Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hey Robijn,

Zag gisteren een programma op tv over plastische chirurgie en de pc zei dat het enige wat helpt is ....... vitamine G (geduld) hahaha, dus ja, komt altijd op 't zelfde neer, hihi, geduld geduld geduld :44: , iets wat we veel te weinig hebben maar toch zo nodig! Niets aan te doen! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

11 dagen PO ondertussen ,

Van stuwing heb al bijna geen last meer, beetje nog .

Borsten zijn wel nog heel erg gevoelig , vooral de tepels.

Voor de rest gaat het vrij goed eigenlijk , niks abnormaals te melden ...

Saai he

Hahaha alleen maar beter nu he , hoop ik .

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evanja !

Awel daar was ik nu gisteren ook over aant nadenken hahaha , en nee daar begin ik echt niet mee pfffff dan duuuuuurt dat weer eens zo lang he ! Probeer er niet te veel over na te denken, word daar nog ongeduldiger van 1bouncingboobs.gif

Hoe is t met jou ? Al pijntjes vrij ?

Liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja daar zit ook wat in he. Al vind ik het toch nog redelijk snel gaan!

Ik heb af en toe eens een vreemd gevoel, maar pijn..nee dat gelukkig niet :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, ik ben er niet gerust in.....

Vanaf dat de tape er nog rond zat tot nu is en blijft mijn rechterborst dikker dan de ander :(

(lIk heb nog een foto geplaatst , waar het duidelijker wordt )

Ik denk dat dat wel vocht moest zijn ofzo , maar voel geen vocht of geborrel of eender wat. En dan nog , het vreemde is dat ik in de rechter, de dikste, helemaal niets voel , geen pijn geen vocht , is prima oke , voelt zelfs al malser dan de ander. Ander die dan kleiner is doet al lastig van in het begin , en als dan daar vocht in moet zitten nog , wat blijft er dan nog over?

Lijkt wel of ik twee verschillende prothesen heb.

Ik ben vroeger als kind lelijk met de fiets gevallen op mijn borstkas ... 1 rib , dat is dan iets hoger gelegen dan waar de prothesen komen dus niet erg eigenlijk, steekt wat meer naar voren. Nu zou kunnen dat ik toen wel een serieuse deuk in mijn borstkas heb gekregen, had dat toen ook niet laten nakijken door een dr.. Beetje verbergt eigenlijk voor mijn ouders hihi , mijn nichtje zat achterop en reed heel erg hard van een berg af hihi ,stuur niet meer te controleren en vlogen allebei over de fiets uit 106.gif .Dat mocht ik niet, van die berg af, dus vandaar. Nichtje kwam er met een paar schrammetjes vanaf , maar mijn borstkas lag open. Gelukkig dat dat niet andersom was... ( heb nichtje wel niet meer gezien achteraf, mocht vast niet meer komen spelen17.gif44.gif )

Dus maar denk dat ik een ongelijke borstkas heb daardoor , en dat nu wel een veschil maakt natuurlijk ,nu er eindelijk iets zit en zichtbaar kan worden...

Weet dat ik nog wat geduldig moet zijn maar , zie dit echt niet bijtrekken hoor ? En dan bekijk ik het vrij neutraal allemaal he .

(zucht) , volgende week donderdag moeten de draadjes eruit , dus of nog ff wachten, of ik ga nu al eens langs ...

Denk ook van als er idd een probleem is is het misschien beter van dat zo vroeg mogelijk op te lossen , voor dat dat helemaal is ingekapseld? Ofzo?

Liefs Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Robijn

Ik herken me helemaal in jouw verhaal!! Ik heb ook een bv gehad van Dr Damen.

In alle geval je borsten zullen nog veeeel veranderen, ik had in het begin ook schrik omdat de ene boller stond dan de andere het was mn rechter en ik ben rechtshandig maar het is allemaal super gekomen. Ik de WK kreeg ik een sportbh mee, het was een bcup en ik was op dat moment serieus teleurgesteld omdat ik op dezelfde maat uitkwam maar dan goed gevuld.

