Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hoi hoi dames van het forum ,

Ben hier al enkele weken op bezoek , moet toch effe zeggen dat ik dit fantastisch vind, heeft me al heel wat verder geholpen in mijn keuzes.

Vind het leuk jullie ervaringen te lezen , zo weet ik ook een beetje wat mij te wachten staat ...

In mijn puberteit ben ik pas heel erg laat gaan bloeien, en ben er dan ook maar meteen heel erg vroeg mee gestoptdry.gif , waardoor ik weliswaar een creatieve manier vond om bh-tjes op te vullen, en ik fier rondparadeerde . Borsten horen nu eenmaal bij de vrouw vond ik dus (opvullen die handel!). Zelfs toen ooit naar de Dr geweest en zei mij: maar meisje toch, dat groeit nog tot je 21ste ,en als je kindjes krijgt ook nog.

Dus er was dan toch nog ergens hoop... Tot dan mijn 21ste... , geen grammetje! Jaar later kindjes, zelfs geen cupmaat meer !! Tja je bent wie je bent he , en daar deed ik het dan ook mee...

Ben nu ondertussen 33 jaar , een gelukkige moeder van 2 zonen, bijna 9 en 11 jaar, 3 jaar borstvoeding gegeven in totaal , ze hebben hun dienstjaren goed volbracht die kleine lieverds, en nu ist tijd om ze te upgraden!

Heb besloten om dat toch maar eens te laten vullen.

27 mei is het zover , Dr luc Damen , in hasselt . Nog maar 2 daagjes126.gif !!

Ben benieuwd !! goodbye voorgevulde bh's . Lets get to the "real" thingwink.gif

Ik krijg 300cc eurosilicone ,achter de spier , en hoop op een C-tje!

Weet iemand of dat dat gaat worden ook ?

Ben 1m74 en 54 kg ,en heb een 75 AA

Heb hier al zoveel verschil gezien...

Hoor graag jullie reacties

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey robijn

spannend zeg, nog maar 2 daagjes!!!

Wil je alvast heel veel succes wensen en dat jullie maar heel gelukkig samen mogen worden :1big_boobs::141:

of je een c krijgt dat weet ik niet maar dat lijkt me zeker wel. ik heb een lege B en krijg 310cc voor de spier en wil graag op een D uitkomen. Blijft vaak maar afwachten en gewoon vertrouwen hebben in je pc.

ben je al zenuwachtig?? ik wel, moet nog 3 daagjes wachten :5:

liefs evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi!!

Wat lekker snel al!! Heerlijk!!

Ik ben 1.71 meter lang en nu 58 kilo (post borstvergroting..) zwaar. Ik ben met 300 cc van 75B naar 75E/70F gegaan. Maar bij mij zaten ze voor de spier. Er staan wat foto's van mij in de galerij hier op het forum!

Je zal nu wel al vol spanning zitten! Maar geloof me, over een aantal weken ben je zo blij als een kind!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh evelien, spannend he 5.gif , alles al een beetje geregeld bij jou?

Ik zelf ben nog volop bezig! Maar moet zeggen met de zenuwen gaat het behoorlijk goed . Was een paar weken terug veel uitzinniger dan nu , nu ben ik eigenlijk heel kalm. Maar denk dat dat de stilte voor de storm is ...

Jij ook alvast heel veel succes vrijdag !! (dan ben ik al aant afzien, zal aan je denken , op mijn sterfbed haha , als ik de meeste mag geloven)

Hoi blonde Dollie, heb net je pics gezien , god wat mooi zeg , al na 4 weken?? is toch al helemaal ingedaald precies zo te zien , niet? Maar is misschien altijd direct goed als het voor de spier is ...

Zo wil ik ze ook 131.gif !! Heel mooi ...

Denk ook dat ik zo blij ga zijn als een kind , voel mij nu al precies of sinterklaas er gaat zijn over 2 dagen!! hahaha

Ben echt benieuwd!

Gek he dat dat toch zoveel kan verschillen dan die cc ...

zal toch afwachten zijn .

Dankjewel voor jullie reacties !

Veel liefs Robijn 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robijn!

het komt nu echt dichtbij. Genet nog van de laatste 2 daagjes..en daarna natuurlijk een spoedige genezing :D

Ik doe mee met aftellen ;)

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn, ik ben ook geopereerd door dokter Damen en ben nu met 330cc op een volle C uitgekomen, ik ben wel wat zwaarder dan jou hoor, maar denk wel dat die 300cc mooi bij jou gaat staan, je moet ook denken als je van een kleine cup komt, je huid serieus moet oprekken, voor mijn eerste bv had ik ook een 70A en enkele kilo's lichter dan nu en kwam ik met 260cc op een volle B cup, veel succes en ik hoop snel je verslagje te lezen,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evanja!

Jazeker nog heel efkes tellen maar dan mogen we ook bij de gelukkigen 131.gif

Vind het nu eigenlijk toch wel weer snel gaan, K'heb nog zoveel werk te doen !! ik zal er beetje gaas op moeten geven 130.gif haha

Hoe staat het bij jou ?

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Morgan,

Ja dat denk ik ook , jou vel moet ook meekunnen he .

En volgens Dr Damen ging ik met 330 cc net op het randje staan van het balleneffect ! en dat wil ik toch ook echt niet . Dus denk dat dit wel een goede keuze is , als ik dan zo kijk naar jou resultaat.

Wat leuk dezelfde Dr. wat vond je van hem en van het resultaat?

