Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Yes Nio is de man zo noem ik mijn titel hahahaha deze man is geweldig :-)

Gisteren bij hem op consult geweest, was heel erg spannend want ik was al bij 2 verschillende pc geweest en hadden allebei dezelfde mening = lift + vergroting met max 450cc alleen vergroting wouden ze niet, met mijn hangtieten was het niet mogelijk zonder lift volgens hun.

Ben blij dat ik deze forum heb ontdekt en dus ook Dr Nio ik ging uiteindelijk doen wat Nio mij zou adviseren.

Ik liep de consultatie kamer heel enthousiast binnen met een glimlach want ik wist gelijk dat deze man mij de juiste oplossing zou bieden.

Hij begonnen alles uit te leggen zonder dat ik iets vroeg, de verschillende siliconen, techniek ( voor, achter spier of dual plane), de ingreep enzo.

En toen was het tijd, ik mocht mijn borsten laten zien, met zijn meetlint was hij heel serieus aan het meten en noteren, de omvang, mijn tepels en even me borsten voelen.

We gingen samen voor de spiegel staan en hij zei tegen mij ja Rachel het is mogelijk als je alleen vergroting wenst, maar je zou me moeten vertrouwen, je borsten moeten flink gevuld worden!!!

Ik kreeg een bh en T-shirt die ik aan mocht doen en toen begon hij de bh te vullen met passiliconen, de eerste vlog er in en wat vind je er van? vroeg hij. Ik zo van ja het is ok! Mag ik nog vullen? vroeg hij. Ik van ok doe maar, dus de tweede vlog er in ( boven op de ander) En nu? vroeg hij. Ik van ja is goed. Kom ik zal eens een foto van je nemen zei hij ik zo van ok doe maar, ik begon te lachen, ik vond mijn borsten groot maar heel mooi.

Hij maakte een foto en ja het zag er mooi uit niet te groot niet klein, gewoon mooi.

Ja dit wordt hem zei hij, ik vroeg hem hoeveel cc het was hij zei 700cc!!! Zo mooi dan zei ik met een glimlach.

Dit zal het worden:

Dual plane 700cc met ronde prothese, ik zou uiteindelijk op 75/80 E uitkomen, mijn huidige maat 75/80 B

Heel mooi want ik had een DD verwacht dus E is ook fijn.

Nu nog een datum prikken ik kan niet wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat Nio het kan doen zonder lift! Fijne arts he, heel duidelijk met zijn verhaal en adviezen.

Hoe laat was je gisteren op consult? Ik liep om 17.30 uur de kamer uit...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat Nio het kan doen zonder lift! Fijne arts he, heel duidelijk met zijn verhaal en adviezen.

Hoe laat was je gisteren op consult? Ik liep om 17.30 uur de kamer uit...

xx

Hhahahaha wat toevalig je was met je man he? Ik ben na jou binnen gegaan!! We hebben elkaar nog gegroet hihihi wat wordt het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, zie je, ik wist het!!! De wereld is klein... En nu is het borstenforum ook wel the place to be als je wil inlezen over een borstvergroting.

Ik vind het echt super voor je dat Nio je zo goed kan helpen. En dat hij zegt dat je vertrouwen moet hebben, hij heeft ook wel iets over zich dat je zijn advies meteen vertrouwd. Een E is ook echt een mooie maat!

Het word bij mij 500cc rond 85% voor de spier. Ook Ik ging echt met een goed gevoel weg. Ik word 21 januari geopereerd, dus na de feestdagen.

Heb je zelf ook al een datum of in ieder geval een maand in gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, zie je, ik wist het!!! De wereld is klein... En nu is het borstenforum ook wel the place to be als je wil inlezen over een borstvergroting.

Ik vind het echt super voor je dat Nio je zo goed kan helpen. En dat hij zegt dat je vertrouwen moet hebben, hij heeft ook wel iets over zich dat je zijn advies meteen vertrouwd. Een E is ook echt een mooie maat!

Het word bij mij 500cc rond 85% voor de spier. Ook Ik ging echt met een goed gevoel weg. Ik word 21 januari geopereerd, dus na de feestdagen.

Heb je zelf ook al een datum of in ieder geval een maand in gedachte?

Hahahha ja de wereld is echt klein :-) en Nio is echt Top! Ik dacht nog in de wachtzaal van zou er 1 van de dames hier op de forum zitten? En ra ra

Januari al bij jou wat goed en spannend zeg... Ik wil graag in April maar moet eerst overleggen op werk of ik vrij kan nemen en de aanvraag kan ik pas in Januari indienen grrrr maar goed geen keuze... 500cc is ook niet verkeerd hoor. Alvast heel veel succes :-)

We houden elkaar op de hoogte he

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf ook in herhaling vallen...

NIO is de Beste...

Klinkt als mijn verhaal!!! succes met de datumplanning....!!!!

Hey meid heb beetje zitten spieken bij jou hoe gaat het nu? Ben je over de kwaaltjes heen? En kan je nu eindelijk van je boobs genieten? Welke maat heb je nu? Ik krijg precies hetzelfde als jou wat spannend man. Geniet in iedergeval het ergste is voorbij :-)

Goed bezig! Nio is ook mijn held :-) Veel plezier met de voorpret.

Liefs xxx

Ja hij is echt geweldig dank je. Hoe zijn je borsten nu? Tevreden met resultaat? Xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha weet niet hoe verstandig het is om mijn

Verhalen te lezen hahah

Ik ben nogal een mierenmeut namelijk

Ja ik vond het herstel zwaar tegenvallen maar dit komt mede doordat ik enorm angstig ben voor alles wat medisch is

En wonden en bloed en geen controle

Ben gewoon een mietje

Ik kan wel genieten van mijn borsten hoor!!!! Ben errug trots op mijn borsten en inmiddels voelen ze redelijk van mij!! En zal

Ik ze beschermen met mijn leven hahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat Nio je zonder lift kan helpen! Gefeliciteerd alvast ;)

Nio is zeker de man. Ik was maandag om 18:00 uur op consult en heb ook wel tegen hem gezegd dat hij zijn goede naam heeft en hier op handen wordt gedragen. Dat vond hij wel leuk om te horen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur81 Wat toevallig zeg dat wij alle 3 op de same day same place en voor de same issue daar waren :-)

En je mag al over 22 dagen wauww ben jaloers maar op een positieve manier natuurlijk hihihihi

Bij mij zal het pas ergens in April zijn. Ik wens al alvast heel veel succes en laat me weten hoe het is gegaan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Dames,

Even een vraagje. Hoe kom je in contact met dr. Nio? Via het SLAZ. Ik ben alleen bekend met de Bergmankliniek. Op basis van jullie verhalen zou ik graag een consult bij dr. Nio willen hebben.

Groetjes Miek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke,

Het SLAZ heet tegenwoordig het Olvg. Het telefoonnummer is hetzelfde gebleven en kun je onder beide namen googlen. Je krijgt dan iemand van de receptie die je doorverbind naar de afd plastiche chirurgie, daar kun je een afspraak maken.

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3100,- betaald, weet niet of dit na 1 januari omhoog gaat(?) Deze prijs is ongeacht hoeveel cc je neemt, dus ook voor 700 cc.

Xx

Deze prijs geldt alleen bij het Olvg trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Fleur81 en DreamLou.

Ik ga morgen meteen bellen. Als ik het goed begrijp moet ik ook een verwijzing van mijn huisarts hebben. Daar ga ik dan ook meteen achteraan.

@ Fleur81: hoe is het met de pijn na de ok? Van welke cupmaat kom jij?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.