Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hoi ,

Alles is gisteren netjes blijven zitten ! 35.gif In tussentijd nog eens ff gaan checken in de ladiesroom, stond allemaal nog perfect op zijn plaats, dus denk niet dat ik iets ernstigs heb teweeggebracht . Wauw, die borsten veranderen echt alles ! 33.gif

Famke, sarita is een overdosis aant overwegen van die vitaminen , ik heb gezegt dat ik meedoe. Er zijn nog enkele plaatsen vrij dus als je zin hebt ... Join the club! 13.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag 18 dagen PO !

Moet zeggen dat ze de laatste dagen al beetje veranderd zijn 1bouncingboobs.gif

Mijn "spleetje" is iets soepeler geworden en dus al iets meer een "spleetje" geworden! Wat ben ik daar fier op !68.gif

1 kant is nog steeds wat dikker dan de andere maar heb de indruk dat het ietje minder is of het stoort mij allesinds al veeeeeel minder :) . Maar het IS ook wel ietje minder, misschien door dat dat een beetje soepeler wordt allemaal.

Donderdag mogen de draadjes eruit. Mocht het ook zelf doen maar , had ik toch liever nog eens een volledige check-up van de boobs, moest er dan nog iets zijn he...

We zijn dan wel al 3 weken verder , vind het wel laat voor die draadjes aangezien iedereen hier er al vanaf is met 2 weken. Dus denk dat ik het toch zelf ga doen , als ik eerst weet hoe daar aan te beginnen...

Knoopjes doorknippen en dan ? trekken aan de andere kant of...?75.gif

Dat getrek/geknap achter mijn linkertepel is er nog steeds maar in lichtere mate, vind het nog steeds iets heel vreemdsblink.gif Doet wel geen pijn meer zoals int begin .

Voor de rest voel ik mij super met met mijn boobs ! Ben wel nog sneller moe dan anders, zal wel normaal zijn nog , niet?

en ze zijn erg gevoelig , vooral de tepels , kan ik bijna niet aankomen (maar heb ik al vaak gelezen hier)

Autorijden vind ik ECHT niet fijn, banen zijn nu eenmaal niet hobbel en bobbelvrij en geeft echt geen fijn gevoel in de boobs , zooo gevoelig! Denk trouwens ook niet dat dat goed kan zijn voor ze , maar soit, je kan er niet zonder he .

Zo dit was alweer eens een kleine update :)

Nu ga ik opzoeken hoe je dat moet doen met die draadjes... 14.gif

Liefs robijn x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn

heb ook zelf me hechtingen verwijderd,stelt niks voor,zelfs fijner dan dat een ander dat doet,zonder dat die gene je pijn voelt en niet optijd stopt.

op het gemakje doen gewoon.

autorijden komt wel goed,is ook even onwennig in het begin.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Als je niet helemaal zeker bent ivm je draadjes zou ik je pc nog effe bellen :unsure: , want sommigen moeten enkel maar de knoopjes afknippen en de draad zelf laten zitten, dus stel dat je hem eruit trekt en das de enige draad die erin zit???!!! Bij mij was het inwendig genaaid en een draad aan de buitenkant zeg maar, en die heeft m'n pc eruit getrokken, maar is dus bij iedereen weer anders! Eerst zeker weten en dan pas doen of laten doen! :blink:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi blush.gif Ik heb mijn pleisters er nu wel al vanaf getrokken eefje... Is wel een goede raad van je 42.gif (ik KON WEER NIET WACHTEN 44.gif ,92.gif ) Het mocht wel van de PC zelf doen ... alleen hoe ...

Dus laat ik het volgende vertellen ,

pleister eraf gedaan, hangen twee lange nylon(verondrstel ik) draden aan elke kant ZONDER knoopjes...

Lidteken voeld hobbelig aan , ziet er ook niet plat uit , ik neem aan dat dit normaal is ??? en dat dat komt door de draad die daar nog in verweven zit ??

Nu heb ik heel erg rustig beetje liggen trekken aan de buitenkant maar er komt dus geen beweging in . Durf ook niet harder te trekken want weet niet of dat mag , straks trek ik dat terug open en dat is niet de bedoeling he . Dus tot daar ben ik geraakt ondertussen hahaha

Toch nog wachten tot morgen dan hihi grrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft je pc je dan niet verteld hoe je ze juist moet verwijderen, of heb je 't niet onthouden? Hihi, half geluisterd :3: ken dat, je moet zoveel onthouden en 't belangrijkste ontgaat je dan net!