Zou ik jou Foto's ook mogen zien ? 131.gif ben nu wel benieuwd !

Liefs Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

ik vond de dokter wel ok hoor, alleen vind ik het jammer dat je hem na de operatie niet meer ziet om te horen hoe het verlopen is. Ik ben wel tevreden over het resultaat hoor, en hij maakt een heel klein sneetje in de plooi onder de borst, je ziet er bijna niets van. Krijg jij geen protheses van monobloc? En weet je ook welk profiel?

Ik stuur je een pb met m'n wachtwoord,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het goed hoor. Heb vandaag alles schoongemaakt, neergezet wat ik binnen bereik moet hebben en iemand geregeld die me uit bed hijst mocht dat nodig zijn haha! Morgen nog wat laatste dingetjs an dan mag het wat mij betreft gebeuren :1boobs:

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die monobloc gebruiken ze altijd in de wellnesskliniek , en in hasselt gebruiken ze eurosiliconen . Ben ook op consult geweest in de wellness bij hem en toen kwamen we ook uit op 330cc XP ( maar dan met het kleine risico op het balleneffect) Hier in hasselt andere siliconen dus ook andere verhoudingen ... Met die high profile of medium profile kan je je wat meer oriënteren he hoe of wat, hoog , laag ,met deze weet ik zelf niet hoe die verhoudingen zijn ...

Zal ook wel goed zijn he , hijzelf is daar toch heel lovend over dus...

Heb je net een berichtje terug gestuurd op jouw pagina hihi ,

de link werkt niet ?102.gif

Ja zou ik toch ook wel ff leuker vinden als hij nog even kwam navertellen hoe het is verlopen ... Maarja daar zal hij zich echt niet mee willen bezighouden . Ik zal het hem ook niet kwalijk nemen als het goed is gedaan ( en anders 89.gif ) 14.gif ja ja

Liefs Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan sta je al heeel wat verder dan ik evanja ! ooh jee , ik moet eens van dit forum af geloof ik haha , komt anders niet goed !

Leuk leuk ,zal toch wel een hele verandering zijn !

Voor mij mag het ook gebeuren , nog 2 daagjes en dan 01.gif piepekoek 3.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi robijn nog 2 daagjes super spannend, ik mag ook 27 mei in de wellness kliniek, krijg nu wel een beetje de zenuwen. hoe zit het bij jou nu, voel je je gespannen of lekker relax???heel veel succes en ben benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarita,

Was jij ook geen topic begonnen?? Ben nog eens ergens begonnen met schrijven en toen viel de stroom uit !? Maar heb toen niet meer verder gedaan , denk dat dat bij jou was ?... Maakt niet uit ... zal ik straks wel es even bekijken haha

Wat leuk , ook op dezelfde dag !

Ben nog steeds vrij relaxt op het moment (isde voorbije weken wel anders geweest) maar nu eigenlijk vrij rustig ja, moet wel nog heel erg veel doen dus ik zou het niet mogen zijn eigenlijk . Ben ook wel heel erg benieuwd !

Is ontzettend spannend he !

Hoelaat moet je?

ben niet in de wellness maar in hasselt ,hair and beauty clinic .

Daar zit hij dus ook .

Ja ja aftellen dus!! Ben ook benieuwd naar jou verslagje

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem! Ach meid, voor hetzelfde geldt valt het jou allemaal reuze mee! Probeer een beetje van het ergste uit te gaan (dat deed ik ook), en dan valt het hoe dan ook mee! Ik kijk uit naar je verslagje!

Natuurlijk mag je mijn ww, hij staat in mijn profiel. Ben benieuwd wat je ervan vind!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Ha, heb je topic gevonden, wat leuk geschreven je verhaal! Nou morgen is het dan zover! Spannend!!! :104: Las dat het met de zenuwen wel meevalt, had ik ook, enkele weken voor m'n bv had ik er meer dan vlak ervoor! En zelfs op m'n operatiedag zijn ze niet meer teruggekomen, dus hoop dat je ook zo rustig kunt blijven.

Wil je alvast veel succes wensen voor morgen, ben je al vroeg aan de beurt? Slaap nog lekker vannacht in je favoriete houding, das straks wel effe voorbij! Zie ook uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie, heb je pics jammer genoeg nog niet kunnen bekijken maar ben wel benieuwd 125.gif , hoop sfs nog rap ff.

ben nog alles in recordtempo aant verzetten hier pffff ...

Hoi Poes , thanks ik hou je op de hoogte ;)

EEfje!! Haha wat leuk !! Heb een vrij onrustige nacht gehad maarja dat was wel te verwachten ... Ik moet om 11u daar zijn ! 43.gif niet meer lang dus.

Ben nu toch wel wat uitgelaten terug , het giert door mijn lichaam, spannend hoor!

Debby dank je voor je berichtje ,

Jennifer jij ook he , vind het onzettend lief van jullie !

hoi Romashka, dankjewel , ben ook heeeeel benieuwd haha

hoi Angela , mercikes , en yessss eindelijk !! ik ben zo happy !

Wil nog zoveel meer zeggen tegen jullie sorry voor het hele korte antwoord , zit beetje in tijdsnood maar wou dit toch nog rap ff zeggen tussendoor...

heel veel liefs , en see you very soon ( hoop ik haha)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

HEEL VEEL SUCCES!!! :1bouncingboobs:

Het zal je vast allemaal wel meevallen! Over een tijdje pronk je met je nieuwe boezem :1big_boobs:

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.