Ik ben dan ook op zoek gegaan naar een sportbh en heb er verschillende gepast en had ook een van triump gepast en zoals je zei de topjes waren niet gevuld maar ik heb dan een andere van Triumph gepast en dat was meer een topje maar strak dat die zat en die heb dan ook genomen zodat ze goed ondersteund werden.

Na 6 weken ben ik dan terug naar een lingeriezaak gestapt en daar tot mn grote verbazing kwam ik op een 80D ze waren dus serieus veranderd, in het begin had ik een kleinere maat omdat mn borsten nog heel hoog stonden en hun tijd gepakt hebben om te indalen!!!

In alle geval nog veel succes, het komt allemaal wel goed met een beetje veeeel geduld.

Ik heb geen fotoalbum gemaakt, kan ik je ww hebben.

Veel succes nog

Mieketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi robijn,

echt vervelend voor je allemaal, maar ik heb je foto's net

nog even bekeken en ze zien er echt goed uit hoor!!!!

ziet er natuurlijk uit, bij mij staan ze echt hoog en super strak,

foto's in de gallerij. ik had ook aan kant kant heel veel last,

veel meer dan de ander, maar denk dat t nu wat minder wordt,

behalve dat de tepels super gevoelig zijn, die kan ik echt niet aanraken.

maar meid wees trots op je aanwinsten!!! zijn echt mooi hoor!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mieketje , nog es bedankt he ! En dat beloofd dan nog hehe 131.gif

Ik volg je (en anderen die ze mij al geven hebben) goede raad op. ;) (doe allesinds een goeie poging!)

En lieve sarita, bedankt ! Ik ben er ook heel erg trots op , echt waar , maar het verschil in grootte is aanzienlijk... Heb waarschijnlijk een dipmomentje en kan me dan oeverloos zorgen beginnen maken,en wil ik al direct kijken wat de oorzaak is en voor een oplossing . Mijn schoonzus had ze vandaag ook gezien en zag het ook meteen.

Maar zoals ik al zooodikwijls hier heb gehoord , heb geduld ! hahaha

Ben heel zeker tevreden hoor , kan alleen , moest dat zo blijven, niet leven met dat verschil in de toekomst denk ik . Over een paar maanden schaam ik mij waarschijnlijk kapot 11.gif dat ik hier zo heb over doorgegaan hahahaha

Die G vitamiene werken niet Eef !! 17.gif106.gif ik zal een dubbeltje pakken...

Liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Robijn,

op die foto's ziet het er allemaal heel mooi uit hoor. Ik zit ook nog steeds met een verschil hoor, en denk dat het bij mij blijvend is, ondertussen zijn mijn 2 borsten soepel, dat was vorige week ook nog niet het geval. In mijn bh valt het helemaal niet op, zijn ze even groot en als ik in de spiegel kijk of op foto zie ik een duidelijk verschil. Als je je echt zorgen maakt zou ik een afspraak maken bij dr Damen terug om te zien wat hij zegt.

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Morgan,

Bedankt, ben ook tevreden hoe het eruit ziet , maar bij mij zie je dat dus wel in bh en in bikini :(

Moet dat misschien best nog maar niet passen voorlopig...

Ik ga het nog wel even aanzien en als het echt niet meer gaat dan maak ik terug een afspraak . Hij gaat nu waarschijnlijk ook hetzelfde zeggen , vocht , en verrandering ...

Dankje Famke blush.gif , je zou zeggen waar zeurt die nu over? hihi

Ben wel blij dat je het toch ziet . En hoop dat als het zich dan toch goedtrekt dat het naar de dikkere kant gaat hahaha dan dat kleintje 67.gif ...

Nee , als het zich maar gelijk trekt is goed hoor hihi

Idd , grotere portie nodig van die vitamine...

liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

robijn ik begrijp je goed, ik ben ook eenje van dr. Damen! Mijn rechter borst is klein beetje groter dan de ander, maar als ik goed kijk, mijn vorige borste ( de kleinjes!) ik had het zelfde probleem maar had het nooit (willen) gezien!

