Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bedankt voor je berichtje, ^_^

Hoe gaat het ondertussen? Nog steeds strak gevoel?

Erg leuk die lotgenoten hihi iedereen leeft altijd mee, is erg fijn :6:

Ja ik moet nog eventjes wachten, maar het einde is in zicht!! :3:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey robijn!! hoe voel je je?? heb je nog die stekende pijn?? ik heb ook aan 1 kant alleen die pijn al 3 dagen heel heftig, dus ben benieuwd hoe het nu bij jou is. en doe je al kleine dingetjes of gaat dat nog niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he Marisjuh :) , ik vind het wel ook verslavend naar je lotgenoten gaan 131.gif

Hoi sarita, ik zal alvast beginnen met het volgende verslagje...

Gisteren 3de dag PO ,

s'ochtends nog moeizame opstand , moet altijd mijn borsten wat vasthouden als ik eens rechtzit haha , moet zich echt nog eerst zetten allemaal wacko.gif

slik al minder pijnstillers ! dus gaat toch al wat beter , je leert daar beetje mee omgaan denk ik. Nog steeds pijnlijke branderige scheuten soms , voor de rest vrij oke... Ben nog niet naar de wc gemoeten unsure.gif , en denk van: dat begint hier stillaan vol te geraken ! 't wordt eens hoog tijd! Dacht dat een klein wandelingetje mij niet slecht zou gaan en de darmen misschien eens terug in werking zet . Hondjes ingeladen , dikke jas aangetrokken en naar het bos toe (manlief reed). Aan de wandeling begonnen en ondanks mijn dikke jas had ik het koud .65.gif Die rillingen deden geen goed aan aan de boobies , spier trekt dus constant samen waardoor weer dat branderig gevoel en steekjes, ik liep daar dus met mijn borsten in mijn handen . Ben toen toch maar omgedraaid en terug gekeerd .

Deze nacht wat platter gaan liggen dan anders ,maar pijn aan mijn rug vanmorgen ?? Terug maar wat hoger dus.

4de dag PO,

Vanmorgen na het ontbijt eindelijk toch eens naar de wc gemoeten , ik kan je zeggen dat dat een heeele verlichting was wub.gif . Oh ja , voelde vanmorgen ook dat 1 borst boller stond dan de ander , ik heb de indruk dat er al 1tje is gezakt!?

Die band drukt alles nog zo bijeen , is erg vervelend , en alles staat nog heel strak .

Ik kan niet wachten tot donderdag , dan mag het eraf en dan heb ik ook een beeld van hoe het is ...

Ben nu terug op het bureau bezig ( zoals je ziet 14.gif ) , of ga nu allesinds beginnen toch ...

tot straks

veel liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Brrr die hevige rillingen van kou heb ik ook een paar dagen na de operatie gehad toen ik natgeregend was... wat een hel is dat zeg, echt super pijnlijk! De dag erna was bij mij ook geen pretje...

Wel positief dat je al minder pijnstillers begint te slikken :) De ergste dagen heb je achter de rug! :35: Straks dat tape harnas eraf, lekker spannend en ik denk ook een hele verademing!

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt geen lachertje zo rillen...

Vandaag 5de dag PO,

Ben al pijnstillersvrij sinds gisteren! Niet dat dat pijnvrij is al ondertussen maar kan het verdragen. Heb voor het eerst met de auto gereden vandaag, kan mijn haar nog niet wassen en kon het echt niet meer aanzien , dus ben ik naar de kapper gereden. Voel me ondertussen weer heel wat properder! Ben blij dat dat achter de rug is en ik weer thuis ben , vind het toch nog akelig autorijden , moest hem met twee handen in achteruit zetten was echt geen prettig gevoel...

Heb ook wat nieuwe foto's gemaakt met mijn harnas , en mijn linkerborst staat lager dan de ander heb ik ook meer last van dan de ander . Ik maak me daar nu toch wel wat zorgen om . Komt dat door dat die tape niet gelijk is omgedaan of gewoon één te laag geplaatst..., of iets anders...? Weet niet of ik hiermee moet wachten tot donderdag of dat ik misschien toch eens moet bellen , of maak ik mij te rap zorgen?? Niet dat ik daar straks te laat mee afkom weet je ?

Wat vinden jullie??

