Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

Nou ik ben nog even thuis dus heb de tijd van de wereld nog :P

Ik had je volgens mij wel mn ww gestuurd, als je het niet meer hebt laat da maat weten, stuur ik hem ff opnieuw ;) Geen probleem!

Ga ook maar is nieuwe foto's maken. Ik heb nog steeds het idee dat ik een mega push-up BH draag zo hoog zitten ze nog.

Ik draag ook nu 70 C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Robijn,

Heel mooi hoor je nieuwe foto's! :123: Ze lijken me ook al een beetje gezakt! Nog veel last van of begint het allemaal wat te bedaren?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk laura ik dacht al, dat kon ook niet anders he, ik had ze al ! Ben meteen nog es even gaan spieken 131.gif , waar blijven die nieuwe foto's !!? hahaha Ja worden ook super mooie borsten die van jou , staat op die eerste foto's nog strak he , gaat nog ontzettend uitzetten bij je hoor! Dus dat beloofd! ;)

Diz , ww ligt in jou bus ;)

Hey Eef!! Dank je , weet niet of ze gezakt zijn , voelt allesinds nog steeds op dezelfde hoogte , maar ze zijn wel al vrij soepel geworden ! Weet eigenlijk ook niet wat ik mij moet voorstellen bij dat zakken , komt dat dan nog iets meer naar voor te staan??

Ik zal mijn verloop nog eens even neertypen hieronder ...

Dus reeds 25 dagen PO !12.gif

Eigenlijk kan ik bijna niet meer zeggen dat ik nog ergens last van heb.

Ze zijn nog wat gevoelig , maar ook al minder. Behalve tepels dan, die wel nog .

Kan ondertussen weer op hakken lopen hihi , nog geen wandeling in de stad daarmee maar voor de rest terug helemaal verdraagzaam!

Auto rijden gaat ondertussen ook vrij goed . En dat te bedenken dat ik vorige week daar nog echt tegenop zag brrr was echt onaangenaam nog toen . En nu zo goed , alsof dat ineens verdwijnt voor de zon ...!?

Ze zijn al vrij soepel , is leuk , moet mezelf inhouden om er niet in te gaan zitten knijpen hahaha (want mag eigenlijk nog niet echt he ) Maar vergeet dat soms effe spontaan hihi46.gif

Mijn man kan er jammer genoeg nog niet echt effe lekker tegenaan komen liggen , dat voelt wel nog niet helemaal goed 79.gif , nog even geduld dus daarmee ... Maar we zijn creatief genoeg hoor ! 75.gif

Heb op de bruiloft van mijn schoonzus , toch ook op de dansvloer gestaan , wel niet te veel met mijn armpjes staan zwaaien, maar toch he en dan ging behoorlijk goed allemaal ;).

Ook helemaal geen last gehad de volgende dag . Dus dat kan dan wel alweer he.

hihi wel grappig ook , mijn vriendinnen waren zo ontzettend nieuwsgierig dat we om de beurt per twee telkens 1 wc bezet hielden om het werk van Dr Damen te bewonderen ...

Gek he op een week tijd kan dat al zoveel anders zijn he qua pijn , weet straks nog niet meer wat ik bedoelde met branderige steken en die pijntjes , dat vergeet je precies ook mee met de tijd...

enfin , alles gaat uitstekend dus eigenlijk !

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Nou, dat zakken, wist ook niet goed wat ik mij daar moest bij voorstellen, maar in het begin waren mijn littekens in de plooi en nu zijn ze eigenlijk net op de borst, dus zijn ze ietsje gezakt, zie ook van opzij nu dat ze iets meer doorhangen, maar dat is allemaal nog redelijk subtiel hoor, niet dat ze centimeters gezakt zijn ofzo, toch niet bij mij haha :4:

Super dat je je al zo goed voelt en dat ze al zo soepel beginnen worden, bij mij heeft dat vrij lang geduurd, pas na 5, 6 weken begonnen ze wat zachter te worden. Nu voelen ze echt al lekker zacht als ik er in knijp (ja, ik mag dat al haha)

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he Eef!? Bij sommige vind ik dat heel duidelijk zichtbaar zelfs op foto dat dat nog moet zakken en dan zie je dat ook effectief heel hard veranderen op een paar maanden.

Bij mij heb ik zoiets van , wat moet daar nu nog zakken ..??? blink.gif

Nu als ik een bikini aan heb , bandeau model , dan zie ik wel in zijprofiel dat dat nog niet echt heel natuurlijk staat dus dan heb ik wel zoiets van jaaa dat moet toch wel nog anders van vorm gaan worden maar vind dat dus bij mij niet echt opvallen voor de rest en op andere foto's ... !?

ben wel benieuwt wat dat dat nog gaat geven binnekort 131.gif

Het blijft interressant !!!