Nou als het dus een draad is zonder knoopjes zou ik denken dat je die er dan inderdaad moet uittrekken, maar misschien moet je eens in de topics neuzen van anderen die bij dr. Damen zijn geweest hoe het bij hun was. Of anders toch maar effe bellen of bij de huisarts langs gaan als het zelf niet lukt. Succes ermee, ben benieuwd hoe het verder loopt, hihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hebben ze mij zeker gezegt hoor hoe, maar ik was nog in euforie van die tape die er net af was en wou ze eigenlijk zo snel mogelijk zien , heb daar helemaal niks van gehoord of onthouden eigenlijk hahaha .

Nu , het is gelukt ! Ze zijn eruit !! 131.gif gisteren avond lekker rustig voor tv gaan zitten(voor wat afleiding ) met ontsmettings alcohol (om draadje die je erdoor trekt te ontsmetten voor alle zekerheid) en een spiegeltje ...

Ik heb de hulplijn gecontacteerd hier op het forum alvorens hier aan te beginnen hahaha thx moontje 116.gif

En heb de instructies strikt gevolgd , er kon helemaal niks misgaan.

Wat een vrijheid !!! En een ander zicht ook weer zonder die plakkers , dus er volgen weldra weer verse foto's .

Ik heb mijn eerste volledige douche gehad ! HEEEEEEERLIJK! Alleen stralers op die tepels nog geen aanrader!

Voel me weer een heel stapje verder nu smile.gif

Liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Nou, goed gedaan hoor! :35: En slim van je om de hulp in te roepen van een ervaringsdeskundige! :38: Voelt direct veel fijner hé zonder die draadjes! :32: Benieuwd naar je nieuwe foto's!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey robijn,

wat moedig dat je het zelf durfde!

ik ben gister naar de huisarts geweest om ze eruit te laten halen.

Bij mij het zelfde verhaal, zat zonder knoopjes 1 lange draad doorheen die je eruit kon trekken.

Links zat ie behoorlijk vast dus dat was echt tanden op elkaar daar hhahaha..

maar eindelijk verlost ook! heerlijk gevoel he? :125:

Ik heb nog wel veel pijn en ben ook snel moe ja.

hoop echt dat ik wat meer energie krijg!

Zijn jouw boobs al beetje gelijk geworden?

Ik heb nog veel vocht, de 1 is echt een cupmaat groter :124:

Maar komt vast goed !!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonges jonges wat is het druk hier ...

Ja je voelt dat wel he , kan niet zeggen dat dat goed doet :) maar valt wel mee hoor , en zit behoorlijk straf ! Ben toch blij dat ik dat zelf heb gedaan hoor iemand anders voelt niet wat jij voelt he ,denk dat dat nog onaangenamer is...

Gisteren wat meer gedaan dan anders , kon niet anders , is hier behoorlijk druk en man tekort dus , ben ik er maar bij ingevlogen. Voel vandaag wel een geprikkel weer in linker borst. En vind de rechter precies weer meer dikker geworden, of nee eigenlijk is de linker precies wat kleiner geworden 124.gifrolleyes.gif hihi (spiegel weer mijden dus ;) )

Wacht ik kom seffes terug , moet weer op interventie ! ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug ...

Hey laura, ja he eindelijk verlost! Jij mocht al vrij vroeg dat eruit halen he? Heeft Dr Damen jou dat zelf gezegt?

Hier zeiden ze 3 weken( niet Dr Damen zelf) , en dat dat een oplosbare draad was...(124.gif ?)

Maar dat leek mij nu toch ook echt niet hoor !

Ben het ( toen het eruit was) de dag erna laten checken bij mijn huisarts , en dat is dus echt geen oplosbare draad! Dit had anders nog wel eens een complicatie kunnen worden , als de rest had blijven zitten...

Geen zorg voor nu dus!

Ja 1 borst is nog steeds wat groter, maar vind doordat het soepeler wordt minder opvallen.

Hoop ook dat dit nog wegtrekt .