Voor de rest alles oke, buikje wat opgezwollen , maar dat heb ik wel al vaker gelezen hier .

Nog een vraagje ,

wat is een goede sportbh?? Moet er nu eentje gaan halen tegen donderdag...

Veel liefs 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robijn, we zijn al 2! ik ben ook met de auto achter mijn dochter MOETEN gaan, geen ander oplossing, en achteruit kon ik niet met een hand en 1ste kon ik ook niet...dus altijd dat ik moest bijna stoppen, was het even vloeken!!!!!

Niet gemakelijk. De miste dingen die dicht bij zijn doe ik te voet, maar andere dingen gaan echt niet. Boodschappen doen, echt een opoffering!!!! niet leuk..maar had bijna niks thuis....

vandaag 6 dag PO, ik heb heel weinig pijn, maar mijn borsten zijn soms hard en die gevoel is niet zo lekker...en mijn rechter arm gaat niet volledig mee, weinig kracht. linker arm!!! gelijk als vroeger. mijn rug doet was pijn, maar omdat ik niet ontspannen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Sarita , tevoet vind ik anders ook niet zo heel prettig, ben eens de stad in geweest en na een tijdje loop ik toch weer terug met mijn boobies in de hand ( zo onopvallend mogelijk) ... Vind boodschappen doen ook erg vermoeiend nog!

Elke dag zal dat wel beter gaan meid 38.gif , is ook nog zo vers he .

Misschien eens een lekkere rugmassage vragen aan je mannetje ( zittend dan weliswaar...) Hmm, lijkt mij een goed ideetje om zelf eens voor te stellen hier 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 WEEK PO !!! Yeajjjjj plakgedoe mag eraf!!!

Vanmiddag vertrokken naar de kliniek , heb mij laten afzetten ,we hadden nl een auto tekort... Maar bon, ik ben er geraakt! Dit ging ik anders ECHT NIET LATEN VERZETTEN HOOR!!!

Was toch zoooo benieuwd ! Heb daarstraks , net voor ik vertrok toch maar een pijnstiller genomen 68.gif ( BABY!!) ik was er niet gerust in dat ding ervanaf te laten trekken...70.gif

De Dr was niet daar , was blijkbaar ook niet de bedoeling ? En in de toekomt ook niet tenzij ik daar op sta . (Is hij dan niet nieuwsgierig over hoe dat geworden is??17.gif ) Enfin,

misschien maar goed dat hij dat niet zelf deed, want ben wel met de nodige zachtheid behandeld eigenlijk , viel allemaal best mee... Toen het er dan af was kreeg ik meteen een sportbh aan ! Er was geen spiegel in de kamer , ze zei dat het allemaal heel goed uitzag! Dus toch nog wachten tot thuis! Nog een nieuwe afspraak gemaakt voor over twee weken , dan mogen de draadjes eruit. Voorlopig mocht ik nog steeds niet douchen 23.gif , die pleisters mochten nog niet loskomen ... ( maar daar vind ik wel iets op)

Op naar huis!

Geen auto , dus dacht eerst dan bel ik wel een taxi, maar met dat mooie weer had ik maar besloten van lekker op het gemak tevoet verder te gaan naar de stad en eventueel vandaaruit zien. In de stad lekker snel de dichtsbijzijnde kleedkamer binnen gelopen hahaha, le moment supreme!!! Oeeee spannend!!!

Heb zeker 20 min naar mijn boobs staan staren , wist niet wat er nu juist van te vinden, vond het wel allemaal oke , niet te klein niet te groot . Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ... ( en je mag hier alles zeggen he , negatief positief ...) Wil wel echt niet dat ze nog slinken! Doen ze dat nog?? Was alweer benieuwd hoe ze er gaan uitzien als we weer wat verder zijn als alle zwelling en strakheid verdwenen is .

Heb de bus genomen en ben dan toch ook nog thuis geraakt.

Thuis dan maar weer meteen alles uit en fotootjes gemaakt !5.gif ze staan al in mijn album!

Nu nog 6 weken deze sportbh, eigenlijk toch wel lang he , maarja t'is voor een goed doel!

Voor de rest voel ik mij goed , heb wel nogsteeds aan de linkerborst terhoogte van mijn tepel die vuursteken afentoe ( vind het wel raar dat dat altijd aan de linker is) Tja, nog vroeg allemaal he.

