Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Robijn,

Gefeliciteerd!!! Hoop dat alles je goed is meegevallen en je niet te veel pijn hebt! Goed rusten nu en je laten verwennen en als je er klaar voor bent lees ik graag je verslagje! Alvast ook een goede nacht toegewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Dank jullie allemaal , ik heb mij nu effe tot hier gesleept , verga nog van de pijn maar dat hoort erbij he .

Gisteren dus om 11u binnen , Ik was de enige voor een BV haha !! Voelde mij net een VIP 131.gif .

Ben dan mijn kleren moeten gaan uitdoen , hebben wat foto's gemaakt

toen naar de OK waar ik een kalmeringsmiddeltje kreeg , nog een halfuurtje gelegen denk ik en ik heb zelfs niets meer geweten toen ik was blijkbaar al weg.

Op gegeven moment werd ik wakker en ze waren nog aan mij bezig 20.gif

kon nog niet goed spreken ,en zei heel langzaam en stil (kwam er gewoon niet hard uit ): hey ik ben wakker he!? Ja zei de Dr. is niet erg we hebben gedaan hoor . En kletste lekker verder met de verpleegster over vananlles en nog wat .Maar ik zag de tangen nog over mijn lichaam heen gaan door de verpleegster en de Dr was nog aan porren aan mijn mijn rechter borst .

Ik vond dat dus allemaal niet erg , vond het best interressant allemaal .

je voelt daar wel iets van maar helemaal geen pijn ofzo. En zien doe je dat ook niet want dat groen laken ligt zowat opgefromeld in jou nek.

Toen was het helemaal gedaan , heb nog gevraagt of het allemaal goed is verlopen , en ja hoor heel goed .Ik was er al zo goed bij volgens de Dr dat ik ook naar huis mocht . ( heb wel nog heel eventjes gelegen )

Dan thuis lekker in bed gestopt met een hoop kussens achter me.

En toen de narcose echt was uitgewerkt jeetje wat was dat... PIJN !

Je probeert je daar iets van voor te stellen maar zo? Dat gaat dus niet !

Ik dacht ook dat dat de volgende dag pas zou zijn , maar nee hoor, dadelijk afzien ! Wordt ontzetten goed verzorgd hier door mijn ventje, ik kan dus werkelijk niks alleen , geraak zelf niet uit bed !

Maar ik heb ze eindelijk , ik ben zo blij !

Wordt ook nog redelijk misselijk als ik op ben en ga dan ook maar meteen terug liggen , want ik denk als je nu moet braken ... ik wil het niet meemaken...

Had ook al eens gepiept op de Operatie tafel hihi , niet dat je dan al veel ziet maar in elk geval toch meer als ervoor 2.gif

Nu lijkt het van boven uit gezien ( ze zijn ingetijpt) nog wat strak en plat . Zet dat nog uit ??? weet iemand dat ?

Als de samenhang van dit verhaal niet goed hangt , kan zijn want ben nog steeds heel erg suf , niet op letten he hihi , ik heb mijn best gedaan .

Ik ga nu terug liggen want voel het weer opkomen .

Dankje nogmaals voor de lieve berichten veel liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Véél sterkte hoor!

ik had dat ook, dadelijk die pijn bij het ontwaken. Direkt met beide voetjes op de aarde!

Ze blijven heus niet zo plat hoor. toen ik die band na 14 dagen mocht afdoen meette ik 15 cm minder dan nu!! Kan al tellen hé! Maak je maar geen zorgen. De mijne zagen er ook erg plat uit int begin. Komt allemaal wel in orde.

De eerste drie dagen waren het ergste. Enkel het rechtop komen heeft zéker 10 dagen pijn gedaan. Pfff.

Laat je maar goed verwennen.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn.

Wat fijn, dat je het eindelijk achter je rug hebt126.gif

En ondanks de pijn toch even je verslaagje voor ons nieuwsgirigen even neer zet141.gif

Lijkt me wel een beetje eng om operatie tafel wakker te wordenwacko.gif , hihi,maar zo te lezen had je er toch niks van gemerkt en was je ook zo weg aan het begin van je ingreepblush.gif

Tja...die pijn he, eerste paar daagen is idd het ergste,maar daar zijn de pijnstillers ook voor he, en natuurlijk goede hulp, kan je ook niet missenwink.gif ,maar gelukkig heb jij dat wel3.gif , wat super van je ventje!

Dat ze platgedrukt zijn in het begin en nog niet zo groot lijken is ook normaal hoor, de huid heeft zijn tijd nodig om op te reiken en uitrekken, komt wel goed hoortongue.gif

Nou ik wens je heel fijne herstel verder geniet van al die aandacht en hulp wat je krijgt en natuurlijk van het weertje!1.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Fijn dat je alles achter de rug hebt, hoop dat je pijn stilaan wat dragelijker wordt met de pijnstillers! En wat de anderen ook al zeggen, ze blijven heus niet zo plat, spier moet nog oprekken, huid ook om alles goed plaats te geven, dus komt helemaal in orde! :32:

Laat je nu maar lekker verwennen door je lieve ventje, en rust maar goed uit, je hebt het verdient!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Robijn,

Het is gebeurd! Gefeliciteerd! :43: En respect dat je nog zo'n uitgebreid verslag kunt typen. Lekker die pijnstillers slikken en zoveel mogelijk blijven liggen :)

En gelukkig maar dat je het interessant vond toen je wakker werd op de operatietafel! :o Lijkt me raar wakker worden (nog raarder dan het natuurlijk al is!)