Nu dat ik dan toch bij mijn arts was heeft ze gelijk gekeken naar de wondjes en mijn boobs happy.gif . Ze vond dat dat heel erg goed gedaan was, ze stond er echt van te kijken , en zo'n klein sneedje zei ze . Komt dik in orde volgens haar. 35.gif

Weer een pluimje voor Dr Damen 119.gif

Ben razend benieuwd naar je foto's laura ! kzal je zodadelijk een pb-tje sturen 1bouncingboobs.gif

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

het stond bij mij in die brief die ze me hadden gegeven!

Op de 9e dag mogen de draadjes eruit als je ze bij de huisarts laat doen..

Degene die van binnen zijn gehecht zijn wel oplosbaar (bij jou dus denk ik)

En de buitenste die mocht er bij al snel uit, gelukkig maar!

Hahaha teovallig bij mij zeiden ze ook wat een klein sneetje! :P

Ik wil eigelijk ff goed scrubben en boenen alles, voel me zo vies!! Maar dat gaat natuurlijk nog niet echt..

pfff kan niet wachten als ze wat soepeler zijn hoor!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soooowww herkenbaar: hechtingen eruit en nu maar wachten totdat de boel meer zakt en zacht wordt. :01:

Ik vind 't wel grappig om te zien: we zijn met 'n groepje zo rond dezelfde datum geopereerd, hebben allemaal min of meer last van dezelfde kwaaltjes en vragen, hechtingen gaan er rond dezelfde tijd uit en nu zijn we met z'n allen errrrrrrg ongeduldig totdat we dan eindelijk die supersonische sportbh uit mogen doen en dat de boel wat zachter wordt.

Erg herkenbaar allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja Famke eigenlijk wel grappig he .

Wat ik ook grappig vind is ,

Je leest en ziet zoveel bij de anderen , je weet het ook al allemaal op voorhand door die informatie en dan nog als het bij jezelf is kom je terug op dezelfde vragen , onzekerheden , twijfels(om de paniek soms dan nog niet te vernoemen) hihi alsof het bij jou dan misschien toch maar eens anders moest gaan lopen allemaal. ( ja er is ons wel ooit eens gezegt dat wij als mens ieder uniek zijn toch ...?! huh.gif ) rolleyes.gif

Ja joh dat de boel maar snel zakt en zacht wordt hahaha. Ik wil er eigenlijk al vanalles mee doen maar moet nog zooo voorzichtig zijn .... (zucht) nog efkes!!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iemand soms ervaring met die zogenaamde siliconenpleisters of lidtekencreme?

Wat is het beste van de twee ?

Ja ken dat laura , ik zou graag mijn haar eens fatsoenlijk kunnen doen terug, wassen dat gaat nu dat ik eindelijk de douche in mag maar brushen ? Weet nog niet hoe ik daar aan moet beginnen zonder uw armen te zeer te belasten ... Dat gaat nog niet mellow.gif

Morgen avond alweer naar een trouw ., en dan moet dat toch wat netjes zitten he.

En zaterdag dan trouwt mijn schoonzus hahaha het kan niet op !

Een zonnebankje zou ook niet slecht zijn , zou dat mogen als je heel de boel afdekt daar ?

hmm , er blijven ineens vragen naar boven rijzen , fietsen vanaf wanneer zou dat terug mogen ? Ik heb zo'n spinning fiets hier staan . Zonder je armen te gebruiken...

Ach ik droom nog over mijn nieuwe boobs ,de rest kan mij nu even gestolen worden 33.gif (even)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik littekencreme van een chirurg uit mijn ziekenhuis: www.staudt.nl werkt heerlijk!

Zonnebanken kan, als je maar wel sunblock (factor 50) op je littekens smeert of ze inderdaad afdekt!

Fietsen kan weer als je wonder je niet meer in de weg zitten. Aldus mijn chirurg. Ik heb gister 20 17 k/m gefietst en dat ging heel goed! Was wel een weg zonder hobbels, hobbel voelen niet fijn.

Nou ik hoop dat je hier iets aan hebt, ik zat zelf ook met die vragen dus had ze maar gesteld op mijn controle laatst :D

Fijn dat het zo goed gaat Robijn!