Zo ik ook nog eens een beetje werken hier biggrin.gif

Tot later 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robijn, wat heerlijk dat je je eigen borsten nu ook hebt gezien. Hahaha, ik zie je al staan in dat pashokje!!

Zou ik je ww mogen weten, dan ga ik meteen kijken in je fotoalbum.

Die pijntjes, steekjes en gekkigheden herken ik. Ik ben nu 4 dgn po en oei oei: opstaan is een ware kwelling! Haren wassen enzo ook. Ben blij dat moeders mij deze week onder haar hoede heeft genomen.

Hoelang meot de hechtingen bij jou blijven zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Robijn,

Nog eens proficiat met je boobs hé!

Dat slinken of groeiën van je boobs is een vraagteken waar niemand je een duidelijk antwoord kan op geven. Veel ervaringen lezen zou ik zeggen. bij de ene is het zus en bij de ander zo...

Bij mij is er 15 cm omtrek bijgekomen. Gemeten de dag dat de bandage af mocht tot nu. 15 cm is niet niks hé.

Veel succes nog!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik je fotos zien? zou graag weten hoe is het met jou.

Ik ben ook 1 week ver! maar ik had geen afspraak bij dr. Dammen, het is te ver voor mij. Morgen ga ik naar mijn huisarts voor de dratjes. Ik heb al een sportbh, 70 C heel strak, 70 D lekker! maar ik denk dat ze nog gezwolen zijn...

Laat me je fotos zien!!!!! please!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ja Famke, het was in de H&M , toen ik terug buiten kwam stond daar zeker 7 man aan te schuiven en ik maar met 1 kledingstuk terug weg hahaha . ja , vonden ze vast niet fijn dry.gif . rolleyes.gif

Oe 4 dagen , ben blij dat ik dat gepasseerd ben ... Ik kan mijn haren nu nog niet wassen :( ?

Die moeders zijn goud waard he :)

kom ook eens piepen in je topic , leuk dat te volgen zo .

Hechtingen mogen er pas over 14 dagen uit ... laat he? Naja ...

Dank je Poes ! ik word er elke dag blijer van .

Ja is idd niet niks 15 cm !!! Ik hoop stiekem (vurig) dat ik dan jou kant uit kom hihi ...

Ach ,we willen altijd wel meer he !

Shit , wou nog een meetlint kopen ,weer vergeten ... hm wil mijn omtrek nu toch ook wel es weten .

Jou pics overlaatst nog gezien , errrug mooi geworden he , en groot! haha

Zaneth , ww is onderweg ;)

heb jij der ook ??

Liefs 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee wat een verschil zeg heey,dit is niet voor niets geweest,

als ik ook eerlijk ben,vind ik ze helemaal niet zo gek strak eruit zien,en dat voor foto,s van 7dgn po.

dit gaat je erg goed staan na genezing :1bouncingboobs:

p.s wat een stoer leuk sportbh zeg :126: ben zelf helemaal weg van nike

en me link heb ik je inmiddels gestuurt :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Heb net je fotootjes gezien, en eerlijk waar, vind ze er al erg goed uitzien voor nog maar 1 weekje po te zijn! :57: En die sportbh 75 C zit echt wel goed gevuld, dus wordt zeker wel een mooie C-cup, wie weet misschien nog meer, als je spier goed is opgerekt! Je ziet het wel meer, dat als de spier zich heeft aangepast dat ze nog iets groter worden, denk alvast niet dat ze veel zullen krimpen, ze zullen wel nog van vorm veranderen natuurlijk, en zakken! Ziet er al veelbelovend uit en zal heel mooi passen bij je lichaam qua verhouding! Mag je heel trots op zijn, geniet er van!

Leuk dat je zo het eerste het beste pashokje ging opzoeken, begrijpelijk natuurlijk, je had al zo lang moeten wachten om ze te zien, dat ze daar nog niet eens een spiegel hebben zeg!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:123: Wauw!

Ze zijn moooooooooooooooooooiiiii!!!!

Ze passen écht heel goed bij je. Werkelijk, wat mooi! En dat al zo snel na je operatie. Ik ga duimen dat die van mij er ook zo uit komen te zien.

