Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ik schrok al! Hihi nee nog geen wissel voor jou hoor meid!

Waarom zou je dan wel ineens gelukkig zijn? En dan over 10 a 15 jaar nog een wissel hihi nee niet doen hoor :unsure:

Ze zijn prachtig zo!!

Het went wel erg snel he! Soms denk ik ook hee waar zijn ze nou maar als ik dan terug denk dat ik hiervoor bijna helemaal niks had dan word ik weer happy :136:

Geniet er maar van meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik plaats niet veel/snel een berichtje maar bij deze wil ik me er toch even inmengen... 75E is écht geen kleine maat, hoe groter je borsten worden hoe moeilijker het ook word om goede bh's te gaan vinden (die ook nog betaalbaar zijn). Verder denk ik dat je nu mooi in verhouding bent, kleiner had je ook prachtig gestaan, ik zou echt niet groter gaan...

Probeer wel te gaan zien wat voor maat je nu hebt, trek anders voor de gein eens je oude bh aan, misschien dat je je dan langzaam gaat realiseren dat je echt grote borsten hebt!

Ik kan me voorstellen dat het snel went en je, omdat het je eigen zijn, je er anders naar kijkt. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten ook niet zo groot als de cupmaat die ik draag. Nou moet ik erbij zeggen dat ik, hoe zeg ik dat, borsten met implantaten wel groter vind lijken dan natuurlijke borsten. (ik denk ook mede door de bolling bovenaan).

Ik weet niet of de klachten bij natuurlijke borsten net zo zijn als bij implantaten, maar mocht dat ook zo zijn zou ik zeker niet groter gaan, dat gaat echt pijn doen.

Je hebt nu een mooie vorm en een hele mooie (en grote) maat. Je kan nu mooie bh's shoppen en je bent een mooie vrouw, een vrouw, geen tieten met iets wat erachteraan komt. Ik zou zeggen... probeer aan de onzekerheid te werken en ga zien dat je echt geen kleine borsten meer hebt want ze zijn huge!!

Mijn post is lief en opbeurend bedoeld, hopelijk vat je het ook zo op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Girls,

Nog bedankt voor de opbeurende berichtjes, heel lief :116:

Ik denk inderdaad dat ik het hier maar mee moet doen hihi..

Miss over 10 a 15 jaar, maar dan weet ik nog niet wat ik dan wil..

inmiddels al 8.5 maand po,

gaat super goed, geen steekjes meer,

alleen nog geen gevoel onder mn tepels, maar misschien komt dat ook nooit terug !

& hard op zoek naar de gele bikini van de H&M, samen met Jayro hihi :P

Hopelijk slagen we morgen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid bij de H&M online is ie gewoon te koop hoor :136:

Ja dat gevoel onder mn tepels mis ik ook maar heb het idee dat het steeds minder word? :blush:

Hihi hoop dat je kan slagen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je trouwens die gele met de beugels? Of die andere met die v-vorm in het midden en die ruches? Ik heb het op die tweede :P Ik wil anders wel eens kijken ook voor jou hoor, dan regelen we het wel achteraf. Kan wel pas volgende week vrijdag naar Gent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

@ Scarlite, heb je hem inmiddels gevonden?

Ik heb die gele gelukkig nog kunnen bemachtigen :D

Nu heb ik echt wel ff genoeg bikini's!

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een leuke fatsoenlijke mooi string bikini!!

Voor me vakantie in Portugal!!

Ben dan toch wel van plan om in een string te gaan en toples... :blush:

Als ik het durf dan.... Lekker alles bruin! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

10 maandjes PO !!! :1bouncingboobs:

Het gaat goed !!!! Alleen die rimpels he, als ik gebukt sta... :unsure:

Dat is wel ff een minpuntje, maarja blijf je houden!!

Hihi me vriend vroeg gisteren: wanneer ga je je tieten verder oppompen?

Was een grapje maar kon ik mooi ff over me wissel praten over aantal jaar !! :P

Verder heb ik gelukkig nog de flexibel bh kunnen bestellen op internet in 80E, hopelijk past die wel!!

Lijkt net of me 75E bh's te strak in omvang gaan zitten, soms knellen ze echt af en voelt het benauwelijk!

Ik heb ze ook al op het loste standje staan... aaaaaaahh ik zal toch niet in de breedte gaan groeien?

Straks moet ik nog omvang 80 gaan kopen en pas ik 75 niet meer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.