Misschien stond het ook zo strak dat ik dat nu al heel wat soepel vind maar weet natuurlijk niet hoe zacht dat dat uiteindelijk wordt of moet zijn . Dat kunnen we zeggen over een paar maanden/weken denk ik ...

En euh... knijp ze niet kapot he 14.gif46.gif hahahaha

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee robijn,

Leuk om weer te lezen hoe het nu gaat!

Ik heb gister nieuwe foto's geplaatst :D

het staat nog steeds wel strak hoor... :P Maar al wel een flink verschil met hoe het eerst was!!

herken het goed in jouw verhaal dat steeds alles beter gaat geleidelijk..

Ook ik heb weer auto gereden (zag er ook tegen op) ;)

Aleen die stijfheid in mn schouders en armen willen nog niet weg :145:

Maar goed laten masseren elke avond... hehehhe... :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi diz , nog een dikke week voor je zie ik Woehoew!! en dan de boobies 126.gif

Ik zit nu op een 70C , had een bh gekocht een paar weken geleden van marie jo een 70C maar moet zeggen dat ze nu wel erg strak zit , ik moet ze echt een beetje uiteen trekken om errond te geraken maar het gaat nog ... Alhoewel ik toch nog steeds niet meer in cm ben van omtrek...blink.gif ???

In sommige bh's ( een t-shirt model , hele goeiekope was dat...) pas ik in een 75B ... ,

Meeste zijn tot nu toe toch een C-ke . Weet niet of dat nog gaat veranderen , denk dat het nu wel ongeveer zo moet blijven .

Hangt er vanaf van waar je begint en ook van je bouw , kan wel nogal verschillen van persoon tot persoon , dus een vergelijking maken is ontzettend moeilijk met die borstvergrotingen.

Gaat allesinds wel een mooi maatje zijn biggrin.gif

En ? 2.gif Nerveus ?

@ laura , hey meis , jou heb ik al gebriefd in jou topic he ;)

Hmmm maar van die massage , you go girl! Opeisen die vingers !

Heb ik eigenlijk niet echt last van , maar kan hier misschien ook wel es doen alsof !!125.gif32.gif

Wauw ben al 1 maand en een dagske PO 1big_boobs.gif ...

volgende week dus echte bh's gaan shoppen !

Vind 1tje wel nog steeds dikker dan de ander 124.gif , maar heb wel al wat leren geduldig te zijn , dus doen we dat toch maar even verder... ( duurt wel lang hoor...huh.gifunsure.gif ...)

Hou er toch ook wel al rekening mee dat dit misschien toch wel niet meer gaat veranderen ...

Voor de rest gaat het zeer goed 35.gif , slaap nog niet op mijn zij , doet nog wat zeer en durf ook nog niet goed dan .

Ze zijn wel nog wat puntig ook aan de tepels , heb precies twee teuten ... , gaat dat ook nog weg na een tijd?

Oe en laura !

Ik heb die sportbh gevonden op het net om te bestellen 126.gif ! zelfs van de echte verdeler uit engeland , met de juiste maat volgens een maattabel , goed he . dus ik ga ze gewoon bestellen .

Ook zo aan het genieten allemaal van dit lekker weertje ? Haaaaa heerlijk he ! lekker zonne met sportbh ph34r.gif ... Morgen bikini kopen 1bouncingboobs.gif

Liefs 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi robijn,leuk te lezen dat alles goed gaat,en dat zij slapen komt wel weer goed hoor,ff geduld nog ja :rolleyes:

en ik heb ook tot week 8rond gelopen met ongelijke dikte en grootte van borsten,en erna was het ineens weggetrokken en niks aan het handje,ik hou dan ook wel lang vocht vast,jij ook mischien?(zonder dat je dat wist)

een cup C,was toch afgesproken zo ongeveer?wel netjes van je arts dan,dat ie zich aan de afspraak heeft gehouden :3:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje, Ja zou wel kunnen dat ik ook lang vocht vasthoud , idd dan wel onwetend, want heb hier anders nooit last van. En anders Tja dan is het zo he 106.gif .

Ja volgens de Dr zou ik toen , moest ik de monoblokprothesen 330 cc high profile krijgen, op een C uitkomen(geen grote natuurlijk) bij deze van nu twijfelde hij wel , net wel ,net niet... , maar hij was er niet helemaal gerust in bij die eerste dat dit natuurlijk zou ogen (gelijk ik wou) daarmee voor iets kleiner gegaan.

Nu mijn eigen beoordeling na de BV (en denk als hij het zelf ziet, hij ook) weet ik wel zeker dat daar zeker nog meer in kon ,(buiten dat ik daar wel aan twijfelde tijdens de pijntjes...biggrin.gif ) vermits ze bij mij al dadelijk vrij natuurlijk oogden blink.gif .

