nog nooit van gehoord...
Ik weet niet waar deze hormonen aangemaakt wordt, maar dan waarschijnlijk in de hypofyse.. Vraag me af hoe die processen lopen dan...
Hopelijk kunnen ze iets vinden en je helpen.. Kan me voorstellen dat dit niet leuk is en dat je minder aan kunt nu..
Probeer je ff op je gezondheid te focussen meid.. Ik weet dat je die boobs heel graag wilt hebben, maar kijk wel ff wat het beste is voor jou en voor je lijf..
Sterkte!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei best_boobie:

Dat is een bijzondere uitslag zeg... We hadden het in pb al over hoe het zou kunnen, maar dit had ik absoluut niet verwacht.. Nog nooit van gehoord...
Ik weet niet waar deze hormonen aangemaakt wordt, maar dan waarschijnlijk in de hypofyse.. Vraag me af hoe die processen lopen dan...
Hopelijk kunnen ze iets vinden en je helpen.. Kan me voorstellen dat dit niet leuk is en dat je minder aan kunt nu..
Probeer je ff op je gezondheid te focussen meid.. Ik weet dat je die boobs heel graag wilt hebben, maar kijk wel ff wat het beste is voor jou en voor je lijf..
Sterkte!!

xxx

Ja bb dit had ik ook niet verwacht ik dacht eerder aan infectie ofzo, dat stuwing gevoel kwam me bekend voor maar nooit gedacht dat je melk aan kunt maken als je niet zwanger bent hahhahah zulke dingen gebeuren alleen bij mij blijkbaar. 

Maak je geen zorgen meid ik verlang zo naar een gezonde lichaam en ik zie mezelf voorlopig niet onnodig pijn laten doen. Ik twijfel nu ineens of ik die borstlift nog wel wil, ja ik wil zeker mooie borsten maar zonder pijn als het kan hahhaha. Nu eerst effe genezen en dan komt het wel. Bedankt voor je steun. Ik ben benieuwd hoe het verloopt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Wat goed dat je zo doorzet want anders was je er niet achter gekomen. Heb er idd nog nooit van gehoord dat je hersenen dit spontaan kunnen aanmaken :huh: En een goed streven om je lichaam helemaal gezond te krijgen alvorens je voor je boobjob gaat :35: Tis toch belangerijk om met een gerust gevoel en gezond lichaam op de operatietafel te liggen....en nogmaals die Nio-tetten lopen niet weg en Nio ook niet :) ...zorgt dit forum wel voor :45: 

Focus op je herstel! 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei BrownieG:

Hai,

Wat goed dat je zo doorzet want anders was je er niet achter gekomen. Heb er idd nog nooit van gehoord dat je hersenen dit spontaan kunnen aanmaken :huh: En een goed streven om je lichaam helemaal gezond te krijgen alvorens je voor je boobjob gaat :35: Tis toch belangerijk om met een gerust gevoel en gezond lichaam op de operatietafel te liggen....en nogmaals die Nio-tetten lopen niet weg en Nio ook niet :) ...zorgt dit forum wel voor :45: 

Focus op je herstel! 

x

:45::45::45: als jullie nou maar ervoor zorgen dat hij niet wegloopt dan maak ik me geen zorgen :45::45: ah Brownie je bent me er een :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8 juni 2016 om 09:22 zei Vrouwtjelief:

Hoi meid,

hoe is t nu met je?? Deze maand Nio boobs??

X

Hey meid helaas ook deze keer gaat niet door... Voor de zoveelste keer... Maar deze keer vind ik het niet erg :-) ik heb zo veel pijn gehad de afgelopen tijd. Het leek wel alsof ik de enige was die pech had. Na het ene kwam het ander qua gezondheid bedoel ik. Ik ben trouwens nog aan het herstellen. Ik word nu opgevolgd door een endocrinoloog ( mijn hormonen reageren niet zoals het moet) en de neuroloog pffff dus voorlopig geen boobs :-) ik ben ook niet meer zo vaak online effe focussen op me gezondheid!

