Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ik weer !! :(

die roze bikini was zoizo niet leverbaar tot april..

en nu heb ik hem per ongelijk verwijderd op mijn pagina en nu kan ik hem niet meer bestellen !!! :(

heb maar een mail gestuurd naar de klantenservice want het broekje heb ik nog thuis liggen en wil hem zo graag !! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mii,

ik heb net u foto's bekeken en de borsten zien er echt goed uit :1big_boobs:

Ik hoop dat de mijne er ook zo mooi uit gaan zien...?!

En ik moet wel zeggen,in het begin net na de operatie dan lijken de borsten precies klein... Met de tijd worden ze precies groter. Of ben ik verkeerd?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey

Bedankt voor je compliment! :D

Je bedoelt dat na mijn operatie ze kleiner waren als nu ?

Denk dat dat komt omdat er toch nog niet echt vorm in zat en ze nog moeste indalen ? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey

Bedankt voor je compliment! :D

Je bedoelt dat na mijn operatie ze kleiner waren als nu ?

Denk dat dat komt omdat er toch nog niet echt vorm in zat en ze nog moeste indalen ? xx

Hey hey

Das graag gedaan hoor ;-)! Ze zijn in ieder geval mooi ingedaald! En die BH's van saph zien er tof uit! In belgie zijn er niet veel winkels die die BH's verkopen!

En ik denk er trouwens aan om voor een E-cup te gaan ipv een C of D... Bij u zie je dat eigenlijk niet dat het een E is,dus mss valt het dan nog goed mee bij mij...

En nu dat ze al goed ingedaald zijn,voelen ze als normale borsten aan?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Ik wil je bij deze al een super leuke vakantie wensen want ben niet vaak meer op het forum.

Geniet ervan en show die boobies van je (er zullen vele jaloerse blikken afdwalen hi hi :153: )

Geniet van het zonnetje en zeker verslagje uitbrengen hé!!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.