Enneh, dat topje van Nike is helemaal geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi robijn, goed om te lezen dat het al beter gaat,

ik heb nog veel last van steken en branderig gevoel

en pijn en ze zijn nog steeds super strak, heb jij

dat ook nog?? zelf ben ik gister ook de stad in gegaan

een paar uurtjes en dat ging redelijk.

ik ga ook ff proberen vandaag om mijn foto's erop

te doen want eergister lukte het niet.

zou ik je ww mogen, ben heel benieuwd!!

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Dankjewel zeg blush.gif Spannend moment : Wat gaan ze ervan vinden ? haha

Ja moontje ben er ook zot van! Ik had er mij al twee aangeschaft nogthans , één van triumph , en één van de hema. Die van triumph speciaal lingeriezaak gekocht, daar gepast B ging echt niet , maar vind die C aan zijkant perfect zitten maar aan de tepels is nog wat overschot .124.gif En als je een t-shirt erover aan trekt heb ik precies kegels ! Maar heb ondertussen al gehoord dat je je bandjes nog strakker moet trekken dan...

Die van de hema zit ook goed.

Ik dacht voor ik naar de kliniek ging , toch maar even een B-cup bij gaan halen .

Daar zitten passen, maar B gaat echt niet , 't zit er gewoon niet helemaal in dan.

En de C zat echt perfect , vind deze het beste passen en vond ik ook nog eens mooi bovenop 131.gif . Sportbh's genoeg dus .

Eefje, nee geen spiegel zeg in dat kamertje ...!? Wel één in de spreekkamer maar dan moest ik via de balie naar daar , zag ik toch niet zitten in mijn blootje ...hihi Dacht ach ben ook zo weer thuis he

Maar daar kon ik niet op wachten !!1bouncingboobs.gif

Ik heb mij een meetlint aangeschaft! en heb onder de borst 71 ,op 85.5 ! Als ik de tabellen moet geloven dan heb ik dus een 70 B

Kon hiervoor ook al geen 70 aan hoor zat zo strak ? dus weet niet , die maten...

70 rondom gaat nu ook niet ? veel te strak !? Heb dat ooit nog eens gemeten en toen had ik 72 of 73 en van op de borst 80 geloof ik , weet niet meer juist zat ik elk geval maar 7 of 8 cm tussen de twee . volgezns de tabel dan weer een aaa

ja teveel informatie eigenlijk , wil jullie niet laten slapen hahaha wat maakt het ook in godsnaam uit , gewoon bh passen en welke past meenemen !

Dank je Famke voor het compliment ook , komt vast ook helemaal goed voor je hoor !

Sarita, ben ook wel benieuwd naar de jouwe , ja nog steeds strak hoor .

Die pijnscheuten in linkerborst (meestal) zijn er ook nog steeds, is precies of er trekt iemand aan de binnekant van je tepel dan en op dat moment kan ik bijna niet naar binnen ademen want dan trekt dat dus harder ... Kent iemand dit ook ? Ben benieuwd wanneer dat nu volledig overgaat...

Voor de rest elke dag beter !

Veel liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Leuke site! Wist niet eens dat het bestond :-)

Ik word 8 juli geopereerd door dr. Damen in Hasselt.

Ik ben 1.74 en weeg 64kg en heb nu bh maat 75B. Ik zal implantaten krijgen van 300cc..ben zo benieuwd en zenuwachtig! ;-))

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss , een perfect maatje dus ! (althans voor mij ) alleen staat een 70 zo in mijn lijf ( hoe kan dat?) Heb altijd 75 .

Weet dat het nog vroeg is !? maar 1 borst blijft precies echt achter , 1 is mooi rond en vol, de ander blijft precies wat achterin verscholen... dat zie je dus aan de binnekant en vanboven van de borst . 1 is boller gewoon .

Ik ben wel linkshandig , denk misshien is die spier meer ontwikkeld en strakker dan de ander en heeft misschien wat meer tijd nodig om te rekken ...? Dus kan er eigenlijk nog niks van maken he. Moet ook nog indalen vermoed ik en dan valt dat misschien ook helemaal niet meer zo op. Dus nog ff afwachten maar.

Hallo Diz!

Wat leuk ! zelfde dokter zelfde kliniek. Je bent daar in zeer goede handen hoor , ben er heel tevreden over !

Spannend allemaal he !

Ik kom even je topic opzoeken ,als je die hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.