Nou heel veel succes xxx

@best_boobie meid wil je aub de datum weghalen? Ja het mocht weer niet zo zijn :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH meid, wat een pech steeds zeg!!
Dat je herstel nog niet 'af' is na zo een zware operatie, begrijp ik.. Maar de problemen die je er nu bij krijgt is natuurlijk dubbel knudde :(
Die endocrinoloog begrijp ik.. maar neurlogie? Je hebt toch geen uitvalsverschijnselen?

Focus je idd maar even op je gezondheid, die gaat nu absoluut voor he.. Maar ik leef wel met je mee, vind het echt heel rot voor je!!!

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

OH meid, wat een pech steeds zeg!!
Dat je herstel nog niet 'af' is na zo een zware operatie, begrijp ik.. Maar de problemen die je er nu bij krijgt is natuurlijk dubbel knudde :(
Die endocrinoloog begrijp ik.. maar neurlogie? Je hebt toch geen uitvalsverschijnselen?

Focus je idd maar even op je gezondheid, die gaat nu absoluut voor he.. Maar ik leef wel met je mee, vind het echt heel rot voor je!!!

:53: 

Dank je wel meid. Ze hadden een MRI gedaan om de hypofise te bevestigen zo hebben ze ontdekt dat er ook nog soort van vlekken zijn die daar niet thuis horen! Dus verder onderzoek zou moeten wijzen wat dat precies is dan kan ik een behandeling volgen. Hopelijk is het niet kwaadaardig. Donderdag heb ik de uitslag en voor mijn borsten moet ik nu nog 4 weken medicijnen nemen en dan terug op controle. Op 14 juli gaan we lekker 2 weken op vakantie ik kan niet wachten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Akachanel:

Dank je wel meid. Ze hadden een MRI gedaan om de hypofise te bevestigen zo hebben ze ontdekt dat er ook nog soort van vlekken zijn die daar niet thuis horen! Dus verder onderzoek zou moeten wijzen wat dat precies is dan kan ik een behandeling volgen. Hopelijk is het niet kwaadaardig. Donderdag heb ik de uitslag en voor mijn borsten moet ik nu nog 4 weken medicijnen nemen en dan terug op controle. Op 14 juli gaan we lekker 2 weken op vakantie ik kan niet wachten :)

Jeetje, dat is wel schrikken zeg!!!
Vlekjes kan natuurlijk meerdere kanten op.. idd iets dat daar groeit, of kleine infarctjes?
Meid ik ga heeeel hard voor jou duimen hoor, want dit is niet het nieuws dat je wilt krijgen na een operatie van je hart, maar weet je wat het wel is.. en dat klinkt misschien gek.. Zonder die operatie, had je dit niet geweten, had je bepaalde klachten aan je 'kwaal' geweten. Nu is er tenminste onderzoek en evt behandeling!
Dat is wel een voordeel.. in dit geval dan..

Sterkte hoor en laat aub wat van je horen!!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo denk ik er ook over alles gebeurt voor een reden. Ben blij dat ze nu alle onderzoeken hebben gedaan. Ik denk zo van als ik weer fit ben dan ga ik alles doen wat ik tot nu toe niet heb gedaan hahahhz de goede dingen dan! Ik ga weer lekker sporten, me boobs doen idd, genieten van het leven oefff wat mis ik mijn gezonde lichaam! Ik laat zeker iets weten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Akachanel:

Ja zo denk ik er ook over alles gebeurt voor een reden. Ben blij dat ze nu alle onderzoeken hebben gedaan. Ik denk zo van als ik weer fit ben dan ga ik alles doen wat ik tot nu toe niet heb gedaan hahahhz de goede dingen dan! Ik ga weer lekker sporten, me boobs doen idd, genieten van het leven oefff wat mis ik mijn gezonde lichaam! Ik laat zeker iets weten xxx

Everything happens for a reason!! Mooie gedachte en hieraan vasthouden!! Laan ze je maar helemaal binnenste buiten keren, heb je dat gehad en dan ben je er straks ook helemaal klaar mee!! En die vakantie gun ik je van harte want die heb je echt verdiend na alles!! Let op jezelf en maak je niet druk over Nio die houden we nog steeds druk bezig hoor ;) Loopt nog steeds niet weg... Eerst JIJ en dan je tieten!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.