Had graag nog een goeie volle C gehad hahaha ( en ik denk ook niet dat ik 10 jaar ga wachten voor een wissel , alé dat staat eigenlijk al vast 2.gif ) Zou dan wel voor rond de 375 gaan of ,zeker niet te groot , juist goed :)

Nu wil ik wel nog efkes genieten van deze twee , want ben natuurlijk wel heel gelukkig ! Niet meer plattekes het leven door .

En ja heb nu een C-ke soms B-ke dus zeker oké ook . (voor nu 4.gif )

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je die sport BH heb kunnen bestellen!

Ik ben er zeeer tevreden over. Hij zit zo stevig maar is wel heel zacht van binnen, erg fijn!

Ook mijn borsten zijn nog ongelijk :( Dat geduld ook he? :rolleyes: hihihi

Heb al wel fftjes in de zon gelegen met mn bikini :D Kan niet wachten om over 2 weken nieuwe lingerie te shoppen!!!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he , wil nu ook al alle lingeriezaken gaan afstomen! :P

Ben bij hunkemöller geweest en daar had ik 70 D 5.gif

Had speciaal zo een verkoopster erbij geroepen om zeker te weten hoe een bh juist hoort te zitten hihi , ja heb ik nooit ervaring mee gehad he.

Gisteren avond gingen wij even de stad in , ik in mijn nieuwe bh en een topje , wow moest echt elke keer wij een vitrine voorbij liepen zo opkijken in de weerspiegeling van het glas , wat een joekels!!!? vond dat zo mega groot bij mij , ben dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeel klein gewoon he rolleyes.gif . Maar ja , als ik het zo zie moet het echt niet meer groter hoor , nee eigenlijk vind ik dat ze perfect zijn van grootte . Dus laat die wissel dan toch maar over een jaar of 10 terug plaats vinden :) ik vind het heel erg goed zo!

Ze zijn alweer veranderd vind ik , mooier geworden , ja ben ECHT heel erg tevreden met ze 33.gif (wat een opluchting he)

Zou ik al mogen gaan zwemmen met mijn kindjes ?

Niet dat ik al echt ga zwemmen he , maar toch al het water in... ?

Liefs (moet snel zijn ,aardappelen koken over...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent, zal zeker wel een opluchting zijn, pas over hopelijk 10 jaar wisselen, ben je weer goedkoper af, haha! Geniet van ze!

Denk niet dat het kwaad kan mee te gaan in 't zwembad, je bent toch al bijna 6 weken ver en als je zelf niet gaat zwemmen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben dan toch maar geweest met de kids , zelf niet gezwommen wel wat in het water gezeten . Bij sommige bewegingen geeft dit wel nog een vreemd gevoel ph34r.gif . Was wel leuk, en weer eens lekker in mijn boek kunnen lezen, heerlijk, terwijl zij in alle wildernis de glijbanen bestormden.

Donderdag zie ik mijn arts weer , ik had vandaag gebeld naar de kliniek omdat ik aan mijn linker lidteken een klein bolletje heb (is al van in het begin, maar niet echt last van gehad ) en doet hoe langer hoe meer zeer .

Is precies of er zit iets achter dat zich een baan naar buiten is aant zoeken ... (net een naald die erdoor wilblink.gif , prikkend gevoel)

Ben echt wel benieuwd wat dat kan zijn ...

Dan mag ook mijn harnasje uit ! Yesss ! Gaat wel vreemd zijn in het begin denk ik... (denk ook dat ik voor snacht toch nog geneigd ga zijn die terug aan te trekken )

Heb , als ik lig , aan de zijkanten toch wel wat last beetje na de nacht , gevoel van blauwe plek precies maar is ook wel weer over eens ik dan op ben.

Wanneer mag je eigenlijk terug zwemmen? Moet ik misschien maar eens vragen donderdag...

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen weg met het helse harnas!! :1bouncingboobs: ben je ook zo blij? ik wel!

Heerlijk dat je even het water in bent geweest, ik moet nog wachten tot dat litteken dicht is helaas.

Ik geloof dat je na die 6 weken zowiezo alle sporten weer mag oppakken, ook zwemmen dus. Zolang je litteken maar dicht is.

Veel plezier morgen met de bevrijding haha ;)

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Robijn

zag dat je nieuwe foto's had geplaatst! Ergggg mooi hoor :D

jeetje een 70 d, prachtige maat!!! :1big_boobs: hihihi

En eindelijk je harnas uit hahaha

Ook ik merk dat als ik dat ding aan heb, alles prima gaat, maar zodra ik hem uit doe toch nog alles beetje gevoelig is. En ik ook heel voorzichtig weer ga doen..