Veel succes met je PO periode!!! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal ,

Ben al wat beter nu ( buiten de pijn dan ) .

Wel een opluchting dat dat toch nog uitzet hihi . Hoewel ik dit toch wel al een aantal keren gelezen heb , ist gek eigenlijk dat je je toch nog zorgen maakt als je dat zelf ondergaat. (je moest maar eens anders reagerenrolleyes.gif ...) Stom he

Heb vandaag ook fotootje gemaakt van de ingetijpte boobs , weldra een album aanmaken ;)

Ben zo happy !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Fijn dat het al wat beter gaat, zal elke dag beetje beteren, dus hoop dat het met de pijn ook vlug minder wordt. Komt helemaal goed hoor met het uitzetten hihi :38: logisch als het over jezelf gaat dat je 't eerst nog eens wilt zien, maar je zal toch geen uitzondering wezen hé?!

Zie al uit naar je eerste fotootjes hoor, wanneer mag de tape eraf?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Gefeliciteerd :116: !!!

Heb net je verslag gelezen(ben zelf pas in september aan de beurt en doodt mijn tijd met het lezen van andermans ervaringen :141: )

Hopelijk heb je al wat minder pijn..?

Tjonge, wat een schrik zal dat zijn als je eerder wakker wordt..maar jij kon er gelukkig goed mee omgaan :1:

Dus je kunt nog niet veel zien nu , door die tape..dat wordt spannend dan donderdag :3:

Veel succes met je herstel, geniet van je nieuwe aanwinsten en ook namens mij erg bedankt voor je verslag! :35:

grtz Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Vandaag 2de dag PO, moeizaame opstand , stond allemaal precies wat strakker dan gisteren, ik vermoed dan dat dan wat vocht is dat daar bij zit??

Ben wel al met mijn ventje gaan ontbijten vandaag , heerlijk met dat zonnetje.

Voor de rest rustig aan gehouden , kan toch al heel goed te been en ga dan ook niet meer een hele dag liggen, wat misschien toch wel een tegenwerking heeft ... Heb een hevige branderige (even aanhoudende) steek gekregen in bijn borst brrrr, stond precies in vuur terhoogte van mijn tepel ! Heeft dit nog iemand ervaren??

Vind dit nogal eng , niet dat zich daar straks striemen aan't ontwikkelen zijn ofzo ? Is dat normaal ?

Hoor het graag van jullie ...

Heb mij ondertussen toch maar netjes terug in de zetel geinstalleerd , waterafdrijvende thee gedronken ( en dutje gedaan) ,denk dat ik mij toch nog ff heel rustig moet houden ...

Ik denk dat ze er met 330cc terug uitsprongen !!126.gif hehe

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nienke ,

wel spannend voor je he! Ik kom ook even jou verhaal lezen ...

Dankje wel voor het berichtje , vind ik ook ook leuk te lezen allemaal.

Geeft je toch al al een heel goed beeld van wat er gaat komen he .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Robijn!

Die pijnlijke, 'vlammende' steken had ik ook in één borst... beetje moeilijk uit te leggen, maar k weet wel wat je bedoelt! gelukkig duurde dat bij mij niet zo lang voordat het weg was!

Maar buiten dat, hoe gaat het? Slaap je nog een beetje?

En goed van die vochtafdrijvende thee! Des te sneller geen opgezwollen buikje meer :P

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jenn,

wat een gerustelling...

waren die van jou ook zo ontzettend gespannen?

Ben blij dat dit normaal is , dacht even dat ik er teveel had laten ondersteken , lijkt wel of ze gaan ontploffen bij teveel beweging !

Slapen gaat eigenlijk vrij goed , slaap met heel veel kussens beetje rechtop eigenlijk , mijn poep begint wel vervelend te voelen hihi slaapt aan één kant dan soms, wel vevelend...

Tja t's ook altijd iets he 4.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn,

branderig gevoel is idd je huid,lekker goed vettig houden,vooral na het douchen(als je dat al mag) en zoiezo buitenom douchen,2x daags lekker zachtjes insmeren met hydraterende creme en of huidolie,doet je huid wonderen verichten en jou verlichten van dat branderige gevoel.en voorkom je kleine scheurtjes.

drukkend stekende pijntjes,is heel normaal zo kort po,en je hebt ook nog eens achter de spier,is pittig,en je spieren zijn in de weer geweest tijdens de operatie,vergeet dat niet he.komt echt helemaal goed,kijk maar eens over een weekje,dan voel je je al stukken beter :6:

p.s tijdens en na het opstaan heb je idd wat meer drukkend gevoel,komt omdat de spier in ruststand heeft gelegen en dan weer iets word opgerekt,en de zwaartekracht verdeeld zich weer,dat is wat je voelt,trek normaal weg na kwartiertje ,half uur :) en is ook na een week of 1,5 a 2 stukken minder,of weg zelfs

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.