Nu, hoe meer dagen paseren, hoe blijer ik word. Ze blijven mooi veranderen. En die kleine verschil merk ik minder. Natturlijk de eerste dagen vond ik het heel erg, maar ze waren zo gezwolen! nu zijn ze zacht en beginnen te zakken! als 2 mooi meloentjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Ook nog eens je foto's bekeken en er zit inderdaad een verschil in grootte tussen de twee, maar toch vind ik ze er heel mooi uitzien, vind het niet echt storend en ze zullen zeker nog veel gaan veranderen dus toch nog maar wat extra vit G nemen, haha, begrijp natuurlijk dat je je er wat zorgen over maakt, maar het voorbeeld van Mieketje geeft toch ook wel hoop niet?!

Ik heb zelf altijd al twee verschillende borsten gehad, en een pak vrouwen, dus ook al zijn ze nu nog steeds verschillend, ik zit er zelf niet mee en kan er heel goed mee leven. Maar iedereen kijkt er natuurlijk anders tegen aan. Nietemin, ze zijn nu al heel mooi hoor, geniet ervan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Zaneth , en mooie meloentjes hoor ! biggrin.gif

Jazeker Eefje, mijn zorgen zijn zeker al wat getemperd, vind zo lief al die berichtjes , geeft echt een enorme steun! dus met veel dank aangenomen. pff zat nu wel echt efkes in een dipmomentje denk ik. Ik begon al aan mijn rampsenario hahaha. Ik kom dat hier wat storten als uitlaatklep kan dat natuurlijk niet bij mij, want bijna niemand weet ervan. En dan nog moesten ze het weten , hebbben zij nog altijd niet het gevoel en de ervaringen ervoor int bezit . Nietemin dat ze hun best zullen doen !? maar je weet wel wat ik bedoel he...

Heb nogthans gelet op mijn borsten ervoor , goed gebestudeerd , om asymetri op te sporen en daar dan eventueel rekening mee te houden zodat we dat kunnen aanpassen maar vond dat het daar vrij goed zat... 56.gif

Maar is natuurlijk heel erg moeilijk te zien , als er niks zit he !! En geloof ook wel dat dat ineens uitvergroot wordt.

Vind het ook niet erg , moeten niet dezelfde zijn !? Maar vind wel dat als je een decolleté draagt (achteraf dan) dat dat ook niet zo mag opvallen ! En dat het dan toch wat gelijk moet "lijken" .... Toch...? blush.gif

Jee ik wijdt nogal uit zeg ... haha

nee nee kortom , ik ben heeel wat gerustgesteld !! Heb juist ook nog ff op het forum wat rondgesurft en veel gelezen hihi

Komt dus alemaal wel goed !

Vitaminekes beginnen te werken 101.gif

veel liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb met aandacht jouw Forum gelezen.

Ook ik ga voor een bv bij dr Damen en ja twijfel twijfel

over het aantal cc.

Ik ben best fors gebouwd en heb nu een kleine B en wil naar een volle C nu heb ik als advies gekregen 290cc onder de spier.

Ik lees jij hebt 300cc ben erg benieuwd naar het resultaat....

Hoe gaat het nu met je?

Ik sta ingepland op 16 Juli......

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi star40,

Spannend he!

Ik zal je zodadelijk mijn wachtwoord doorsturen dan kan je wat fotootjes bezien.

Hier zijn nog heel wat dames bij dr Damen , en naar mijn weten allemaal heel erg content, waaronder ik ook ! (haha niet zoveel lezen wat hierboven staat , heeft niets met het werk van de chirurg te maken! kom je ook nog wel tegen waarschijnlijk zoals iedereen bijna na een BV...rolleyes.gif )

Ik denk dat je daar zeker wel aan moet geraken met jouw cc ... maar ben geen expert! Dat zal de PC wel het beste weten .

Ga je naar de wellnesskl. of andere?

liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nogthans gelet op mijn borsten ervoor , goed gebestudeerd , om asymetri op te sporen en daar dan eventueel rekening mee te houden zodat we dat kunnen aanpassen maar vond dat het daar vrij goed zat... 56.gif

Maar is natuurlijk heel erg moeilijk te zien , als er niks zit he !! En geloof ook wel dat dat ineens uitvergroot wordt.