Ik zit er nog 1.5 week aan vast :134: hahaha

P.S. mooie bikni's :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh neee slecht he? Maar morgen heb ik alle reden, dan zijn die strepen van mijn sport bh uit mijn vlees en heb ik hoop ik een mooie BH aan :blush: Dan zal ik weer eens foto's nemen haha!

en inderdaad! Bij deze vast: proficiat met het niet meer aan moeten van het helse harnas :51:

Ik moet ook nogdig aan de buikspier oefeningen..die 6 weken stilzitten hebben me geen goed gedaan vind ik :D

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesssss ! They are Freee ! 1bouncingboobs.gif

Wel een watje gestoken onder bh waar dat bolletje is op het lidteken , doet echt zeer anders...

Ja , kan me wel voorstellen dat dat een ander zicht is dan zonder streepjes :P

Maar ben wel weer es benieuwd naar je nieuwe picjes weer 2.gif

En heb ook last van die buik...jee zeg dat kan nogal snel uitzetten met zo niks te doen bij mij...

Weet je wat nu wel heel erg leuk is? Dat je nu zoveel kan sporten als je wil , en kilo's vermageren, maar je borsten blijven !!!5.gif haha

Had ik vroeger met de heeeeele kleintjes zelfs last van, sporten ,veel zweten , strakker worden , paar kilootjes eraf , maar hoe klein ze ook al waren , ze werden NOG kleiner dan ph34r.gif

Hey laura,

Dank je , en gaat zo omvliegen joh die 1.5 week .

Ja bij mij zijn de tepels toch ook nog heel gevoelig hoor , en merk als ik zo eens een dikke knuffel geef/krijg dat dat nog niet helemaal te verdragen is...

nu ja , wat is 6 weken he voor iets dat helemaal opengehaald is vanbinnen , heeft toch zijn tijd nodig...

Haha die bikini (driehoekje) had ik nog van vorig jaar , goed groot gekocht toen en past nu nog :) , dat is dan ook de enige...

Die rode , had ik gekocht net voor de BV , Had hem op een gokkige C gekocht , moest dat nu wat minder zijn (want dat dacht ik) had ik nog wel wat speling met dat model.

Maar nu zit hij eigenlijk heel strak, is met beugel, en moet hem echt erond trekken , maar het gaat nog ... ( en deze was nogthans een hele dure ...blush.gif ) Dus ...140.gif koop nooit iets voor de BV want dat is gewoon niet te voorspellen!

Vandaag nog maar eens op ronde voor wat nieuws hehe

Liefs 51.gif en we klinken nog es 118.gifkez_11.gifbegin het al te voelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss vandaag was het zover dat je je harnas uit kon doen!!! :P

Trouwens ik ging die bief die ik van de WK had gekregen nog is nalezen en daar staat in dat ik na 4 weken al mn sportBH uit mag doen en gewone BH's dragen..

DUSSSSSSSSssss ben vandaag even goed wezen shoppen hahaha

Ben nu inmiddels 5 weken PO

Heb er 5 gekocht, allemaal maat 70 E :125:

Ben er echt blij mee! Alleen dat vrouwtje in de winkel zei dat ik de sluiting op het ruimste haakje moest zetten maar dan was de 70 omtrek nog steeds iets te wijd..

Dus eigelijk is mn omtrek 65! :16: Alleen is dat helemaal moeilijk te verkrijgen in de winkels en de 70E zat ook prachtig (dan maat iets strakker ;))

Ik had ook een bikini gekocht voor mn operatie, maat 38. Hahahaha dat past nu dus niet echt meer :68:

Zonde van jou bikini, helemaal omdat ie nog zo duur was :(

En we gaan zeker even klinken, a.s. zaterdag mn eerste feestje!!! :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja nu al de tweede dag ondertussen haha.

Heb de dr nog even gezien voor mijn lidteken , en ja is een oplosbaar draadje vanbinnen dat nog niet is opgelost... komt wel goed heeft alleen wat tijd nodig dus...

Wauw een E-tje , wat een supermaatje ! Gaat wel wat makkelijker zijn om te shoppen denk ik , merk dat een 70D blijkbaar toch wel een populaire maat is ...huh.gif (dacht dat dat een B vroeger toch atijd de standaard maat was???) Moet er dus snel bij zijn wil ik mijn goesting hihi.

OW dus je bent er eigenlijk al vanaf ? Hmmm , ligt dan toch een beetje aan het protocol van de kliniek denk ik ... Want we hebben toch dezelfde Dr ? Leuk , joh lekker die nieuwe dingen aan , en showen maar ! 125.gif

Daar klinken we idd nog es op hahaha 51.gif ( begin wel een slechte reputatie te krijgen hier als ik niet oplet...:D)

Jeee het is hier zoooo ontzettend warm.......

Morgen lekker gaan zwemmen !

Liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.