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje evanja, heb eens gekeken dat is nog goedkoop eigenlijk he? Hier even bij de apotheek gestopt , had er één nu niet meer in voorraad maar die zou dan 40 € kosten ... Wat een verschil he , de helft!

hm, voor de trouw is die zonnebank nu misschien toch wel wat te laat ... hihi mag vanavond nu toch ook niet nog wat rood zien he rolleyes.gif . Ik denk ook altijd wel wat laat aan aan zo'n dingen.... Maar wel fijn om te weten , volgende week maar eens een kuurtje starten!

Ooh en jij hebt al gefietst??? Leuk dus dat mag al !! 't wordt hoog tijd dat ik eens terug in beweging schiet want voel mij zo een beetje uitzakken overal....

Dank je voor de info meid ;)

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben echt blij dat dit forum bestaat hahhaa

Kan je toch een beetje je ei en vragen kwijt bij andere :D

Ik heb vandaag voor het eerst mn haren gewassen! Heerlijk!!!

Ben gewoon rustig in bad gaan zitten en rustig mn haar gewassen.. 3 keer :P was zo vies :rolleyes: Hahaha\

Als het nog echt niet lukt kan je langs de kapper gaan, om alleen te wassen..

heb je toch schone haren voor je bruiloft!

Zeg anders gewoon dat je aan je schouder bent geopereerd en nog niet zelf kan doen hahaha

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zalf van staudt is echt heerlijk :D Dus ook wel een aanrader. En goedkoper dan de meeste apotheek dingetjes ook. EN je steunt onderzoek naar brandwonen ermee :127:

Fietsen mag zolang je geen pijn hebt. Ik werd gek van stilzitten dus heb dat snel al geprobeerd. Heerlijk was het! Vandaag ook even lekker naar de winkel gefietst :D

Veel plezier op de trouwrij in ieder geval!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey robijn

heb net ff je nieuwe foto's bekeken!

ze zien er echt super mooi uit hoor! kan het niet vaak genoeg zeggen ;)

Nog niet eens zo lang PO en vind ze echt mooi ingedaald al.

Welke maat draag jij nu als ik vragen mag?

Pffff ik kan bij mij niet wachten tot ze ook een beetje vorm krijgen hahaha

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi , pff nog eens rap effe tussendoor , ik geraak maar niet bij met mijn werk hier 84.gif

Hey laura , ja heerlijk he , ik ken dat gevoel , jonges heb ik ook gesukkeld met mijn haar.

Was mijn nu ook gewoon onder de douche hoor 38.gif . Had ze voor de trouw gewoon droog geblazen en er met de krultang ingezeten , dus allemaal dik in orde gekomen.

En dank je voor het compliment 68.gif , Weet eigenlijk niet of ze al zijn ingedaald , ze voelen allesinds nog op dezelfde hoogte . Maar ze zijn wel al wat soepeler geworden en daardoor beetje veranderd van vorm al . ze zijn nog niet helemaal gelijk verdeeld zal ik zeggen in de borst maar dat is idd nog te vroeg om al te kunnen he . Ik vind ze er ook al goed uitzien , en ik zou ook ,als ik ze zo zie denken dat dat al oke is allemaal maar gaat naar het schijnt toch nog heel wat veranderen ... Ben wel benieuwd hoe dan nog hahaha .

Het blijft wel spannend op die manier he hihi

Ik draag nu , heb mij een nieuwe aangeschaft , een 70 C sportbh van triumph (het topje, wit met rood randje) en zit wel heeel strak .

De anderen zijn 75 C .

Ik had ook een strapless bh gekocht voor onder een kleedje ,van marie jo , ook een 70 C ,wou dat voor nu ook goed strak . Maar hij staat wel helemaal in mijn huid getekend .

Dus ben benieuwd of dat over een paar maand nog past...

Hey nu vraag ik me toch af of ik je foto's nu al gezien heb ... , had ik geen pbtje gestuurd ??? Seffes effe checken...

Straks ook eens jou topic wat bijlezen , pfff ik kom er maar niet toe :(

Hey Evanja !

Ik ga die zalf bestellen , denk dat als de artsen ze zelf al samenstellen ze uiteraard de beste ingrediënten kiezen voor het beste resultaat . Vind ik veel meer te vertrouwen dan wat je zo kan kopen ook . 35.gif

Heb mij toch even laten gaan op de dansvloer op de trouw haha , en moet zeggen ik heb helemaal niks last gehad ofzo ! Het was plezant !

liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.