Vind het ook niet erg , moeten niet dezelfde zijn !? Maar vind wel dat als je een decolleté draagt (achteraf dan) dat dat ook niet zo mag opvallen ! En dat het dan toch wat gelijk moet "lijken" .... Toch...? blush.gif

Weet je wat het is hé, zelf let je er altijd mega op, terwijl als je het niet zou vermelden een ander het zelfs niet zou opvallen, zie je! Ben er me zelf ook bewust van dat m'n ene borst groter is dan m'n andere, maar denk niet dat het anderen zo opvalt. Je bekijkt jezelf altijd met een vergrootglas, maargoed, je bent nog maar vers po dus er kan nog zoveel veranderen en misschien trekt het allemaal nog bij en zie je er straks niets meer van! ;)

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heb je idd een heel groot punt . Is waar alle kleine onvolmaaktheden zie je bij jezelf altijd heel hard ! terwijl iemand anders echt moet gaan zoeken waar je het over hebt.

Tijd uitzitten , hahaha , kon mij tijdens het dipmomentje niet voorstellen dat dat nog allemaal zo hard gaat verranderen . Ik had zoiets van , staat precies al allemaal goed zo?

En bij mij is alles averrechts qua symtomen dan de meeste hier op het forum...

De dikste totaal geen last van, en die kleine , zo'n een lastige joh?

Ben gewoon een averechtse dus hihi

Ik kijk uit naar de volgende weken , maar ga me voorlopig niet meer blindstaren in de spiegel ;)

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

verstandig,niet blindstaren in de spiegel nee,doe dat maar na je 3mnd :rolleyes:

ik heb het zelf 2maal meegemaakt,steeds denk je,jee is nu al weken voorbij en ze zijn nog niet gelijk aan,en dan ineens,komen er dagen dat je ze wel ziet veranderen,zo plots...ineens,geduld geduld en nog een geduld,blijf rustig,komt echt helemaal goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx moon 53.gif

Oe, ik heb een keitof kleedje gekocht, Strapless 5.gif . Dat zat ongelooflijk mooi (al zeg ik het zelf) met een stel borsten erin !!

Nu , ik vind het zooooo mooi dat ik het eigenlijk wel voor het trouwfeest wil aantrekken...

Maaaaar, probleempje, bh... Ben nu wel in lingerie zaak eens gaan vragen wat er kan aangetrokken worden onder wat heel stevig zit ... Is allesinds een bh zonder bandjes(duh)

maar een heel erg stevige !

Heeft een silicone rand rondom, is breed en zit goed strak. Er is geen mogelijkheid dat dit kan zakken volgens die mevrouw en ik moet zeggen dat ging ook niet tijdens het passen , zit zo strak en met die rand kan dat ook niet.

Zou dit voor een paar uurtjes kwaad kunnen? wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat gister op mijn controle gevraagd en ik mag voor 1 dagje (op bijvoorbeeld een feestje) wel een bh aan die geen sportbh is. Zolang hij maag goed ondersteunt! Dus als die bh dat doet zal het geen kwaad kunnen denk ik.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'is ook niet zo dans ik de dansvloer vanavond onveilig ga maken(dat doen we over 6 w wel weer terug101.gif ) , doe het heel rustig aan nu.

Hoop dat dit echt geen kwaad kan.

Ik zal allesinds laten weten of dat een optie is voor de volgende keer ;)

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar... ik zie ook alle onvolkomenheden bij mezelf en bij een ander denk ik al heel snel: "Waar heeft hij/zij 't over in vredesnaam?"

Ook mijn ene borst was/is groter dan de andere. Nu, 12 dgn po is dat nog steeds zo en zal dat ook wel altijd blijven. Maar, het verschil zal wel wat kleiner worden in de loop van de tijd, mag ik hopen.

Die vitamine G (geduld) is wel heeeeeeeel langzaam werkzaam!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.